| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 21:52
|
|
|
|
| BUTTERFLY303 schreef: | Ik ben sowieso iemand die initiatief neem. Vaak mijn goede bedoelingen ten spijt Maar ik zal niet aandringen. Als blijkt dat mijn poging(en) niet gewaardeerd word(t) (en) houdt het op. |
Ja dat laatste heb ik ook. Erg balen, maar interesse moet van beide kanten komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 21:53
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ergens gelezen: Als je het vet van je billen in je gezicht laat spuiten is dat dan ook recyclen? |
Ik denk eerder intern transport
Ik moet er toch echt niet aandenken dat je daar knapper/aantrekkelijker van wordt. Wat sommigen er wel niet voor over hebben om er eeuwig jong uit te zien
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op donderdag 23 mei 2013, 21:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:02
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | wanneer wordt het zomer? |
Volgens de berichten ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:03
|
|
|
|
| DICHTER110 schreef: | ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?
Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.
( ps dus ook geen verkering in de pubertijd) |
Don't give up..
Laatst aangepast door
|
CAROLINEA870
|
op donderdag 6 juni 2013, 09:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:04
|
|
|
|
|
1juni 2013
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:21
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | als je Hannah810 een beetje kent, herken je vanzelf haar taalgebruik. lees haar berichten er maar eens op na |
buiten het feit dat ik niemand ken, vraag ik me sterk af waarom en wie ben jij om iemand te veroordelen?
Heb je niet genoeg aan je eigen splinter in je oog ?
kan het mis hebben hoor maar moest het ff kwijt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:22
|
|
|
|
|
Ik heb er een hekel aan als jongens/mannen voorpiepen bij de bus of trein. Dan schiet ik nog net niet uit m'n slof;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:24
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | 1juni 2013 |
Aha...uit welke bron?? Ineke die ook een beetje mistroostig wordt...
Want voor mij is het ook...vaak... Zon in de natuur is zon in mijn hart en leven... Ik onderneem meer...heb energie...lach.. Ook je problemen zien er dan wat milder uit..
Best logisch, want hoor je dat niet iedereen zo verlangt naar de zomer..?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:16
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | als je Hannah810 een beetje kent, herken je vanzelf haar taalgebruik. lees haar berichten er maar eens op na |
komt kabouter stofwolk ook naar de picknick? of moet je trappenhuizen witten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:25
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | lijkt me een leuk idee, maar beetje ver weg voor mij en geen idee hoe ik er kom.
En dan ken niemand en lijkt of de meeste elkaar beter kennen.
succes met voorbereiding en hopelijk goed weer. |
veel mensen die elkaar kennen via cm hebben elkaar voor het eerst in t echt op de picknick ontmoet, natascha; misschien is het een idee om te vragen of jouw woonplaats bij iemand op de route ligt zodat je mee zou kunnen rijden? dan leren we jou ook kennen op de picknick........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:26
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: |
komt kabouter stofwolk ook naar de picknick? of moet je trappenhuizen witten? |
OEPS....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:35
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Niet dus. Man en vrouw gaat op elkaar lijken joh en als je Hannah een beetje kent weet je wel dat zij Willem precies influistert wat hij neer moet zetten |
ROELANDE!! zo is hannah toch helemáááál niet? ze is bovendien doof, fluistervrij en vooral NIET duidelijk.....
willem; sure, Im perfect....... (dat is engels, kabouter; geen frans!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:39
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Ik ga het nog even met mn zus djes bespreken We hadden het er wel even over vd week om ook naar de PN te willen
Maar dv,begin volgende week meer duidelijkheid WILLEM  |
hé, heide, ehhh........ is het al "begin deze week"?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:41
|
|
|
|
we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar) Hannie ( Joannie) 50 jaar, regio 0318 en hondje Jilly Roelande345 54 jaar, regio 0342 Shanita, 41 jaar, regio 078 Bloem 217 47 jaar, regio 0229 natascha642, 43 jaar, regio 546 MITS ZIJ MET IEMAND KAN MEERIJDEN UIT REGIO ALMELO
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) pieter619 59 jaar, regio 514 mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038 lanfty127, 43 jaar, regio 0318
(hebben we nu alle namen compleet, zeeland, of ben ik nog mensen vegeten?)
