ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HEIN732
ChristianMatch forum index » Berichten van HEIN732
Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 12:21
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
KLUS667 schreef:
Als je via een christelijke datingsite je liefde niet kan vinden en het dan via een reisorganisatie probeert, dan ga ik ervan uit dat die ook christelijk zal zijn Smiley die vol vragen zit

ik heb een christelijke reis geboekt en Beter-uit is inderdaad duurder maar heb een topvakantie gehad in Malta en zeker leuke contacten aan over gehouden ;) Het was ook niet de bedoeling om die reis te boeken om per se een leuke dame aan over te houden. gewoon genieten. De groep is wel christelijk alleen niet alles wat er gebeurde was zo christelijk, ze delen jongens bij jongen en meiden bij meiden op de kamer, alleen was dat een beetje veranderd Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 21:32
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
NATASCHA642 schreef:
yw Clown smiley Knipoog smiley

Mensen allemaal bedankt voor alle reacties, mijn abonnement loopt bijna af en ik ben klaar met internet daten. Heb een hoop discussies gevolgd en ook een hoop geleerd van mensen met nog veel meer ervaring als ik :) heb 2 x gedate via CM maar ik vond haar toch niet leuk genoeg. Heb een reis via beter uit geboekt en hoop nieuwe mensen leren kennen. Ik denk toch dat spontaan een leuke meid tegenkomen veel beter is. En misschien ben ik te kieskeurig ^^

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 21:31
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
KLUS667 schreef:
Onze dominee zei het zondag als volgt:
"De Heilige Geest zal je de weg wijzen naar de volle waarheid. En bij Jezus kan je de waarheid ontdekken. De Geest vertelt wat hij gehoord heeft over de Vader en de Zoon. De Bijbel is en blijft de norm, de Geest gebruikt de Bijbel."

Je kan het ook zo zien: De Geeft geeft ons de kaart plattegrond (kaart) en we mogen zelf onze weg ontdekken, want we zijn niet geschapen als robots.
Wat wil God in mijn situatie? Dat kan een lange zoektocht zijn, dat vergt gebed en studie in Zijn Woord.

Dit vind ik erg moeilijk, het lijkt mij dat het een feit is dat het niet mag of wel mag maar dat het persoonlijk verschilt lijkt me sterk? En ik ben het trouwens ook met Jans eens dat we veel dingen ook niet volgens de bijbel doen, waarom het éne niet en het andere wel? Als je met de tijd mee moet gaan dan kan er in ieder geval veel te veel.


Laatst aangepast door
HEIN732
op woensdag 12 juni 2013, 21:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:31
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
BAPPI605 schreef:
en misschien is het ook handig om God erbij te betrekken want uit jezelf zal je in de fout gaan. En als je in de fout gaat, mag je altijd bij God komen en Hem vragen je te vergeven en te helpen.
De vraag blijft wel: wat valt er allemaal onder seks? Is zelfbevrediging ook seks? Is dit lust of een behoefte?

De bijbel is er vrij duidelijk over dat je eerst moet trouwen volgens mij. Iedereen kan het anders zien maar het blijft een feit dat je eerst moet trouwen voordat je met elkaar heb bed in duikt.
Zou zelfbevrediging niet mogen voor het huwelijk dan? haha, na het trouwen heb je het minder nodig als het goed is :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:28
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
ZEELAND736 schreef:
En een huwelijk zegt tegenwoordig ook niet meer zoveel, in deze tijd gaan er teveel huwelijken kapot. En wat een moeilijke discussie trouwens haha :P



Nu je dit schrijft...zou je er juist vanuit moeten gaan...dat jij niet mee moet gaan in die woorden...er juist voor wil gaan...om een huwelijk / verkering zuiver...eerlijk en open te gaan beginnen
Als je nu al zegt...een huwelijk zegt niet zoveel...is dat niet een echt een goed startpunt...of begin...

Dus...omdat huwelijken niet niet zoveel meer zeggen....(????)

