| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 12:17
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Regen tentje moet opgerold... |
Da's raar...
Nou..sterkte....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 12:23
|
|
|
|
Neh 8,12 Ook de Levieten brachten het gehele volk tot kalmte door te zeggen: Weest stil, want deze dag is heilig, weest dus niet verdrietig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 14:51
|
|
|
|
Als je van kamperen houdt ga je toch niet in een hotelletje....
Juist met een tentje, dát heeft wat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 15:05
|
|
|
|
LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 15:12
|
|
|
|
Na een rit van gevoelsniveau 2dagen gestrand op een heet terras in zuid Limburg.. 29 graden.. da's pas lekker.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 15:32
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Na een rit van gevoelsniveau 2dagen gestrand op een heet terras in zuid Limburg.. 29 graden.. da's pas lekker. |
Wat een verschil...Héérlijk, en mooi daar zeker?
Gevoelsniveau 2 dagen, ja, kan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 15:54
|
|
|
|
| HEIN732 schreef: | Mensen allemaal bedankt voor alle reacties, mijn abonnement loopt bijna af en ik ben klaar met internet daten. Heb een hoop discussies gevolgd en ook een hoop geleerd van mensen met nog veel meer ervaring als ik :) heb 2 x gedate via CM maar ik vond haar toch niet leuk genoeg. Heb een reis via beter uit geboekt en hoop nieuwe mensen leren kennen. Ik denk toch dat spontaan een leuke meid tegenkomen veel beter is. En misschien ben ik te kieskeurig ^^
Groetjes! | Ben zelf ook wel eens met groepsreizen mee geweest. erg leuk! Maar laat je vakantie er niet door bederven als er geen leuke meiden tussen zitten!
En je bent nog maar 22 dus nog lekker jong!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 16:16
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | We willen op zaterdag 14 september voor de zeventiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf 14.00u bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 14.00 uur, en gingen de laatsten weg rond half 9 avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
hopenlijk komen er weer een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan:
Roelande345, 54jaar, regio 0342 Pieter619, 59 jaar, regio 0514 meerijders geen probleem Anna415, al jaren 25, regio 0546 Shanita130, 41 jaar, regio 078 Harald940, 38 jaar, regio 038 ( ovv ) Klus667, 39 jaar, regio 0341 (ovb)
zo nog maar een keertje up! |
Er kan nog veel meer bij, even goed de regels lezen (tip voor nieuwkomers) en leer mede christenen kennen zonder dat men een bepaalde verwachting moet hebben gelijk bij een date.
Gewoon gezellig ontspannend met elkaar. Kom op als je durft,
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op vrijdag 23 augustus 2013, 18:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 17:14
|
|
|
|
Ja en de hei begint al te bloeien dus staat straks de 14e prachtig in bloei. Dus tijd voor een wandeling en picknick daar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOVH807
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 18:12
|
|
|
|
| HEIN732 schreef: | Mensen allemaal bedankt voor alle reacties, mijn abonnement loopt bijna af en ik ben klaar met internet daten. Heb een hoop discussies gevolgd en ook een hoop geleerd van mensen met nog veel meer ervaring als ik :) heb 2 x gedate via CM maar ik vond haar toch niet leuk genoeg. Heb een reis via beter uit geboekt en hoop nieuwe mensen leren kennen. Ik denk toch dat spontaan een leuke meid tegenkomen veel beter is. En misschien ben ik te kieskeurig ^^
Groetjes! |
via beter uit? Dus je hebt te veel betaald. Een soortgelijke reis kost elders 25% minder. Maar goeie vakantie toegewenst en happy hunting.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 18:41
|
|
|
|
Spaghetti a la Jans, waarom ze erbij staat te wenen weet ik niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:04
|
|
|
|
| MARCOVH807 schreef: | via beter uit? Dus je hebt te veel betaald. Een soortgelijke reis kost elders 25% minder. Maar goeie vakantie toegewenst en happy hunting. |
Ook van een christelijke organisatie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:13
|
|
|
|
schouders nog verbrandt van zonnen bij de dode zee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:13
|
|
|
|
Bedankt klus, dat was een goede hint.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOVH807
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:32
|
|
|
|
Weet niet helemaal wat je bedoelt, maar over het algemeen zijn Christelijke reisorganisaties duurder omdat ze uit een kleinere vijver moeten vissen en dat als je dus met een Christelijke reisorganisatie wilt reizen, je de reis toch wel boekt bij ze. Maar ik heb een hele dure nare ervaring met beter thuis. Ben toen op zoek gegaan waar deze geboekt zou zijn en kwam toen een veel goedkopere versie tegen bij een andere niet Christelijke organisatie, maar ja wel een rustdag op een maandag ipv een zondag.
Maar nou weer back to topic.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:37
|
|
|
|
En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!
Elk nivo kan een vervelende klojo zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:41
|
|
|
|
| NICKY029 schreef: | En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!
Elk nivo kan een vervelende klojo zijn. |
Elk niveau kan ook een heel aardig leuk en interresant waardevol mens zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:50
|
|
|
|
Koud hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 20:25
|
|
|
|
| NICKY029 schreef: | En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!
Ik begrijp je niet. Wie zegt er waar dat het iets zegt over de persoon zelf? Ik zie alleen jou waardeoordelen afgeven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 20:27
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Koud hier  |
Waar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 20:36
|
|
|
|
Zou je misschien kunnen aangeven waar dat hier wel gezegd wordt? Ook begrijp ik je laatste zin niet helemaal; Elk niveau kan een klojo zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 21:32
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | schouders nog verbrandt van zonnen bij de dode zee  |
Ja, je moet ook je schouders onder water houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 21:36
|
|
|
|
| MARCOVH807 schreef: | Weet niet helemaal wat je bedoelt, maar over het algemeen zijn Christelijke reisorganisaties duurder omdat ze uit een kleinere vijver moeten vissen en dat als je dus met een Christelijke reisorganisatie wilt reizen, je de reis toch wel boekt bij ze. Maar ik heb een hele dure nare ervaring met beter thuis. Ben toen op zoek gegaan waar deze geboekt zou zijn en kwam toen een veel goedkopere versie tegen bij een andere niet Christelijke organisatie, maar ja wel een rustdag op een maandag ipv een zondag.
Maar nou weer back to topic. |
Als je via een christelijke datingsite je liefde niet kan vinden en het dan via een reisorganisatie probeert, dan ga ik ervan uit dat die ook christelijk zal zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:13
|
|
|
|
leg die klojo eens uit want ik begrijp je ook niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:43
|
|
|
|
|
Hoe was de date Roelande? Of is 'ie nog aan de gang?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:48
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | leg die klojo eens uit want ik begrijp je ook niet  |
Misschien geeft dit enige opheldering:
klojo is 1 maal gevonden als trefwoord: klojo (zn): domkop, klootzak, kluns, sufferd, zak
klojo is 4 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord: oen (zn) : boerenlul, domkop, domoor, druiloor, ezel, ezelsveulen, klojo, kluns, onnozelaar, steenezel, stommeling, stommerd, stommerik, sufferd, sukkel, sul, uil, uilskuiken, weetniet idioot (zn) : botterik, debiel, ezel, hansworst, imbeciel, klojo, klootzak, lijpkikker, stommeling, stommerik, sufferd, sukkel, uilskuiken, zakkenwasser ezel (zn) : domkop, domoor, druiloor, ezelsveulen, klojo, kluns, oen, onnozelaar, stommeling, stommerd, sufferd, sukkel, uilskuiken kluns (zn) : klojo, klungel, klungelaar, knoeier, oen, sufferd, sukkel, sul, uilskuiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:52
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Misschien geeft dit enige opheldering:
klojo is 1 maal gevonden als trefwoord: klojo (zn): domkop, klootzak, kluns, sufferd, zak
klojo is 4 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord: oen (zn) : boerenlul, domkop, domoor, druiloor, ezel, ezelsveulen, klojo, kluns, onnozelaar, steenezel, stommeling, stommerd, stommerik, sufferd, sukkel, sul, uil, uilskuiken, weetniet idioot (zn) : botterik, debiel, ezel, hansworst, imbeciel, klojo, klootzak, lijpkikker, stommeling, stommerik, sufferd, sukkel, uilskuiken, zakkenwasser ezel (zn) : domkop, domoor, druiloor, ezelsveulen, klojo, kluns, oen, onnozelaar, stommeling, stommerd, sufferd, sukkel, uilskuiken kluns (zn) : klojo, klungel, klungelaar, knoeier, oen, sufferd, sukkel, sul, uilskuiken |
heel verhelderend! Thanks.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:59
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Misschien geeft dit enige opheldering:
klojo is 4 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord: oen (zn) : boerenlul, domkop, domoor, druiloor, ezel, ezelsveulen, klojo, kluns, onnozelaar, steenezel, stommeling, stommerd, stommerik, sufferd, sukkel, sul, uil, uilskuiken, weetniet idioot (zn) : botterik, debiel, ezel, hansworst, imbeciel, klojo, klootzak, lijpkikker, stommeling, stommerik, sufferd, sukkel, uilskuiken, zakkenwasser ezel (zn) : domkop, domoor, druiloor, ezelsveulen, klojo, kluns, oen, onnozelaar, stommeling, stommerd, sufferd, sukkel, uilskuiken kluns (zn) : klojo, klungel, klungelaar, knoeier, oen, sufferd, sukkel, sul, uilskuiken |
Pfff.....en die heb je dan ook nog op elk niveau?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 23:03