| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:21
|
|
|
|
Zegen: had nergens zin in, heb ook niets gedaan.
Vervelend: Dát krijg ik te horen woensdag.
Zegen: Daar trek ik me toch niets vanaan. Had ook een reden, die me nu pas duidelijk wordt.
Vervelend: niets..
Zegen: Ik ga boodschapjes en andere dingen doen
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 juni 2013, 18:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:38
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Als je 40-44 bent ben je een oudere jongere, als je 45 bent op de grens en als je 46-50 bent ben je een jongere oudere. |
oh jee volgend jaar ben ik over the hill ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:48
|
|
|
|
Zegen 1...Dat ik werken MAG.... Zegen 2...Dat de zon scheen.... Zegen 3...Dat ik leven MAG..... Zegen 4...Dat God weer kracht gaf naar kruis!!!! Zegen 5...Dat er straks weer eten staat op tafel!! (en dat in vergelijking met zoveel anderen die dit moeten missen en ontbreken!!)
Zoveel zegeningen...dat ik de vervelende dingen niet eens meer vertel!!! Ze komen allemaal uit Gods Vaderhand!!!
Tel uw zegeningen... Tel ze 1 voor 1... En je ziet Gods Liefde dan door alles heen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:49
|
|
|
|
Ik hoop al niet meer.
Was een probeerseltje, die date, meer niet.
Ja, zeg, toen ik 15-35 was, dus 20 jaren lang was ik gewend echt iedere man te kunnen krijgen. Ja, ik werd ook altijd meisje genoemd, nu alleen nog maar door degene die me lang kennen.
Ja, nu is het van kan wel zien dat je 40 bent enzo..
Ja, veel mannen willen bijvoorbeeld nog een kindje, ja, en dan maximaal iemand van 35, ja, dat is wat ik denk en hoe ik het ervaar.
En dan denk ik, ja geef ze es ongelijk, als ik jou was had ik ook niet iemand als mezelf gewild.
Ach, dan is het ook nog eens zo, een ex, woont hier op de hoek, ja, echt 2 minuten lopen. Ben ik mee bevriend, ach en ja, kan mezelf zijn, En dat lukt mij met de beste wil van de wereld niet met een date...
En dan heb ik nóg een ex, ja, goed mee bevriend, zelfs nog closer vaak, dan met een broer van mij. Ik bedoel met diepe gesprekken over dingen.
Ja, die woont wel ver weg, dus die zie ik minder maar ja elke dag skypen, bellen...
Dus...ik denk niet dat ik nog date, heel misschien, en dan, maak ik niet meer de, voor mij fout, om meteen al na een week af te spreken; ik heb zeker drie weken nodig om aan het idee te wennen en mezelf dus te kunnen zijn. En, ik moet kunnen verzetten, met een date(met een groep mensen met ook veel vrouwen weer niet, da's anders :)
En, mark my words, als een date boos wordt als je de afspraak verzet, dan is er al iets niet oké.
En nee, dan is het niet zo dat die date er iets aan kan doen, het kan ook onbewust gaan.
Laat het hierbij; ik ga boodschappen doen, mailen, film kijken enzo.
En morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:52
|
|
|
|
[quote=JOL252] oh jee volgend jaar ben ik over the hill ...
Welnee.....ON THE TOP!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:53
|
|
|
|
Sperciebonen...aardappels en een gehaktrol.
Yoghurt met aardbeitjes toe!!!
En personeel voor de afwas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:59
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik hoop al niet meer.
Was een probeerseltje, die date, meer niet.
Ja, zeg, toen ik 15-35 was, dus 20 jaren lang was ik gewend echt iedere man te kunnen krijgen. Ja, ik werd ook altijd meisje genoemd, nu alleen nog maar door degene die me lang kennen.
Ja, nu is het van kan wel zien dat je 40 bent enzo..
