| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:58
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Van leren..... Gewoon blijven wie je bent. Niet aanpassen omdat je denkt dat mannen willen je zo bent Shanita Als ze je niet leuk vinden hoe je bent lopen ze maar lekker door Als of mannen zelf perfect zijn..... Duhhhhh |
Nou, ik bedoel meer, dat ik dan weet wat er zoal leeft in het mannenbrein
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:58
|
|
|
|
| DENNIS196 schreef: | Leuke topic! Behalve als humor inderdaad van de duivel is, dan bedoel ik natuurlijk: Boeiende topic!  Als je een speech moet houden is een oude, bekende truc om te beginnen met een kleine grap, omdat het de aandacht van de toehoorders vestigt. Vanuit dat oogpunt, laten we eens kijken naar een bijbels voorbeeld hiervan: Handelingen 2: De heilige Geest is zojuist uitgestort over de discipelen. Ze praten allen in andere talen, en de menigte is "buiten zichzelf en raakten in verlegenheid, en de één zei tegen de ander: Wat wil dit toch zeggen? Anderen zeiden spottend: Zij zijn vol van zoete wijn. Maar Petrus, die daar met de elf anderen stond, verhief zijn stem en sprak tot hen:" ... Ok nogmaals even, een speech begint met een kleine grap weten jullie nog? ..." Joodse mannen en u allen die in Jeruzalem woont, dit moet u bekend zijn en laat mijn woorden tot uw oren doordringen: Deze zijn namelijk niet dronken, zoals u vermoedt,.. " ok komt ie ".. want het is pas het derde uur van de dag. " Met andere woorden, daar is het toch nog veel te vroeg voor! Heb ik altijd wel een humorvolle opening gevonden van de eerste speech ooit na de uitstorting van de heilige Geest! 
Voor wie het niet grappig vindt.. Ook goed hoor, ik zie er de humor wel van in.
Dennis
|
mooi gesproken en helemaal waar, 
want waarom zouden we niet mogen lachen, humor is niks mis mee, hou wel van beetjestorm in glas water en waarom niet, niemand anders dan jezelf is verantwoordelijk vooreigen gedrag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:05
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | ehh ik wil wel bellen maar krijg maar eens een nr .
en wat woningstichting betreft ik ga nu grof geschut in zetten een officiele aanklacht willen ze graag dan krijgen ze deze 
alle tips werken niet tegen stank en overlast ...
bedankt ik vecht en kom boven  |
Raar..
Ja, ik weet wel, dat woningbouwverenigingen juist in grote steden er soms wel een potje van maken.
Geeneens een nr.
Ja, dan geef ik je weinig hoop, je kan wel het nummer googelen, maar als dat niet eens op papieren enz. van hun staat...
Of je geeft je op voor de 'Rijdende Rechter', kom je misschien nog op tv ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:24
|
|
|
|
| DENNIS196 schreef: |
Zojuist dit filmpje op youtube gezien. Heeft weliswaar niet met het Onze Vader direct te maken, wel met gebed in zijn algemeen. Is wel in het engels, dus hoop dat jullie het ook kunnen verstaan  http://www.youtube.com/watch?v=IuVsY96vAfw
Zegen, Dennis
|
Mooie toespraak. Gaat overigens wel over de inleiding van het Onze Vader: Lange gebeden zijn niet nodig. Veel voorbeelden in de Bijbel dat Jezus kort en krachtig bad. Bijvoorbeeld bij het graf van Lazarus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:36
|
|
|
|
Maandag 24 Juni, Romeinen 3: 21-31; Alleen door geloof.
Nu weten ze in Rome precies wat ze aan Paules hebben. Al ben je een soort moeder Theresa, het is nooit perfect. Het is nooit zo dat God zegt: Ja, zo en zo heb Ik je bedoeld. Nee, het blijft altijd te kort. Je bent schuldig voor God, schuldig en niet rechtvaardig. Maar God dank! Daar heeft nu God zelf iets aangedaan. Hij zond ons zijn Zoon, Jezus Christus. Hij verzoende ons met God. Door zijn dood. Letterlijk zegt Paules: door zijn bloed. Je proeft bij hem de emotie die de uitdrukking ‘door zijn bloed’ bij hem oproept. Nu blijft alleen nog: geloof in Jezus en zijn perfecte inzet. Alleen door dit geloof zijn wij rechtvaardig voor God, allemaal oké in zijn ogen, ‘zonder de werken der wet’. God rekent ons Jezus’ rechtvaardigheid toe als waren wij Jezus. Als was zijn rechtvaardigheid de onze. Kunnen jullie dat volgen, lieve mensen in Rome? Als ik in Rome ben, dan hoop ik dit evangelie jullie te prediken. Van Jezus Christus die ons – hopeloos schuldige mensen – met het offer van zijn leven verzoende met God. En van God die uit genade alleen om Christus’ wil ons rechtvaardigt, ons ondanks al ons ‘lek en gebrek’ houdt voor gave, perfecte mensen. Als wij dat nu ook eens deden en ons restloos aan Christus toevertrouwden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:40
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou, ik bedoel meer, dat ik dan weet wat er zoal leeft in het mannenbrein  |
Dat is lastig voor een vrouw hoor. Trouwens omgekeerd ook, lol. Tien procent van jullie zullen wij nu eenmaal nooit echt begrijpen. Een kast vol kleren en dan zeggen dat je niks hebt om aan te trekken? Grrrrr. Geen man die dat doet. Maar ik ben wijs geworden en hou mijn mond als dat gezegd wordt. Vrouwen hebben soms een andere logica en die is niet logisch in de ogen van mannen. Het houdt het wel boeiend.
Thomas, logisch he, was niet voor niks tamponreclame vroeger.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 24 juni 2013, 20:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:45
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ik vraag me als maar af, zit er niet een kabouter die klus heet bij kabouter plop
iedere keer als ik klus zijn naam zie staan, denk ik aan kabouter plop.
beter verander je je naam in ridder lanchelot of zo klus. Iets romantischer voor een dating site  |
Dames, dames, hebben jullie het nou over mij ...... als ik er niet bij ben? Zoho, dat kan 2 dingen betekenen...... of .
Ik ga voor de eerste!!
Enne....het blijft Klus......jullie moeten me maar nemen zoals ik ben, HA!
Klusserdeklus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:49
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Geloof jij niet in...holbewonerprinsessen en koninginnen???? |
Ikke wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:53
|
|
|
|
Als eeeeh de algehele geur niet zo prettig is en dat is ook wanneer het luchtje me de adem beneemt. Een asbak kussen, ook liever niet. Schoon en fris graag!
Thomas, let daar zelf ook op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:54
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ooow ik weet nog een geweldig leuke man! 55 jaar vlotte kerel, echt heel heel leuk, maar voor mij te oud, maar wel een heel heel goede vriend van me! Interesse?  |
Haha, LOL: biedt zich aan......maarre euhhh...... doen wij dat allemaal ook niet?
Héé! Kan die goeie vriend van je niet gewoon lid worden? Krijg jij korting, oftewel verlenging $$
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:55
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | vertel... wij zijn niet nieuwsgierig, maar leven met je mee  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:56
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:58
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | He Mamalou en Petra gefeliciteerd geniet er van verliefd zijn is zo leuk. En wie weet komt er iets heel moois Love is in the air das duidelijk moet er mischien ook maar van profiteren moet ik toch op zoek naar de leukste man op CM voor mij |
Iemand heeft nog een vlotte jongeman van 55 in de aanbieding. Tjonge.... als dat zo doorgaat, wordt CM over 2 maanden opgeheven
Hebben we toch nog iets van die Pieter van 2 weken geleden geleerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:09
|
|
|
|
| DENNIS196 schreef: | Eerste wat mij zo spontaan te binnen schiet: Onzekerheid, gebrek aan relativeringsvermogen en wel willen praten maar niet kunnen luisteren. Dennis
|
Duidelijke punten en ook begrijpelijk, ik vind dit ook belangrijke punten andersom naar een man toe.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:09
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Als eeeeh de algehele geur niet zo prettig is en dat is ook wanneer het luchtje me de adem beneemt. Een asbak kussen, ook liever niet. Schoon en fris graag!
Thomas, let daar zelf ook op. |
Ieuwww, een asbak zoenen is idd not done!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:11
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Dames, bedankt voor alle leuke reacties op m'n foto. En de smiley's Ik weet ze wel op waarde in te schatten hoor Shanita
Zo, ik ga weer ff verder met m'n enige leuke vrouw op CM  |
Tell me!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:13
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Haha, LOL: biedt zich aan......maarre euhhh...... doen wij dat allemaal ook niet?
Héé! Kan die goeie vriend van je niet gewoon lid worden? Krijg jij korting, oftewel verlenging $$  |
Oewahahaha, twee voor de prijs van 1 zegmaar, die vlieger gaat denk ik niet op en trouwens ik hoef geen korting, als mijn abbo afloopt ben ik weg hier, maar tot nu toe duurt dat nog tot ergens in augustus geloof ik
Die goeie vriend van mij zit niet op cm, maar is wel gelovig, echt een topkerel! Ff reclame maken voor hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:14
|
|
|
|
|
Vrouwen die zeggen dat de mannen initiatief moeten nemen, maar als de man initiatief neemt er meteen overheen walsen met een eigen invulling.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:16
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | | Ieuwww, een asbak zoenen is idd not done! |
Gelukkig kan je de asbakken eruit filteren op CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:16
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Dames, dames, hebben jullie het nou over mij ...... als ik er niet bij ben? Zoho, dat kan 2 dingen betekenen...... of .
Ik ga voor de eerste!!
Enne....het blijft Klus......jullie moeten me maar nemen zoals ik ben, HA!
Klusserdeklus |
Klusser de klus ik ben als het ware de beste van het hele CM land
Zo zegt kabouter klus toch altijd, klusser de klus ik ben als het ware de beste van heel kabouterland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:18
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Vrouwen die zeggen dat de mannen initiatief moeten nemen, maar als de man initiatief neemt er meteen overheen walsen met een eigen invulling. |
Ok, ja dat is niet leuk Klus, vervelende vrouwen toch ook he Klus 
Even serieus, wij vrouwen vinden het als ik tenminste over mezelf spreek best fijn als een man het initiatief neemt, het moet niet dominant overkomen ala Willibrord Frequin, maar beetje initiatief is zeker wel fijn vind ik!
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op maandag 24 juni 2013, 21:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:20
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ok, ja dat is niet leuk Klus, vervelende vrouwen toch ook he Klus  |
JA!
Maar, zucht... ze zijn zo leuk, zo lief, zo zacht
EN DAAR KNAP IK DUS WEER NIET OP AF
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:30
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Oewahahaha, twee voor de prijs van 1 zegmaar, die vlieger gaat denk ik niet op en trouwens ik hoef geen korting, als mijn abbo afloopt ben ik weg hier, maar tot nu toe duurt dat nog tot ergens in augustus geloof ik
Die goeie vriend van mij zit niet op cm, maar is wel gelovig, echt een topkerel! Ff reclame maken voor hem  |
Dat hebben er meer gezegd.....of het moet wel echt raak zijn bij jou. Geniet ervan!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Geloof jij niet in...holbewonerprinsessen en koninginnen???? |
Holbewoner denk ik toch aan een behaarde man, die zeer barbaars en primitief is, zijn vrouw inzet bij dobbelen De halve dag in het bos zit te jagen en dan zelf het zwijn slacht en op het spit doet, boeren latend dat hele ding op eet Nee kan er geen prinsessen gedoe bij voorstellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:38
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Klusser de klus ik ben als het ware de beste van het hele CM land
Zo zegt kabouter klus toch altijd, klusser de klus ik ben als het ware de beste van heel kabouterland  |
Whaaaa haaaaaaaa inderdaad. Lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:40
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Holbewoner denk ik toch aan een behaarde man, die zeer barbaars en primitief is, zijn vrouw inzet bij dobbelen De halve dag in het bos zit te jagen en dan zelf het zwijn slacht en op het spit doet, boeren latend dat hele ding op eet Nee kan er geen prinsessen gedoe bij voorstellen  |
Mooi toch dat iedereen anders is? GROM GRAUW. Ja de één houdt van veel haar en de ander gruwelt al van een donsje in iemands neus of oor
En weer een ander valt op bomen van mannen van 2meter hoog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:41
|
|
|
|
Vervelende is, dat iedere keer als ik op forum kom ik nu aan kabouter plop moet denken
En dan krijg ik dat liedje in me kop van kabouter plop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:45
|
|
|
|
Ha ha Anna droomt vast over zo,n soort mel gibson van brave heart Hol bewoner. Zucht das wel gaaf En daar loop Anna op de heide. En wie komt er aan op zijn paard om haar te schaken? Zucht... Zwemel In zijn Schotse rok zonder onderbroek Tilt haar op, zet haar op zijn paard
Best toch romantisch een holbewoner
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:45
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Vervelende is, dat iedere keer als ik op forum kom ik nu aan kabouter plop moet denken
En dan krijg ik dat liedje in me kop van kabouter plop  |
Hihi, hoor je ook m'n muts omhoog gaan en dan dat het belletje gaat klingelen?
Grrrr...dank je, nu zit die hier er ook in
|
|
| Naar boven |
|
|