ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5841 5842 5843 5844 5845 5846 5847 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 17:29

… waarom er van die dagen zijn dat iedereen die je tegenkomt zo naar je kijkt? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 17:35

In ziekte en in gezondheid,
In rijkdom en in armoede,
elkaar trouw blijven,
en van elkaar houden,

Deze belofte, Knipoog smiley

En ja, dat is mooi als dat via trouwen kan/gebeurd,

En dat hoeft niet...

Want vertrouwen en houden van zit in je hart, en staat niet op een papier...
Naar boven

Auteur Bericht
REGINA565

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 18:03

LAURA291 schreef:
Ik denk dat mijn nieuwe identiteit leeft vanuit geloof. Niet vanuit het vleesch dus. De wedergeboren mens bedenkt de dingen die boven zijn. Zoiets.

Op het moment dat ik tot geloof kwam en besloot ik om een volgeling van Jezus te worden, ontdekte ik - zoals Shanita al aangeeft - dat ik mezelf mocht zijn. Ik deed mijn best om te leven op de wijze zoals God het heeft bedoeld. Ik probeerde Hem gehoorzaam te zijn en legde mezelf allemaal geboden op. Om eerlijk te zijn, raakte ik nogal gefrustreerd want het lukte vaak niet en ik werd me steeds meer bewust van mijn zondigheid.

Jij schrijft, Laura, dat het realiseren van deze nieuwe identiteit te maken heeft met geloof, wedergeboren zijn en het bedenken van de dingen die boven zijn. Ik geloof dat je daarmee een belangrijk punt aanhaalt. Welke dingen van boven bedoel je precies? Ervaar jij een stuk overwinning op jouw oude identiteit en de zonde?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 18:10

LAURA291 schreef:
Ben het ten dele met je eens wat dit voorbeeld betreft maar heb ook hier wel een nuancering. Je kunt als leider best een heel team om je heen hebben, maar als je je er niets van aantrekt en toch je eigen wil doordrukt heers je toch nog alleen.

Zo heb ik meegemaakt dat een nieuwe voorganger het voltallige team van zijn voorganger afzette en een compleet nieuw team liet aantreden. Dat uit JA-knikkers bestond. In de maanden die volgden zijn ook nagenoeg alle vrijwilligers de laan uit gestuurd.

Met betrekking tot het vermanen van kerkleden heb ik meegemaakt dat een echtpaar zonder vorm van proces uit de kerk werd gezet. Dit is 6 weken lang verborgen gehouden voor de rest van de gemeente (ivm de vele gastsprekers; de leiding wilde niet dat het elders bekend werd). De 'zonde' van dit echtpaar is nooit bekend gemaakt. (Ze beweerden dat het "zo erg" was dat ze het niet konden zeggen.)
Ik heb hemel en aarde bewogen om de bijbelse manier van vermanen toe te passen, maar daar wilden ze niet eens naar luisteren.

k Ken ook een gemeente waar helemaal niet vermaand wordt. Daar tiert de (grove) zonde welig.

Nadat ik de eerstgenoemde gemeente verliet kwam ik erachter dat bijna alle vrije groepen in die omgeving een 'pact' met elkaar hadden gesloten om geen leden van elkaar over te nemen. Toen ik mij wilde aansluiten bij een andere gemeente is mij bulderend de toegang geweigerd want ik 'hoorde' bij die andere gemeente.

Er zijn leiders die geen enkele supervisie accepteren.

Er zijn kerken / groepen waar je alleen lid van kunt worden als je direct aangeeft hoeveel je per maand gaat bijdragen. Sommige eisen zelfs je tienden.

Ik heb in al die jaren best wat 'missers' gezien. En ik weet wel dat het 'mensenwerk' is, hoewel anderzijds ook niet helemaal. Maar wat mij het meest verbaasd heeft is dat veel gemeenten de bijbelse aanwijzingen m.b.t. het leiden, vermanen, verantwoording afleggen etc niet gewoon toepassen.

Sommige zaken vind ik in 'reguliere' kerken (dus niet vrije groepen) vaak beter geregeld. Het zou mooi zijn als diverse denominaties elkaar hiermee zouden helpen en van elkaar zouden willen leren.

Om maar even bij te vallen, dit is ook mijn ervaring in meerdere gemeenten. En in een situatie waarbij zogenaamde supervisie door een orgaan boven diverse gemeenten werd toegepast zag men ook niet alle kanten van de zaak omdat men meer op de leiders afging dan de mensen wie het betrof. Ik ben het met je eens dat eea in de reguliere kerken beter is geregeld, In alle kerken ligt manipulatie op de loer maar in de vrijere gemeenten ligt dit toch nog een tandje anders.

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 4 januari 2014, 18:13
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 18:12

LAURA291 schreef:
… waarom er van die dagen zijn dat iedereen die je tegenkomt zo naar je kijkt? Smiley die vol vragen zit

Zat je haar wel goed dan? Knipoog smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM368

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 18:26

LAURA291 schreef:
Ben het ten dele met je eens wat dit voorbeeld betreft maar heb ook hier wel een nuancering. Je kunt als leider best een heel team om je heen hebben, maar als je je er niets van aantrekt en toch je eigen wil doordrukt heers je toch nog alleen.

Zo heb ik meegemaakt dat een nieuwe voorganger het voltallige team van zijn voorganger afzette en een compleet nieuw team liet aantreden. Dat uit JA-knikkers bestond. In de maanden die volgden zijn ook nagenoeg alle vrijwilligers de laan uit gestuurd.

Met betrekking tot het vermanen van kerkleden heb ik meegemaakt dat een echtpaar zonder vorm van proces uit de kerk werd gezet. Dit is 6 weken lang verborgen gehouden voor de rest van de gemeente (ivm de vele gastsprekers; de leiding wilde niet dat het elders bekend werd). De 'zonde' van dit echtpaar is nooit bekend gemaakt. (Ze beweerden dat het "zo erg" was dat ze het niet konden zeggen.)
Ik heb hemel en aarde bewogen om de bijbelse manier van vermanen toe te passen, maar daar wilden ze niet eens naar luisteren.

k Ken ook een gemeente waar helemaal niet vermaand wordt. Daar tiert de (grove) zonde welig.

Nadat ik de eerstgenoemde gemeente verliet kwam ik erachter dat bijna alle vrije groepen in die omgeving een 'pact' met elkaar hadden gesloten om geen leden van elkaar over te nemen. Toen ik mij wilde aansluiten bij een andere gemeente is mij bulderend de toegang geweigerd want ik 'hoorde' bij die andere gemeente.

Er zijn leiders die geen enkele supervisie accepteren.

Er zijn kerken / groepen waar je alleen lid van kunt worden als je direct aangeeft hoeveel je per maand gaat bijdragen. Sommige eisen zelfs je tienden.

Ik heb in al die jaren best wat 'missers' gezien. En ik weet wel dat het 'mensenwerk' is, hoewel anderzijds ook niet helemaal. Maar wat mij het meest verbaasd heeft is dat veel gemeenten de bijbelse aanwijzingen m.b.t. het leiden, vermanen, verantwoording afleggen etc niet gewoon toepassen.

Sommige zaken vind ik in 'reguliere' kerken (dus niet vrije groepen) vaak beter geregeld. Het zou mooi zijn als diverse denominaties elkaar hiermee zouden helpen en van elkaar zouden willen leren.
Zullen we dit anders in een nieuw topic behandelen? Dit heeft niet zoveel meer te maken met Joyce Meyer.
Naar boven

Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 18:38

CHATULIEM368 schreef:
Zullen we dit anders in een nieuw topic behandelen? Dit heeft niet zoveel meer te maken met Joyce Meyer.

go ahead
Naar boven

Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 18:41

ANNA415 schreef:
Zat je haar wel goed dan? Knipoog smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

Ja.
En ik had 2 dezelfde schoenen aan (voor mij niet zo vanzelfsprekend…)
En een regenjas.
En ook kleren onder die regenjas…

De volgende keer ga ik ze zlaan. Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 19:25

Me man heeft weer heerlijk voor me gekookt: kaas schnitzel, champignons, boontjes, hardgekookte eieren, etc. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 19:39

Zaterdag 4 januari, Johannes 1: 19- 28; Zelfrelativering.

Het optreden van Johannes de Doper in Betanië, aan de overkant van de Jordaan, moet grote indruk gemaakt hebben. Veel mensen lieten zich door hem tot omkeer roepen en zich dopen. Maar zoals dat vaker gaat: kerkleiders worden daar zenuwachtig van. Ze hebben pas rust als ze weten in welk vakje ze mensen als Johannes kunnen onderbrengen. Johannes wordt aan de tand gevoeld. Eerst door priesters en levieten. Even later bemoeien ook de echte theologen zich ermee.
Johannes matigt zich niet de aan de Messias te zijn. Ook niet één van de traditie bekende voorlopers. Toch zijn de theologen niet gerust. Waarom doopt Johannes dan? En waarom houdt hij de mensen in spanning, alsof er werkelijk van Godswege iets staat te gebeuren?
Wie of wat voor man is hij nu eigenlijk?
Johannes remt echter af. Zijn persoon en werk zijn maar betrekkelijk. Hij doopt slechts met water. Water dat reinigt en oproept tot boete. Want de Messias is vlakbij. Zelfs midden onder u, zegt Johannes. In hoogsteigen persoon. Dat is heel verrassend. Niemand die de Messias daar blijkbaar zoekt of verwacht, zo midden tussen de mensen. Daarom: heb slechts aandacht voor Hem. Hij is het!
Naar boven

Auteur Bericht
TUTELUUT401

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 20:34

Tja.....geen idee waarom eigenlijk. Een enkele keer reageer ik, maar ik vind het vooral leuk om alle reacties te lezen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM368

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 21:12

LAURA291 schreef:
go ahead
Denk je nu echt dat ik een topic ga openen om voorgangers te bashen???
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 21:27

SAVIOR412 schreef:
Ja je gelooft het of je gelooft het niet.

Het is absoluut geen flut documentaire.
De aanwijzingen in de documentaire zijn duidelijk (als je hem al helemaal bekeken hebt?) en de bewijzen ook.

Tuurlijk probeert deze paus goede dingen te spreken en zieltjes te verleiden, maar of deze paus er ook werkelijk goede bedoelingen mee heeft is een totaal ander verhaal.

Het is voor mij erg duidelijk en we zullen het uiteindelijk wel zien Thomas.

Niet alleen op deze docu afgaan, er zijn dus veel meerderen ook hier in Nederland die studie hebben gemaakt van de eindtijd. wordt lid van Family7 en je kan bij een hele reeks daar over, bij hun uitzending gemist vinden, naar ik meen ook met meerdere persoenen en niet allen Jan van Barneveld.

Leuke bijkomstigheid voor andere topic, ook heeft men diensten van Joyce er op staan, en dat allemaal maar voor 3 euro in de maand, houden we zo ook een echte christelijke zender in de lucht.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 22:11

JOL252 schreef:
Oooohhwww ligt het dáár aan!!!

Knipoog smiley Lachende smiley Gefrustreerde smiley

Lachende smiley ja , en eisenpakket "liefste man" man wat minder streng maken en pas bijstellen als men een paar "liefste mannen" gevonden heeft. as simple as that

Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 4 januari 2014, 22:13
Naar boven

Auteur Bericht
SAVIOR412

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 22:16

PIETER619 schreef:
Niet alleen op deze docu afgaan, er zijn dus veel meerderen ook hier in Nederland die studie hebben gemaakt van de eindtijd. wordt lid van Family7 en je kan bij een hele reeks daar over, bij hun uitzending gemist vinden, naar ik meen ook met meerdere persoenen en niet allen Jan van Barneveld.

Leuke bijkomstigheid voor andere topic, ook heeft men diensten van Joyce er op staan, en dat allemaal maar voor 3 euro in de maand, houden we zo ook een echte christelijke zender in de lucht.

Pieter,

Is zeker niet de enigste documentaire waar ik op afga, zijn er meerderen die hebben doen overtuigen. Dus van verschillende kanten belicht.

Bedankt voor je tip!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 22:17

ANNA415 schreef:
Dan vind ik het een goed voornemen voor die mannen dat ze eens al die fantastische dames gaan mailen Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Ja zou kunnen, maar kan men wel keuze maken uit het eisen pakket wat de dames gesteld hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 22:19

Hoi Savior,

Interessante documentaire. Hoe heet de documentairemaker? Heb hier wat oorlogsboeken in de kast staan over de tweede wereldoorlog en het kruis van het vaticaan (was het toch? de iron cross bedoel ik (als ik er niet naastzit)) zie je bijv. idd. geregeld op uniformen van Duitse officieren staan, op de hartstreek. Had ook nog een ongelezen boek in de kast staan "Het geheime leger van de paus" van Gordon Urquhart. Dat ga ik dan ook maar eens lezen.

Als de foto's van de documentaire niet gephotoshopped zijn dan is het bewijs voor het meeste wat er getoond wordt overduidelijk lijkt me zo. Tenminste, voor de eerste anderhalf uur, de rest heb ik nog niet gezien.

Groetjes,
Rolf

Laatst aangepast door
ROLF230
op zaterdag 4 januari 2014, 22:21
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 22:59

LAURA291 schreef:
Ja.
En een regenjas.

Ik zla mee
Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 00:45

CHATULIEM368 schreef:
Denk je nu echt dat ik een topic ga openen om voorgangers te bashen???

Heb ik zoiets voorgesteld dan? Vreemde uitspraak. Ik geef aan dat ik graag van gedachten wil wisselen over het praktisch toepassen van bijbelse richtlijnen mbt orde in de gemeente. Jij stelt voor een nieuw topic te openen en nu verdraai je het zo dat ik voorgangers wil bashen... Laat maar.
Naar boven

Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 01:04

REGINA565 schreef:
Op het moment dat ik tot geloof kwam en besloot ik om een volgeling van Jezus te worden, ontdekte ik - zoals Shanita al aangeeft - dat ik mezelf mocht zijn. Ik deed mijn best om te leven op de wijze zoals God het heeft bedoeld. Ik probeerde Hem gehoorzaam te zijn en legde mezelf allemaal geboden op. Om eerlijk te zijn, raakte ik nogal gefrustreerd want het lukte vaak niet en ik werd me steeds meer bewust van mijn zondigheid.

Jij schrijft, Laura, dat het realiseren van deze nieuwe identiteit te maken heeft met geloof, wedergeboren zijn en het bedenken van de dingen die boven zijn. Ik geloof dat je daarmee een belangrijk punt aanhaalt. Welke dingen van boven bedoel je precies? Ervaar jij een stuk overwinning op jouw oude identiteit en de zonde?

Je stelt veel vragen die ik niet zo eenduidig kan beantwoorden. Ik ervaar groei in mijn geloof en het kennen van God. Soms ervaar ik overwinning. Soms stel ik mijzelf teleur.

Met het zoeken van de dingen die boven zijn doel ik op het stellen van prioriteiten. Waar leef je voor? Waar besteed ik mijn tijd, geld en energie aan? In de bijbel staat dat wij geroepen zijn om de goede werken te doen die voor ons liggen. Wil je dat? Of trek je liever je eigen (levens-)agenda? Ben je bereid om offers te brengen voor Hem of hecht je nog teveel aan je comfortzone? Als je God liefhebt boven alles dan breng je met liefde de offers die Hij vraagt, dus niet gedwongen, omdat het moet of in de bijbel staat. Dingen die boven zijn, zijn volgens mij zaken zoals liefde, barmhartigheid, vergeving, liefdadigheid.

Zo een beetje verduidelijkt?
Naar boven

Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 01:15

Weergaloos....

http://m.youtube.com/watch?v=iXQUOmNRykc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DiXQUOmNRykc

Laatst aangepast door
LAURA291
op zondag 5 januari 2014, 01:15
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 01:29

CHATULIEM368 schreef:
Tja ik weet dat leeftijd een gevoelig onderwerp voor vrouwen is. Voor jou creëren we een nieuwe categorie. De (ietwat) "oudere jongere".

Boven de vijftig hoor je niet meer tot de oudere jongeren maar tot de jongere ouderen, Chat.

Thomas, zucht als hij dit leest Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 08:47

Mijn goede voornemen is minder gaan werken (de eerste week is het al gelukt Clown smiley )

en weer een aantal dingen van mijn 50 'try before you die' lijstje afvinken Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 08:48

PIETER619 schreef:
Ja zou kunnen, maar kan men wel keuze maken uit het eisen pakket wat de dames gesteld hebben Knipoog smiley
Ik zou het een goed voornemen vinden als de heren daar niet te kieskeurig in zouden zijn Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 08:50

LAURA291 schreef:
Ja.
En een regenjas.

verschillende sokken?
kleren onder de regenjas niet per ongeluk pyjama?
Clown smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 10:31

SAVIOR412 schreef:
Beste Christenen,

Ik ben nieuw op dit forum.
Een klein verhaal over mijn zoektocht is wel op zijn plaats.

Mijn zoektocht begon bij yoga waarin ik mijn hoofd leeg maakte van alle stress en om op die manier enige verlichting in mijn leven te krijgen.
Echter begon ik al gauw interesse te krijgen in mediteren, totdat er op een dag jehova getuigen voor mijn deur stonden.
Toen begon ik pas echt te onderzoeken en vroeg ik of Jezus mij wilde leiden naar de waarheid. Toen heb ik dus een grote zoektocht gestart naar de kabbala, de mormonen, de jehova getuigen, de katholieke kerk etc.

De jehova getuigen wilden mij stellig overtuigen met hun getrainde argumenten, wat imo niets meer is dan een verkoop pakket.
Echter liet ik mij leiden door Jezus en kwam ik er al gauw achter dat de jehova getuigen een cult is, die bijbelteksten wegcijfert, veranderd en een andere stelling hebben wbt het geloof.

Wat ik geloof is simpel: Ik geloof dat jezus aan het kruis gestorven is met zijn bloed voor de zonden van alle mensen op de gehele aarde. Ik geloof dat Jezus na 3 dagen uit de doden is opgestaan. Ik geloof dat Jezus de enige redding is. En ik geloof in de hel.

Ik wil geen Katholiek of andere geloofsovertuigingen voor het hoofd stoten.
Maar ik wil deze documentaire delen met jullie, omdat God wil dat we bewust worden en weten wat er op de wereld gebeurd en dat profetiën uitkomen, zodat je ook weet wat de profetiën betekenen.

Hier een documentaire van 3 delen. Deze man heeft heel veel eye openers in deze documentaire. Ik zal niet zeggen dat ik het met zijn persoonlijke mening eens ben of voorspelling, maar zitten zeker waarheden in!!

http://www.youtube.com/watch?v=BU6C9Ecyoic

Je kunt grote woorden spreken over de wil van God en de waarheid. Je kunt precies menen te weten wat er bedoeld wordt en over wie het gaat in het boek Openbaringen. Het is een visie, een waarheid. Ik heb grote moeite met de uitleg die hier gegeven wordt en zet daar grote vraagtekens bij. Sterker nog, ik zie het zo niet.

Het boek openbaringen is een zeer moeilijk boek. Alles invullen en proberen te duiden lijkt mij onmogelijk, een ieder kan invullen wat hij wil en met een paar filmpjes erbij overtuig je mij echt niet van jouw waarheid, dit nog los van het feit dat ik al helemaal niet van dit soort filmpjes hou.

Ik zelf zie geen enkele noodzaak en heb geen enkele behoefte om aan inlegkunde te gaan doen bij het lezen van dit Bijbelboek. Ik heb al helemaal geen behoefte om te gaan wijzen naar anderen die bedoeld zouden kunnen worden. Lees het in zijn geheel en probeer te ontdekken wat het boek je te zeggen heeft. Ik zie het boek Openbaringen meer als een overwinning van het goed over het kwaad en dat is van alle tijden. Het lijkt mij meer een boek vol symboliek, ik hoef niet zo nodig krampachtig voor alles een verklaring te hebben en alles tot in detail uit te kunnen leggen. Je kunt zo verstrikt raken in de details, zodat je aan het wezenlijke van het boek nooit zult toekomen. En volgens mij is de essentie van dit boek toch vooral bemoediging en troost, want uiteindelijk loopt het uit op overwinning en bevrijding, de hemel op aarde!

Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 5 januari 2014, 12:38
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 11:35

roman empire rules
bilderberg rules
money rules
whatever.. rules

Er zijn zoveel complotten, waar cq niet waar.
En nee, als simpel mensje heb je op deze wereld helemaal geen inbreng

Maar voor mij is er maar Een die rules. En daar hobbel ik dan maar achteraan. En de rest... ach af en toe maak ik me er druk om, maar het lijkt me beter om voor hen te bidden.

Ik ben ervan overtuigd dat dood noch leven, engelen noch machten noch krachten, heden noch toekomst, hoogte noch diepte, of wat er ook maar in de schepping is, ons zal kunnen scheiden van de liefde van God, die hij ons gegeven heeft in Christus Jezus, onze Heer.

Laatst aangepast door
ANNA415
op zondag 5 januari 2014, 11:36
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 12:17

LAURA291 schreef:
De bijbel geeft toch richtlijnen mbt supervisie, sanctionering ed. Zou dit niet voldoende zijn wanneer kerken dit gaan toepassen? Ik ken weinig kerken (in de charimatische hoek) die dit serieus toepassen. Maar wellicht is dit voer voor een ander topic....

Zoals je zelf al aangaf, is het handiger om hierover een ander topic te openen.

Graag weer terug naar Joyce Meyer.

Moderator CM
Naar boven

Auteur Bericht
JACQUELIN266

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 12:17

QSJE546 schreef:
waar word jij nou echt blij van?
Dat is een nieuw topic wat ik bij deze wil openen.Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Zelf word ik erg blij van het maken van muziek met anderen en daarom ga ik daar de komende tijd mee aan de slag.Net als zingen,ook leuk.
En als ik contact heb met vriendinnen,vrienden,als ik mijn hond uit laat en ik zie dat hij geniet,dan geniet ik ook,als ik heb gekookt en t smaakt haha daar word ik ook wel gelukkig van Knipoog smiley

Net hoorde ik Phil Collins zingen: Jezus he knows me... Prachtig en dan de zon in mijn gezicht. Wat is het heerlijk buiten.
Ik wil gaan wandelen maar dat is minder leuk alleen dan samen.
Naar boven

Auteur Bericht
TUTELUUT401

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 13:53

THOMAS968 schreef:
Boven de vijftig hoor je niet meer tot de oudere jongeren maar tot de jongere ouderen, Chat.

Thomas, zucht als hij dit leest Engeltje smiley

En Thomas neemt gelijk de benen!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5841 5842 5843 5844 5845 5846 5847 ... 6194 Volgende
Pagina 5844 van 6194