| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:44
|
|
|
|
Ja , ik voel me ook soms jong, soms oud, en soms ertussen in
En ja, elke leeftijd heeft zijn voordelen en zijn charme!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:45
|
|
|
|
we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar)
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:47
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Dat al mn examen opdrachten goedgekeurd zijn en mn examen aangevraagd |
Zo, nog aan het leren ook, met zoveel kinderen, leuk hoor! Ja, en heel knap!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 00:51
|
|
|
|
Truste en bedankt voor je reactie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 07:01
|
|
|
|
we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar) anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 07:03
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Dat al mn examen opdrachten goedgekeurd zijn en mn examen aangevraagd |
Da's de eerste die ik hoor die blij van een examen wordt
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op dinsdag 4 juni 2013, 07:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 08:32
|
|
|
|
waarvoor ben je aan het leren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 08:34
|
|
|
|
Je houdt de vaart er goed in Willem Deze keer wil ik echt mee,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 08:41
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | waarvoor ben je aan het leren? |
Hoi Petra dit examen is voor verzorgende ig(ben ook nog voor Evv aan het leren maar dat examen komt eind oktober)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 08:46
|
|
|
|
Mooi Shanita, dus langzaam maar zeker komt je huis op orde, Kun je misschien het beste meteen hulp in de huishouding regelen via WMO. Een goeie komt ook wel als het huis nog niet op orde is hoor. Dan helpt ze je wel
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op dinsdag 4 juni 2013, 09:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 09:17
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Brownies kun je maken met whey poeder.Kies wel een goede whey-variant zoals de biologische of de plantaardige en dan zonder toevoegingen. Google maar eens op die combi,dan vind je erg lekkere dingen!
Van koolhydraatarm voedsel ga je je erg goed voelen maar dat is vooral te wijten aan het gebrek aan geraffineerde suikers.Het heeft mij galstenen opgeleverd(daar heb je een verhoogd risico op als je koolhydraatarm of vrij eet) en dan heb ik toch liever wat kilootjes meer..........zucht |
Ok dankje, ik ga eens googlen daarop!
En dat klopt wat je zegt van die galstenen, ik heb sindsdien vaak wat last van buikkrampen, maar het voordeel weegt voor mij zwaarder, nl dat ik me veel gezonder en energieker voel sinds ik zoveel mogelijk koolhydraatarm eet......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 09:23
|
|
|
|
Wat grappig, Dit schrijven met, Of zonder pit Voor nu, boenen en schrobben en vanmiddag, Zonneschijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 09:25
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Zegen: me broer komt me helpen me hele huis schilderen(mag ik niet alleen van de arts vanwege veels te hoge bloeddruk) Hij, me broer mailde me net !!!
Dus...dan kan ik daarna meubels op de kop tikken. Nu staat er alleen een matras, stoel en pc ;)
Ja, ik had vorige zomer alles eruitgeffilkkerd(bij grof vuil gezet, met hulp natuurlijk, en laten ophalen door 2de hands zaak), toen ik me nieuwe vloer kreeg.
Zei iemand ja, eerst schilderen dan je vloer, ik dacht, nou je kan gewoon plastic zetten. Kan dus ook; heel makkelijk zelfs, is gewoon te koop kost bijna niets.
Affijn, toen wou ik schilderen, ja, en dat lukte niet, duizelig, en ja toen de arts zei van hoge bloeddruk, en mag geen zwaar huishoudelijk werk, ja was ff schrikken, dus ja.....
Nou, en ik kom in aanmerking voor HH, maar ja dan moet wel me huis op orde zijn, en niet me kleding verspreid op me bed, matras midden in de huiskamer, etc.
Maar ja, er ís geen hulp voor schilderen itt HH. Nú dus wel...

NB: en als me huis klaar is kan ik, eindelijk, weer gewoon mensen laten komen hier  |
Je bent goed bezig!
Complimentje voor Shanita!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 11:31
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Hoi Petra dit examen is voor verzorgende ig(ben ook nog voor Evv aan het leren maar dat examen komt eind oktober) |
ha ha, goed van je,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 11:45
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Zegen: me broer komt me helpen me hele huis schilderen(mag ik niet alleen van de arts vanwege veels te hoge bloeddruk) Hij, me broer mailde me net !!!
Dus...dan kan ik daarna meubels op de kop tikken. Nu staat er alleen een matras, stoel en pc ;)
Ja, ik had vorige zomer alles eruitgeffilkkerd(bij grof vuil gezet, met hulp natuurlijk, en laten ophalen door 2de hands zaak), toen ik me nieuwe vloer kreeg.
Zei iemand ja, eerst schilderen dan je vloer, ik dacht, nou je kan gewoon plastic zetten. Kan dus ook; heel makkelijk zelfs, is gewoon te koop kost bijna niets.
Affijn, toen wou ik schilderen, ja, en dat lukte niet, duizelig, en ja toen de arts zei van hoge bloeddruk, en mag geen zwaar huishoudelijk werk, ja was ff schrikken, dus ja.....
Nou, en ik kom in aanmerking voor HH, maar ja dan moet wel me huis op orde zijn, en niet me kleding verspreid op me bed, matras midden in de huiskamer, etc.
Maar ja, er ís geen hulp voor schilderen itt HH. Nú dus wel...

NB: en als me huis klaar is kan ik, eindelijk, weer gewoon mensen laten komen hier  |
geweldig en ook voor je zelf leuk, een huis wat er leuk uitziet, mooi geschilderd, met leuke meubels, je verdiend beter dan een matras op de grond en een stoel en pc. Is stiekemis heel belangrijk dat je huis er leuk en gezellig uitziet, is de omgeving waar je toch door word beïnvloed. hoe je je een beetje voelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 12:29
|
|
|
|
hmmm vijfje
zonneschijn benen scheren meteen wenkbrauwen epileren ontdek haar in neus moeilijkste: bikini of badpak keus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 12:39
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | hmmm vijfje
zonneschijn benen scheren meteen wenkbrauwen epileren ontdek haar in neus moeilijkste: bikini of badpak keus  |
Bikini of badpak, Strak in vel of, Blub blub Ik weet ut wel, Zit niet meer als toen zo strak in t vel, maar t gaat nog wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 12:53
|
|
|
|
Kiezen Is lastig wat draag ik badpak, bikini,strandjurk of tankini? Monokini
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 14:25
|
|
|
|
whaaa haaa haaaa blub ber de bub blub blub blub korte broek en hemdje maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 16:39
|
|
|
|
Fijnfijnfijn!! Wat een heerlijk zomers weertje weer!! Na gedane arbeid........is het heerlijk rusten in het zonnetje!#Stoeltje-lekker glaasje - zonnetje-watkaneenmensgelukkigmaken?#eindelijk#genieten#superblijmee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 16:51
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Fijnfijnfijn!! Wat een heerlijk zomers weertje weer!! Na gedane arbeid........is het heerlijk rusten in het zonnetje!#Stoeltje-lekker glaasje - zonnetje-watkaneenmensgelukkigmaken?#eindelijk#genieten#superblijmee! |
Ik heb ook dat gevoel...maar ik kan effe niet meer woorden vinden dan jouw...
VOLOP IN DE TUIN!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 16:53
|
|
|
|
Ze waren eigenlijk te duur....maar ik dacht...als ik mezelf niet kietel lach ik nooit!!!
ASPERGES!!!
Het sausje wordt met ham en hardgekookte eieren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 17:27
|
|
|
|
zoals het er nu uitziet ben ik van de partij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 18:55
|
|
|
|
Yeah!! Lekker weer!!! Hup naar buiten!!!! Weg uit dat forum!!!!!!!!!! Genieten(?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 19:15
|
|
|
|
“Als je snel wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt, ga dan met anderen.” Bob Payne
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 4 juni 2013, 19:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 19:16
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik heb 'm zelf niet bedacht hoor
Ik las 'm ergens, en heb 'm even opgeschreven. 
Veertig is de ouderdom van de jeugd. Vijftig de jeugd van de ouderdom. Victor Hugo ......Dit was de originele, ff snel opgezocht. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 19:46
|
|
|
|
Dinsdag 4 Juni, Handelingen 1: 9-14; Zij zegenden God.
Aanbidding en vreugde. Zo keren de elf terug naar Jeruzalem. Onderweg zal hun vreugde alleen maar toegenomen zijn. Omdat ze onderweg zo veel plekken passeren die hen aan Jezus herinneren. Betanië, daar begon Jezus’ opvaart al. Op een ezel, waar kwam die toen toch ineens vandaan? En daar ligt Getsemane. Wat een nacht is dat geweest! En ginds Golgota. Alle kans dat ze ook voorbij de tuin van Jozef van Arimatea gekomen zijn. Ze begrijpen: heel Jezus’ leven was opvaart! Jezus is heel diep afgedaald, mens geworden. Om ons en met ons. Met de bedoeling: opvaart. Ons mensen meenemen naar God en een weg banen naar het hart en de handen van God. In Jeruzalem gaan ze meteen naar de tempel. Want de tempel is het huis van de Vader. Daar herinneren de priesters met hun geheven handen je alle dagen aan die zegenvolle handen van Jezus. Daar zie je Jezus’ leerlingen zo ongeveer elke dag. Daar zetten ze hun aanbidding voort. Kennelijk totaal niet bang of ze met z’n elven dat missionaire project wel aan zouden kunnen. Daar zullen Jezus’ handen wel in voorzien. ‘Ze loofden God!’ Of letterlijk: zij zegenden God! zo simpel staat het er ineens. Niet alleen Jezus. Maar God. De Vader en de Zoon en de heilige Geest. Ja, dat vieren we met Jezus’hemelvaart.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 20:01
|
|
|
|
Dan zal ik leven.
Het zal in alle vroegte zijn - als toen. De steen is weggerold. Ik ben uit de grond opgestaan. Mijn ogen kunnen het licht verdragen. Ik loop en struikel niet. Ik spreek en versta mijzelf. Mensen komen mij tegemoet - wij zijn in bekenden veranderd.
Het zat in alle vroegte te zijn - als toen. De ochtendmist trekt op. Ik dacht een dorre vlakte te zien. Volle schoven zie ik, ranke halmen, aren waarin de korrel zwe|t. Bomen omranden het bouwland. Heuvels golven de verte in, Bergopwaarts en worden wolken.
Daarachter, kristal geworden, verblindend, de zee die haar doden teruggaf.
Wij overnachten in elkaars schaduw. Wij worden wakker van het eerste licht. Alsof iemand ons bij naam en toenaam heeft geroepen.
Dan zal ik leven.
Het gedicht is van Huub Oosterhuis.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 4 juni 2013, 20:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 20:32
|
|
|
|
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar) anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546 roelande354, 54 jaar, regio 342 natascha642, 43 jaar, regio 0546
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 20:48
|
|
|
|
Het zou eigenlijk Penne met spinazie en ham worden, maar kennelijk toch te lang in het zonnetje gezeten. Het werd: vlees op de grill, aardappelsalade in elkaar geflanst, stokbroodje afgebakken en vers fruit erbij, lekker buiten! Ff genieten van de zomerrrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |