| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 13:28
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | | Wie van orde en netheid houdt is te lui om te zoeken |
Ja, dáár zit wat in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 14:12
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | | Wie van orde en netheid houdt is te lui om te zoeken |
Een creatief mens heeft geen rommel in huis, maar heeft overal ideeën liggen.
Laatst aangepast door
|
MAMY994
|
op vrijdag 7 juni 2013, 14:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 14:44
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Eerst maar eens werken en vanavond hooien.Stel je daar maar niets romantisch bij voor hoor,als je geluk hebt mag je op de trekker maar anders is het een grote hooi/zand/zweet/blarenbende.
Paarden zijn eigenlijk voor consumptie,scheelt mij weer pakjes sjouwen voor die luxe opvreters  |
na ja een bruine man op een trakter, vlak bij het hooi..... je weet maar nooit of dat niet romantisch is leanne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:13
|
|
|
|
Weet je david wilkerson, heeft het in de jaren 70 al voorspeld, dat cristelijke leiders veel vervolging krijgen via laster praat, roddels etc.... Cristenen die openstaan voor gods geest, tja hier word je niet vervolgd, maar vervolgd op een andere manier, via kritiek, zelf door mede broeders en zusters Als ik bv schrijf dat ik een engel heb gezien... zet daar goedgelovig maar es op
Maar ik ben nog steeds niet helemaal fit, dus kreeg net bezoek en mooie bos bloemen van de seceratesse van mattheas, nog iemand van d e leiding die veel met reizen mee gaat, adminastrief werk doet. Mee geweest is om die hele zaak te onderzoeken, dus hier hoor ik de andere kant van het verhaal, en kan niet anders dan hun geloven, steeds beter ook mensen van de leiding kennende...want op de een op andere manier, klik ik erg goed met de leiding, al heel wat mooie gesprekken met hun gehad,samen gebeden, over van alles en kan niet anders dan hun bezig ziende veel respect voor ze hebben.
gevolg... kritiek hebben ze altijd de laatste jaren over hun heen trin, staat ook in d e bijbel he, wees blij als... etc..... ook jezus kreeg heel wat kritiek over zich heen destijds..... dus de kritiek, tja helaas hoort het er bij in nederland, maar het ergste is het gevolg veel partners zich hebben terug getrokken, kinderen daar de dupe van zijn.
dit ook, begrijp dat mensen er mee zitten, maar goedgelovig schrijft iets zonder bewijs.... gevolg, mensen nemen het aan sommigge partners trekken zich terug
petra die zoals ik al eerder schreef, zelf heel kritisch altijd alles bekijkt, ook weer met deze kritiek, als ik ook maar iets zou twijfelen over trin, zou ik echt niet met ze omgaan.
Meeste mensen die hier hun mening schrijven, kennen de mensen die bij trin werken nog ge neens niet, jammer, maar begrijp wel, dat ze door dingen te lezen vol kritiek van gg, hun mening overnemen. toch heel jammer allemaal.
vooral voor die kinderen daar.
En jammer ook zo kritisch nederlanders kunnen zijn, tegenover hun mede broeders en zusters Laatst was er een man, die kwam uit een land waar hij vervolgd was als cristen, die schreef, wat hier is, in nederland, is bijna net zo erg, je word vervolgd via gemene roddels, leugens kritiek door je mede cristenen....
Dus beter schrijven we over feiten die daadwerkelijk bewezen zijn. Voor we iemand afslachten met woorden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:18
|
|
|
|
en dit is de laatste keer , ga niet meer de verdediging in, eerlijk gezegd vind ik het jammer, altijd soms de kritiek op trin op een cristelijke site..... en is allemaal kritiek door buitenstaanders..... wie kent ze hier persoonlijk? eh ik ken ze persoonlijk, matheas en daniel ook zoals ik ooit eerder schreef: vroeger toen ik bij de golden earring werkte, de ene journalist schreef ze de hemel in, de ander over een zelfde optreden de hel in. Niet altijd klakkeloos ook journalisten geloven, zelf onderzoeken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:27
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Een creatief mens heeft geen rommel in huis, maar heeft overal ideeën liggen.  |
ha ha dan stikt het hier van de ideeën op het moment
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:40
|
|
|
|
[quote=PETRA373]en dit is de laatste keer , ga niet meer de verdediging in,
JIJ hoeft je niet te verdedigen hoor eerlijk gezegd vind ik het jammer, altijd soms de kritiek op trin Ja, omdat jij, zoals zovelen het niet door hebben, en ja, daar moeten ze het ook van hebben van die mensen, ik zou misschien, wellicht, haast wel zeker in andere omstandigheden er ook niets van gelooft hebben, het verschijnsel heet dissociatieve dissonantie. Als ik dát niet zou weten zou ik zelfs nog heel boos kunnen worden...
En, het slechte GG, tegen over het ozo zo goede bijbelse TRin, Natuurlijk, dat heeft wel wat......op een cristelijke site....en is allemaal kritiek door buitenstaanders..... wie kent ze hier persoonlijk? Ja, het evangelische wereldje is erg klein he, iedereen kent iedereen, toen ik nog evangelisch was en naar de EO keek, was er elke keer wel weer een bekende...op TV, die ik kon...En áls ik nu weleens kijk, kom ik weer bekenden van eerst tegen...
eh ik ken ze persoonlijk, matheas en daniel ook Zo, en jij denkt dat als er iets is dat zij dat aan jou gaan vertellen,
Zo van ja, "laat dat dorp nou, die kinderen zijn iig beter(wat ik me afvraag, maar goed) af dan als ze op straat waren, wij branden onze handen er niet aan, we doen gewoon alsof alles daar helemaal goed gaat, niets aan de hand., Kost ons anders, een hoop geld en gezichtsverlies", oid.
zoals ik ooit eerder schreef: vroeger toen ik bij de golden earring werkte, de ene journalist schreef ze de hemel in, de ander over een zelfde optreden de hel in. Niet altijd klakkeloos ook journalisten geloven, zelf onderzoeken.
Ja, maar dit zijn christelijke journalisten die onderzocht hebben wat er zich in de gristelijke wereld van TRin, zich binnenshuis, 's nachts afspeelt in een kinderweestehuis in Oeganda aan ontucht, je weet wel, wat volwassenen met volwassen doen als ze getrouwd zijn, maar dan zijn ze niet getrouwd, en doen volwassenen het, in dit geval een, het met kinderen. En ja, dat is natuurlijk de bedoeling dat dat, netjes, in de doofpot blijft, en niet naar buiten komt.
Denken die mensen nooit, en ja, als ik voor God sta, of zijn ze verblind door het vele Geld, denk ik weleens?
Ik denk dat weleens, S. wat heb jij gedaan, ja, ik kon niet veel doen, in me eentje naar Oegande is een doodvonnis, laat staan naar dat kinder/wees tehuis, dan is het zeker een doodvonnis(raar eigenlijk, he alleen jongetjes die wees zijn, o, ja, ik weet weer waarom). Maar ja, ik heb er wel over geschreven...Als ik meer kon doen, ja...dat kan alleen TRin, maar ja dat kost en gezichtsverlies en geld,
GG heeft gedaan wat ze kon, het onderzocht, en met bewijzen naar buiten gekomen, nu is de bal aan Trin, die doet gewoon niets, nee, "het was een leugen van GG, er is daar niets aan de hand".
Met mijn beperkte visie: als TRIN wat doet, erheen gaat met een grote mannenmassa, al dan niet bewapend, en dan de heer Lubega eruitgooit, ja dat haalt de kranten en dan, ja, dan komt aan het licht dat dit misbruik van kindertjes al jarenlang aan de gang was.
Niet zo goed, voor het image van v/d Steen he?
En zoals je eerder zei, waarom GG niets doet, ze kunnen niets doen, Het is TRIN die daar in het bestuur zit, van dat kinderweestehuis....(en daar dan gelijk zelf ook een dikke hap geld voor ontvangt...Of wist jij niet wat bestuursleden krijgen aan dikke bonussen enzo, die ze vaak ook nog eens zelf mogen bepalen...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 7 juni 2013, 15:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 16:02
|
|
|
|
voorspelbaar jouw reactie shanita eh heb net tijd zitten luisteren naar iemand die daar geweest is om het te onderzoeken shanita, ken haar best wel goed, laatste wat ik van haar verwacht is dat zij achter zulke dingen staat die gebeuren zoals gg schrijft
maar jij denkt zo, ik zo zo zijn we verschillend..... en ik verdedig mensen die ik graag mag.....
wees maar blij, jij niet na afrika gaat ofzo om mensen proberen te helpen en projecten op te zetten en door de stront word gehaald met kritiek
petra die hun op hun woord geloofd, ze iets beter kent dan een keer zien met een preek of zo. en ook andere mensen kent die het dorp bezocht hebben, dus bazeer me oordeel op meerdere mensen, die daar zijn geweest.
het woord aan jullie overlaat. toch weer es effe de andere kant effe moest schrijven.....
eerlijk gezegd zou ik het niet durven, schrijven , iemand kinderen verkracht etc..... zonder bewijs, schrijf dan nog op zijn minst vermoeden...
en eerlijk gezegd, richt je op jezus, niet te veel verdiepen in sites als g.g. want brengt het je dichter of verder bij jezus????
Buiten dit onderwerp om, vind ik persoonlijk die hele site, tja echt door mensen geschreven, door gods geest geleid..... dus niet. liefs
en nu maar hopen, ik nooit niet voor iemand bid en hele kudde zwijnen weg rennen of zo, want dan ben ik de lul, gaat gg nog over mij schrijven.....ma ja, verblijd u en verheugt u...etc.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 16:23
|
|
|
|
[quote=PETRA373]voorspelbaar jouw reactie shanita eh heb net tijd zitten luisteren naar iemand die daar geweest is om het te onderzoeken shanita, ken haar best wel goed, laatste wat ik van haar verwacht is dat zij achter zulke dingen staat die gebeuren zoals gg schrijft
maar jij denkt zo, ik zo zo zijn we verschillend..... en ik verdedig mensen die ik graag mag.....
wees maar blij, jij niet na afrika gaat ofzo om mensen proberen te helpen Ik wou toen ik pas gelovig was alleen een ding en dat was naar Afrika mensen helpen, groot was dan ook mijn verbazing dat mijn toenmalige man, die hier een bedrijf heeft, dat niet wou. Ik had namelijk gedacht dat ie dat wel wou. Ja, je kent dat wel, voor ze met je trouwen willen ze alles als je maar trouwt, en ja daarna is de buit binnen...het was verder wel een goede man...daar niet voor, hij wou zijn bedrijf niet laten en ik, heel idyllisch/idealistisch, wou dus met hem naar Afrika, en omdat hij alles voor me over had was mijn verbazing, naïef als dat ik was groot toen die dat niet wou... en projecten op te zetten en door de stront word gehaald met kritiek
petra die hun op hun woord geloofd, ze iets beter kent dan een keer zien met een preek of zo. en ook andere mensen kent die het dorp bezocht hebben, dus bazeer me oordeel op meerdere mensen, die daar zijn geweest.
Ik geloof de mensen wel hoor die daar geweest zijn, ja dat wordt netjes aangekondigd, niemand mag ook maar één woord zeggen, op straffe van...hele erge dingen. dus ja, die kinderen , en ev personeel kijken wel uit.
En dan heb je daar nog Nederlands personeel dat ook gelooft dat er niets aan de hand is: dissociatieve dissonantie.
Waarom denk je dat ik 99% van de gevallen van seksueel kindermisbruik, de eigen familie het niet gelooft....en ja dan zou het hier anders zijn, terwijl het hier niet eens eigen familie betreft.
Ik denk: het kan die hele v/d Steen geen f@#$ schelen wat daar gebeurd, zolang de pegels maar binnen blijven stromen anders had ie allang alles op alles gezet, om die kinderverkrachter daar weg te krijgen, en te zorgen dat die daar nooit meer in de buurt kan komen van dat tehuis....
Maar ja, tis natuurlijk veel makkelijker en comfortabeler, om te doen alsof je neus bloed, en ja, je geweten sussen, want ja ondanks dat ze elke nacht....zijn ze iig veel beter af als dat ze op straat zouden slapen
en ja, wie goed is in bed, heeft het voorrecht om een goede opleiding te volgen, en als taak, de kinderen die klagen of iets zegen de mond te snoeren...Dat zijn dan de oudere jongens, ja, ik lees alle linken, en alles wat er maar over te lezen is, ook buiten GG om....vandaar mijn kennis....en ik spreek weer anderen....want ja, heb nog wel draadjes met het evangelisch wereldje..Maar ja als je alleen al de moeite zou nemen door te lezen wat GG schrijft en die linken te lezen...zou je al een heel eind komen... Dat geloof ik ook, dat ze het net als jij menen....Dat is namelijk ook precies de bedoeling dat ze dat geloven, en GoedGelovig zijn.
Ik geloof best, dat diegene die het daar bezocht hebben, ja, waarom zijn er geen 'degenen die er eens even een paar maanden gaan wonen om es te kijken..?
Toen wij de arbeidsinspectie konden verwachten was ook alles spik en span aankant...en dat was dan een gewoon bedrijf waar sowieso al niets mee aan de hand was, een vakbond.
het woord aan jullie overlaat. toch weer es effe de andere kant effe moest schrijven.....
eerlijk gezegd zou ik het niet durven, schrijven , iemand kinderen verkracht etc..... zonder bewijs, schrijf dan nog op zijn minst vermoeden...Ik ook niet
Nogmaals er IS bewijs, lees alle linken van GG maar eventjes door.
en eerlijk gezegd, richt je op jezus, niet te veel verdiepen in sites als g.g. want brengt het je dichter of verder bij jezus????
Ik stel onrecht aan de kaak, hier op het forum, onder kopje 'christelijke levenswandel'. Ja, in dit geval zou het 'juist geen christelijke levenswandel' moeten heten, eigenlijk, maar ja, men weet wel wat ik bedoel... Buiten dit onderwerp om, vind ik persoonlijk die hele site, tja echt door mensen geschreven, door gods geest geleid..... dus niet.
Nou ja, dan denk je gewoon, gelukkig is er nog TRin, wel door Gods geest geleid...
liefs
en nu maar hopen, ik nooit niet voor iemand bid en hele kudde zwijnen weg rennen of zo, want dan ben ik de lul, gaat gg nog over mij schrijven.....ma ja, verblijd u en verheugt u...etc.....
Haha, ja idd dat durven ze ook nog te zeggen, verblijd u en verheugt u wanner andere(zal t ff opzoeken) Mattheus(Hij heeft zijn naam ook mee trouwens) 5 11 Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt om Mijnentwil. 12 Verblijdt u en verheugt u, want uw loon is groot in de hemelen; want alzo hebben zij de profeten vóór u vervolgd.
Je hoeft niet bang te zijn dat GG over je gaat schrijven Beste Lieve Petra, die site heet 'Goedgelovig' en is gesticht door mensen die juist eerst alles geloofden als er maar 'christelijk' in voorkwam, en zeker 'evangelisch', en die te vaak van een koude kermis thuiskwamen, net iets té vaak...
Goedegelovig=als je bijna alles gelooft wat tegen je gezegd wordt Voorbeeld: `We luisterden goedgelovig naar zijn ellendige verhaal en gaven hem 100 euro. Nu blijkt hij een oplichter.` ...
En: GOEDGELOVIG 1) Blind 2) Lichtgelovig 3) Niets kwaad vermoedend 4) Naief om zo religieus te zijn 5) Naïef 6) Onnozel
En Liefs, ik kan jou, gelukkig, los zien....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 7 juni 2013, 16:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 16:55
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Wat je onder klein noemt... Gezondheid, een baan, lieve kinderen en Hem kennen!! Tjonge, ja echt klein!!!!! Klus, man, je bent rijk gezegend!!!!! Er zijn heel wat mensen die denken... waarom heb ik dat niet. Jij kent zoveel zegeningen dat je ze vast niet allemaal kunt onthouden en er veelste veel vergeet. Je bent te benijden. Het gras bij de buren is altijd groener. Maar de Heere heeft ons geen groene weiden beloofd maar grazige weiden.
Luisteren naar Zijn stem en die goed verstaan is, denk ik, een levenslange leerschool. Stap voor stap groeien en leren de ruis te deleten. Succes, bofkont  |
Helemaal mee eens! Ik voel me ook rijk gezegend!! Het was een beetje krom neergeschreven van me. Ik had beter kunnen schrijven: "Maar denk ik niet te extreem?" en "We mogen het in het gewone van alle dag zoeken....."
Dank voor de aanvulling!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:05
|
|
|
|
Ik bén, en ik vóel me ook heel rijk gezegend!!!! Ja, dat wou ik, gewoon, eventjes kwijt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:14
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | maar over date.... je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw benadert via mail wat moet je daar dan van denken???? oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht???? ben ik nou zo anders???? wat vinden jullie daar nou van  |
Ik ben net als jij. Hou het zuiver en richt je op één persoon. Als ik een mail krijg en die persoon stelt voor om eens te mailen, meld ik ook netjes dat ik "in gesprek ben" met een ander. Het mag natuurlijk ook niet zijn dat je hiermee iemand aan het lijntje houdt. Als je het niet wat lijkt, zeg het dan ook gewoon!
Wil je met meerdere personen in gesprek, ga dan speeddaten ofzo....
Verder houd ik op dit moment ff m'n mond, zeker per mail
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:20
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik ben net als jij. Hou het zuiver en richt je op één persoon. Als ik een mail krijg en die persoon stelt voor om eens te mailen, meld ik ook netjes dat ik "in gesprek ben" met een ander. Het mag natuurlijk ook niet zijn dat je hiermee iemand aan het lijntje houdt. Als je het niet wat lijkt, zeg het dan ook gewoon!
Wil je met meerdere personen in gesprek, ga dan speeddaten ofzo....
Verder houd ik op dit moment ff m'n mond, zeker per mail  |
wel gewoon met mensen mailen kan toch??? petra die antwoord van hem zit aftewachten, want heb hem natuurlijk effe wat geschreven... ha ha maar weet dat hij na een ander schreef: wat ben je mooi, voral die foto etc... aaaghhhh ha ha en vorige date kwam hij niet opdagen, familie omstandigheden tussen gekomen...... sukkel die ik ben...... en ben ook niet boos, alleen, tja hij weet vast niet zo goed wat hij wil..... in ieder geval wil ik niet meer met hem date.
en zo doe ik het geweldig op een datingsite..... met vorige kreeg ik zelfs ruzie over hem via iemand op forum.. ha ha petra die effe voor de andere dingen blijft, niet meer voor mannenjacht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:22
|
|
|
|
|
Jij ook liefs shanita, hoop dat je met trin niet gelijk hebt, of liever gezegd goed gelovig....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:26
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | wel gewoon met mensen mailen kan toch??? petra die antwoord van hem zit aftewachten, want heb hem natuurlijk effe wat geschreven... ha ha maar weet dat hij na een ander schreef: wat ben je mooi, voral die foto etc... aaaghhhh ha ha en vorige date kwam hij niet opdagen, familie omstandigheden tussen gekomen...... sukkel die ik ben...... en ben ook niet boos, alleen, tja hij weet vast niet zo goed wat hij wil..... in ieder geval wil ik niet meer met hem date.
en zo doe ik het geweldig op een datingsite..... met vorige kreeg ik zelfs ruzie over hem via iemand op forum.. ha ha petra die effe voor de andere dingen blijft, niet meer voor mannenjacht |
Iemand bemoedigen of gewoon een lolletje trappen (nav een 'domme' opmerking op het forum ofzo), dat moet kunnen. Maar als je aan het "snuffelen" nou ja....je snapt hopelijk wat ik bedoel.... bent, dan moet je wel keuzes maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:29
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Een creatief mens heeft geen rommel in huis, maar heeft overal ideeën liggen.  |
Geweldig Mamy....die hou ik erin!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:30
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | wel gewoon met mensen mailen kan toch??? petra die antwoord van hem zit aftewachten, want heb hem natuurlijk effe wat geschreven... ha ha maar weet dat hij na een ander schreef: wat ben je mooi, voral die foto etc... aaaghhhh ha ha en vorige date kwam hij niet opdagen, familie omstandigheden tussen gekomen...... sukkel die ik ben...... en ben ook niet boos, alleen, tja hij weet vast niet zo goed wat hij wil..... in ieder geval wil ik niet meer met hem date.