Daar heb je helemaal gelijk in, juist omdat er zoveel huwelijken stuk gaan kan een goed huwelijk heel veel waarde krijgen. Het is inderdaad een beetje krom wat ik zei. Het is gewoon jammer dat heel veel mensen zich er te snel bij neerleggen en gaan scheiden. Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn vader is gelukkig met zijn nieuwe vriendin en ik kan ook goed met haar opschieten :) Soms is het ook gewoon beter om te scheiden dan bij elkaar te blijven, als het elke dag schelden en ruzie is, is het nu veel beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 13:36
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
Het is wel heb beste om te wachten na je huwelijk dat weet ik zeker, maar supermoeilijk. Omdat je lichaam één word met de ander hoor je bij elkaar. Achteraf als het uit is besef je toch dat je gezondigd hebt, en heb je er wel een schuldgevoel van. Dit neemt niet weg dat bij een volgende relatie ik het wel red tot na het huwelijk. En een huwelijk zegt tegenwoordig ook niet meer zoveel, in deze tijd gaan er teveel huwelijken kapot. En wat een moeilijke discussie trouwens haha :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 21:57
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
BAPPI605 schreef:
Dit geldt dan voor ons als Christenen, binnen het huwelijk.... En als je nou single bent?

Geen seks voor het huwelijk bestaat volgens mij niet... Dan kun je in ieder geval nooit samen een weekendje weg of bij elkaar slapen. Als je al heel lang samen bent maar nog niet getrouwd zie ik het persoonlijk niet als fout. Het is anders dan dat vele jongens/ mannen een meisje/vrouw voor een nachtje naar huis meenemen, dat is pure lust en geen liefde en dat vind ik wel dierlijk:P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:08
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hou je ons wel op de hoogte? We zijn niet nieuwsgierig, wel belangstellend...... Knipoog smiley

Hahaha oke zal ik doen ;P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:59
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
KLUS667 schreef:
Deze vader baalt ook met je mee! Maar kop op, dat soort vrouwen zijn jou niet waard jongen!! Jij (en ieder ander) verdiend beter.

PS: vrouwen komen van een andere planeet, ik vind het geen gek idee: gewoon liefhebben Verliefde smiley

bedankt voor jullie bemoedigende reacties in ieder geval, kunnen je weer een beetje bovenop helpen :) Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:00
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
ZEELAND736 schreef:
Ik denk dat ik gewoon elke keer de verkeerde tegenkom ofzo :P


Je bent 22...nog aan het begin...

Je geeft de moed toch niet op??

geef de moed niet op hoor ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 21:44
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien dat zijn leeftijdsgenoten hier op het forum er iets over kunnen zeggen?
Dat kwam weer even bij mij op Jol...... Knipoog smiley

5 verschillende dames, leeftijd 18/19, ja leeftijdsgenoten laat je horen haha.
En vrouwen zijn er niet om te begrijpen maar om van te houden toch? :P


Laatst aangepast door
HEIN732
op maandag 27 mei 2013, 21:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 18:36
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
SHANITA130 schreef:
Ik kan weer beter typen,

Ja, het is nu duidelijk toch? Knipoog smiley

Oke ik zal even beetje uitleggen hoe ik het aanpak, ik toon altijd veel interesse vraag hoe het gaat, van alles. Als ik met iemand wil afspreken vraag ik haar altijd waar ze wilt afspreken. Eventueel wil ik haar ophalen maar hoeft niet zij bepaald zo'n beetje alles eigenlijks en ja ik ben ook wel zenuwachtig op een eerste afspraak maar cancel het niet op het laatst.

Ik denk dat ik gewoon elke keer de verkeerde tegenkom ofzo :P

En zorg er altijd voor dat ik er goed uit zie; train me elke dag kapot in de sportschool en zie er altijd verzorgd uit. De meeste zeggen dat je de 'ware' vanzelf wel tegenkomt maar als je niets doet gebeurt er ook niets denk ik...

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 26 mei 2013, 17:21
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Graag even een titel bij dit topic.

Redactie CM

ja sorry hoe kan ik dit nog wijzigen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732 (33)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 26 mei 2013, 13:18
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
Het is niet zo interessant voor jullie om te vertellen maar misschien herkent iemand dit. Ik heb een superleuke relatie gehad van 4 jaar en ben nu iets langer als een half jaar vrijgezel. Tot nu toe één leuke date gehad. Heb 5 of 6 keer een date afgesproken die op het laatst werd afgezegd door haar. Elke keer verheug je je op de date en op het laatste moment krijg je een slap excuus dat ze niet kan. Hierdoor heb je er onderhand helemaal geen vertrouwen in. Klinkt een beetje depressief ik weet het:P hebben jullie nog tipt ofzo

groetjes,

Hein
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HEIN732
Pagina 1 van 1