| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 10:29
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Deze week? Deze maand? .......... ?  |
Kan jij al kwartetten dan?? Volgens mij ben jij een soort Schumacher...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 10:33
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | '
Je moet juist geen plaatjes opslaan, als je ze op het forum wilt zetten; je moet ze kopiëren, en plakken in het reactieveld, met [img] ervoor en [/img] erna.
Maar ik denk, met deze dingen, ja dat moet je echt voor je zien, maw, iemand moet het echt voordoen een paar keer, rustig.
Dat had ik eerst met kopiëren en plakken, dat moest ik iemand echt, rustig een paar keer zien doen, anders snapte ik er niets van.  |
Ik heb het wel beide geprobeerd Shanita en dan ook img ervoor en erachter. Ik verstuur wel plaatjes in email en dat gaat altijd wel
Maar wat je zegt, iemand moet het mij hier thuis eens voordoen.
Maar bedankt voor je poging om het uit te leggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 10:36
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Wie organiseert er een keer een ImgURL event?
 |
Goed idee, wat let je?????????Klus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 12:42
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Te hard gereden en...... flits…..dit wordt mijn eerste boete!  |
Ik wou dat ik het je na kon zeggen. Ik kreeg er wel eens vaker eentje. Waarvoor? Nou eeeeh ik hou van de Duitse snelwegen maar als je weer in Nederland bent....
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 12:48
|
|
|
|
Thanks, Jol, en idd, dat was 4 weken geleden, bij Jeruzalem.
De Joden, ook de orthodoxen, zijn nu eenmaal een bijzonder volk. Altijd al geweest, en ze zullen het ook altijd blijven. Of ze nu in de God van hun voorvaders geloven of niet, ze hebben een bijzonder en roerig verleden achter hen. En van daaruit zijn normen, waarden, culturen, ge- en verboden ontstaan. Dat daarom bijv. een selecte bevolkingsgroep weigert in dienst te gaan, kun je niet wenselijk vinden, maar ook accepteren. En ergens vind ik het ook wel wat hebben dat in Israël dit nog wel geaccepteerd danwel getolereerd wordt door de overheid. In Nederland heet je dan gelijk "gewetensbezwaard' en moet je alsnog doen wat de overheid je opdraagt, of je kunt een functie niet meer beoefenen.....
Het land heeft een idd dienstplicht voor alle jong-volwassen burgers, van minimaal 2 jaar. Daarna zijn alle mannen, tenzij ze een ontheffing hebben, tot hun 40e reservist, en dienen ze 1 maand per jaar in het leger. Dat maakt dat Israël permanent een goed georganiseerd en toegerust leger tot zijn beschikking heeft. Kennelijk hebben de gewetensbezwaarde Joden dus ook de mogelijkheid om niet te hoeven dienen. Dus...... wat is het bezwaar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 12:57
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik wou dat ik het je na kon zeggen. Ik kreeg er wel eens vaker eentje. Waarvoor? Nou eeeeh ik hou van de Duitse snelwegen maar als je weer in Nederland bent....
Thomas |
nog nooit geflitst voor mijn ehhh 140 op de NL snelwegen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 13:03
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Kom maar niet bij mij in de buurt,ik trek ongeluk aan  |
Zijn we gelovig of bijgelovig, een goed christen is niet bijgelovig toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 13:33
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Zijn we gelovig of bijgelovig, een goed christen is niet bijgelovig toch?  |
Je moest es weten! Zelfs magisch denken is een christen vaak niet vreemd. 
Maar iedereen heeft toch wel es een dag dat je denkt... "ligt het nou aan mij?"
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 31 mei 2013, 13:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIN732
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 13:36
|
|
|
|
|
Het is wel heb beste om te wachten na je huwelijk dat weet ik zeker, maar supermoeilijk. Omdat je lichaam één word met de ander hoor je bij elkaar. Achteraf als het uit is besef je toch dat je gezondigd hebt, en heb je er wel een schuldgevoel van. Dit neemt niet weg dat bij een volgende relatie ik het wel red tot na het huwelijk. En een huwelijk zegt tegenwoordig ook niet meer zoveel, in deze tijd gaan er teveel huwelijken kapot. En wat een moeilijke discussie trouwens haha :P
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 13:38
|
|
|
|
| HEIN732 schreef: | | Het is wel heb beste om te wachten na je huwelijk dat weet ik zeker, maar supermoeilijk. Omdat je lichaam één word met de ander hoor je bij elkaar. Achteraf als het uit is besef je toch dat je gezondigd hebt, en heb je er wel een schuldgevoel van. Dit neemt niet weg dat bij een volgende relatie ik het wel red tot na het huwelijk. En een huwelijk zegt tegenwoordig ook niet meer zoveel, in deze tijd gaan er teveel huwelijken kapot. En wat een moeilijke discussie trouwens haha :P |
Saai huwelijk
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 31 mei 2013, 13:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 13:52
|
|
|
|
En een huwelijk zegt tegenwoordig ook niet meer zoveel, in deze tijd gaan er teveel huwelijken kapot. En wat een moeilijke discussie trouwens haha :P
Nu je dit schrijft...zou je er juist vanuit moeten gaan...dat jij niet mee moet gaan in die woorden...er juist voor wil gaan...om een huwelijk / verkering zuiver...eerlijk en open te gaan beginnen Als je nu al zegt...een huwelijk zegt niet zoveel...is dat niet een echt een goed startpunt...of begin...
Dus...omdat huwelijken niet niet zoveel meer zeggen....(????)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLA686
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 14:06
|
|
|
|
| HEIN732 schreef: | | Het is wel heb beste om te wachten na je huwelijk dat weet ik zeker, maar supermoeilijk. Omdat je lichaam één word met de ander hoor je bij elkaar. Achteraf als het uit is besef je toch dat je gezondigd hebt, en heb je er wel een schuldgevoel van. Dit neemt niet weg dat bij een volgende relatie ik het wel red tot na het huwelijk. En een huwelijk zegt tegenwoordig ook niet meer zoveel, in deze tijd gaan er teveel huwelijken kapot. En wat een moeilijke discussie trouwens haha :P |
Ik denk inderdaad net als Zeeland, dat je huwelijk net zoveel waarde heeft als je het zelf geeft. Voor mij betekent een huwelijk nog wel veel en om het huwelijk bijzonder te maken is het mooi om het mooiste wat God ons gegeven heeft, gemeenschap, ook voor het huwelijk te bewaren. Daarmee ben ik het wel eens dat dat geen makkie is, maar als je er met z'n tweeën voor gaat, zal het des te mooier zijn binnen het huwelijke.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 14:19
|
|
|
|
| CAROLA686 schreef: | | Ik denk inderdaad net als Zeeland, dat je huwelijk net zoveel waarde heeft als je het zelf geeft. Voor mij betekent een huwelijk nog wel veel en om het huwelijk bijzonder te maken is het mooi om het mooiste wat God ons gegeven heeft, gemeenschap, ook voor het huwelijk te bewaren. Daarmee ben ik het wel eens dat dat geen makkie is, maar als je er met z'n tweeën voor gaat, zal het des te mooier zijn binnen het huwelijke. |
Die gedachte is zeker al een goed begin... Fijn dat jonge mensen hier ook hun stem laten horen... Natuurlijk geeft het allemaal geen garantie... Maar wel samen veel praten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 14:53
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een hele fijne gezellige dag met elkaar.... Wat het weer betreft...lijkt dat aardig te lukken.... |
Dankje wel zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 14:56
|
|
|
|
Gewoon geluid afzetten, dan is ping,pong of bonk ook niet hoorbaar meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:01
|
|
|
|
Wat een heerlijk weer weer! Zonnetje schijnt, vogeltjes fluiten en de wind waait de was droog..... Lekker........ vooral op een vrije dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:04
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | Ik kom weer met het zelfde barbieknoeiapparaat als de vorige keer, heb hem vanavond al opgehaald ][/img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2TJDmy67u1QliQn3lUYYfgxBvFNoy9i8YtmkFIZMKqcIlnL1Zyi[img] |
Ik vind het ook wel een héél klein beetje eng, maar ik heb er ook best wel veel zin in. S. Ook dankbaar dat er veel dames zijn.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 31 mei 2013, 15:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:07
|
|
|
|
Ik de bijbel staat ook ergens " wees een kind..........!
Kijk eens goed naar een kind Kinderen kunnen zo mooi lachen Zo zuiver als een kind
Kijk eens naar een baby als ze zo schatert, De lach........... Wij kregen het mee Met de geboorte " de lach....!
Lach en verdriet Het ligt naast elkaar...............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:09
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een hele fijne gezellige dag met elkaar.... Wat het weer betreft...lijkt dat aardig te lukken.... |
Het is nu al heerlijk buiten en warm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:11
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik vind het ook wel een héél klein beetje eng, maar ik heb er ook best wel veel zin in. S. Ook dankbaar dat er veel dames zijn.  |
De eerste keer toen ik er kwam vond ik dat ook, Shanita. Valt reuze mee.......wel uit kijken voor de grote hond van mij En Anna die haar wilt vangen...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:12
|
|
|
|
En het werd Zomer....zoooomeeeeer....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:13
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | Elke dag mogen we aan de Heilige Geest vragen ons hart te reinigen met het bloed van Jezus van alle wereldse smetten.  |
Wereldse smetten?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 19 juni 2013, 17:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Nah,maar op de ouderwetse manier dan? Dan word ik nooit rijk.........
 |
Ja, ik heb dat ook, ik wou dat ik rijk was en niet zo knap...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:18
|
|
|
|
Zo de kapper kon haar werk weer doen bij mij, En ik keek bedenkelijk..............gaat nu wel erg hard hoor.... Grijs worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:18
|
|
|
|
Ja, geluid afzetten, als ik naar you tube ofzo luister
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:19
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Zo de kapper kon haar werk weer doen bij mij, En ik keek bedenkelijk..............gaat nu wel erg hard hoor.... Grijs worden  |
Joh....... grijs staat wijs!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:20
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | De eerste keer toen ik er kwam vond ik dat ook, Shanita. Valt reuze mee.......wel uit kijken voor de grote hond van mij En Anna die haar wilt vangen...........
 |
Vind het gewoon wel heel leuk dat jullie dat zo organiseren
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 31 mei 2013, 15:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:23
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Joh....... grijs staat wijs!  |
Ik voelde al wat maar wist niet wat.....
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 31 mei 2013, 15:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:26
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, geluid afzetten, als ik naar you tube ofzo luister  |
Ja.............euhhhhhh Irritant is het dan hè?
Die bij geluidjes.......ping.......pong......bonk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:27
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | De eerste keer toen ik er kwam vond ik dat ook, Shanita. Valt reuze mee.......wel uit kijken voor de grote hond van mij En Anna die haar wilt vangen...........
 |
Waarom denk je dat ik niet durf te komen..?
|
|
| Naar boven |
|
|