en zo doe ik het geweldig op een datingsite..... met vorige kreeg ik zelfs ruzie over hem via iemand op forum.. ha ha petra die effe voor de andere dingen blijft, niet meer voor mannenjacht |
Kop op, je bent een leuke meid en ik heb wel eens gehoord dat op ieder potje een deksel past Jouw tijd komt dan nog wel, het is soms frustrerend, maar neem de tijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:30
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Jij ook liefs shanita, hoop dat je met trin niet gelijk hebt, of liever gezegd goed gelovig.... |
Lieve Petra,
Het boeit me niet, ik kan niet van een ding wakker liggen als de hele wereld in brand staat, op die manier.(ja, ff tijdelijk, maar ja, ik moet dingen van me afzetten, net als iedereen, anders zou ik niet door kunnen gaan met mij leven)
En ja, ik beoordeel(als daar sprake van is natuurlijk, maar ja elke mensen mag iemand wel of niet, of ertussen), je op grond van wat ik van je lees, aan begrip en invoelingsvermogen, je vrolijke foto en humor, en ja, ik mag je graag.
En ja, of we nu wel of niet hetzelfde denken inzaken trin, gg...ja, zal mij ff een zorg wezen.
Ik zal het zonde vinden als wij, daardoor ruzie krijgen.
Omdat ik je graag mag.
En niet, niet omdat je iets gelooft en denkt, wat ik enkele jaren geleden ook nog wel had kunnen geloven, bijvoorbeeld.
Snappie, en ik snap dat je dat hoopt , voorgaande waar je je post mee begon.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:31
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Iemand bemoedigen of gewoon een lolletje trappen (nav een 'domme' opmerking op het forum ofzo), dat moet kunnen. Maar als je aan het "snuffelen" nou ja....je snapt hopelijk wat ik bedoel.... bent, dan moet je wel keuzes maken. |
misschien maken sommigge mensen wel keuze,s door met iedereen te date???? ma ja, geen zin om nr zoveel te zijn... ik ben anders ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:32
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Hebben ze ze bij jullie ook in verschillende 'hippe' kleuren? |
Wel in kunststof variant, het voordeel daarvan is dat ze niet roesten. Er zal ook wel een nadeel aan zitten.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:34
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | misschien maken sommigge mensen wel keuze,s door met iedereen te date???? ma ja, geen zin om nr zoveel te zijn... ik ben anders ha ha |
O ja, en dan op gegeven moment "wie van de 3", maar dan zonder gordijn ertussen. Nee, ik vind het niet kunnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:44
|
|
|
|
Ik date nooit meer. Ja, je kan hier ook zitten om gewoon over dingen te forummen/chatten, meestal dan wel gerelateerd aan het geloof, ja, omdat men hier nu eenmaal gelooft en ik ook, en ja bij mij iig, zoals wel bij zovelen zo zal zijn, is het geloof verweven met mijn leven., en christelijke vrienden te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:48
|
|
|
|
Ja, deze is van de Familie Flodder
En dit fragment:

Heel flauw, weet ik, en daarom misschien juist zo leuk, om nu en dan eens te kijken
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 7 juni 2013, 17:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:10
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Als God al blijdschap legt in je bij het ontstaan van elk nieuw kind, (heb 4 fanatische knapen die als baby lekker konden kraaien van plezier, mag de lach gestimuleerd worden met humor.
Zijn wij naar Zijn beeld geschapen of als pessimisten en moeten we onze lach afleren en ongelukkig worden. Lach jij weleens zo ja, waarom of over kun of mag je dan wel lachen?
