| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 13:46
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Vanmiddag niks, vanavond Tubbergen zingt, lekker zingen met het koor  |
Oh, leuk/gezellig, succes en veel drinken hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 15:08
|
|
|
|
nog geen drupje te bekennen hier!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 15:32
|
|
|
|
nee hier ook niet hoop dat het nog komt anders zal ik echt na mn avonddienst mn tuin moeten sproeien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MANNA420
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 15:37
|
|
|
|
| FAITH187 schreef: | | Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik verbaas me er ook vaak over hoe snel menigeen op de site zijn/haar ziel bloot legt aan feitelijk gezien compleet vreemden! Ik geloof er persoonlijk niet in dat je via het internet de ware kunt vinden. Je moet iemand toch in real life leren kennen en niet via een pc'tje op je schoot. Veel mensen doen zich nu eenmaal anders voor op het internet-het is oppassen geblazen. |
Klopt ik geloof wel dat je via een site als deze iemand kan vinden maar daarna moet je de relatie in real voortzetten. Een relatie die zich geheel via een scherm afspeelt kan ik geen relatie noemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 15:38
|
|
|
|
[quote=KLUS667] Ik kan niet kiezen

Mwhaaaa. Volgens mij kunnen de dame 's beter nog effe vrijgezel blijven
Dat is het ook niet een kabouter of holbewoner....
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op woensdag 24 juli 2013, 20:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 15:40
|
|
|
|
| MANNA420 schreef: | | Klopt ik geloof wel dat je via een site als deze iemand kan vinden maar daarna moet je de relatie in real voortzetten. Een relatie die zich geheel via een scherm afspeelt kan ik geen relatie noemen. |
Ik denk ook niet dat er iemand is hier die een relatie via een scherm heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FAITH187
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 16:11
|
|
|
|
|
Ik ben al geringe tijd benieuwd naar iets. Hoe kijkt God aan tegen mensen, die onder wat voor omstandigheden dan ook, meermaals gescheiden zijn? Je leest hier eigenlijk nooit iets over. Men gaat er denk ik van uit dat als je gescheiden bent, dit een keer gebeurd is in je leven. Maar wat nu als dit anders is? Hoe ga je daarmee om, hoe ziet God dit en mag je dan uberhaupt nog wel hertrouwen, als de scheiding op grond van andere redenen dan overspel heeft moeten plaatsvinden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 16:23
|
|
|
|
Oke...ik begrijp echt wel dat hij geen ""Keessie""gaat heten...maar misschien dan nu wel wachten totdat er 7 namen zijn gevonden die een beetje""royalty"" klinken?? Eigenlijk waanzinnig toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 16:28
|
|
|
|
Gewerkt...waar het heel gezellig was...kennis gemaakt met zuidafrikaners die in de jaren 60 in Zeeland hebben gewoond... Tussen de middag heerlijk aan de jachthaven gezeten en ""bootjes gekeken"" Bij mijn moeder gewerkt en op het balkon zitten kletsen!!! Straks wil ik nog meer bootjes en water zien, dus zo de curver inpakken...de parasol mee en 9km verderop aan mijn ""privéstrand"" de avond doorbrengen...Hoop dat de regen nog even in het Noorden blijft...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 16:47
|
|
|
|
Warm, droog, geen druppeltje hemelwater te bekennen hier.... Maar dat windje erbij is dan toch wel lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 17:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Zometeen Ziekenhuis, voor holtertape, daarna werken, dan middagdutje, dan 's avonds, zie ik nog wel weet ik nog niet. Misschien film kijken bij vriend. |
Succes Shanita met dat ding 24 uur. Liefs
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 24 juli 2013, 17:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:17
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Speciaal voor Klus nog maar een keer onder de aandacht brengen. Anders weet hij niet waar hij de cake moet brengen  |
Zie ik eruit als cakekoerier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:20
|
|
|
|
Ik ben daarstraks helemaal natgeregent en het was me toch lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:28
|
|
|
|
| MANNA420 schreef: | Als ik zo'n beetje lees wat er geschreven wordt dan merk ik dat er een sterk verlangen is om hier iemand te vinden. Dat is logisch, je schrijft je niet voor de lol in. Teleurstellingen horen er ook bij en daar leer je weer van. Wanneer je zo gefocust bent op het doel is het raadzaam om pauzes te nemen. Zelf neem ik bijna nooit een abonnement dat langer dan drie maanden duurt. Daarna neem ik weer een half jaar of langer pauze en richt ik mij op mijn studie en andere zaken.
Mijn bescheiden tip is om dus ook pauze durven te nemen van datingsites. Beter voor de knip en ook beter voor jezelf. |
Het verlangen kan wel hoog zijn, maar zet je verwachting maar laag. Dan kan het ook niet tegenvallen. Zie het als een stage, overal een beetje snuffelen en misschien zit er een keer iets tussen wat helemaal klikt. Uiteindelijk moet het ook van twee kanten komen. Verder is het ook fijn om zo een aantal (virtuele) vrienden erbij te krijgen die in hetzelfde schuitje als jij (ik) zitten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:32
|
|
|
|
Voor jullie dat ik er weer ben voor drie dagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:33
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Daar is hij dan!

Het blijft een wonder... |
Is dat nou die prins? Waar is z'n witte paard? En waarom houdt hou z'n hand voor z'n gezicht? Volgens mij wil hij je niet zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:40
|
|
|
|
Heb van de week dit topic gelezen denk zo das een mooie.... En ja ik ben echt niet de slankste en ook nooit geweest... Helaas daardoor ook echt vaak geen leuke reacties.. Van grofweg je bent te dik tot je hebt een goed karakter en een leuk koppie maar je bent echt te dik..
Dat kan zoveel pijn doen daar staat men niet eens bij stil! Men denkt dat een vol persoon standaard zich vol vreet aan verkeerde dingen, tja daar werken programma's als obese waar je ziet dat mensen gigantische veel eten junkfood, chips en liters cola... Oke ik zeg altijd ik ben geen heilige lust ook echt wel eens wat lekkers maar als ik naar mezelf kijk dan denk ik dat ik minder eet dan menig een hier op cm... En daarbij men staat er niet bij stil dat er ook medische redenen kunnen zijn.. Sinds begin dit jaar weet ik dus waardoor ik aankom en zeer moeilijk kan afvallen daardoor kan ik er wel beter mee omgaan maar accepteren? Nee dat niet... Het zal dus een levenslange strijd blijven en dan denk ik leer mij eens als persoon kennen dan zie je mijn figuur echt minder 
Gelukkig heb ik lieve familie en vrienden (jazeker ook vele via cm) die mij hebben geaccepteerd zoals ik ben! Het zou zo fijn zijn als alle mensen eens verder kijken... ik weet het oog wil zeker wat.. He ik ben ook een mens van vlees en bloed en kijk ook naar een uiterlijk.. MAAR...... dat is voor mij zeer zeker geen drijfveer..ik mag gelukkig verder kijken.. en hoop dat men dat ook eens leert naar mij en naar andere mensen die fors zijn!
Zo Erika is er weer en heeft gesproken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:41
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik ben daarstraks helemaal natgeregent en het was me toch lekker  |
Ow wat waren die twee buitjes heerlijk.. Heb er lekker een poosje in gestaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:46
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Speciaal voor Klus nog maar een keer onder de aandacht brengen. Anders weet hij niet waar hij de cake moet brengen  |
Anna denkt ook alleen maar aan maagvulling he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heb van de week dit topic gelezen denk zo das een mooie.... En ja ik ben echt niet de slankste en ook nooit geweest... Helaas daardoor ook echt vaak geen leuke reacties.. Van grofweg je bent te dik tot je hebt een goed karakter en een leuk koppie maar je bent echt te dik..
Dat kan zoveel pijn doen daar staat men niet eens bij stil! Men denkt dat een vol persoon standaard zich vol vreet aan verkeerde dingen, tja daar werken programma's als obese waar je ziet dat mensen gigantische veel eten junkfood, chips en liters cola... Oke ik zeg altijd ik ben geen heilige lust ook echt wel eens wat lekkers maar als ik naar mezelf kijk dan denk ik dat ik minder eet dan menig een hier op cm... En daarbij men staat er niet bij stil dat er ook medische redenen kunnen zijn.. Sinds begin dit jaar weet ik dus waardoor ik aankom en zeer moeilijk kan afvallen daardoor kan ik er wel beter mee omgaan maar accepteren? Nee dat niet... Het zal dus een levenslange strijd blijven en dan denk ik leer mij eens als persoon kennen dan zie je mijn figuur echt minder 
Gelukkig heb ik lieve familie en vrienden (jazeker ook vele via cm) die mij hebben geaccepteerd zoals ik ben! Het zou zo fijn zijn als alle mensen eens verder kijken... ik weet het oog wil zeker wat.. He ik ben ook een mens van vlees en bloed en kijk ook naar een uiterlijk.. MAAR...... dat is voor mij zeer zeker geen drijfveer..ik mag gelukkig verder kijken.. en hoop dat men dat ook eens leert naar mij en naar andere mensen die fors zijn!
