| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 14:43
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ssssstttt zo word deze ook gesloten.... petra, die het eigenlijk wel goede zaak vind, op na een forum waar we beter met elkaar omgaan Niet meer terug kijken na de dingen die mis gingen maar vrolijk verder gaan
ontopic, ik vraag me vandaag af: Wat ik zal doen? heb wat griep en een spierpijn, ha ha kan amper normaal de trap aflopen , nog nooit zo,n spierpijn gehad, behalve toen ik ooit 80 km liep. waar blijft de zon? weg grieppen, heb om me heen al hele week twee zieke kinderen met griep, jee het is bijna eind mei.... |
Ik vraag me af waarom de zon vandaag bijna nergens schijnt en hier wel. Wat doe ik eigenlijk binnen? Huis is weer aan kant, dus NAAR BUITEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 14:52
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ik voel me op me gemak met een ouwe broek en slobber trui, ha ha die ik dan toch maar weer op het laatst aandoe, na tig dingen te hebben gepast.
ha ha, en die mannen lijken relaxed ja, maar wie weet ondertussen? het begint met wakker worden en denken: oh nee, diaree.... na de apotheek anti diareepil halen scheren, Aftershave, eh coole relaxe blik oefenen in d e spiegel... ma ja, tot nu toe blijft dat een vaag geheim, zeggen de mannen er niets over  |
LOL, whoehahahaaa!! Ik zit met de tranen in m'n ogen! Verder zwijg ik hier maar over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 14:56
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | LOL, whoehahahaaa!! Ik zit met de tranen in m'n ogen! Verder zwijg ik hier maar over  |
Constateren we hier iets van herkenning, waaruit blijkt dat de daarboven geschreven redenatie vrij dicht bij de werkelijkheid ligt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 15:08
|
|
|
|
ja hier schijnt de zon nu ook, en toch heb ik het koud.... en warom had ik ook alweer geen vaatwasmachine??? of een man die de afwas voor me doet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 15:19
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Constateren we hier iets van herkenning, waaruit blijkt dat de daarboven geschreven redenatie vrij dicht bij de werkelijkheid ligt?  |
spannend..... de mannen laten wat los over date.... eh warom willen we ook alweer zo graag date met mannen? we blijven dromen over prinsen op witte paarden, maar de werkelijkheid is toch wel beetje anders.... In sprookjes boeken hebben ze geen anti diaree pillen , of wel de rpins kuste sneeuwitje wakker na week door eht bos rijdne op een paard.... eh oke werkelijkheid, ze ontwaakte uit coma, omdat de man een week zijn tanden niet had gepoetst, ze reden samen weg op het paard en de prins dacht ehhh zit er nu nog een blaadje in me broek??? aangezien wc papier in een bos niet voorkomt.
he, me hele romantische egveolens over date, is ineens weg....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 15:58
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Constateren we hier iets van herkenning, waaruit blijkt dat de daarboven geschreven redenatie vrij dicht bij de werkelijkheid ligt?  |
Ik ben nogal visueel ingesteld, dus daar moest ik van lachen en huilen, haha. Maar met de inhoudelijke onzin kan ik echt helemaal niets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 15:59
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | spannend..... de mannen laten wat los over date.... eh warom willen we ook alweer zo graag date met mannen? we blijven dromen over prinsen op witte paarden, maar de werkelijkheid is toch wel beetje anders.... In sprookjes boeken hebben ze geen anti diaree pillen , of wel de rpins kuste sneeuwitje wakker na week door eht bos rijdne op een paard.... eh oke werkelijkheid, ze ontwaakte uit coma, omdat de man een week zijn tanden niet had gepoetst, ze reden samen weg op het paard en de prins dacht ehhh zit er nu nog een blaadje in me broek??? aangezien wc papier in een bos niet voorkomt.
he, me hele romantische egveolens over date, is ineens weg....  |
Euh...Petra, zit jij nou blind te typen met gekruiste vingers?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 18:46
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ja hier schijnt de zon nu ook, en toch heb ik het koud.... en warom had ik ook alweer geen vaatwasmachine??? of een man die de afwas voor me doet  |
Prinsen wassen niet af En btw: van afwassen krijg je het lekker warm, in ieder geval je handen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 19:14
|
|
|
|
Vier jongens uit Liverpool die de wereld volledig op de kop hebben gezet indertijd. Paul McCartney voldoet achteraf aan het ideaalbeeld van een echte componist: hij maakte melodieen. Met een fotoverzameling van de Doutzen Kroezen van die tijd. Ach, nostalgie is ook wel eens mooi, toch?