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op maandag 27 mei 2013, 00:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:59
|
|
|
|
Het nieuws is een waslijst van dingen dingen die verkeerd gaan en slecht zijn.
Toen ik als tiener met mijn ouders elke avond om 20.00u naar het NOS-journaal keek waren er elke avond grofweg 3 onderwerpen:
1) De regering komt er niet uit, maarrr er wordt aan gewerkt 2) In het midden-oosten (palestijnse kwestie) komen ze er ook niet uit. 3) Een ernstig ongeluk op de snelweg kostte 4 mensen het leven.
Dan het weer: morgen bewolkt en af en toe een bui.
....Een fijne avond.
Als je nu het NOS-journaal kijkt is er niets veranderd. De regering komt er nog steeds niet uit, de palestijnen niet en een ernstig ongeluk kostte 4 mensen het leven. Vind je gek als je dat jaren meemaakt dat je afgestompt raakt? Je hoort alleen maar wat er fout gaat in de wereld, maar wat heb je er in al die decennia dat je het hoorde eraan kunnen doen? "oh wat erg" zegt iedereen, en ja, dat is ook zo.
Maar....wat ook erg is is dat iedereen toch verdwaasd naar dat scherm blijft staren omdat men zo nodig "bij moet blijven". Zo blijft iedereen over deze onderwerpen praten die ook maar selectief gekozen zijn...ja en door wie??
Ik ben biologisch tuinder geworden omdat ik mijn eigen steentje wilde bijdragen aan een betere wereld. Dat is het enige wat je kunt doen. Vanuit jezelf beginnen en dan proberen de kring van licht rondom je zo groot mogelijk proberen te maken (stad van licht niet in het dal maar op een berg).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 00:03
|
|
|
|
CM schreef aldus schrijvende:
De volgende vijfjes, zesjes, zeventjes en achtjes mogen weer in het Gedichten-subforum geplaatst worden.
Redactie CM
Akkoord. En de negentjes?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 00:09
|
|
|
|
Uhhhh...dat werk had Joannie al gedaan...
Ik kan gewoon merken...dat Hannah hier gemist wordt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 00:15
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Uhhhh...dat werk had Joannie al gedaan...
Ik kan gewoon merken...dat Hannah hier gemist wordt...  |
hannah zal wel druk zijn met schilderen, zeeland....... ze is nl net verhuist schreef ze....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 00:38
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=ID7AAhbn_AQ
Woarom zo jong, zo gauw.
Ik hou van de teksten van Ede Staal. Het is Gronings maar met de tekst erbij voor de meesten wel te volgen. Hij schreef het toen hij, nog betrekkelijk jong longkanker kreeg, waaraan hij zou overlijden.
Ik vroag de wind mor dij verstaait mie nait, Ik vroag de zee dij zingt heur aigen laid, Geef mie de nacht din heb ik onderdak, Doarom, zing ik.
Ik zai de vogels tegen d'oavendlucht, Ik denk mien leven in 'n vogelvlucht, Geef mie de nacht din heb ik onderdak, Doarom, doarom zing ik.
Ik wait, der is 'n tied van komen, En ook 'n tied van goan, En alles wat doar tussen ligt, Ja, dat is mien bestoan.
Veur d'ain duurt 't leven veul te kört, Veur d'aander veul te laang, d'Ain is blied dat 't zover is, En d'aander dij is baang.
Ik mis dij nait mer bie mie binnen, 't Wordt kolder om mie tou, En in mien menselekhaid vroag ik mie of, Woarom zo jong, zo gaauw?
Sums vuil ik mie gelukkig, Din hang 'k aan mien bestoan, Din zing ik mit de vogels met, Din proat ik tegen de moan.
Din binnen we mit zien baaiden, 'k Zet alle klokken stil, En ik verneuk mieztilf din weer Want'k wait dat dat nait wil.
't Geluk liekt sums zo hail dicht bie, Din main ik dat 't ter is, En in mien aigenwiezeghaid, Din griep ik altied mis, mis, mis...
Ik wait, der is 'n tied van komen, En ook 'n tied van goan, En alles wat doar tussen ligt, Ja, dat is mien bestoan.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 24 mei 2013, 00:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 00:43
|
|
|
|
Ik geniet,ongeacht wat voor weer het is,mokken heeft totaal geen zin. De tuinman heeft na 5(!!!!)maanden eindelijk zijn klus afgemaakt dus mijn tuin ligt er strak en ingezaaid bij,lekker buitje er op en ik kan weer maaien.Ondertussen leid ik de vogels af met een tafel vol voer,het is een geweldig mooi gezicht om dat jonge spul al kwetterend te zien dineren.De hond heeft het druk met verjagen van katten( )dus tis hier gezellig lawaaiig.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 00:43
|
|
|
|
Ach Ede.......erg mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 00:54
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | hannah zal wel druk zijn met schilderen, zeeland....... ze is nl net verhuist schreef ze.... |
Wat leuk voor Hannah, ja dat gaat voor.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 01:03
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | hannah zal wel druk zijn met schilderen, zeeland....... ze is nl net verhuist schreef ze.... |
Ja joh...wist ik...maar wel leuk dat jullie corresponderen met elkaar!!!!!!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 24 mei 2013, 01:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 06:17
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Het nieuws is een waslijst van dingen dingen die verkeerd gaan en slecht zijn.
Toen ik als tiener met mijn ouders elke avond om 20.00u naar het NOS-journaal keek waren er elke avond grofweg 3 onderwerpen:
1) De regering komt er niet uit, maarrr er wordt aan gewerkt 2) In het midden-oosten (palestijnse kwestie) komen ze er ook niet uit. 3) Een ernstig ongeluk op de snelweg kostte 4 mensen het leven.
Dan het weer: morgen bewolkt en af en toe een bui.
....Een fijne avond.
Als je nu het NOS-journaal kijkt is er niets veranderd. De regering komt er nog steeds niet uit, de palestijnen niet en een ernstig ongeluk kostte 4 mensen het leven. Vind je gek als je dat jaren meemaakt dat je afgestompt raakt? Je hoort alleen maar wat er fout gaat in de wereld, maar wat heb je er in al die decennia dat je het hoorde eraan kunnen doen? "oh wat erg" zegt iedereen, en ja, dat is ook zo.
Maar....wat ook erg is is dat iedereen toch verdwaasd naar dat scherm blijft staren omdat men zo nodig "bij moet blijven". Zo blijft iedereen over deze onderwerpen praten die ook maar selectief gekozen zijn...ja en door wie??
Ik ben biologisch tuinder geworden omdat ik mijn eigen steentje wilde bijdragen aan een betere wereld. Dat is het enige wat je kunt doen. Vanuit jezelf beginnen en dan proberen de kring van licht rondom je zo groot mogelijk proberen te maken (stad van licht niet in het dal maar op een berg). |
Wat een mooi verhelderend stuk Rolf! Hier ga ik even over nadenken want je hebt gelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 06:54
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Een jaar geleden:
23 mei 2012: Tropische 30 graden in zicht Het kan vandaag de eerste tropische dag worden van dit jaar. In het oosten van Nederland is de kans op het bereiken van 30 graden als maximum het grootst.
Jans, heeft het nu koud. |
Hai Jans,
En nu, op dít moment, 6 graden en bewolkt, staat op msn weer voor mijn regio. Maar....ik zie wel, als ik uit me raam kijk, lichte stukken, zelfs stukken die wat op blauw lijken, elke moment blauw kunnen worden.
Ja, wát een verschil he, met een jaartje?
Leuk dat je dat even had opgezocht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 07:06
|
|
|
|
|
Ik vraag me af of er wel topics over blijven. Er worden er zoveel gesloten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 07:09
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | CM schreef aldus schrijvende:
De volgende vijfjes, zesjes, zeventjes en achtjes mogen weer in het Gedichten-subforum geplaatst worden.
Redactie CM
Akkoord. En de negentjes? |
Die mogen bij de tientjes in de portemonee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130