God houdt van humor, is voor mij een vaststaand feit ik denk zelfs dat Hij genoot van koning David die in zijn onderkleed voor de stoet uit de Heer lofliederen bracht op zijn harp. Misschien zou je zelfs heel heel voorzichtig kunnen zeggen dat Hij ook houdt van onderbroeken lol. |
Zeer oneens! Ten eerste meet jij met menselijke maten en is ons verstand verzondigd en te beperkt om te bevatten wat er in God omgaat. Ten tweede is daar de grote afstand tussen ons zondige mensen en een heilig God die geen rekening met de zonde kan houden. Bovendien komt een heleboel humor voort uit puur zondige gedachten. En dan nog een tip: lees de Dordtsche leerregels maar eens over gekkernij.
Zeg ik dat je nooit eens humor mag hebben? Tuurlijk wel. Maar je moet je altijd wel afvragen vanuit welke gedachte of intentie die vandaan komt. En dan nog iets: dat voorbeeld over David is compleet misplaatst. Heeft niks met humor te maken. David was daar in alle eenvoud bezig om zijn God te loven!
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op vrijdag 7 juni 2013, 18:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:10
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ha ha nee, maandelijkse hormonen bui je weet wel, de tijd dat je geen gehaktballen moet maken  |
Dat duurt toch altijd een week?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:17
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Zeer oneens! Ten eerste meet jij met menselijke maten en is ons verstand verzondigd en te beperkt om te bevatten wat er in God om gaat. Ten tweede is daar de grote afstand tussen ons zondige mensen en een heilig God die geen rekening met de zonde kan houden. Bovendien komt een heleboel humor voort uit puur zondige gedachten. En dan nog een tip: lees de Dordtsche leerregels maar eens over gekkernij.
Zeg ik dat je nooit eens humor mag hebben? Tuurlijk wel. Maar je moet je altijd wel afvragen vanuit welke gedachte of intentie die vandaan komt. |
Tuurlijk heeft God humor. Hij heeft die zelf in de mens gelegd. Denk alleen maar eens aan de heilzame werking die van humor uit gaat. Dat een heleboel humor voortkomt uit zondige gedachten is geen argument om te zeggen dat God geen humor heeft. Heel veel sex in de wereld is zondig en toch heeft God het bedacht om de mensheid voort te laten bestaan. (Roelande die de dortse leerregels niet kent en wel benieuwd is wat er in staat over gekkerij)
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 7 juni 2013, 18:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:21
|
|
|
|
'We' zijn elke dag van plan om een begin te maken om hier uiteindelijk de zooi eens netjes op te ruimen.
Maar daar zijn 'we' óf te lui voor, of we voelen 'ons' weer eens alleen, terwijl een van mijn beste vrienden op de hoek woont.
Er is gewoon elke dag hier wel de een of ander @@#$ smoes, om niets te hoeven doen.
Tis gewoon schandalig.
In die zin kan ik me wel vinden in dat 'we' geneigd zijn tot alle kwaad'.
Ja, de Waarheid maakt vrij....net als een alcoholist de helft wint als dat ie zegt dát ie een alcoholist is, zo kan iemand die lui is ook al de helft winnen door toe te geven en onder ogen te zien dát ie lui ís...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:22
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ben al weer terug.... ha ha  |
Gelukkig !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:22
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ben al weer terug.... ha ha  |
Gelukkig !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:24
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Tuurlijk heeft God humor. Hij heeft die zelf in de mens gelegd. Denk alleen maar eens aan de heilzame werking die van humor uit gaat. Dat een heleboel humor voortkomt uit zondige gedachten is geen argument om te zeggen dat God geen humor heeft. Heel veel sex in de wereld is zondig en toch heeft God het bedacht om de mensheid voort te laten bestaan. (Roelande die de dortse leerregels niet kent en wel benieuwd is wat er in staat over gekkerij) |
Ook weer zo'n reactie met veel te menselijke gedachten over God. En dan je commentaar over sex: dat heb je goed maar het punt is ook dat wij er een ordinaire bedoening van gemaakt hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |