ChristianMatch

Forum

Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5668 5669 5670 5671 5672 5673 5674 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 09:46

PETRA373 schreef:
de zon in..... geniet er allemaal van Lachende smiley

Ik mag de zon wel in...maar heb een afspraak met mezelf dat ik eerst.....(en das een heleboel....)
Dus eerst de afspraken nakomen...en dan.....!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 10:08

Een kat die een race neemt...tegen een motvlinder op het aanrecht!!!!
Een aanrecht waar de afwas nog moest gebeuren....en waarvan ik nu in ieder geval 5 kopjes niet meer hoef te doen...
Dank je wel poezenbeest...!!!

En dan ook tot ontdekking komen dat er wel erg veel vliegenpoep op de ramen zit!!!
Werk aan de winkel!!!
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 10:39

JANS221 schreef:
Faith, we kunnen niet zomaar teksten uit de bijbel halen en die nu van toepassing laten zijn. Zoals ik al schreef heeft de bijbel nu eenmaal geen zaakregister waarin je snel kunt opzoeken waar je een kant-en-klaar antwoord op je ethische vragen kunt vinden. Neem de moeite om te ontdekken waarom iets geschreven is, wat de bedoeling was en vertaal dat naar deze tijd. Letterlijk overnemen gaat niet, de maatschappelijke verhoudingen waren anders. Met onze westerse ogen kijken naar teksten van toen volstaat niet. We mogen een nieuwe betekenis geven aan de oude teksten met respect voor de traditie. Jezus, was sociaal en betrokken en kwam op voor de zwakkeren en het uitschot van de samenleving. Hij kwam op voor hen die onrecht aangedaan werd. Hij preekte gerechtigheid en barmhartigheid. Gerechtigheid om mensen tot hun recht te laten komen, vrouwen die in de knel zitten, die mishandeld worden, ook in een huwelijk. Hij was ook barmhartig en wou mensen in nood helpen. Dat is ook wat van ons gevraagd wordt: de ander tot zijn recht laten komen en mensen in nood helpen. We kunnen geïnspireerd worden door de bedoeling van die oude teksten en zo ons christen-zijn gestalte geven. Nieuwe wetenschappelijk inzichten en tekststudies kunnen je tot nieuwe interpretaties brengen. Teksten kunnen inspirerend zijn voor je geloof en leven, om van daaruit naar de medemens te kijken en niet veroordelend zijn. En zo kunnen christenen tot verschillende interpretaties van teksten komen. Je hoeft je niet uit angst vast te klampen aan inzichten uit het verleden, het verhaal gaat verder, het verhaal leeft…..
God vraagt niet van ons om je huwelijk te laten voortduren als je mishandeld en vernederd wordt, dan wordt je geen recht gedaan, je komt niet tot je recht, zo is een huwelijk niet bedoeld. Laten wij vooral bewogen en barmhartig zijn, opkomen voor gerechtigheid en in liefde om hen heen staan die dat nodig hebben.
a
eh, ik denk dat de zinsnede "de zwakkeren en het uitschot" hierboven net wat beter klinkt als je zegt: "zowel de zwakkeren als het uitschot" (met het accent op "zowel" dus) Uiteraard gaf Jezus beide groepen zijn bewogen aandacht maar zo dag en door zal een zwakkere zich per definitie toch niet meteen met het uitschot in één zin genoemd willen zien

Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 3 augustus 2013, 00:26
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 10:53

KLUS667 schreef:
De wederkomst van Jezus Christus. Dan zal het nieuwe Jeruzalem uit de hemel neerdalen.

Mooi filmpje ter ondersteuning: http://www.youtube.com/watch?v=cli8nj0QwGA

Zeker een mooi filmpje Klus, bedankt voor het plaatsen
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 10:59

ZEELAND736 schreef:
Een kat die een race neemt...tegen een motvlinder op het aanrecht!!!!
Een aanrecht waar de afwas nog moest gebeuren....en waarvan ik nu in ieder geval 5 kopjes niet meer hoef te doen...
Dank je wel poezenbeest...!!!

