ChristianMatch

Forum

C.M. datingsite?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5991 5992 5993 5994 5995 5996 5997 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 00:13

FREEDOM687 schreef:
Het viel mij ook op Annette, daarom dit topic.

Dan had je het topic beter kunnen noemen: mijn kritiek op andere forum schrijvers.
Of zoiets als: hoe gaan we hier met elkaar om.

Als je daarom dit topic heb geopend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 00:29

PETRA373 schreef:
Dan had je het topic beter kunnen noemen: mijn kritiek op andere forum schrijvers.

Gefrustreerde smiley hou het aub gezellig , je hoeft niet overal op te reageren wat je leest .
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 01:47

PETRA373 schreef:

Hoi Petra,

Dat had gekund, maar ik ben jou niet en heb er zelf voor gekozen om "C.M. datingsite" boven dit topic te zetten. Vond dat zelf een goede keuze en uiteraard mag een ander daar anders over denken.

Het gaat mij niet in 1ste instantie om de kritiek maar om de mensen die hier op C.M. komen maar al in een relatie zitten (zoals ikzelf) of mensen die hier gewoon voor de gezelligheid zitten.

Behalve dat ik soms niet echt welkome reacties lees ben ik ook benieuwd naar hoe anderen hier over denken en dan met name niet alleen de theorie maar vooral de praktijk!
Ik weet dat C.M. haar site niet enkel als datingsite ziet, maar wilde weten hoe de mensen daar in praktijk tegenover staan die hier aktief zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 05:21

JANS221 schreef:
CM is voor iedereen toegankelijk, of je nu op zoek ben naar een relatie of niet. Dat kun je ook aangeven in je profiel. Die ruimte is er.
Je kunt naast daten, chatten en mailen, leuke contacten opbouwen en goede gesprekken hebben. Zelf heb ik een paar vriendinnen gevonden op CM. We eten bij elkaar, gaan er op uit en gaan met elkaar op vakantie. Dat is het mooie van CM! Dus: CM is meer dan een datingsite!

Blijft de vraag of het verstandig is om op CM je privéproblemen op het world wide web te gooien. Vaak zijn in deze situaties persoonlijke contacten of privemails toch beter. En daar is dus ook ruimte voor.

Vriendschap en relaties
Discussieer hier over vriendschap, relaties, het single-zijn, afspraakjes, en alles wat hierbij komt kijken.
Christelijk leven
Discussies over hoe je als christen concreet invulling mag/moet geven aan je geloof.

Dit zijn de eerste 2 topics.

Hoe kan je nou, zonder eventjes iets van je privé op te lichten, nou praten over vriendschap, relaties, en alles wat hierbij komt kijken, zonder een beetje privé te worden.

En hoe kan je praten over hoe je concreet invulling moet geven aan je geloof als je niet ietsje privé kan zijn.

Ik denk ook, dat het ermee te maken heeft, of iemand te traceren is, ik ben absoluut niet te traceren. me geschiedenis wist zichzelf steeds, aan mijn naam is verder op het hele net niets mee te verbinden.
En ik heb overal ander wachtwoorden voor, met zo een systeem, dat het niet te achterhalen is en voor mij wel te onthouden.

Als ik een topic open over een onderwerp, aan de hand van een vraag, dan wil ik weten of datgene waar ik het over heb bij meerderen speelt.

Ik noem nu even wat, een jaar terug, opende ik een topic, 'seks voor het huwelijk, of gelijksoortig commitment', dat topic liep goed, en ja, wat is nou meer privé dan daarover te praten?

Nu opende ik gisteren een topic of ik de enige ben die er niet tegen kan tegen bovenmatig veel over de vijand praten in het dagelijkse leven.

Ja, dan kan het zijn dat men vermoed, dat ik iemand ken die dat doet, ja, en dat zou dan privé informatie zijn.

Maar ja, anders kan ik die vraag niet stellen.

Dan nog, heb ik voor mijn gevoel, niet veel gezegd.

Het gaat er denk ik om, om niet precies in details te treden dat is ook niet verstandig in het dagelijkse leven.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 09:44

ANNETTE050 schreef:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.

effe nog jouw reactie quiten freedom hierop
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 09:49

FREEDOM687 schreef:
Het viel mij ook op Annette, daarom dit topic.

Ik lees toch heel goed daarom dit topic.

Ik persoonlijk vind jouw topic hier beetje sfeerverziekend, als je commentaar op iemand hebt, mail die persoon effe en zeg hoe het op jouw overkomt.

Wat mij betreft mag de redactie wel weer een topic sluiten.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 10:11

CORNEEL767 schreef:
nou je bent dus niet de enige maak het ook mee zie je iemand haar profiel dat je aanspreekt en je stuurt een bericht heel gewoon zonder gekke dingen en dan hoop je dat ze zal reageren.nou niets dus dan denk ik oke lijkt me dus niet echt een christen.zegt mij al genoeg.
Huilende smiley, smiley in tranen

Heb je helemaal gelijk in,
Ergens als iemand helemaal niet d e moeite neemt om effe terug te reageren, zegt inderdaad genoeg over die persoon.
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 10:55

PETRA373 schreef:

Ik persoonlijk vind jouw topic hier beetje sfeerverziekend, als je commentaar op iemand hebt, mail die persoon effe en zeg hoe het op jouw overkomt.

Hai Petra ;)

Redactie schreef al:
Geplaatst: zondag 3 augustus 2014, 12:19

ANNETTE050 schreef:
Quote:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.

REDACTIE:
Quote:
Graag de volgende keer de 'Niet oké-knop' gebruiken, de redactie mailen en/of contact leggen met de persoon in kwestie. Met dergelijke insinuaties kan niemand iets.

Groetjes!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:04

SHANITA130 schreef:
Hai Petra ;)

Redactie schreef al:
Geplaatst: zondag 3 augustus 2014, 12:19

ANNETTE050 schreef:

REDACTIE:

Groetjes!

Klopt, maar later las ik met wat voor bedoeling freedom dit topic heeft gestart, lijkt mij een goede reden om niet te tolereren, is er laatst ook niet een topic van iemand gesloten, zelf verwijderd die persoon, omdat d e bedoeling het zelfde was ? en nu gaat deze dame effe verder.
mensen gaan e r op in..het creëert een negatieve sfeer.
Op het moment is de sfeer goed op het forum, iedereen schrijft met respect na elkaar toe, maar een topic als dit, is sfeerverziekend en niet nodig vind ik.
Ik lees commentaar over hoe mensen op het forum schrijven, bij deze geef ik effe commentaar terug en ga er verder niet meer op in en hoop dat iedereen nu gewoon verder op het forum schrijft zonder negatief commentaar op elkaar.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:05

PETRA373 schreef:
Heb je helemaal gelijk in,
Ergens als iemand helemaal niet d e moeite neemt om effe terug te reageren, zegt inderdaad genoeg over die persoon.
Knipoog smiley

Ik reageer niet meer op mails....van mannen.

Zit je idd moeite te nemen, om terug te mailen, klopt het totaalplaatje niet, dan kappen ze.
Het is bij een enkeling gelukt, zo even uit mijn hoofd 2 vrouwen die ik ken van hier, M en A.

Verder, in het algemeen, denk ik, ik trek me dingen niet zoveel aan.

We leven in een gebroken wereld, dus ja, ook hier.

Dat is mi ook een kunst, wat me soms lukt en niet altijd, en soms ten dele, alvorens in dingen weer helemaal van me af kan zetten.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:24

PETRA373 schreef:
Klopt, maar later las ik met wat voor bedoeling freedom dit topic heeft gestart, lijkt mij een goede reden om niet te tolereren, is er laatst ook niet een topic van iemand gesloten, zelf verwijderd die persoon, omdat d e bedoeling het zelfde was ? en nu gaat deze dame effe verder.
mensen gaan e r op in..het creëert een negatieve sfeer.
Op het moment is de sfeer goed op het forum, iedereen schrijft met respect na elkaar toe, maar een topic als dit, is sfeerverziekend en niet nodig vind ik.
Ik lees commentaar over hoe mensen op het forum schrijven, bij deze geef ik effe commentaar terug en ga er verder niet meer op in en hoop dat iedereen nu gewoon verder op het forum schrijft zonder negatief commentaar op elkaar.

Ik snap je wel.

Ik zelf heb moeten leren om dingen niet persoonlijk op te nemen, zelf als het voor mij lijkt alsof het persoonlijk negatief is.
Ook in het dagelijkse leven.
Mijn vriend kan dit en dat wel willen, maar ja, dit en dat gaat niet op voor mij. Mijn manier van leven is (iig nú) anders dan de gemiddelde, en daar moet hij het mee doen, en anders laat maar.
Dan kan iemand wel met termen komen als 'niet normaal', of 'iedereen doet zo', maar ja, ik ga mijn eigen weg. Ik ben wel weer eerlijk dat wel, maar ja, ik ga niet me hele leven doen wat anderen van mij verwachten.(ja, je moet werken, je moet de huur betalen, Houden aan de regels van CM, deze dingen bedoel ik niet) Ik moet mezelf kunnen blijven. En ik wil niet toneelspelen.
En ja, dan word ik ook teleurgesteld, ja, dan verwachtte ik ook hulp van die en die, die zijn ten slotte christelijk, en ja, in plaats daarvan is er grote veroordeling.

Dat zegt dan meer over diegenen als over mij, denk ik dan nu, ja, dat las ik net in een ander topic.
Dan kan ik wel zeggen zijn dat nou jou vrienden.

Eerst verantwoording aan God, dan aan mezelf, dan aan een partner, als je die hebt...en verder aan niemand......

Sterkte Lieve meid, het is niet altijd makkelijk...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 augustus 2014, 11:38
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:51

SHANITA130 schreef:

Zit je idd moeite te nemen, om terug te mailen, klopt het totaalplaatje niet, dan kappen ze.
Het is bij een enkeling gelukt, zo even uit mijn hoofd 2 vrouwen die ik ken van hier, M en A.

Dat is mi ook een kunst, wat me soms lukt en niet altijd, en soms ten dele, alvorens in dingen weer helemaal van me af kan zetten.

Erg is het hè, nooit klopt het er is altijd wat en mocht het kloppen ze zien je in het echt dan kappen ze er als nog mee. Maar goed ooit zal er iemand komen die me neemt zoals ik ben.
Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:51

SHANITA130 schreef:
Ik snap je wel.

Ik zelf heb moeten leren om dingen niet persoonlijk op te nemen, zelf als het voor mij lijkt alsof het persoonlijk negatief is.
Ook in het dagelijkse leven.
Mijn vriend kan dit en dat wel willen, maar ja, dit en dat gaat niet op voor mij. Mijn manier van leven is (iig nú) anders dan de gemiddelde, en daar moet hij het mee doen, en anders laat maar.
Dan kan iemand wel met termen komen als 'niet normaal', of 'iedereen doet zo', maar ja, ik ga mijn eigen weg. Ik ben wel weer eerlijk dat wel, maar ja, ik ga niet me hele leven doen wat anderen van mij verwachten.(ja, je moet werken, je moet de huur betalen, Houden aan de regels van CM, deze dingen bedoel ik niet) Ik moet mezelf kunnen blijven. En ik wil niet toneelspelen.
En ja, dan word ik ook teleurgesteld, ja, dan verwachtte ik ook hulp van die en die, die zijn ten slotte christelijk, en ja, in plaats daarvan is er grote veroordeling.

Dat zegt dan meer over diegenen als over mij, denk ik dan nu, ja, dat las ik net in een ander topic.
Dan kan ik wel zeggen zijn dat nou jou vrienden.

Eerst verantwoording aan God, dan aan mezelf, dan aan een partner, als je die hebt...en verder aan niemand......

Sterkte Lieve meid, het is niet altijd makkelijk...

Ik snap je reactie niet. Petra neemt mijns inziens niets persoonlijks, ze is juist een antenne voor de sfeer hier en probeert iets duidelijk te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 12:13

PETRA373 schreef:

Jammer dat je net dat ene zinnetje van mij uitvergroot.
Ik heb niet veel meer aan mijn reactie naar jou toe te zeggen, dacht dat ik duidelijk genoeg was hierover.

Het is absoluut mijn bedoeling niet om kritiek te leveren op individuen maar het ging mij vooral om dat het voor mij soms overkomt op het forum dat iemand als degene niet op zoek is naar een relatie niet welkom is.

Dit topic sluiten is nergens voor nodig vind ik, ik ben niet iemand die een sfeer wil verzieken maar mensen te wijzen dat christen zijn ook betekent de ander in de waarde te laten, wat diegene ook hier op C.M. doet.

Achteraf gezien had ik dat zinnetje beter weg kunnen laten, want m.i. schept dat meer verwarring dan duidelijkheid.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 12:18

FREEDOM687 schreef:
Het gaat mij niet in 1ste instantie om de kritiek maar om de mensen die hier op C.M. komen maar al in een relatie zitten (zoals ikzelf) of mensen die hier gewoon voor de gezelligheid zitten.

Misschien niet in eerste instantie, maar in tweede instantie toch wel. En dat is niet de bedoeling van het forum. Zoals inmiddels diverse keren is opgemerkt: als je moeite hebt met reacties van mensen: legt contact met die persoon via de mail en/of chat. Gebruik de 'Niet oké-knop' en/of mail de redactie. Als de problemen zich blijven voordoen zou je dat ook nog op een vriendelijke en respectvolle wijze kunnen aankaarten op het forum dat je moeite hebt met iemands reactie. Maar dat vraagt wel de nodige tact.

Lees de forumregels er anders (nogmaals) eens op na. Je bent daarmee akkoord gegaan en we verwachten dat je je daar ook aan houdt.

Het is inmiddels duidelijk hoe een aantal schrijvers CM zien, dus daarmee heb je antwoorden gekregen. Een goed moment om dit topic te sluiten.
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 12:53

Ik vraag me vandaag af waarom mijn topic gesloten is?
Het is nooit mijn bedoeling geweest iemand ook maar 1 seconde te kwetsen, hoop dat je hier als volwassenen e.e.a. aan kunt kaarten.

Voor een ieder die wel gekwetst is door mijn onderwerp bied ik mijn excuses aan.
Kritiek in 9e instantie (en niet in 2e zoals C.M. de woorden in mijn mond legt) kan ook positief en opbouwend bedoeld zijn.

Wel heb ik idd. een aantal reacties gekregen waar ik wat mee heb, daar kan ik het eens mee zijn, een ieder bedankt voor het reageren.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:01

SHANITA130 schreef:

Weetje dat snap ik, dat je geen zin hebt om te reageren, maar het zijn wel mensen die de moeite namen om je een mail te sturen en dan kan je ook effe iets terug sturen van bedankt voor je mail, alleen op dit moment heb ik niet zo,n zin om met mensen t e mailen, dan behandel je de ander met iets meer respect voor hun gevoel dan dat je helemaal niet reageert. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:23

FREEDOM687 schreef:
Ik vraag me vandaag af waarom mijn topic gesloten is?
Het is nooit mijn bedoeling geweest iemand ook maar 1 seconde te kwetsen, hoop dat je hier als volwassenen e.e.a. aan kunt kaarten.

De redactie heeft jou hierover gemaild. Dit wordt verder via de mail besproken en niet meer op het forum.

Wat betreft het aankaarten hier: Je kan genoeg aankaarten. Ook bijvoorbeeld over omgangsregels: Hoe reageer je op elkaar binnen een topic? Maar geef het topic dan ook die naam, zodat je on-topic kunt blijven. En blijf ook binnen dat topic volgens de regels reageren (lees: vriendelijk, respectvol, enz.).
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:32

CHRISTIANMATCH schreef:
De redactie heeft jou hierover gemaild. Dit wordt verder via de mail besproken en niet meer op het forum.

Wat betreft het aankaarten hier: Je kan genoeg aankaarten. Ook bijvoorbeeld over omgangsregels: Hoe reageer je op elkaar binnen een topic? Maar geef het topic dan ook die naam, zodat je on-topic kunt blijven. En blijf ook binnen dat topic volgens de regels reageren (lees: vriendelijk, respectvol, enz.).

Ik doe ook echt mijn uiterste best (altijd gedaan overigens ook voor die verandering van de C.M. regels) om vriendelijk, respectvol enz. te zijn.
Jullie hebben de regels wel strict gehouden waardoor ik het wel erg lastig vind om te reageren zoals jullie dat wensen.
Begrijp dat jullie regels hebben, maar jullie maken het mij wel lastig en ik denk ook velen met mij, of ben ik daarin de enige?
Hopelijk begrijpt C.M. wel dat het lastig is om goed te reageren. Ieder is uniek dus hebben allemaal weer een andere mening. Als volwassen gelovigen onder elkaar zou je dat toch moeten kunnen uiten.
Het is enkel geschreven tekst, zonder mimiek en zonder zien, dat in combinatie dat mensen je niet kennen maakt het op zich al niet gemakkelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:38

ik heb nog een goeie tip.

behalve wat ik reeds eerder aan gaf, neem een mobiel mee met internet mocht je je vervelen kan je altijd nog naar cm surfen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:43

ROELOF140 schreef:
vertrouwen komt te voet en gaat te paard...

de vraag is waarom laat je het gaan Smiley die vol vragen zit

je raakt pas wat kwijt als je het loslaat dat geldt voor goeie dingen als voor slechte negatieve dingen
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:49

FREEDOM687 schreef:
Ik doe ook echt mijn uiterste best (altijd gedaan overigens ook voor die verandering van de C.M. regels) om vriendelijk, respectvol enz. te zijn.
Jullie hebben de regels wel strict gehouden waardoor ik het wel erg lastig vind om te reageren zoals jullie dat wensen.
Begrijp dat jullie regels hebben, maar jullie maken het mij wel lastig en ik denk ook velen met mij, of ben ik daarin de enige?
Hopelijk begrijpt C.M. wel dat het lastig is om goed te reageren. Ieder is uniek dus hebben allemaal weer een andere mening. Als volwassen gelovigen onder elkaar zou je dat toch moeten kunnen uiten.
Het is enkel geschreven tekst, zonder mimiek en zonder zien, dat in combinatie dat mensen je niet kennen maakt het op zich al niet gemakkelijk.

- Tekst verwijderd -

ik kan genoeg redenen bedenken me te uiten maar uit respect voor cm en andere heb ik besloten dit nu eens een keer niet te doen.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 4 augustus 2014, 20:16
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:52

NATASCHA642 schreef:

je raakt pas wat kwijt als je het loslaat dat geldt voor goeie dingen als voor slechte negatieve dingen

Zo,n goeie zin dat ik hem effe quite Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:54

Daar de oude klaagmuur is gesloten open ik een nieuwe.

Ik wil even klagen om te klagen want ik wordt zo moe van zeurders dit is niet goed dat is niet goed. Tis niet zo moeilijk hoor gewoon jezelf zijn en iedereen in de waarde laten en opbouwende advies te geven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:56

PETRA373 schreef:
Zo,n goeie zin dat ik hem effe quite Lachende smiley

Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 14:11

Verlegen lachende smiley "mijn" oude klaagmuurtje Huilende smiley, smiley in tranen Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 14:31

NATASCHA642 schreef:
ik heb nog een goeie tip.

behalve wat ik reeds eerder aan gaf, neem een mobiel mee met internet mocht je je vervelen kan je altijd nog naar cm surfen Knipoog smiley

Heb een mobiel...ZONDER...internet...die gaat altijd mee...ook op een date..
Is dat ook oke???

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 14:31

NATASCHA642 schreef:

Dat is een goede vraag.....waarom laat je gaan....?
nadenker.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:06

ZWALUWTJE610 schreef:
Dat is een goede vraag.....waarom laat je gaan....?
nadenker.....

ik denk een van de grootste oorzaken is dat angst overheerst om weer gekwetst te worden.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:14

- Tekst verwijderd -

Misschien dat je het nu wel snapt en beter verder kunnen allemaal op het forum?
En ons op leukere of interesante onderwerpen richten.

- Tekst verwijderd -

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 4 augustus 2014, 20:19
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5991 5992 5993 5994 5995 5996 5997 ... 6194 Volgende
Pagina 5994 van 6194