http://www.youtube.com/watch?v=96YQdiMV-Jc
De schrik van de ouders van Thomas, er zou niets van hem terechtkomen, wat een langharig tuig:
http://www.youtube.com/watch?v=ipADNlW7yBM
Een bekende dirigent uit die tijd vertelde dat hij een arm had willen missen als hij dit nummer had gemaakt. In de Oudheid wist men het al: De eenvoud is het kenmerk van het ware:
http://www.youtube.com/watch?v=S09F5MejfBE
Thomas, toen liever langharig dan kortzichtig, poeh.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 24 mei 2013, 20:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 19:44
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Euh...Petra, zit jij nou blind te typen met gekruiste vingers?  |
nee, met koorts...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 19:50
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik ben nogal visueel ingesteld, dus daar moest ik van lachen en huilen, haha. Maar met de inhoudelijke onzin kan ik echt helemaal niets  |
En geef maar toe dat ik je een gouden tip heb gegeven met dat je bij de apotheek antie diaree pillen kan halen.
De mannen mogen me hier wel effe bedanken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 19:53
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | nee, met koorts... |
Zie je...jullie ijlen...laat die man op die schimmel met rust tot december.
Maarre beterschap daar! Lekker onder de wol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 19:54
|
|
|
|
Kijk, zie voorgaande reactie, dat vraag ik me dus af? warom date ik eigenlijk nog????? Waar zijn de galante ridders gebleven die zelf efffe voor je afwassen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 19:55
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | En geef maar toe dat ik je een gouden tip heb gegeven met dat je bij de apotheek antie diaree pillen kan halen.
De mannen mogen me hier wel effe bedanken.  |
APPLAUS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 19:57
|
|
|
|
Bij mij in de hoek, Staat een gitaar.
Ooit was deze van mijn man Een echte gitaar fan. Hij wilde leren spelen..........
Ik zou best zelf willen leren....... Of ik kan misschien beter een vriend Zoeken die dit kan... Dan zal ik wel luisteren...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 20:08
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Bij mij in de hoek, Staat een gitaar.
Ooit was deze van mijn man Een echte gitaar fan. Hij wilde leren spelen..........
Ik zou best zelf willen leren....... Of ik kan misschien beter een vriend Zoeken die dit kan... Dan zal ik wel luisteren...........  |
doen..... iedereen kan het, koop wat boekjes gitaar spelen kijk veel na you tube: how to play.... on the gitaar kost bijna niks en probeer het is. Heeft mij zo goed gedaan, zelf muziek maken na me scheiding stond er nog een keyboard en dacht waarom luister ik altijd na muziek, maak ik nooit tijd om es zelf???? inmiddels heb ik een piano in me huiskamer en daar laat ik veel verdriet en gaat meestal heel veel vreugde van uit. Wat heb je te verliezen? hij staat er maar.... misschien ga je het wel heel leuk vinden Wist je dat de meeste liedjes heel makkelijk na te spelen zijn met maar drie simpelle accoorden???? dan kun je al mee spelen en zingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 20:15
|
|
|
|
|
en effe sorry tegen de andere leden zeggen, het begint een beetje op slowchatten te lijken, werd ik me bewust....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 20:41
|
|
|
|
Vrijdag 24 Mei, 2 Petrus 2:12-16; Ezel.
Draaft Petrus nu niet een beetje door? Er komt haast geen eind aan zijn verontwaardiging over de ketterse filosofen en theologen in zijn tijd. Zonder uitzondering zijn het volgens hem totaal losgeslagen figuren die niet gehinderd worden door enige bescheidenheid, maar zich er ook niet voor genereren op klaarlichte dag en zelfs als ze ergens te gast zijn zich walgelijk te gedragen. Met hun platte gepraat en sexy uitstraling en stuitend gedrag. ‘Het zijn net beesten’, zegt Petrus. Hormoonlijven zonder verstand! ‘Vervloekt zijn ze!’ Wat zoveel betekent als dat Gods oordeel hen zal treffen. Was het nu echt zo erg in Petrus’ omgeving? In het Rome van toen kun je je daar wel iets bij voorstellen. Ook Paules’ analyse was indertijd heel negatief (Rom. 1 en 2). Wij wennen misschien ook wel aan erg veel. Wij vinden tegenwoordig erg veel ‘normaal’. Vrijwel alles. Alles kan in onze maatschappij. Wij komen niet graag moralistisch over. Maar alles kan niet. Mensen, vooral jongeren gaan gewoon naar de knoppen. Petrus zegt: Denk aan Bileam. Die was voor geld zelfs bereid het volk van God te vloeken. Zijn ezel – dieren zijn soms net mensen – moest hem de ogen openen. Ben je dan niet erg blind en erg ver heen? ‘Hee, zegen onze kinderen en kleinkinderen! Zegen, en alstublieft, vervloek niet!’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 20:41
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Vier jongens uit Liverpool die de wereld volledig op de kop hebben gezet indertijd. Paul McCartney voldoet achteraf aan het ideaalbeeld van een echte componist: hij maakte melodieen. Met een fotoverzameling van de Doutzen Kroezen van die tijd. Ach, nostalgie is ook wel eens mooi, toch?
http://www.youtube.com/watch?v=96YQdiMV-Jc
De schrik van de ouders van Thomas, er zou niets van hem terechtkomen, wat een langharig tuig:
http://www.youtube.com/watch?v=ipADNlW7yBM
Een bekende dirigent uit die tijd vertelde dat hij een arm had willen missen als hij dit nummer had gemaakt. In de Oudheid wist men het al: De eenvoud is het kenmerk van het ware:
http://www.youtube.com/watch?v=S09F5MejfBE
Thomas, toen liever langharig dan kortzichtig, poeh.  |
Ach Thomas, wat een jeugdsentiment....en.....oude liefde roest niet, hè...ik kan ze allemaal nog meezingen. Mijn broer en ik waren grote fans; hij had een voor die tijd magnifieke geluidsinstallatie van Kenwood.....in ieder hoekje van het huis trilden de gitaren en klonken hun heldere stemmen vol van emotie en gevoel dat wij volledig begrepen, dat voor ons - een ieder van ons - persoonlijk leek geschreven. Weergaloze kwaliteit. En ja, het haar van mijn broers groeide langzaam mee met dat van the Beatles. Werkschuw waren we nooit, haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 20:48
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Prinsen wassen niet af En btw: van afwassen krijg je het lekker warm, in ieder geval je handen. |
pff alsof prinsessen wel afwassen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 21:08
|
|
|
|
Helikoptertje bij de action Helaas vliegt ie maar een paar minuten en moet dan een half uur op laden. Heb mezelf nog niet aangevlogen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 21:15
|
|
|
|
ehhhh ha ha anna, wat moet jij nou met een helikopter maar neem een redbull of always maandverband met vleugels dan kun je vliegend door het leven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 21:17
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | pff alsof prinsessen wel afwassen  |
assepoester wel en op een dag kwam de prins en was het einde afwas Dus ik houd moed en als die met me wil trouwen wil ik een vaatwasser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 21:23
|
|
|
|
ons hart bewaken... interesant onderwerp shanita vanuit ons hart onstaat:bv: jaloezie bitterheid haat boosheid hartstochten,,, (naar leuke mannen)
dus als we ontdekken dat we zulke gevoelens in ons hart hebben , kunnen we daar beter mee na jezus gaan, iets begint met afgunst, eindigt misschien zelfs in een daad uit jaloezie gedaan dus belangrijk om je hart te bewaken, verkeerde gevoelens een halt toe te roepen, bij jezus te beleiden, voor we ons zelf steeds negatiever laten afzakken in daden , ontstaan door de dingen in ons hart
Dat word er denk ik bedoeld met ons hart bewaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 21:25
|
|
|
|
en ja, kunnen we uit ons zelf ons hart bewaken? tuurlijk als je blijft denken over je eigen gevoelens en zo. je denken, je daden....
|
|
| Naar boven |
|
|