Zo Erika is er weer en heeft gesproken  |
Welkom terug! Goeie insmijter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Voor jullie dat ik er weer ben voor drie dagen  |
H ha hoort bij ander topic, waar word je blij van Wel Comeback effe
Vind dat we met zijn allen stem topic moeten maken, de redactie jou dertig gratis dagen geeft Aangezien de redactie forum voortaan leest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:32
|
|
|
|
Goed gesproken Erica en inderdaad die programma,'s geven wel beeld de wereld in alsof iedereen zich vol vreet. Heb een zus ze is dik, ze at altijd minder als ik Ze is trouwens mooier als me andere twee duNne zussen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:37
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | H ha hoort bij ander topic, waar word je blij van Wel Comeback effe
Vind dat we met zijn allen stem topic moeten maken, de redactie jou dertig gratis dagen geeft Aangezien de redactie forum voortaan leest  |
Kijk nu moet ik echt naar mooiste moment van de dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:48
|
|
|
|
[quote=PETRA373]Ik maak op het moment de andere kant mee, twee exxen, weg er in gevonden om als vrienden verder te gaan, heb ze veel vergeven, en nu ben ik verliefd en kunnen ze het niet laten af en toe hun frustratie te ventileren, OoooJa ja, dat ken ik zoooo goed, ineens bellen tijdens een date, als ze je normaal nooit zo uitgebreid bellen overdag, ja ik heb het nu over die ene.zijn kleine dingen, maar ik vind het niet leuk, en zeer kinderachtig. en probeer op een vriendelijke manier me grenzen er in aan te geven. diep in me hart is me irritatie op dit moment best hoog en denk ik word volwassen jongens, jullie hebben genoeg kansen gehad en zijn echt triest bezig. Ja, idd.. Ze laten hun frustratie merken, door minachtigge plagerigge opmerkingen t e maken en in bijzijn van me kinderen..... waar ik dus tegen in ga, waneer ik vervolgens een opmerking krijg als, je kan wel merken dat je echt heel verliefd bent, je komt zeer gelukkig over.... als me irritatie op hoogte punt is, ik geirriteerd denk, hoe geef ik vriendelijk me grens aan? grapjes.. plagen in bijzijn met kinderen over dat vrouwen van mijn leeftijd met kort haar mooi zijn, ik dikke kont krijg, dikke buik heb, ik ook nog goede kwaliteieten heb als opruimen, nadat zoon fles ranja in de keuken liet vallen in bijzijn met ex. puber zoon die darom in een deuk lag, mama die boos reageerde, omdat die twee met hun schoenen er door heen liepen lachend en door de rest van me huis. ruim het ook op als je zon rommel creëert..... en dan krijg je de opmerking weer, kan wel zien dat je verliefd bent, wat ben je gelukkig Ja, dat blijven sommige mannen nu eenmaal doen, ja zelfs als ze zelf al/ook iemand hebben...Negeren, anders krijg je zelf namelijks stress. en ik denk triest.... hoop dat hij er een weg in vind en normaal blijft doen, heb niet voor niks zo me best gedaan om als vrienden verder te gaan, in belang van kinderen en ook jou nog vaak geholpen als jij het moeilijk had exje...... en gun me mij geluk ook. petra proberende grenzen goed er in te vinden, vriendelijk aan te geven en dacht dit is de andere kant shanita.......alles heeft twee kanten.....Je kan een keer opzoeken: assertief gedragen dat is de juiste manier: je hebt sub-assertief: zonder eigen mening over je heen laten lopen, hoe het moet en hoort dus: geen eigen mening, doen wat anderen vinden zonder zelf te kijken wat jij vind etc.
Assertief(hoe het moet en hoort dus maar dan anders, eigen mening enzo: Dus ook zelf nadenken, ook iets terugzeggen als je iets vind en duidelijk grenzen trekken. Dan heb je agressief ja het woord zegt het al, daarom krijgen sommigen en ban, niet allemaal natuurlijk, er zijn ook mensen die nog dingen moeten/willen leren. Er is veel te vinden over op google, en je hebt er echt veel aan;) Ja, ik had het er ietsie te uitgebreid opgezet(al vond ik dat zelf een klein beetje meevallen;)
Ps: je kan in dit ingewikkelde geval van jou ook naar een psycholoog negen sessies worden bij mij vergoed, ja, misschien bij jou ook, nee niet omdat je iets hebt, maar zij/hij kan je wel goede tips geven etc.
Alhoewel er hier genoeg zitten op het forum die ook wel verstand van zaken hebben dat zou ook nog kunnen...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 24 juli 2013, 20:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Voor jullie dat ik er weer ben voor drie dagen  |
Ooooooh, denk je dat je alles gehad hebt ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:06
|
|
|
|
Ik wilde spontaan een klus(je) doen aan het kippenhok van m'n moeder....is de accu leeg of kapot, want na een uurtje nog niets. Je denkt toch niet dat ik al die schroeven met de hand erin draai? Ik neem morgen wel m'n eigen schroefboormachine mee
Moest wel meteen aan een goed spreekwoord denken: "vrouwen....je kunt beter kippen houwen".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:14
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Succes Shanita met dat ding 24 uur. Liefs |
Ik kreeg wel een hoop aandacht iedereen vroeg wat dat is, en degene die ik niet goed kon zo"' mag ik vragen wat dat is wat je daar hebt?'
Ach, het was fijn omdat ik weer onder de mensen ben, mensen die ik ken....
Was er een tijdje tussenuit, en nu weer opgepikt, maar nu dus echt.
Zo, weet jij hoeveel mensen hartonderzoeken kregen, ja, ook net zo jong, ja zelfs jonger dan ik. Ja, ik zat te praten met vrijwilligers van diverse, ook christelijken inloop dingen in deze stad(nou ja ze noemen het een stad), en ja, dan sta je wel ff te kijken, ja stress is de boosdoener.
Dus ja, krijg nu intensief behandeling, en stress is ook niet goed voor gezonde mensen, nou ben ik dat feitelijk, maar ja, daar krijg je dus hoge bloeddruk van en hoge hartslag, en ja, afvallen en gezond eten en bewegen helpt, maar feitelijk is het alleen stress zei de arts.
Dan weten jullie dat ook weer
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 24 juli 2013, 20:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:20
|
|
|
|
Als ik rustig ben en me dingen doe en me grenzen trek, en aanvoel wat kan ik wat niet, is me bloeddruk gewoon normaal of ietsie te hoog. Kan je nagaan..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:22
|
|
|
|
Nou die prins William is mijn type niet...ja, dat kan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:24
|
|
|
|
Woensdag 24 Juli, Numeri 12; Zachtmoedig.
Deze opmerking over Mozes moet wel verbazing wekken. Is Mozes de meest bescheiden of meest zachtmoedige mens van heel de wereld? Zo kennen we hem nog niet. Was hij het niet die indertijd in Egypte een soort ‘klap des geloofs’ had uitgedeeld aan een Egyptenaar? En ook zijn we nog niet vergeten hoe hij in Kirot-Hattaäwa Rotterdams gezegd totaal ‘uit zijn tolerantie’ ging. Dat klopt. Als het om onrecht aan anderen gaat en om de eer van God, dan is hij geen man van nuance die overal begrip voor heeft. Maar als het om hemzelf gaat, kan Mozes heel, heel zachtmoedig zijn. Het is niet fraai wat zijn zus Mirjam samen met Aäron hem aandoet. Via een kritische opmerking over Mozes’ huwelijk proberen zij zichzelf in de leiding te werken. Heeft God alleen met Mozes gesproken? vragen ze. Wat verbeeldt hij zich wel? Hebben zij ook niet een belangrijke roeping van God? Mozes is heel stil. Hij laat het aan God over. Die wacht niet lang met zus en broer ter verantwoording te roepen. Mirjam trekt melaats weg. En Mozes? Hij springt voor haar in de bres. Zeven dagen moet Mirjam buiten het kamp blijven. Pas als ze weer terug is, gaat men verder. Want Mozes wil niet verder zonder zijn zus. Wij hopelijk ook niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |