ChristianMatch

Forum

Homohuwelijk.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5695 5696 5697 5698 5699 5700 5701 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 13:57

Weet niet of dit altijd zo is. Heb er zelf geen verstand van. Van zowel homofielie als pedofielie niet. Het verschil zit hem natuurlijk in de ongelijkwaardigheid van zo'n relatie. In sommige landen kunnen meisjes wel heel jong uitgehuwelijkt worden trouwens. Maar ja zo'n meisje wordt ook ouder.
De enige persoon die er voor uit komt dat ie pedofiele gevoelens heeft die ik ken, is een christen. Hij zegt dat ie met deze geaardheid geboren is en houdt zich verre van kinderen om niet in de verleiding te komen. Hij heeft het zeer moeilijk gehad met zijn geaardheid. Inmiddels is hij al wat ouder en berust er in.
Het betekent voor hem geen liefdes relatie te kunnen hebben. Nooit das best moeilijk maar zoals gezegd> Er zijn ook hetero's die nooit en relatie krijgen

maar inderdaad dit heeft maar zijdelings iets met het topic te maken

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op dinsdag 13 augustus 2013, 13:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:00

Ik morgen naar de garage...uitlaat heeft een lekkie Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:03

ROELANDE345 schreef:
Weet niet of dit altijd zo is. Heb er zelf geen verstand van. Van zowel homofielie als pedofielie niet. Het verschil zit hem natuurlijk in de ongelijkwaardigheid van zo'n relatie. In sommige landen kunnen meisjes wel heel jong uitgehuwelijkt worden trouwens. Maar ja zo'n meisje wordt ook ouder.
De enige persoon die er voor uit komt dat ie pedofiele gevoelens heeft die ik ken, is een christen. Hij zegt dat ie met deze geaardheid geboren is en houdt zich verre van kinderen om niet in de verleiding te komen. Hij heeft het zeer moeilijk gehad met zijn geaardheid. Inmiddels is hij al wat ouder en berust er in.
Het betekent voor hem geen liefdes relatie te kunnen hebben. Nooit das best moeilijk maar zoals gezegd> Er zijn ook hetero's die nooit en relatie krijgen

Hoe dan ook kun je homofilie en pedofilie niet gelijktrekken. Pedofilie is criminaliteit, is schadelijk, is onrecht en er gaan kinderen voor hun leven lang aan stuk. De psychologische rapportages over zo iemand beloven in de regel weinig goeds.

Maar laten we weer on topic gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:09

ROELANDE345 schreef:

Ik denk, kinderen groeien op, ik hou ook van kinderen, iedereen houdt, normaal gesproken van kinderen.
Ja, die man heeft dan een stoornis, wat kan, maar ja hij houdt zich verre van kinderen, en ja dat zie je niet vaak, deze keuze om er niet aan toe te geven.

De man houdt dan van 'kinderen', als ze er maar mooi en jong uitzien, en niet van een persoon, met wie die oud wil worden.

Toch blijf ik dit moeilijk vinden, ja, als iemand al zo ver is dat ie zich verre houdt van kinderen, moet ie, mi, wel een geschiedenis hebben met kinderen.

Ik bedoel, iemand die een geschiedenis met roken heeft, en is gestopt moet zich verre houden van alles wat met roken te maken heeft.
Iemand die wel in de verleiding komt maar nog nooit gerookt heeft, kan veel makkelijker elke keer 'nee' zeggen in zijn gedachten. Mi.

Dan zit 'het' als ware in iemand zijn printplaat van zijn hersenen.

Wat ik er dan wel even aan toe wil voegen, al had de man misschien een geschiedenis van pedofilie(wat ik natuurlijk niet weet), dan vind ik het wel bewonderingswaardig dat hij zich bekeerd heeft, sowieso, en zich nu verre houdt van kinderen om niet in de verleiding te komen!!!
Dat mag wel gezegd worden, dat zie je niet vaak.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 15:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:10

JOL252 schreef:
Hoe dan ook kun je homofilie en pedofilie niet gelijktrekken. Pedofilie is criminaliteit, is schadelijk, is onrecht en er gaan kinderen voor hun leven lang aan stuk. De psychologische rapportages over zo iemand beloven in de regel weinig goeds.

Maar laten we weer on topic gaan.

Ja, is waar.

Wat was de openingstopic, o ja, of homo's kunnen trouwen, ja, wat mij betreft wel, ik kan niet voor anderen volwassenen beslissen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:41

BAPPI605 schreef:
Ben voor een tijdje in Portugal neergestreken en heb mijzelf voorgenomen om ondanks mijn omstandigheden volop te genieten. Het weer werkt in ieder geval prima mee. Vandaag aan het strand 35 graden en 's avonds met familie heerlijk gaan eten bij 'Barbas' , op het terras met uitzicht op strand en zee. Had zin in een lekkere 'acorda' (dikke, papperige broodgerecht met ei, knoflook, koriander en garnalen) met een koele, witte wijn On the Side.  De twee restaurants van Barbas waren propvol met zelfs een file wachtende mensen voor een tafel. Barbas is trouwens de bekendste restaurant van Caparica; eigenaar is, jawel, Barbas, de bekendste fan van voetbalclub Benfica. Je ziet hem bij elke thuiswedstrijd van de club in Estadio da Luz en hij is herkenbaar aan zijn karakteristieke zwarte baard en snor. Afijn, bij Barbas is het goed toefen. Na afloop nog even slenteren op de strandboulevard en een bica (pittige espressokoffie) drinken op de vele terrasjes. Crisis? Welke crisis?
Word vervolgt... Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Zo, even neergestreken in Portugal,

wat leuk! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:43

JOL252 schreef:
Ik was vandaag ongewild bijna de koninklijke voorproever der koffiedrinkende collega's. Gefrustreerde smiley Clown smiley

Wie giet nou ontkalker in het apparaat, vult bij met water, schudt de koffie in het filter en laat dit zo doorlopen?

Jol, voorlopig effe geen koffie.

Verder lekker gewerkt. Coole smiley met zonnebril

Ja, dat is echt dom, dommer dan domst Boze smiley

Ja, ik zou ook kwaad worden om zoiets...doms Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 15:09

CHRISTIAN542 schreef:
Jans snap je niet dat God de mens man en vrouw heeft gemaakt en de natuurlijke gang van zaken is dat men daardoor kinderen kan verwekken?

Je legt alle gevoelens soorten blijkbaar op 1 hoop.
Boos,verdriet ,angst of vreugde . Boos en angst is niet van God.
homofiele gevoelens is onnatuurlijk.
En God maakt mannen vrij van die nare gevoelens die tegen hun denken ingaat.Als ze werkelijk God zoeken en zich willen bekeren ,maakt God vrij!

In 1 adem, jawel. Boosheid en angst zijn gevoelens in het kleurenpalet die je als mens in je hebt. Dit kun je misbruiken of ten goede gebruiken. God is ook wel eens boos. Jezus zelf had doodsangst. Dus Hij zou dan hebben gezondigd?

In het verleden zijn zogenaamde bekeringen luidkeels en met triomf door bijvoorbeeld de EO de wereld in geslingerd. Men was bekeerd en bevrijd en netjes getrouwd met een vrouw. Om na jaren van zich ongelukkig te voelen weer terug te keren naar een homofiele relatie... en een grote deuk wb geloof en vertrouwen. Ligt dat dan aan hen? Ik denk het niet...

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 13 augustus 2013, 15:11
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 15:41

JOL252 schreef:
Ja dat geloof ik. Zo ken ik iemand binnen christelijke leiderskring die homo is en ook wilde leven zonder relatie, zoals hij het uit het woord van God verstond. Wat gebeurde er desondanks met dat opofferen van deze gevoelens? Hij ging in pastorale contacten zijn boekje te buiten, ik zal het niet in detail benoemen, maar met de mannen aan zijn pastorale zorg toevertrouwd ging hij zijn grenzen ver te buiten. Achteraf natuurlijk een zeer geschokte gemeente, maar alles werd gehaast natuurlijk onder die ruime mantel der liefde geveegd (en stinken dat het deed).
NB: een leider, binnen christelijke kringen, uit liefde en respect voor God erkende hij zijn homozijn maar wilde leven zonder relatie. Waar moesten al die gevoelens naar toe die er toch zijn ? Mede door deze situatie ben ik toch anders gaan denken dan ik voorheen in geloof dacht te moeten aannemen...
r

Omdat ik vrijgezelle cristen ben, begin ik toch ook geen sexuele relaties met anderen uit mijn gemeente
De homo wereld is heel hard, het is niet alleen samen vlindertjes hand in hand bekijken
Nee parkeerplaatsen vol met mannen die nog niet voor hun homo zijn goed durven uitkomen en studie is op d eparkeerplaats met wisselende contacten van alles doen, wat puur sexueel is, heeft niks met liefde te maken
Dus homo,'s kunnen nog wel Es' sexueeel aardig verkeerd bezig zijn, daardoor in een web komen van sexverslavind met mannelijke geslacht
Deze bekeerde, ging niet mis door dat hij liefdevolle relatie miste
Hij miste sex. Ging op ongezonde manier sexuele relaties dus aan met meerderen.
Om daar de oorzaak te leggen bij, het komt doordat hij zijn Gevoelens niet kon uiten....
Ik denk dat er meer achter zit, zoiets als een spinnenweb van de tegenstander met daarbij een afdwaling op het gebied van sex.

Ps. Wil niet zeggen dat er ook homo,'s zijn met liefdevolle oprechte relaties en monogaam.
Maar eh ha ha in de homowereld is ook een heel duistere kant, waar veel homo,'s mee inaanraking komen.

Dat mis ik altijd in de discusies, als of alle homo,'s samen altijd geweldigge relatie hebben, Samen vlindertjes kijken.... E ha ha , heb toch aardig wat homo,'s gekend in me leven, viel mij op dat hun sexuele leven erg heftig is
, wat ik me wel Es' afvraag is of dat toch ook niet komt doordat als we afdwalen op de weg van een gezonde sexuele relatie, we steeds verder zakken en dieper

En ja ook hetero,'s dwalen aardig wat af.
En begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen homo,'s, Wel denk ik dat het Gods bedoeling niet was, Moeilijk onderwerp, vooral voor ons, want wij hebben die gevoelens niet en wat kunnen wij er over oordelen???.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 15:51

Homofilie is aantoonbaar aangeboren, daarover bestaat geen enkele twijfel meer. Het is ook geen ziekte, dus het kan ook niet worden genezen, of je zou een deel uit de hersens moeten weghalen, wat in dit geval overgens vanuit het standpunt van de hersenschirurg niet kan.

Mensen die zeggen dat ze het kunnen 'genezen', liegen aantoonbaar. Als mensen met een christelijk etiket dit beweren is dit al helemaal laakbaar omdat ze ons geloof daarmee nog belachelijk maken ook.Christenen kunnen, mogen en moeten ook wetenschappelijk denken, wil je zinnige uitspraken kunnen doen.Ik spreek overigens in deze discussie altijd over christelijke homofielen, die een duurzame relatie nastreven.

De ellende is dat veel gelovigen denken dat wanneer er christelijk of evangelisch opstaat, dan wel wannneer men zich op God beroept, het wel een vertrouwde stichting is. Christenen liegen toch niet in dit soort dingen?

Nou, haal de schellen maar van je ogen. Iedereen die beweert dat hij homoseksuele aanleg kan veranderen is een pure kwakzalver en eigenlijk nog erger want hij gebruikt de naam van God bij zijn 'hulp' ijdel.

Pure kwakzalverij en veelal nog een geraffineerde manier van geldklopperij ook.

Maar zolang in een deel van de christelijke kringen nog afwijzend gereageerd wordt op homoseksualiteit zal deze ' medische' onzin nog wel weer eens de kop opsteken.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 13 augustus 2013, 17:57
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 15:56

[quote=PETRA373]Moeilijk onderwerp, vooral voor ons, want wij hebben die gevoelens niet en wat kunnen wij er over oordelen???.[/quote]

Precies, wie zijn wij. En als het daarom gaat zijn er hier op CM wat dappere mensen geweest die er voor uit durfden te komen.

Raad eens wat er gebeurde hier... met al die liefde voor homo's behalve voor de relaties die ze zochten?

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 13 augustus 2013, 15:56
Naar boven

Auteur Bericht
ELISE438

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:01

Hallo allemaal,

Leuk eens in het noorden van het land.
Ik geef mij ook op voor de bbq op zondag 8 september.

Groet,
Aranka
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:06

En effe voor de goede orde zo denk ik over de man waar jij over schreef jol

Misschien zie ik het verkeerd
En misschien ben ik toevallig alleen maar homo,'s tegengekomen in me leven die aardig beetje de weg kwijt raken
Bv een homo stel, leefde al zeven jaar samen, oprecht homo, duh tot hij voor me stond en me opbiechtte dat hij verliefd op mij was
Eh ken er nog zo eentje, heel boek geschreven, heel Nederland nam hem serieus, heel programma op tv voor homo,'s. Maar toen hij mij zag, was hij effe homo af??? En ging weer homo verder toen ik nee zei???

Dus vraag me echt af, zijn ze echt homo? Of zijn homo,'s afgedwaald in hun denken, ze denken dat ze homo zijn.....
Wij accepteren het allemaal, onder het mom van niet veroordelen....
Maar eh ik kan er geen mening over vormen hoe of wat
Houd wel degelijk van mensen die homo zijn, maar of het echt Gods zegen heeft???? Zijn bedoeling is?????
So wie so op gebied van sex, eh echt teder is het niet lijkt mij....
Veel risico op beschadiging van elkaars lichaam

Eh als het ding waar ik benzine mee tank in een tank van de auto stop geen probleem, als ik hem in de uitlaat stop... Tjaaa....

Sommiggen hebben hier zo duidelijk het antwoord, van oke allemaal goed
keuren.... En ik vraag me af, In hoever kennen jullie echt een homo,
Echt er mee gepraat heel diep over van alles????

Ik heb het wel vaak gedaan en blijft over onduidelijkheid.

Mensen zeggen geaardheid, inderdaad een pedofiel zegt ook , mijn geaardheid. Is natuurlijk heel wat anders, maar toch....
Zoveelste homo topic en kan er nog steeds geen oordeel over vormen.
Of god het goed keurt of niet???? Weet wel dat god van iedereen houd, ook van homo,'s. Maar of hij echt achter de daad staat, een huwelijk tussen die twee zal zegenen????
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:12

[quote=JOL252]

Oh helaas denk ik dat ik het antwoord wel weet
En begrijp me niet verkeerd met me schrijven, ik houd van mensen, ook homo,'s. En zelf ben ik niet heilig.

Zijn gewoon wat gedachten waar ik zelf mee worstel, maar denk ook dat ik alleen homo,'s ben tegen gekomen die beetje in de war waren, ben nog nooit een echt stel tegen gekomen die monogaam waren met elkaar.

Ma ja, eh over hetero stellen gesproken, daar zijn er ook aardig wat van afgedwaald

En Thomas, aangeboren???? Pedofielen beweren ook dat het aangeboren is toch? Hun geaardheid??? Of is dat dan bullshit????
En nee van pedofielen kan ik niet houden Twijfelende smiley

Als je dan weer denkt, niet elkaar veroordelen... Twijfelende smiley

Ma ja die doen vaak een kind pijn, een homo een ander niet.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:14

PETRA373 schreef:
.

Om alles terug te dringen tot het alleen hebben van seks (heimelijk) op P-plekken in de bosjes doet onze anders geaarde medemens tekort. Natuurlijk gebeurt dit maar zoals je zelf al opmerkte, in hetero kringen zijn er evengoed dergelijke ontsporingen.

Ik weet net als jij alles niet heel goed. Wat ik wel weet is dat de manier hoe er tot nu toe gedacht is niemand heil heeft gebracht. En vooral naar de wereld buiten onze kringen toe een blamage.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 13 augustus 2013, 16:19
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:22

JOL252 schreef:
Om alles terug te dringen tot het alleen hebben van seks (heimelijk) op P-plekken in de bosjes doet onze anders geaarde medemens tekort. Natuurlijk gebeurt dit maar zoals je zelf al opmerkte, in hetero kringen zijn er evengoed dergelijke ontsporingen.

Ik weet net als jij alles niet heel goed. Wat ik wel weet is dat de manier hoe er tot nu toe gedacht is niemand heil heeft gebracht. En vooral naar de wereld buiten onze kringen heen een blamage.

Daar ben ik het helemaal mee eens,
Laten we om te beginnen homo,'s eens gewoon accepteren,
Welkom heten in de kerk ook
Gooi alle mensen die vraatzucht hebben, wel Es' liegen, geen gezonde hetero sexuele relatie hebben, eh wel noem maar op, uit de kerk en blijft over niemand,
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:23

THOMAS968 schreef:
Homofilie is aantoonbaar aangeboren, daarover bestaat geen enkele twijfel meer. Het is ook geen ziekte, dus het kan ook niet worden genezen, of je zou een deel uit de hersens moeten weghalen, wat in dit geval overgens vanuit het standpunt van de hersenschirurg niet kan,

Mensen die zeggen dat ze het kunnen 'genezen', liegen aantoonbaar. Als mensen met een christelijk etiket dit beweren is dit al helemaal laakbaar omdat ze ons geloof daarmee nog belachelijk maken ook.Christenen kunnen, mogen en moeten ook wetenschappelijk denken, wil je zinnige uitspraken kunnen doen.Ik spreek overigens in deze discussie altijd over christelijke homofielen, die een duurzame relatie nastreven.

De ellende is dat veel gelovigen denken dat wanneer er christelijk of evangelisch opstaat, dan wel wannneer men zich op God beroept, het wel een vertrouwde stichting is. Christenen liegen toch niet in dit soort dingen?

Nou, haal de schellen maar van je ogen. Iedereen die beweert dat hij homoseksuele aanleg kan veranderen is een pure kwakzalver en eigenlijk nog erger want hij gebruikt de naam van God bij zijn 'hulp' ijdel.

Pure kwakzalverij en veelal nog een geraffineerde manier van geldklopperij ook.

Maar zolang in een deel van de christelijke kringen nog afwijzend gereageerd wordt op homoseksualiteit zal deze ' medische' onzin nog wel weer eens de kop opsteken.

Thomas

Ja inderdaad, dat doe ik ook en meerderen hier. En dat is heel wat anders dan wat er nu weer allemaal bijgehaald wordt.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:25

Een heerlijke bak sla....met uitjes...tomaat...komkommer...augurk...ei...

Nieuwe aardappels....
Even de diepvriezer wat leger gemaakt...
Verdwaalde kippenpoot...saucijsjes ...een hamburger....
Dubbelvla als toetje..
En 3paar benen extra onder de tafel...
Vanavond duiken de mannen even onder de motorkap van de auto...
Lief en fijn...dat ze me willen helpen...
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:32

JANE410 schreef:
Mijn boekentip is: Hoe zal het in de hemel zijn? van Randy Alcorn

Je hoort wel eens zeggen dat we geen flauw idee hebben van de hemelse heerlijkheid, omdat de bijbel er weinig over zegt. Niets is minder waar. Wie hoe zal het in de hemel zijn? leest, ondekt dat God ons meer over de hemel vertelt dan we misschien dachten.

In vijftig inspirerende Bijbelse overdenkingen zet Randy Alcorn de deur naar de hemel op een kiertje

Ik ben dit boek aan het lezen. Het is een prachtig boek.
De hemel is verre van saai!
In de hemel heb je herinnering. Je bent in de nabijheid van God. Bidden is praten met God. Dus zijn hemelbewoners waarschijnlijk veel aan het bidden, ook voor ons.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:52

Petra:
Quote:
De homo wereld is heel hard, het is niet alleen samen vlindertjes hand in hand bekijken
Nee parkeerplaatsen vol met mannen die nog niet voor hun homo zijn goed durven uitkomen en studie is op d eparkeerplaats met wisselende contacten van alles doen, wat puur sexueel is, heeft niks met liefde te maken
Dus homo,'s kunnen nog wel Es' sexueeel aardig verkeerd bezig zijn, daardoor in een web komen van sexverslavind met mannelijke geslacht
Deze bekeerde, ging niet mis door dat hij liefdevolle relatie miste
Hij miste sex. Ging op ongezonde manier sexuele relaties dus aan met meerderen.
Om daar de oorzaak te leggen bij, het komt doordat hij zijn Gevoelens niet kon uiten....
Ik denk dat er meer achter zit, zoiets als een spinnenweb van de tegenstander met daarbij een afdwaling op het gebied van sex.

Zo, nou dan moet je eens kijken in sommige grote steden, wat daar aan wisselende contacten is, seksueel, niets met liefde.
Ja, en dan heb ik het nu over 20 jaar geleden, ja, dus nu zou het nog veel erger zijn.
Ik was echt stomverbaasd wat je tegenkomt in clubs ed. Hele orgies, open en bloot voor hetero's. Clubs voor jongeren, waar iedereen open en bloot....
Parenclubs Zieke smiley Neehee, wat dat betreft is dat echt niet meer dan bij homo's...

Ik denk dat is menselijk, en ja als je niet bekeerd bent, ja, kan je daarin mee, discotheken met thema, dat iedereen in zijn lingerie moet komen...
Ja, dan kan je je wel indenken, en dan met een extasie pilletje...

Ja, ook gewone kantoormensen, managers, etc. die daar komen in het weekend. En dat is zelfs, onder de niet christenen zelfs heel normaal, als je zo in het weekend uit je dak gaat, met wisselende contacten, extasie en wat al niet meer pilletjes. En dan doel ik nu alleen op hetero's.

En ja, in de homo scene kom je dezelfde zaken tegen maar dan voor homo's.

Maar geen een christelijke homo die zich daar gaat vertonen.

Ja, behalve als ze niet gewoon worden geaccepteerd, en daar wel, ja dan jaag je ze daar naar toe als het ware.

S. Het is mooi als iemand tot bekering komt, en deze zaken niet meer doet, of dat nu een hetero of homo is.

Trouwens, Homo's zijn leuke mannen, ze doen altijd leuk, grappig en kunnen juist ook heel serieus zijn.
S. Vindt homo mannen leuke vrolijke mensen en wordt er blij van.

Het is hun aard. Aangeboren of aangeleerd, zie nature of nurture, ja, ik hou van mannelijke homo's en de enige vrouwelijk homo die ik ken daar zie je niets aan, je moet het weten, en die is zoo aardig heeft respect en haalt het niet in d'r hoofd om advances te maken.

Komt bij, voor homo-zijn kies je niet, dat bén je. Itt stelen of manipuleren, daar kan je voor kiezen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 17:07

THOMAS968 schreef:
Quote:
Homofilie is aantoonbaar aangeboren, daarover bestaat geen enkele twijfel meer. Het is ook geen ziekte, dus het kan ook niet worden genezen, of je zou een deel uit de hersens moeten weghalen, wat in dit geval overgens vanuit het standpunt van de hersenschirurg niet kan,

Mensen die zeggen dat ze het kunnen 'genezen', liegen aantoonbaar.

Ahum, ja en als het nurture is, aan zou het theoretisch genezen moeten kunnen worden. Als degene dat zelf zou willen natuurlijk, anders niet natuurlijk.

Iemand die een verkeerd vaderbeeld heeft gekregen etc. Bijvoorbeeld iemand die heeft gezien hoe vader met zijn zus(en), zusjes 'omging', die zag hoe zijn moeder werd mishandeld, al dan niet verbaal of non verbaal of beide....etc.

Maar ja, ik zeg ook theoretisch, dat zou uren per dag, jaren kosten, alles onder ogen moeten willen zien, opnieuw trauma's openbreken, huisjes die zijn opgebouwd omverwerpen...pffffft.

En...dan blijft dus ook nog steeds niet te verklaren waarom er dus ook velen homo's voorkomen in lieve, harmonieuze, gezellige, goede families en gezinnen. Die zijn zo geboren denk ik.

Iig, ik moet er echt niet aan denken om een homo te moeten veranderen, of degene zou het zelf moeten willen en dan kan dat mi alleen in geval van nurture.
Ik vind het leuke en positieve mensen, kan lachen met ze! En er ook een hele hoop van leren! Juist omdat ze zo positief in het leven staan!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 20:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 17:19

PETRA373 schreef:
Bij deze, deze vraag weer lanfy. die je niet beantwoord.
en hoef je ook niet, alleen herinner me een topic waar jij zelf perse antwoord wou van d e starter, zelf antwoord je niet hierop...

Ach, Knipoog smiley , Ik vind het wel weer leuk, in die zin, de vragen van Lanfy zetten mij weer aan tot nadenken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 17:24

ZEELAND736 schreef:
Moet geweldig zijn...
Alleen doe ik het je niet na.....

Ik bleef vandaag laag bij de grond...een gezellige BBQ...
Nu een magnum als toetje...

Even mijn BMI bijgesteld
Knipoog smiley Knipoog smiley

Nog niet uitgebeejemiet? Knipoog smiley

S. Wat gaat dat lijnen toch langzaam Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 20:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 17:29

ZEELAND736 schreef:
Ik morgen naar de garage...uitlaat heeft een lekkie Boze smiley

Oei.. Twijfelende smiley

Vervelend Zeeland.... Smiley met dichtgeplakte mond

Ik hoop dat ze 'm snel kunnen vinden en maken... Verraste, verbaasde smiley

Sterkte! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:11

Boodschapjes halen zo.

Alleen gezonde dingen, vruchten; kersen, druiven en blauwe bessen, banaantje, appeltje... Kwijlende smiley

Enzovoort...

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:20

M'n laatste werkdag doorgeknaagd, nog wat zaakjes afronden en dan inpakken en wegwezen.

v a k a n t i e.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:21

Azië ook, inderdaad, kijk maar ook, Thais eten, zoooo gezond en zooooo lekker. Als ik weer ga koken, wil ik Thais koken Kwijlende smiley Lékker!

Bewegen (sporten), kan zeker meehelpen, maar daar is ook alles mee gezegd, je kan nog zoveel sporten, neem je meer calorieën tot je dan je verbrand, blijf je toch te dik.
Ja, bewegen, ook al ben je te dik, is en blijft natuurlijk wel erg gezond.

Ik zie dat om me heen, een lieve vriend, ja, als die dan heeft gesport mag die dit en dat eten van zichzelf...oei..! Link...!

Over 'link' gesproken, ik heb een interessant linkje gevonden van de consumentbond over interessante weetjes over afvallen: Feiten en fabels over eten en diëten

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 18:22
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:26

JOL252 schreef:
M'n laatste werkdag doorgeknaagd, nog wat zaakjes afronden en dan inpakken en wegwezen.

v a k a n t i e.

Fijne vakantie Jol, geniet er van!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:26

O, wat heerlijk voor je Jol! Kwijlende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:28

JANS221 schreef:
Fijne vakantie Jol, geniet er van!

Ga ik zeker doen, met m'n waarde reisgenoten.
Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5695 5696 5697 5698 5699 5700 5701 ... 6194 Volgende
Pagina 5698 van 6194