Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 maart 2014, 19:58
|
|
|
De zanger van the Cats, Cees Veerman, is overleden. Hij werd zeventig jaar. Een tribute dan maar met wat ik in ieder geval hun mooiste nummer vind:
https://www.youtube.com/watch?v=nVqCgpqS_R4
Thomas, die met wat weemoed aan deze periode terugdenkt.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 15 maart 2014, 19:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 maart 2014, 20:09
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Uit de krant van zaterdag....zo wordt de jeugd nu groot.....
Omdat hij het opnam voor vier jonge gepeste kinderen, is een basisschoolonderwijzer uit Capelle aan den IJssel 1,5 week op non-actief gesteld. De kinderen, in de leeftijd 8 en 9 jaar, waren het schoolgebouw ingevlucht nadat ze werden belaagd door oudere kinderen. De onderwijzer van OBS West spoedde zich naar buiten en sprak de belagers ferm toe, waarbij hij één van hen stevig bij de arm greep. De meester mag maandag weer beginnen, maar pas nadat hij zijn excuses heeft aangeboden aan één van de pestkoppen.
Directeur Jan Noordam van OBS West stelt dat hij de onderwijzer voor de klas vandaan moest houden omdat de politie en het Openbaar Ministerie onderzoek naar de zaak deden. Het voorval deed zich woensdagmiddag 5 maart voor. |
Deze onderwijzer moet dat gewoon weigeren en een landelijke discussie starten. Het toont ook het droevige niveau van dit soort bestuurders en ze verdienen die naam niet, ze bestaan uit niet meer dan een stel laffe, amateuristische en immorele prutsers. De gevolgen van langdurig en systematisch pesten zijn vergelijkbaar met die van incest.
Het is toch te gek voor woorden dat opvoeden kennelijk verboden is in onze liberale maatschappij waar het ik wellicht onbeperkt zijn gang moet kunnen gaan.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 maart 2014, 21:50
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Deze onderwijzer moet dat gewoon weigeren en een landelijke discussie starten. Het toont ook het droevige niveau van dit soort bestuurders en ze verdienen die naam niet, ze bestaan uit niet meer dan een stel laffe, amateuristische en immorele prutsers. De gevolgen van langdurig en systematisch pesten zijn vergelijkbaar met die van incest.
Het is toch te gek voor woorden dat opvoeden kennelijk verboden is in onze liberale maatschappij waar het ik wellicht onbeperkt zijn gang moet kunnen gaan.
Thomas |
Helemaal en dubbel en dwars waarheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 08:13
|
|
|
toch de vraag is natuurlijk hoe hard heeft de onderwijzer dat kind bij de arm gegrepen? Ik ben ooit na de directeur gestapt omdat een leerkracht me dochter bij haar arm greep, die vervolgens echt flink blauw was. Als je een kind corrigeert, hoor je die te corrigeren met het goede voorbeeld en niet door een kind gruwelijk hard bij de arm te grijpen. (in dit geval een half overspannen leerkracht die nog ouderwetse ideeen had van kinderen slaan) Ik heb destijds een excuus van de leerkracht geeist tegenover me dochter, heeft ze gedaan. En was het ook zat als ouder om aan te zien, hoe er een leerkracht voor de klas stond die kinderen heel hard bij de arm greep of gewoon een klap gaf. niemand heeft het recht om een kind te slaan, en helemaal niet als je een voorbeeld functie hebt. Dus dat vraag ik me dan af als ik dat artikel lees Komt op mij over dat d e ouders aangifte hebben gedaan bij de politie dat de politie er op zit. Je leest een artikel, iedereen is meteen voor de onderwijzer, maar ik zou wel eens willen weten op wat voor manier die onderwijzer op die kinderen is afgestapt. wanneer het gefilmd zou zijn en op you tube geplaatst, kun je de waarheid echt goed zien, en zie je het missschien wel weer anders. Er staat de leerkracht op de kinderen afstapte, maar op wat voor manier??? en op wat voor manier greep hij een kind bij de arm???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 08:17
|
|
|
JOL252 schreef: | Vandaag ga ik scratchen... nooit eerder van gehoord maar het is in één dag een repertoire in-oefenen voor het goede doel en dat ook nog dezelfde dag samen als koor-voor-één-dag ten gehore brengen.
Bén benieuwd! |
nou vertel, nou ben ik ook benieuwd... was het leuk Of niet om aan te horen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 08:58
|
|
|
PETRA373 schreef: | nou vertel, nou ben ik ook benieuwd... was het leuk Of niet om aan te horen  |
Het was leuk. Ongelooflijk wat je na één dag met wildvreemden neer kan zetten. En het besluit is voor mij gevallen om nu echt weer iets te gaan doen met zingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 09:10
|
|
|
Samen ontbijten in de gemeente...nog nooit gedaan...ben benieuwd. De euforie rondom het ontbijt is al wat getemperd door de ontnuchterende mededeling dat men een euro mee dient te nemen voor het Hema-ontbijt. Daarna 'festival-kerk'....allemaal verschillende workshops waar je uit kunt kiezen...twee rondes....klinkt leuk!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 16 maart 2014, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 11:20
|
|
|
JOL252 schreef: | Het was leuk. Ongelooflijk wat je na één dag met wildvreemden neer kan zetten. En het besluit is voor mij gevallen om nu echt weer iets te gaan doen met zingen. |
Ja zingen is geweldig fijn, goed dat je het oppakt Jol en misschien zien we je een keer bij de Nederlandzingt dag of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 11:23
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Samen ontbijten in de gemeente...nog nooit gedaan...ben benieuwd. De euforie rondom het ontbijt is al wat getemperd door de ontnuchterende mededeling dat men een euro mee dient te nemen voor het Hema-ontbijt. Daarna 'festival-kerk'....allemaal verschillende workshops waar je uit kunt kiezen...twee rondes....klinkt leuk! |
Leuk idee om samen te ontbijten in de gemeente. ha ha 1 euro net als bij de Hema. Ach doen jullie toch wat minder in de collectezak vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 11:34
|
|
|
Zullen we het allereerst eens even op gaan nemen voor de slachtoffers van het pesten, voordat we excuses gaan aanbieden aan de pestkoppen?! Pesten is nooit ofte nimmer goed te praten. Excuses aanbieden aan pestkoppen? Het moet toch niet gekker worden. Als in onze liberale maatschappij de vrijheid van het individu ten koste gaat van de vrijheid van een ander is er toch echt iets mis. Mag er nog corrigerend worden opgetreden?
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 16 maart 2014, 11:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 12:01
|
|
|
JANS221 schreef: | Zullen we het allereerst eens even op gaan nemen voor de slachtoffers van het pesten, voordat we excuses gaan aanbieden aan de pestkoppen?! Pesten is nooit ofte nimmer goed te praten. Excuses aanbieden aan pestkoppen? Het moet toch niet gekker worden. Als in onze liberale maatschappij de vrijheid van het individu ten koste gaat van de vrijheid van een ander is er toch echt iets mis. Mag er nog corrigerend worden opgetreden? |
Als een onderwijzer op een verkeerde manier, waarin hij ook een verkeerd voorbeeld geeft, op pesters in gaat, mag hij ook op zijn fout worden gewezen vind ik. En dat vraag ik me af.... zo uitgebreid geeft het artikel geen verslag, hoe oud waren de pesters? Eh was het pesten erg??? Hoe ging de leerkracht op de pesters af? Zie je het bv al voor je een grote onderwijzer die erg agressief overkomend boos op kinderen van bv 11 jaar afstapt en ze hardhandig bij hun arm pakt? En ben absoluut tegen pesten, maar ben ook voor een goed voorbeeld voor kinderen hoe je dan wel met elkaar hoort omtegaan. Dat doe je niet door een kind bv pijn aan zijn of haar arm te doen.
En dan de vraag hoe erg was het pesten??? heeft de onderwijzer eerst goed beide kanten hun verhaal gehoort of is hij meteen boos na buiten gelopen omdat kinderen komen zeggen ik word gepest, kan me nog een kind herrineren die ook altijd na de juf en meester ging, klagen dat ie gepest werd, hij lokte het zelf uit, vervolgens als kinderen zich verweerden en terug pesten ging hij huilend na de leerkracht, de leerkracht geloofde meteen de huilebalk en gaf de ander de schuld tot die er eindelijk eens achter kwam hoe het echt in elkaar zat. En geef hier alleen maar mee aan, dat je niet zo snel effe kan oordelen over een paar zinnen die niet duidelijk het hele verhaal omschrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 12:04
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja zingen is geweldig fijn, goed dat je het oppakt Jol en misschien zien we je een keer bij de Nederlandzingt dag of zo  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 12:27
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Deze onderwijzer moet dat gewoon weigeren en een landelijke discussie starten. Het toont ook het droevige niveau van dit soort bestuurders en ze verdienen die naam niet, ze bestaan uit niet meer dan een stel laffe, amateuristische en immorele prutsers. De gevolgen van langdurig en systematisch pesten zijn vergelijkbaar met die van incest.
Thomas |
Ja, dit is wel heel significant wat er hier gebeurt, en ik ben heel erg blij dat het de krant gehaald heeft. De positie van de leerkracht is volledig ondermijnd nu naar de ouders en leerlingen toe. De leerkracht die het pestprotocol moet uitvoeren, is nu zelf geschorst omdat hij een leerling heeft aangeraakt, dat mag niet. Er is een gedragscode voor leerkrachten over het aanraken van kinderen. Een gedragscode voor de leerkracht die helemaal bevoegd is!!!! En hier zien we nu een zeer wrang voorbeeld hoe deze gedragscode tégen een goede leerkracht gebruikt wordt. Pesten is inderdaad heel gevaarlijk als het lang aanhoudt en de pestprotocollen werken niet, dat zien we hier ook duidelijk, de leerkracht was het blijkbaar zat. En als pestprotocollen niet werken wordt er blijkbaar niets ondernomen tegen pestende leerling(en)/de ouders. Opvoedkundig extreem zwak....dit alles. Ik hoop dat er een publieke discussie uit voort gaat komen, want dit is maar een topje van de ijsberg. Op veel basisscholen is het kommer en kwel.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 16 maart 2014, 15:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 14:02
|
|
|
Zo makkelijk is het, Pieter. En een link overtypen is echt nergens voor nodig. Selecteer de hele link precies en kopieer hem in het adresvenster van je browser. Wel even op enter drukken.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 16 maart 2014, 14:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 14:17
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja zingen is geweldig fijn, goed dat je het oppakt Jol en misschien zien we je een keer bij de Nederlandzingt dag of zo  |
ik denk het niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VWHOSTMAN204
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 14:24
|
|
|
dan zal ik omdat ik me zo jong voel ook maar even een reactie plaatsen.. als ik het forum hier doorblader zijn zo en zo alle reacties al een paar dagen oud.. en de leeftijdscategorie 40+ die wel reageert en berichten plaatst is voor mij niet bepaald aantrekkelijk. Daar komt bij dat de categorieën en onderwerpen vaak ook zodanig serieus zijn dat ik er gewoon overheen lees. maar die twee dingen staan wel redelijk in verband met elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 15:12
|
|
|
PETRA373 schreef: | Als een onderwijzer op een verkeerde manier, waarin hij ook een verkeerd voorbeeld geeft, op pesters in gaat, mag hij ook op zijn fout worden gewezen vind ik. En dat vraag ik me af.... zo uitgebreid geeft het artikel geen verslag, hoe oud waren de pesters? Eh was het pesten erg??? Hoe ging de leerkracht op de pesters af? Zie je het bv al voor je een grote onderwijzer die erg agressief overkomend boos op kinderen van bv 11 jaar afstapt en ze hardhandig bij hun arm pakt? En ben absoluut tegen pesten, maar ben ook voor een goed voorbeeld voor kinderen hoe je dan wel met elkaar hoort omtegaan. Dat doe je niet door een kind bv pijn aan zijn of haar arm te doen.
En dan de vraag hoe erg was het pesten??? heeft de onderwijzer eerst goed beide kanten hun verhaal gehoort of is hij meteen boos na buiten gelopen omdat kinderen komen zeggen ik word gepest, kan me nog een kind herrineren die ook altijd na de juf en meester ging, klagen dat ie gepest werd, hij lokte het zelf uit, vervolgens als kinderen zich verweerden en terug pesten ging hij huilend na de leerkracht, de leerkracht geloofde meteen de huilebalk en gaf de ander de schuld tot die er eindelijk eens achter kwam hoe het echt in elkaar zat. En geef hier alleen maar mee aan, dat je niet zo snel effe kan oordelen over een paar zinnen die niet duidelijk het hele verhaal omschrijven. |
Ik weet van een voorbeeld waarbij slachtoffer verhuisde naar een nieuwe school en daar een ventje zat van de vorige school die precies wist hoe slachtoffer gepest moest worden. Wat op vorige school 6 jaar lang had geduurd was op deze school in 1 dag bekeken. Het moment dat dit gozertje zijn pestcampagne begon met de verheffende voornaam die men had bedacht op de vorige school (sommigen daar wisten niet eens hoe de persoon echt heette) kwam een onderwijzer op het plein naar hem toe en zonder uit te vragen hoe en wat werd deze opdonder zonder pardon naar binnen "gedragen". Geen haan die hiernaar kraaide en... het gepest was verleden tijd... ik bedoel maar. Soms kun je als je boos bent, terecht boos als leerkracht, ingrijpen en is dat een groot(s) voorbeeld aan de pester, de omstanders en de gepeste dat er een grens is. En een grens is soms boem.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 16 maart 2014, 15:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TGWS995
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 15:28
|
|
|
Nou geen animo voor uitje voor 29 maart?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 15:29
|
|
|
VWHOSTMAN204 schreef: | dan zal ik omdat ik me zo jong voel ook maar even een reactie plaatsen.. als ik het forum hier doorblader zijn zo en zo alle reacties al een paar dagen oud.. en de leeftijdscategorie 40+ die wel reageert en berichten plaatst is voor mij niet bepaald aantrekkelijk. Daar komt bij dat de categorieën en onderwerpen vaak ook zodanig serieus zijn dat ik er gewoon overheen lees. maar die twee dingen staan wel redelijk in verband met elkaar |
In ieder geval goed dat je reageert. Ik ben het wel met je eens dat het forum niet erg meer leeft, de periode dat het berichten regende is voorbij. Het zeer stevig modereren heeft weliswaar meer fatsoen in de reacties opgeleverd maar er is ook geen echte discussie meer. Mensen die graag wilden schrijven hielden er maar mee op omdat ze teveel restricties ervoeren. Zo stil als nu is het inderdaad nog nooit geweest en dat spijt me meer dan kan zeggen. Veel mensen die met daten wat minder bezig waren, bleven vaak langer vanwege de chatbox of het forum. Veel mensen die even drie dagen terugkeren en indertijd aangaven veel van het forum geleerd te hebben, besluiten om niet meer te verlengen omdat ze al die dingen missen.
Ik zou zeggen: start een discussie over wat jongere mensen meer bezighoudt. Verder vind ik het begrijpelijk dat je mensen van boven de veeertig voor daten niet aantrekkelijk vindt maar voor een beargumenteerde discussie maakt leeftijd niet uit. Ik luister net zo hard en soms nog liever naar jongeren.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 16 maart 2014, 16:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 15:53
|
|
|
Zaterdag 15 maart, Lucas 18:9-14; Ik, ik, ik.
De tollenaar uit dit verhaal is mij altijd heel sympathiek geweest. Alleen al om de manier waarop hij daar staat. Op grote afstand van de Farizeeër. Ontzettend aangeslagen, zijn emoties nauwelijks de baas. Slechts een paar woorden komen over zijn lippen: ‘O God, wees mij zondaar genadig!’ Meer niet blijkbaar. Nauwelijks echt een gebed. Het is niet veel meer dan een schreeuw uit het diepst van zijn hart. Die man – wat er ook allemaal met hem mis mag zijn – is je meteen sympathiek. En spontaan denk je: goed dat Jezus die zelfingenomen Farizeeërs even goed de les leest. Maar of we Jezus dan goed begrepen hebben? Tollenaars waren gewetenloze geldafpersers. Ze gaven om God noch gebod. Farizeeërs daarentegen maakten veel werk van de Schriften en het doen van Gods gebod. En toch ging niet de Farizeeërs als een door God rechtvaardig gesproken mens naar huis, maar de tollenaar. Niet vanwege zijn emotie, maar vanwege die schreeuw, die gericht was op het genadige hart van God. En dat andere gebed? Daarbij luistert het nauw. Bij de Farizeeër is het meer gericht op het hart van de omstanders dan op dat van God. Ik, ik, ik… God wil het niet horen! Maar zo’n rauwe schreeuw laat Hij nooit onbeantwoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 15:54
|
|
|
Zondag 16 maart, Lucas 18: 15-17; Dragen.
Volgens de evangelist Lucas moeten het vooral heel kleine kinderen geweest zijn, zuigelingen nog. In de Statenvertaling wordt het woord dat hij gebruikt vertaald met kinderkens. Dat zijn nog hele kleintjes en liefjes. Natuurlijk gedragen door hun moeders. Niet alleen door vaders. Die staan er mogelijk alleen maar wat onbeholpen bij. Wel trots, maar toch nog nauwelijks raad wetend met hun kind. Soms blijft dat lang zo. Zeker als het om God en geloof in God gaat. Een kind dragen is blijkbaar in vrijwel alles typisch iets voor moeders. Ze tillen dan ook wat af. Gaandeweg worden die kleintjes steeds zwaarder. Het blijven geen liefjes. Je zet ze steeds vaker neer, zelfs moeders moeten loslaten. Maar wie houdt ze daarna vast? Deze moeders brengen hun kind bij Jezus. Hij houdt hen even vast, raakt ze even aan. Ik denk: met een gezegend gebaar, zoals rabijnen dat vaker deden. En zoals je een dominee bij de doop van een kind even ziet doen. Jezus raakt ze aan. En aangeraakt zijn is zoiets als geteld en genoteerd zijn. ’Ik zal dragen,’ zegt God. ‘…. Zelfs tot de grijsheid toe zal Ik u torsen; Ik heb het gedaan, Ik zal dragen en torsen en redden’ (Jes. 46).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 17:07
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ja, dit is wel heel significant wat er hier gebeurt, en ik ben heel erg blij dat het de krant gehaald heeft. De positie van de leerkracht is volledig ondermijnd nu naar de ouders en leerlingen toe. De leerkracht die het pestprotocol moet uitvoeren, is nu zelf geschorst omdat hij een leerling heeft aangeraakt, dat mag niet. Er is een gedragscode voor leerkrachten over het aanraken van kinderen. Een gedragscode voor de leerkracht die helemaal bevoegd is!!!! En hier zien we nu een zeer wrang voorbeeld hoe deze gedragscode tégen een goede leerkracht gebruikt wordt. Pesten is inderdaad heel gevaarlijk als het lang aanhoudt en de pestprotocollen werken niet, dat zien we hier ook duidelijk, de leerkracht was het blijkbaar zat. En als pestprotocollen niet werken wordt er blijkbaar niets ondernomen tegen pestende leerling(en)/de ouders. Opvoedkundig extreem zwak....dit alles. Ik hoop dat er een publieke discussie uit voort gaat komen, want dit is maar een topje van de ijsberg. Op veel basisscholen is het kommer en kwel. |
Helemaal mee eens! Een leraar is geen robot die zonder gevoel allerlei protocollen toepast. Gelukkig is het een mens die op z'n gevoel afgaat, allerlei zaken probeert mee te wegen... Bovenal moet een leerkracht bezig zijn om te zorgen dat kinderen zich veilig voelen op school zodat ze zich goed kunnen ontwikkelen. Het is soms heel frustrerend als je merkt dat je niet samen met ouders bezig kunt zijn om de kinderen op te voeden tot mooie mensen, maar dat je regelmatig tegenover ouders komt te staan en elke stap die je zet moet uitleggen en verdedigen. Kritisch zijn mag, maar begin met vertrouwen in de leerkracht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VWHOSTMAN204
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 17:24
|
|
|
ik doelde er niet direct het daten mee, maar goed..
40+ is qua discussie vaak wat serieus .. die mensen weten toch alles beter. maar goed.. we kunnen altijd een poging wagen ;)
kleine aanvulling: (voorbeeld)
kijk eens naar deze discussie: https://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3529&lastPage=t#btm
daar ga je je als jongere toch niet in mengen?
Laatst aangepast door
|
VWHOSTMAN204
|
op zondag 16 maart 2014, 17:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VWHOSTMAN204
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 17:41
|
|
|
iedereen heeft wel een hobby.
Zo is mijn hobby bezig zijn met mijn auto, zoals verlagen, andere wielen, andere stoelen, snelle motor.. enz enz..
zijn er meer mensen met een bepaalde hobby?
deel het met ons :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 19:23
|
|
|
THOMAS968 schreef: | NEEEEEE, NIET met een vrouw naar een schoenwinkel, dat is nog erger dan mee om kleren, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 
Thomas, koopt gewoon twee paar schoenen, zwart en bruin, in zijn maat. |
Dit las ik ergens....en toen moest ik even aan deze posting denken..... ....weer een mysterie opgelost.... ......
Dat vrouwen af en toe ook een mysterie zijn, bewijst het volgende maar weer (mannen let goed op en doe er je voordeel mee!): Als een vrouw uitgaat en aan de man vraagt welke schoenen ze aan moet doen, moet je als man NOOIT, maar dan ook nooit voor een paar schoenen kiezen!! Dit komt doordat de vrouw zelf al gekozen heeft welke schoen ze aan gaat doen. Ze wil echter graag bevestiging zien. In plaats daarvan moet je als man vragen welke schoenen ze zelf in gedachten had. Als ze dan antwoord geeft moet je haar complimenteren met haar keuze. Dan heb je gegarandeerd een leuke avond.
Of het klopt weet ik niet....wel is het zo dat als ik een paar leuke schoenen zie, ik altijd verder winkel, maar later terug ga naar dát paar schoenen, wat ik eigenlijk al mooi vond.....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 16 maart 2014, 19:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 19:27
|
|
|
Een wijze man zegt: " Ik weet het niet schat, er zitten zoveel bij die je goed staan!" Natuurlijk niet allemaal he, je kijkt wel uit om dat te zeggen.
Thomas, probeert op goede voet te leven met de meeste vrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 19:49
|
|
|
Kijk meisjes, dat gedraai voor de kast vol met kleren is dus nergens voor nodig. Ik heb drie, eigenlijk vier stapels overhemden: de nette voor bij het pak, de wandeloverhemden en de overige overhemden. Moet het pak aan dan is het stapel 1, ga ik wandelen dan is het stapel 2 en in alle andere gevallen stapel 3. De vierde stapel heeft korte mouwen.
Ik heb vier pakken: Een nette voor begrafenissen en zo en twee voor school, waar ik wel eens een pak aan moet hebben. Pak 1 is voor ma en di en pak 2 is voor wo en do. Vrijdags werk ik niet. Het vierde pak is mijn trouwpak en daar pas ik niet meer in.
Natuurlijk begreep ik Jane wel, over of het paste of niet maar ok: zowel de wandeloverhemden als de overige overhemden passen bij alle broeken die ik heb. Ik heb alleen zwarte en bruine schoenen en ook dat gaat goed.
Dat gedribbel van ik heb niks om aan te doen, is dus geen noodzaak maar een keuze: Jullie vinden het gewoon leuk.
Als dames winkelen, winkelen ze niet maar ze dromen van wat er gebeurt als ze het aan hebben. En dan wordt combineren en vooruitdenken wel eens vergeten. Want ja, het is meteen gecombineerd met de overige kleding/schoenen/shawltjes etc. en die passen alleen daarbij, oeps.
Wat meer mannenlogica kan dus geen kwaad. Maar ik weet zeker dat wat ik hier zeg niets, maar dan ook niets, zal helpen.
Een volle klerenkast en niets om aan te trekken? Dat kan volgens de mannelijke logica niet als er kleren in zitten die passend zijn. Maar uiteraard ga ik er niet tegen in als een vrouw dat zegt. Ze droomt maar net zo lang tot ze iets fatsoenlijks aantrekt. Wat vind je hiervan? Geweldig schat, het staat je heel goed. Bovenstaande opmerking kan uiteraard ook. En wij hebben uiteraard niet in de gaten dat ze moet shoppen en nieuwe kleren wil, ben je gek.
Of zoiets.
Thomas, snapt er natuurlijk niets van maar ziet graag een vrouwelijk geklede vrouw.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 17 maart 2014, 23:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 20:04
|
|
|
Waarom niet???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VWHOSTMAN204
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 20:27
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waarom niet??? |
ik persoonlijk vind het totaal niet interessant kort gezegd. zullen er vast wel meer met me eens zijn.
komt bij.. het is een christelijke site, alleen dat betekend niet dat maar liefst elk forumonderwerp met geloof te maken moet hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANCIS683
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 20:56
|
|
|
Eerlijk gezegt vind ik dat we niemand mogen veroordelen.Allen God heeft hier het laatste woord over,Hij kan en mag oordelen.Maar als je een nieuwe relatie krijgt,dan is eerlijkheid de eerste vereiste.Ook zijn er mensen die helemaal niet reageren,op je status. Dat is toch ook discriminerend als niemand jou eens aanklikt.Maar wat ik wel snap,is dat mensen heel voorzichtig zijn om iemand in hun prive leven te laten.Men weet nooit wat de ander achter de rug heeft.Daarbij zijn ze ook nog eens vaker op de koffie gekomen bij anderen.En op zijn minst ook vaker afgestoten door anderen,dus hun vertrouwen is ook heel vaak geschaad.Zie dan nog maar eens iemand te vertrouwen,snap je.God geneest ja natuurlijk,maar daar is het mensen hart niet minder om gepijnigt.degene die dit leest leest moet zichzelf daar in erkennen.Heel veel sterkte en probeer het toch weer opnieuw.Niet iedereen is hetzelfde.dus er is nog een nieuwe kans op geluk.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|