En dan ook tot ontdekking komen dat er wel erg veel vliegenpoep op de ramen zit!!!
Werk aan de winkel!!!

Tjonge wat een poezenbeest Boze smiley en ook de motvlinder want die lokte de poes uit.

En de vliegenpoep heb ik ook veel last van nu, maar ik wacht wel met zemen tot na de hittegolf
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 11:02

LANFY127 schreef:
Haha! Ben je nog van plan de foto's "ergens" op te zetten? Iedereen heeft je toestemming toch? Knipoog smiley Lachende smiley

Ps, typevaut aangepast!

Haha, ja zodra ik mijn kabeltje heb gevonden, heb geen bluetooth op me foon, dus ja, kan alleen met een kabeltje. die hier zich wel ergens bevind in mijn huis, maar zou mijn God niet weten waar.

Ik kan me nog wel herinneren dat ik 'm een tijd geleden ergens netjes had opgeborgen.

Ja, dat heb ik wel met meer spullen, maak mij er ook allang niet meer druk over. Ik moet toch deze week opruimen, dus ik kom hem dan, zoals gewoonlijk, met alle spullen die ik kwijt ben, vanzelf ergens tegen. Knipoog smiley

Ik heb wel de foto's veels te groot gemaakt, ja het grootste formaat was hij ingesteld, namelijk: 1600x1200, maar ja ik heb wel vaker hele grote foto's verkleint, die ik kreeg toegestuurd, dus dat lukt wel.

En dan zet ik ze gewoon in mijn profiel, en ja, dan kan je ze gewoon "opslaan als" in een van de mappen.

Ja, het zijn leuke foto's ik zie ze elke dag, ik heb er eentje op mijn bureaublad van mijn telefoon staan, en elke keer als ik bel oid, of kijk hoe laat het is, kijk ik ook even naar de foto Knipoog smiley

Dus ja, even wachten tot ik me kabeltje vind deze week, en dan even wachten totdat ik weer weet hoe ik ze moet verkleinen, wat bij mij vaak automatisch gaat, als je het me nu vraagt hoe het moet, weet ik het niet, maar ja, zodra, ik met die foto's op me pc, voor de pc zit, ja, dan ineens weet ik het weer precies. Knipoog smiley

Dus ja, zo snel mogelijk!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 11:16

Mijn echte eerlijke mening over de algehele film, ja en, en.

Ten eerste snap ík niet wat 2 Nederlanders ertussen moeten, en dan ook nog met dat beroerde Engels...En wat ik al helemaal niet begrijp waarom er dan 2 korte fragmenten van het centrum in Amsterdam tussen doen.

Ten tweede, opzwepende muziek, en kijk ons eens in Thailand, met die prostituees...oa.

Tis moeilijk om een algemeen mening te geven, omdat het een docu was met heel veel kleine verschillende korte stukjes.

Goede stukjes, zoals die mevrouw in India, die voor kinderen van de laagste kaste een opvanghuis had gerealiseerd.

Minder goede, zoals ja, kijk ons eens in Thailand, met jawel, zelfs prostituees.

Ja, en natuurlijk, wat diegene op het laatst zegt van ja, je moet prostituees en drugsgebruikers en wat al niet meer, niet uit je kerk zetten, maar juist erin laten. (Wel met regels die ín die kerk gelden natuurlijk) Want ja, dat zijn juist de mensen die God op het oog heeft.

Ja, dat vond ik mooi gezegd.

En, ja, wat de fragmenten van het centrum van Amsterdam ertussen doen, is mij een raadsel(los van die en prostituee, die werkte om dingen voor haar autistische zoontje te kunnen betalen).

Maar ja, ik bedoel die twee hele korte fragmenten.
En dan ook nog vlak bij dat Pastor v/d Steen, en Pastor Pasterkamp iets zeggen in dat hele beroerde Engels.

Wat willen ze eigenlijk? De hele natie, of iig heel Amsterdam, en dan met name het centrum voor de Here winnen?
Dat wilden zendelingen 20/25 jaar geleden ook, en ja, het is alleen nog veel erger geworden, de zendelingen zijn weggetrokken, en ja, konden vroeger meisjes nog gewoon voor zichzelf werken, want ja, pooiers bestonden allang niet meer, ja, nu doet zich het verschijnsel 'loverboys' voor.... Smiley met dichtgeplakte mond

Maar ja een geheel beeld van de film te krijgen is erg moeilijk, omdat de film (documetaire) bestond uit allemaal kleine stukken, en ja een stukje vond ik weer mooi en goed, en ja bij een ander stukje dacht ik ja moet dat nou, die meisjes in Thailand filmen, met die keiharde dramatische muziek er steeds bij... Smiley die vol vragen zit

Ik had er zelf geen goed gevoel aan overgehouden, veels te druk, ook de muziek.

Ook al vond ik wel goed wat een christelijk medewerker zei, zie hier vlak boven. Ik heb het even onderstreept.

Wat ik wel had met het satirische filmpje van Lanfy, een goed gevoel, want ja dat was effe lachen, ontspannend, en klaar.

Nou goed dit was mijn mening, en ja, omdat je de film had gezet op een discussie forum, Christelijk leven, ja reageer ik, ja, als je hem had gezet bij 'opmerkelijke films' oid, ja dan had ik misschien niet gekeken, en hem zeker niet(bijna nog 3 minuten ofzo) uitgekeken.

Lachende smiley

Ps: Dus en hele goed stukjes, samen met niet zo goede stukjes, ja, ook nu ineens denk ik aan dat opvanghuis voor ex prostituees in Thailand, ja, goed bedoeld, snap ik.
Maar ja, wordt er gezegd, ja door de bezigheden die de meisjes nu doen krijgen ze hun waardigheid terug, en dan zie je kraaltjes rijgen...

Dan denk ik: 'wie zegt dat zij geen waardigheid hebben'?, en ten tweede, ja, is dat dan wel afhankelijk van bezigheden zoals kraaltjes rijgen...

Ja, en dat stukje met die Amerikaanse vrouw die in Thailand werkt was wel weer mooi, ja(48 min. en 50 sec.), ach ja teveel kleine stukjes om te kunnen zeggen wel of niet mooi.
Gewoon en mooi Lachende smiley , en ook overdreven Boze smiley , en gewoon waar Lachende smiley , en ook dingen die ik zag waarbij ik dacht nee, is niet zo Twijfelende smiley .

Maar ja, ik heb even niet zoiets van nou ga ik er nog een paar kijken, ik word er niet echt rustig van zeg maar, en ja, toen ik pas geloofde werd ik ook al overspoeld met deze soort films, eigenlijk precies hetzelfde.
dus, ja, ik ben ook min of meer verzadigd.

Wat natuurlijk niet weg neemt dat deze film best wel voor anderen wel goed kan doen, of op lange termijn... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 augustus 2013, 12:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 12:29

Spectaculair bekeringsverhaal blijkt verzonnen!

De spectaculaire bekeringsbiografie van Tony Anthony, beschreven in de bestseller Getemde Tijger, blijkt niet waar te zijn. Anthony schreef dat hij op jonge leeftijd door zijn opa van Engeland naar China was gebracht, waar hij later drievoudig wereldkampioen Kung Fu werd. In de gevangenis zou hij tijdens een bezoek van een evangelist tot geloof zijn gekomen. Na zijn vrijlating zette hij zich in voor evangelisatie.

Zijn boek werd in een oplaag van 1,5 miljoen exemplaren in 25 talen uitgegeven, hij won in Amerika een prestigieuze christelijke boekenprijs, en de Britse Evangelische Alliantie gaf hem een nationaal podium. In 2006 sprak hij op de pinksterconferentie van Stichting Opwekking.

Wat in deze zaak opvalt is niet dat een evangelist zijn verhaal verzint – dat gebeurt wel vaker, we hoeven maar te verwijzen naar de autobiografie van Mattheüs van der Steen en de eindtijdstudies van Frank Ouweneel – maar dat niemand de meest basale feiten in zijn verhaal heeft gecheckt.

Nu blijkt dat Anthony grote delen van zijn verhaal heeft verzonnen en geplagieerd.

Hoewel het anonimiseren van namen van betrokkenen een gangbare praktijk is (daar kunnen goede privacyredenen voor zijn), is het veranderen van gebeurtenissen dat niet.

De affaire roept de automatisch de vraag op hoe betrouwbaar gristelijke autobiografieën werkelijk zijn. Als zelfs uitgevers de feiten niet meer checken, hoe weet je als lezer dan wat klopt en wat niet? Wordt het niet tijd om steekproefsgewijs een heel aantal succesverhalen kritisch onder de loep te nemen?

Bron: Klik hier! en Hier, voor deel 2

Ja, wat vinden jullie hier nou van: ik vind het zelf een ernstig verschijnsel die zich voordoet. ja, kijk, laat je wat dingen weg, zo van nou dat hoeft er niet in, oke, maar als je echt hele verhalen erbij gaat verzinnen, zodat je boek met je getuigenis lekker verkoopt, ja, ben je dan nog wel christelijk bezig.
Ja, dus ik bedoel hier niet van één klein onbelangrijk feitje wat een klein beetje verdraaid is, opdat het wat logischer of makkelijk wordt om dingen verder te vertellen en dus veel tijd kan besparen, maar gewoon hele verhalen verzonnen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 augustus 2013, 12:57
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 13:06

KLUS667 schreef:
En wat zei ze Shanita? http://www.youtube.com/watch?v=8BFry5s0c3E

lol

Nou, ik heb nog een week de tijd om me huis op te ruimen, en anders gaat ze me helpen....Whaaaaa

Ja, dat betekend dus, dat ik overdag deze week eigenlijk niet weg kan, want mijn huis is belangrijker.

En ja, ze zei niet eens wát ik moet opruimen, want het is nu echt overal een puinhoop...

Ja, dus ik wacht even tot ik zin krijg...wat meestal wel spontaan komt hoor.

Knipoog smiley

En als ik dan alles had opgeruimd ging(verleden tijd) het zo: http://youtu.be/BvYJB8NOyBo

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 augustus 2013, 16:34
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 13:20

Ach, iedereen gelooft toch ook het NOS-journaal? Niemand controleert ook weleens of dat wel allemaal klopt....

De hele wereld ligt nou eenmaal in de boze, in de leugen.

Maar goed, kunnen we dat ook weer bij het brandhout gooien.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 13:40

ROLF230 schreef:
Ach, iedereen gelooft toch ook het NOS-journaal? Niemand controleert ook weleens of dat wel allemaal klopt....

De hele wereld ligt nou eenmaal in de boze, in de leugen.

Maar goed, kunnen we dat ook weer bij het brandhout gooien.

Eh de autobiografie van matheas van der steen niet
Die gaat niet bij het brandhout
Ken de man en ook andere mensen schrijven wel es leugens over cristenen
Zijn niet altijd cristenen die leugens schrijven.

Enfin zolang niemand maar Jezus weg gooit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 13:46

Tja wat zal ik zeggen de satan zit ook nooit stil he als ie iemand kan laten liegen zal ie het niet laten.
Misschien een troost Shanita er zijn werkelijk miljoenen van die boeken gratis weggegeven. Dus veel geld heeft het hem niet opgeleverd
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 13:54

CORTAZAR588 schreef:
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de echtscheiding an sich
een panacee is ........als er ergens iets niet lekker loopt of als men niet gelukkig is wat dat ook moge betekenen , want geluk is net zo arbitrair als smaak, dan is de kortste klap ....opstappen.

Arbitrair lukt nog wel, maar panacee Smiley die vol vragen zit

Zoals ik je al eerder mailde, Cortazar: gebruik niet al te ingewikkelde woorden. Dat scheelt ons zoeken in woordenboeken en kunnen we jouw reacties beter begrijpen.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 14:00

JANE410 schreef:
Ook hallo Lachende smiley

Ja, is weg Smiley die vol vragen zit De agenda wordt zeker vernieuwd/bijgewerkt

Om de één of andere reden verdwijnt er wel eens een subfora. We proberen het steeds zsm te herstellen. Mocht het toch wat langer duren, mail ons dan even. Ondertussen proberen we te ontdekken waar het mis gaat en hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen.

Excuses hiervoor!

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 14:20

ROELANDE345 schreef:
Tja wat zal ik zeggen de satan zit ook nooit stil he als ie iemand kan laten liegen zal ie het niet laten.
Misschien een troost Shanita er zijn werkelijk miljoenen van die boeken gratis weggegeven. Dus veel geld heeft het hem niet opgeleverd

Hij gaat nog steeds rond als een briesende leeuw!!!
Maar 1 heeft hem overwonnen!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANET584

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 14:37

JOJADA808 schreef:
Hallo ik Johan Koekkoek wil me wel opgeven voor de BBQ 8 september.
Ben wel vegatarisch.Heb ik mij bij deze nu opgegeven?
Ik snap dit niet helemaal hoe het werkt
Ik had mij bij Sjanet willen opgeven die wou mij er niet mee helpen.
Hoop dat het zo goed is anders hoor ik het wel.

Natuurlijk wilde ik wel helpen, maar de agenda was er een paar dagen af. Dus kon ik niet kijken wat je er op had gezet en of het goed was..

Ik gaf jou al aan dat je van harte welkom bent en dat het geen probleem is dat je vegetarisch bent.

Dus bij deze hartelijk welkom en jammer dat je het gevoel had dat ik niet wilde helpen.
Maar ik moet nu eenmaal ook erg veel werken en ben niet elke dag in staat om hier te kijken.

Groeten Annet
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 14:39

LEANNE226 schreef:
Geluk bestaat wel degelijk,het is dat oergevoel in je hart dat je opbouwt in je (goede)huwelijksjaren.Het gaat voorbij aan de ellende,het maakt je samen sterk,het geeft je vertrouwen.
Het gaat niet om bloemen of kaarsjes maar om die onzichtbare hand op je rug.

Ik denk dat echt geluk alleen te vinden is in je relatie met God de Vader, de vrede van Hem in je hart is alles.
Vanuit dat vertrekpunt kun je hele goede momenten in een relatie beleven.
Als er geluk buiten God om te vinden zou zijn, dan zou er extra veel pijn zijn voor degenen die het niet (meer) kunnen vinden in een relatie om wat voor redenen dan ook.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 1 augustus 2013, 16:17
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 14:40

mijn xcuses

panacee is een algemeen redmiddel
haarlemmer olie
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 14:42

CORTAZAR588 schreef:
mijn xcuses

panacee is een algemeen redmiddel
haarlemmer olie

(des te schrijnender je vergelijking)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 15:10

ROELANDE345 schreef:

Nou dat is mijn troost niet, ja, geld is wel even makkelijk, maar ja daar is alles mee gezegd.

Ik bedoel, ja, zit je dan allemaal spectaculaire gebeurtenissen te lezen die dan later niet waar zijn.....ja, en ook later, op kritische vragen gaf hij geen antwoord.

Dus niet van, ja dat is inderdaad niet zo, maar dat kwam daardoor en daardoor, daardoor, oid.

Gewoon geen antwoord geven. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 15:12

PETRA373 schreef:
Eh de autobiografie van matheas van der steen niet
Die gaat niet bij het brandhout
Ken de man en ook andere mensen schrijven wel es leugens over cristenen
Zijn niet altijd cristenen die leugens schrijven.

Quote:

Zo is dat! Daar gaat het uiteindelijk om! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 15:19

KEITH722 schreef:
aeh, ik denk dat de zinsnede "de zwakkeren en het uitschot" hierboven net wat beter klinkt als je zegt: "zowel de zwakkeren als het uitschot" (met het accent op "zowel" dus) Uiteraard gaf Jezus beide groepen zijn bewogen aandacht maar zo dag en door zal een zwakkere zich per definitie toch niet meteen met het uitschot in één zin genoemd hoeven/willen zien

En de tekst: 'als ik zwak ben, ben ik sterk...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 15:38

SHANITA130 schreef:
Zo is dat! Daar gaat het uiteindelijk om! Knipoog smiley

klopt. gaat om jezus, en ach overal kom je ook cristenen tegen die liegen.
gelukkig is jezus waarheid. liefs
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 15:42

hele mening shanita....
de maker is beetje met de camera op onderzoek gegaan na geloof, vandaar overal stukjes van....

jammer dat je er onrustig van word.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 15:51

PETRA373 schreef:
hele mening shanita....
de maker is beetje met de camera op onderzoek gegaan na geloof, vandaar overal stukjes van....

jammer dat je er onrustig van word.

Nee, even tijdelijk, is nu allaaang weer over!

Ik kan gewoon niet zo tegen verschillende korte stukjes heftige zaken achtermekaar, ik kijk ook nooit het Journaal/Het Nieuws op tv.

Dus, ja, dat ligt aan mij Knipoog smiley , niet aan de maker. Lachende smiley

En ja, de vele stuken die ik wel goed vond Lachende smiley , ja, die bewaar ik in mijn hart! Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, en ik hou ervan, om toch, als ik tijd heb en kan natuurlijk, wel serieus in te gaan op iemand, jou dus, die hier iets wat voor hem/haar belangrijk is, om daar of niet op te reageren, of als ik het wel doe, heel serieus. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 augustus 2013, 15:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 16:24

JANE410 schreef:
Tjonge wat een poezenbeest Boze smiley en ook de motvlinder want die lokte de poes uit.

En de vliegenpoep heb ik ook veel last van nu, maar ik wacht wel met zemen tot na de hittegolf

Nou, ik dacht ook, ik ga vandaag eens lekker in mijn huisje beginnen....pfffft, nou echt niet veels te heet. Ja, nu is het zelf hier, op het noorden heet.....

Duszzz....Morgenochtend vroeg de deur uit, moet toch om half negen in het ziekenhuis zijn, en dan ergens waar de airco aanstaat, en ik ook even kan bijpraten en gezellig thee drinken Knipoog smiley En dan lekker in de stad, totdat het te heet wordt, 2/3 uur, en dan mijn siësta, dus eigenlijk voor morgen al.
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 17:22

SHANITA130 schreef:
Nou, ik dacht ook, ik ga vandaag eens lekker in mijn huisje beginnen....pfffft, nou echt niet veels te heet. Ja, nu is het zelf hier, op het noorden heet.....

Duszzz....Morgenochtend vroeg de deur uit, moet toch om half negen in het ziekenhuis zijn, en dan ergens waar de airco aanstaat, en ik ook even kan bijpraten en gezellig thee drinken Knipoog smiley En dan lekker in de stad, totdat het te heet wordt, 2/3 uur, en dan mijn siësta, dus eigenlijk voor morgen al.

Nou, Shanita je hebt best een volle agenda de laatste tijd en leuke dingen, gaat echt een stuk beter dan een tijdje terug. Je klinkt zo positief, ja iets om dankbaar voor te zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 17:39

Naar de hei geweest, wat is het er toch mooi en heerlijk rustig vandaag. Heerlijk bij de schaapskooi gezeten, genoten van het uitzicht en van het warme weer. Maar onder de bomen is het goed toeven

Daarna nog een kopje koffie bij het natuurcentrum, ook een fijne plek zo midden in de bossen

Snap wel dat daar de BBQ/Picnick steeds wordt gehouden Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 17:46

Haar naam was Sarah van Tatiana de Rosnay
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 18:02

leuk jane, is mooi daar he de heide...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5668 5669 5670 5671 5672 5673 5674 ... 6194 Volgende
Pagina 5671 van 6194