Ja, veel mannen willen bijvoorbeeld nog een kindje, ja, en dan maximaal iemand van 35, ja, dat is wat ik denk en hoe ik het ervaar.
En dan denk ik, ja geef ze es ongelijk, als ik jou was had ik ook niet iemand als mezelf gewild.
Ach, dan is het ook nog eens zo, een ex, woont hier op de hoek, ja, echt 2 minuten lopen. Ben ik mee bevriend, ach en ja, kan mezelf zijn, En dat lukt mij met de beste wil van de wereld niet met een date...
En dan heb ik nóg een ex, ja, goed mee bevriend, zelfs nog closer vaak, dan met een broer van mij. Ik bedoel met diepe gesprekken over dingen.
Ja, die woont wel ver weg, dus die zie ik minder maar ja elke dag skypen, bellen...
Dus...ik denk niet dat ik nog date, heel misschien, en dan, maak ik niet meer de, voor mij fout, om meteen al na een week af te spreken; ik heb zeker drie weken nodig om aan het idee te wennen en mezelf dus te kunnen zijn. En, ik moet kunnen verzetten, met een date(met een groep mensen met ook veel vrouwen weer niet, da's anders :)
En, mark my words, als een date boos wordt als je de afspraak verzet, dan is er al iets niet oké.
En nee, dan is het niet zo dat die date er iets aan kan doen, het kan ook onbewust gaan.
Laat het hierbij; ik ga boodschappen doen, mailen, film kijken enzo.
En morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. |
Je heb genoeg aan je exen en wat betreft die mannen die een grens trekken tot 35 zijn jou niet waard, die moet je gewoon links laten liggen.
En wat betreft dat ik je meis noemt is meer lief dan beledigend .
En als de Heer het wilt komt er vanzelf iemand die bij jou hoort vroeg of laat.
Succes ermee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 18:35
|
|
|
|
Dat is bemoedigend, Zeeland wat je schrijft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 18:40
|
|
|
|
Ja, ik zeg ook van he Meid, ja, als ik het tegen iemand heb.
Ja, idd, ja weet je, die éne ken ik al ruim 15!!! jaar... Die van 2 minuten lopen. De andere drie.
Gewoon goede vrienden, ja, dát kan dus blijkbaar, speelt ook mee dat ze christelijk zijn, heb ik gehoord, en klinkt ook wel logisch natuurlijk.
Ja, idd als God het wil, ook dat nog.
Dank voor je reactie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 18:42
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | oh jee volgend jaar ben ik over the hill ...  |
Ik heb 'm zelf niet bedacht hoor
Ik las 'm ergens, en heb 'm even opgeschreven. 
Veertig is de ouderdom van de jeugd. Vijftig de jeugd van de ouderdom. Victor Hugo ......Dit was de originele, ff snel opgezocht.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 juni 2013, 18:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 18:44
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Dat is een uitzondering, maar in grote lijnen kunnen we mijn standpunt dus wel aannemen?! Of niet? |
Nee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 19:21
|
|
|
|
tekst die ik tegen kwam nadat ik met jezus had over bepaalde mensen die verkeerde daden doen, deze tekst bracht jezus me onder ogen: wat natuurlijk niet wil zeggen dat een dader zijn gevolgen niet moet dragen voor zijn daden, maar verder hoe gaan we er mee om, hoe wil jezus dat we met zulke mensen omgaan? jezus die zegt, zegen je vijanden, heb je vijanden lief, dus ook mensen die eht nieuws halen met vreselijke daden..... zo denk ik:
de liefde in zijn leven is weggedreven hij verliest het gevecht voor weer een dag het leven dat hij kende is uit elkaar gevallen een liefdeloos huis, een gebroken hart je reikt je jouw hand je zoekt naar woorden je probeert te begrijpen de zin van dit alles hij is wanhopig naar een thuis, naar hoop donkere wolken in zijn hand en hij kijkt naar jou
gewoon hou van hem als jezus wees bezorgt om hem het is allemaal niet makkelijk in zijn leven je hoeft niet alle antwoorden te weten op al je vragen over het leven hou van hem, en blijf bij zijn zijde hou van hem als jezus
mooie tekst, en ja in praktijk moeilijk.....maar achter iedere dader zit een mens , diep in duisternis, in mijn ogen zijn slachtoffer en dader ook beide getekent voor het leven, slachtoffer, de een van d e dader, de ander van d e duisternis waar zo iemand in zit. jezus is gekomen om zondaren te redden, ook de zondaren die het nieuws halen met gruwelijke daden... als je daarover na denkt, is gods liefde enorm mooi, en anders als van ons mensen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 19:39
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, ik zeg ook van he Meid, ja, als ik het tegen iemand heb.
Ja, idd, ja weet je, die éne ken ik al ruim 15!!! jaar... Die van 2 minuten lopen. De andere drie.
Gewoon goede vrienden, ja, dát kan dus blijkbaar, speelt ook mee dat ze christelijk zijn, heb ik gehoord, en klinkt ook wel logisch natuurlijk.
Ja, idd als God het wil, ook dat nog.
Dank voor je reactie  |
Graag gedaan en dan betere een goeie ex dan een prut relatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 20:10
|
|
|
|
Maandag 3 Juni, Psalm 139: 1-18; Zegen zonder ophouden.
Het is niet een vluchtig zegen en daarna snel weer weg. Even zwaaien zoals de koningin altijd doet en dan instappen en wegwezen. Met nadruk zegt Lucas: ‘Terwijl hij hen zegende, ging hij van hen heen.’Jezus laat zijn handen niet zakken, Hij draait niet weg naar de hemel. Zijn handen blijven zegenend over hen uitgestrekt. Het laatste wat ze van Hem zien, zijn handen. Zo treedt Hij voor zijn Vader. Zo komt Hij thuis. Als een priester vol compassie voor zijn gemeente en zijn wereld. Als een Koning vol macht en glorie. Dat is buitengewoon troostvol. Het betekent: nergens in deze wereld zijn we niet onder die zegenvolle handen van Jezus. Handen van mensen schieten vaak te kort. Soms trekt iedereen z’n handen van je af. Sommige handen doen alleen maar pijn. Met Hemelvaart vieren we dat we nergens in deze wereld zijn zonder genadigde, genezende handen van Jezus boven ons. Je kunt Hem niet ontlopen. Psalm 139 zegt al: dat lukt niet.’ U omsluit mij, van achter en van voren, u legt uw hand op mij.’Naar zulke handen kun je ontzettend verlangen. De hand van een vriend bij wie je je veilig voelt. Meer dan welke handen troosten en zegenen die van Jezus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 20:25
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Maar in goeie koolhyraten zitten toch helemaal geen geraffineerde suikers?
|
Nee klopt hoor maar in sommige whey poeders zitten wel toevoegingen in de vorm van suikers.
Heel goed van je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 20:45
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Ik ben 3x op werkvakantie in Hongarije geweest en er werd ook voor ons gekookt: wat vandaag van het eten over is, vind je morgen terug in de soep. |
Ha ha, niks mis mee als je het de volgende dag in de soep krijgt
Maar hier was de soep erg lekker , gewoon in Holland blijven
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op maandag 3 juni 2013, 20:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 21:32
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Nee dat bedoel ik ook, als je getrouwd bent is het blijkbaar niet de taak van de kerk om zich met je seksualiteit te bemoeien, maar als je single bent hoeft dat toch ook niet. Dus waarom zou je het hebben over zelfbevrediging. Ik vind het nijn voorganger niets aan gaan of ik dat wel of niet doe |
het zou ook vreemd zijn als je na een lang en hopelijk bevredigende jaren je na je scheiding geen sexuele gevoelens meer zou hebben.
Voor mij is er wel een duidelijk verschil tussen n....n en elkaar liefhebben en beminnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 22:04
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Maandag 3 Juni, Psalm 139: 1-18; Zegen zonder ophouden.
Het is niet een vluchtig zegen en daarna snel weer weg. Even zwaaien zoals de koningin altijd doet en dan instappen en wegwezen. Met nadruk zegt Lucas: ‘Terwijl hij hen zegende, ging hij van hen heen.’Jezus laat zijn handen niet zakken, Hij draait niet weg naar de hemel. Zijn handen blijven zegenend over hen uitgestrekt. Het laatste wat ze van Hem zien, zijn handen. Zo treedt Hij voor zijn Vader. Zo komt Hij thuis. Als een priester vol compassie voor zijn gemeente en zijn wereld. Als een Koning vol macht en glorie. Dat is buitengewoon troostvol. Het betekent: nergens in deze wereld zijn we niet onder die zegenvolle handen van Jezus. Handen van mensen schieten vaak te kort. Soms trekt iedereen z’n handen van je af. Sommige handen doen alleen maar pijn. Met Hemelvaart vieren we dat we nergens in deze wereld zijn zonder genadigde, genezende handen van Jezus boven ons. Je kunt Hem niet ontlopen. Psalm 139 zegt al: dat lukt niet.’ U omsluit mij, van achter en van voren, u legt uw hand op mij.’Naar zulke handen kun je ontzettend verlangen. De hand van een vriend bij wie je je veilig voelt. Meer dan welke handen troosten en zegenen die van Jezus. |
Heel mooi ff gekopieerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 22:05
|
|
|
|
|
Dat al mn examen opdrachten goedgekeurd zijn en mn examen aangevraagd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 22:43
|
|
|
|
Ach, ik wou niet eens een relatie, ik wou gewoon es nu en dan es wat afspreken.
Maar, I don't hold it against him, maw, ik heb geen verwijtgevoel oid.
Ik had het alleen gewoon, leuk gevonden, nu en dan, zo 2 keer in de maand eens een middag wat af te spreken.
Maar ik heb dus geen verwijtgevoel.
Ik heb een 'best wel jammer maar verder natuurlijk niet erg/of, maakt verder niet uit, gevoel.
Dus ik voel me niet de afgewezen persoon, ja, vind het wel jammer.
Aan de andere kant, ondanks dat het een middagje was, dus kort en eenmalig heb ik toch wel het gevoel dat het me goed deed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:00
|
|
|
|
Nou, nu we hier toch zo eerlijk zijn:
Voor mij gaat dat gelijk op.
Al kan ik natuurlijk wel heel veel van vrienden houden zonder lichamelijk contact.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:05
|
|
|
|
ach wie weet komt dat vanzelf geef de hoop niet op.
en van afspraakjes krijg je het gevoel ik hoor er toch nog bij, ken dat gevoel 
heerlijk van genieten en op je af laten komen is mijn advies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | IK BEN NIET BANG!!! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:09
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou, nu we hier toch zo eerlijk zijn:
Voor mij gaat dat gelijk op.
Al kan ik natuurlijk wel heel veel van vrienden houden zonder lichamelijk contact. |
alles begint met houden van .. maar eerst van jezelf houden de rest komt van zelf
en ik verlang naar het samen zijn en niet naar de sex als het gebeurt en je gaat er samen voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:11
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ach Jol, alles wat ik de laatste tijd schrijf, komt vaak verkeerd over of zo iets. ma ja, wat moet ik er nog opzeggen misschien geen inteligent genoegge vraag. ha ha , de ander zijn probleem, mijn probleem ga ik er niet van maken. Toch maakt het het forum schrijven af en toe minder leuk. |
Past niet helemaal in topic KLAAGmuur, maar ik hou van je manier van schrijven Petra! You make me smile GA ZO DOOR!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:14
|
|
|
|
Zegen: me broer komt me helpen me hele huis schilderen(mag ik niet alleen van de arts vanwege veels te hoge bloeddruk) Hij, me broer mailde me net !!!
Dus...dan kan ik daarna meubels op de kop tikken. Nu staat er alleen een matras, stoel en pc ;)
Ja, ik had vorige zomer alles eruitgeffilkkerd(bij grof vuil gezet, met hulp natuurlijk, en laten ophalen door 2de hands zaak), toen ik me nieuwe vloer kreeg.
Zei iemand ja, eerst schilderen dan je vloer, ik dacht, nou je kan gewoon plastic zetten. Kan dus ook; heel makkelijk zelfs, is gewoon te koop kost bijna niets.
Affijn, toen wou ik schilderen, ja, en dat lukte niet, duizelig, en ja toen de arts zei van hoge bloeddruk, en mag geen zwaar huishoudelijk werk, ja was ff schrikken, dus ja.....
Nou, en ik kom in aanmerking voor HH, maar ja dan moet wel me huis op orde zijn, en niet me kleding verspreid op me bed, matras midden in de huiskamer, etc.
Maar ja, er ís geen hulp voor schilderen itt HH. Nú dus wel...

NB: en als me huis klaar is kan ik, eindelijk, weer gewoon mensen laten komen hier
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 juni 2013, 23:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:25
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | alles begint met houden van .. maar eerst van jezelf houden de rest komt van zelf
en ik verlang naar het samen zijn en niet naar de sex als het gebeurt en je gaat er samen voor  |
Tuurlijk, ik verlangde ook naar samen zijn, samen zijn is gezellig!
Maar ja, voor mij gaat, ahum, geslachtsgemeenschap gelijk op, met elkaar beminnen, ja, omdat ik nu eenmaal die ervaring héb.
Had ik die ervaring niet, ja, dan zou ik natuurlijk anders denken.
Daar kan ik wel mee gaan in met wat Klus zegt, dat het als de kroon op het huwelijk(ik zal zeggen een soort relatie, maar ja komt op het zelfde neer)is.
Ja, en ik heb nu eenmaal vrienden, met wie ik niet meer wil zijn dan vrienden, en dan ben ik met het fenomeen vrienden wel erg blij.
Maar ja, als een van hun iemand tegenkomt, ja, zal ik diegene anders zien en niet meer zovaak.
En familie blijft.
Trouwens, wat is er mis met alleen zijn , Dan kan je ook erg gelukkig zijn, ja de media doet ons anders proberen te laten denken heb ik het gevoel.
Ja, je leeft toch met God, mooier kan je het toch niet bedenken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:33
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | | Voor mij is het ook niet naaste de deur en denk voor de meeste niet en toch ben ik blij te zijn geweest. |
fijn om te horen dat je er geen spijt van hebt dat je gekomen bent, natascha!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:36
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | | fijn om te horen dat je er geen spijt van hebt dat je gekomen bent, natascha! |
En...hoe vonden Hannah en ""metgezel"" het op de heide???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | En...hoe vonden Hannah en ""metgezel"" het op de heide??? |
Hannah en "ik" vinden het heerlijk zo'n daagje in de buitenlucht met gezellige mensen om ons heen, zeeland! het was wel errug koud, maar met je handen boven de bbq was het te doen. we zijn rond een uur of zes toch al wel naar huis gegaan om op te warmen.
de volgende picknick is op 27 juli. mijn abonnement loopt ook af, maar via harald (en vele anderen) zijn we zowiezo bereikbaar. het aantal deelnemers is de laatste keren wat minder; misschien helpt het als jullie elkaar onderling uitnodigen en een prikbordberichtje plaatsen?
ik heb een nieuw topic gestart; voor de volgende picknick kun je je via onderstaande link aanmelden; je klikt dan op de blauwe letters en bent gelijk waar je zijn wilt.........
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3574&lastPage=t#btm groetjes van willem & co
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op maandag 3 juni 2013, 23:48
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|