ChristianMatch

Forum

klaagmuur
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6008 6009 6010 6011 6012 6013 6014 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 17:51

JANS221 schreef:
....zucht....

.... sigh ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 18:01

PETRA373 schreef:
iemand die beweert dat die voor je gaat, online is, maar jouw negeert, blijkt gewoon noet zo voor je t e gaan
En iemand die wilt mailen steeds maar geen foto van zich zelf laat zien, daar is vaak iets niet oké mee, dan bedoel ik niet het uiterlijk, maar zo als een tijdje terug, was er ook iemand hier die geen foto van zich zelf liet zien, onderhand met meerdere vrouwen tegelijk date,
Of bv. de getrouwde man, die een profiel aanmaakt op cm en daarom geen foto plaatst zodat niemand hem herkent.

Dus ik begrijp eigenlijk niet wat aan deze opmerking zo ruzie makend is, het is meer een waarschuwing voor anderen, let op,

Ja ben ik mee eens. Het richt uiteindelijk zoveel schade aan als dat uiteindelijk aan het licht komt.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 18:06

JANS221 schreef:
....zucht....

Zucht ..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 18:10

NATASCHA642 schreef:
Zucht ..... Coole smiley met zonnebril

diepe diepe zucht...
Huilende smiley, smiley in tranen

even nog wat te klagen... wat was het koud vandaag, niet eens een koelkast nodig.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 18 augustus 2014, 18:11
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 18:55

JOL252 schreef:
diepe diepe zucht...

even nog wat te klagen... wat was het koud vandaag, niet eens een koelkast nodig.

En dat noemen ze augustus Huilende smiley, smiley in tranen

Huil maar effe met je mee Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 19:21

ERIKA732 schreef:
Pfff weinig zon hoor wel heulllllllll veullllllllllllllllllll regen Boze smiley
Men wat een nattigheid kan er vallen

Nu zonnetje, maar het grootste gedeelte toch...regen....
Naar boven

Auteur Bericht
UDO409

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 19:37

JOL252 schreef:
diepe diepe zucht...

Kan -lekker romantisch- de open haard weer aan.

Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 20:15

Zaterdag 2 Augustus, Richteren 6: 14-24; De jongste.

Het is niet zeker altijd een voordeel als je de jongste thuis bent. Zeker niet als een hele rij broers en zussen voor je uit zijn gegaan, die haast allemaal de trots van je ouders zijn. Altijd mooie cijfers op school, snelle studeerders, nette verkeringen, goed banen. En toen kwam jij nog.
Op elke school of kring ben je ‘de zus van’ of ‘de broer van’. Daar kun je best een beetje faalangst van oplopen. Heeft Gideon daar ook last van?
Als de engel hem in Gods naam opdraagt om Israël te gaan verlossen, is het enige wat hij weet uit te brengen: mijnheer, ik kan niet veel. Ik ben je jongste thuis. Mijn familie heeft ook niet veel in te brengen hier. Ik, wij, wij stellen niets voor.
Op zichzelf is het een heel begrijpelijke reactie, maar wel helemaal mis. Zeker als God je roept en je een taak geeft. Soms een heel bijzondere of een heel zware taak. In je familie bijvoorbeeld of in de zorg om iemand die aan je toevertrouwd wordt. Of als lid van de kerkenraad.
Ik kan dat niet? Ik ben nog zo jong? Tel niet je gaven of bekwaamheden, maar tel de beloften van God. Als Hij je zendt, dan ben je geschikt. En voor moedeloze mensen staan er genoeg beloften in de bijbel.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 21:31

UDO409 schreef:
Kan -lekker romantisch- de open haard weer aan.

Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Kheb geen open haard huil, huil Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Klaag klaag ik wil ook romantiek Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 21:33

ZEELAND736 schreef:
Nu zonnetje, maar het grootste gedeelte toch...regen....

Hiervoor namelijk zon gehad met vanavond een stevige bui, brrrrr vind het koudddddd hatsieeee Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 08:30

JOL252 schreef:
Dan kan ik er met mijn hoofd nog steeds niet bij dat God koos om o.a. zuigelingen/kinderen mee te nemen in Zijn wraakactie/straf. Maar de gedachte om dit inderdaad aan God over te laten en te voegen bij alle vragen die ik hier op aarde soms zo kan hebben is goed. Hij had er Zijn reden voor...
Het geeft wellicht iets aan hoe het niet zonder Jezus kan.. die de razende woede van God over alle onrecht op zich heeft genomen. En dat maakt me stil... en zo klein als ik me tegenover Hem maar kan voelen.

https://www.youtube.com/watch?v=9hzYKovRsJ8

Ja, dat van die zuigelingen en kinderen is voor ons vreemd. Toch vraag ik mij af op welke manier zij beter af zouden zijn geweest. Ik ga er persoonlijk vanuit dat kleine kinderen die omkomen bij God terechtkomen. Deze kids bleef wellicht een moeizaam leven bespaard.
Wij zijn zo geneigd dit leven vanuit ons ondermaans perspectief te bekijken.

Mooi nummer: 1 van mijn favorieten Lachende smiley

Laatst aangepast door
LAURA291
op dinsdag 19 augustus 2014, 08:30
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 09:08

JOL252 schreef:
Ja ben ik mee eens. Het richt uiteindelijk zoveel schade aan als dat uiteindelijk aan het licht komt.

Klopt, weetje dat is ook de reden dat ik van cm wegga, deze keer definitief denk ik, op een datingsite zitten nu eenmaal ook mannen die wat zitten t e playen met vrouwen, of gewoon geen keus kunnen maken en met meerdere tegelijk bezig zijn, of ha ha het uit maken, daarna weer op cm rondkijken, weer mailen jij het toch bent...na me laatste ervaring kan ik het niet meer , via datingsite. Beter kom ik in echt tegen.
iemand die echt voor me gaat, echt om me geeft en niet waarbij ik ergens in lijstje van drie vrouwen of zo sta.
liefs voor iedereen, petra die lidmaatschap opzegt.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 09:59

PETRA373 schreef:
Klopt, weetje dat is ook de reden dat ik van cm wegga, deze keer definitief denk ik, op een datingsite zitten nu eenmaal ook mannen die wat zitten t e playen met vrouwen, of gewoon geen keus kunnen maken en met meerdere tegelijk bezig zijn, of ha ha het uit maken, daarna weer op cm rondkijken, weer mailen jij het toch bent...na me laatste ervaring kan ik het niet meer , via datingsite. Beter kom ik in echt tegen.
iemand die echt voor me gaat, echt om me geeft en niet waarbij ik ergens in lijstje van drie vrouwen of zo sta.

Dat gevoel heb ik nu ook de hele tijd zoals jij het omschrijft, maar is voor mij nog geen reden om daarvoor weg te gaan.
Vind het jammer dat je weggaat maar snap het wel.
In het echt kunnen ook players zijn of die het niet zo nauw nemen.
Heel veel liefs en knufsss en het is je gegunt en succes Kussende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 12:52

NATASCHA642 schreef:
Dat gevoel heb ik nu ook de hele tijd zoals jij het omschrijft, maar is voor mij nog geen reden om daarvoor weg te gaan.
Vind het jammer dat je weggaat maar snap het wel.
In het echt kunnen ook players zijn of die het niet zo nauw nemen.
Heel veel liefs en knufsss en het is je gegunt en succes Kussende smiley Lachende smiley

Ik denk dat je op een datingsite meer kans er op heb, dan in het echt.
En ha ha kan het niet meer aanzien hoe een ex-vriend hier zit.
Tijd om me hart te helen en wie weet in de toekomst ik nog Es' iemand tegenkom Verlegen lachende smiley Maar voorlopig blijf ik lekker alleen, weetje je kan beter alleen zijn nog een tijd en de echte tegenkomen, dan zitten zoeken en steeds sukkels tegenkomen, dat heb ik hier Gefrustreerde smiley

Dat vraag ik me ook wel Es' af... Hoeveel harten breekt zo'n ex-vriend nog meer? Die van mij, wie weet heeft die ook wel die van jou gebroken en wie weet nog meer, ma ja iedereen verdiend een nieuwe kans, dus ik zwijg. Soms denk ik ook we les, mannen op een datingsite.... Dan tussen alle vrouwen voelen ze zich populair, genoeg keuze... En het stijgt ze na het hoofd of iets anders zo,'n ding beneden..... Ha ha.
En dat zijn dan van die sukkels die in het echte leven nooit veel sjans hebben gehad... Duhhhh. Ha ha zo dat lucht op. Effe sommige soorten mannen afkraken... En natuurlijk zitten hier ook. Vrouwen die zo zijn, Toch ondanks alles geloof ik nog steeds in echte liefde, alleen ga het niet meer zoeken, helemaal niet op een datingsite. Wie weet wie ik volgende week ofzo tegenkom???? Ha ha enfin tot nu toe vier date afspraken staan met de tandarts, soms is het leven geweldig.... Het leuke is, in december heb ik kunstgebit boven en dan ga ik lekker veel van die bruine en witte dingen eten van suiker, kost me dan geen kies... Lol.
Naar boven

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 13:30

ERIKA732 schreef:
Heyyyyy dat coupie staat je goed dame!!
Wat ik vandaag heb gedaan pfff voor chauffeur gespeeld Knipoog smiley
Rondje ziekenhuis, fysio en tante en daarna naar huis hoe het hier in huis is vraag maar niet Gefrustreerde smiley

Oke ik zal het niet vragen....wel een dikke knufff geven, dappere vrouwtje....

Ja staat mooi he, ik ben er blij ermee....
Clown smiley

Ach ach.....Bobby hakki taki vandaag......hondje zielig nu.
Jilly heeft ruis op haar longetjes en heeft last van haar luchtwegen.
Arm vrouwtje.
Dus 2 zielige hondjes.
En in het huis opruimen....ff peotsen hoort erbij....niet bepaald mijn hobby....
Fijne dag allen
Naar boven

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 13:35

Kan jij wat over jou hobby vertellen en of plus foto erbij?

Ik ben wel eens benieuwd er naar.
Wie begint?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:07

ZWALUWTJE610 schreef:
Kan jij wat over jou hobby vertellen en of plus foto erbij?

Ik ben wel eens benieuwd er naar.
Wie begint?

Foto's erbij he ehhhh hoe zet ik die hier neer dan???

Maar ik haak sinds kort en doe mee met een jaar project genaamd de CAL deken erg leuk om te doen.. Loop alleen heeeeeeeeeeel ver achter omdat ze al 33 weken op weg zijn en ik pas 5 Clown smiley

Verder maak ik kaarten en envelopjes....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:09

ZWALUWTJE610 schreef:
Oke ik zal het niet vragen....wel een dikke knufff geven, dappere vrouwtje....

Ja staat mooi he, ik ben er blij ermee....
Clown smiley

Ach ach.....Bobby hakki taki vandaag......hondje zielig nu.
Jilly heeft ruis op haar longetjes en heeft last van haar luchtwegen.
Arm vrouwtje.
Dus 2 zielige hondjes.
En in het huis opruimen....ff peotsen hoort erbij....niet bepaald mijn hobby....
Fijne dag allen

Jilly dus maar niet laten helpen???

Zo huis is weer aardig aan kant, opgeruimd, gestoft en gezogen... ik zeg genoeg voor vandaag....

Nou ja dat zegt mn lichaam Boze smiley zelf had ik het liefste nog gedweild maar moet wel luisteren... dus zal braaf zijn en zo weer even lekker gaan haken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:12

PETRA373 schreef:

Petra definitief weg?? geloof er niet veel van eigenlijk Knipoog smiley

maar ja zal ik zeggen er zitten hier zat rotte appels maar daarom mogen we niet iedereen over 1 kam scheren maar ja de ware hier vinden... Weet er gelukkig genoeg die hun partner hier wel hebben gevonden en daar heel gelukkig mee getrouwd zijn of nu een relatie weet 2 zeer recente relaties die ik ze super gun... maar voor mezelf... nee geloof er eigenlijk niet meer in...

Veel mannen lijken te denken dat forse vrouwen alleen maar lekker zijn voor de seks of zo Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:13

NATASCHA642 schreef:
Hiervoor namelijk zon gehad met vanavond een stevige bui, brrrrr vind het koudddddd hatsieeee Kotsende smiley

Gelukkig tot op heden maar 1 bui vandaag al word het met dat ik dit schrijf en ik naar buiten kijk het wel weer egaal zwart buiten Twijfelende smiley

Maar gelukkig ook weer met regelmaat het zonnetje, heb je toch nog beetje het idee dat het zomer is Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:34

ERIKA732 schreef:

maar ja zal ik zeggen er zitten hier zat rotte appels maar daarom mogen we niet iedereen over 1 kam scheren maar ja de ware hier vinden... Weet er gelukkig genoeg die hun partner hier wel hebben gevonden en daar heel gelukkig mee getrouwd zijn of nu een relatie weet 2 zeer recente relaties die ik ze super gun... maar voor mezelf... nee geloof er eigenlijk niet meer in...

Veel mannen lijken te denken dat forse vrouwen alleen maar lekker zijn voor de seks of zo Gefrustreerde smiley

Is jou dat ookal opgevallen of dat ze vrouwen met een maatje meer niet hun type of lui vinden of afschuwelijk Geschokte, onthutste smiley
Ookal ben je wat forser des te meer hebben ze van te houden en toch wordt er in mijn ogen teveel gekeken naar uiterlijk ipv het veel mooiere innerlijke ... of zie ik dat verkeerd Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:49

De idioot grote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer.

Joyce Meyer heeft landhuizen, bungalows, villa's, zwembaden en meren op een landgoed van velen miljarden dollars, een Mercedes, privé vliegtuigen, een luxe jacht etc. etc.
Ze heeft pas nog plastic chirurgie ondergaan.

Wat is jullie mening over deze personen? Ik heb er als voorbeeld even Joyce erbijgehaald, ik bedoel ook alle anderen zoals Benny Hinn, Kenneth Copeland, Oral Roberts, Joel Osteen ea.

Hier nog een begeleidend filmpje: http://youtu.be/F_TBGRKDPEk

Ik was uitzendingen aan het bekijken op SBS6 zoals bonje bij de buren en documentaires, nav een programma gisteren op tv die ik helemaal wou zien en toen kwam ik reclame over haar tegen, wat na de plastic chirurgie moet zijn gebeurd...ik herkende haar eerst niet...(brrr....)

Smiley met dichtgeplakte mond

Ik kon haar alleen van voor haar plastic chirurgie...Ik schrok me net echt naar...

Anyway, wat ik me afvraag: 'Waarom zo veel geld uitgeven aan hun en ze zijn al zo rijk, en dan die tegenstelling; er leven gewoon heel veel Amerikanen op straat, zonder dak etc.

Dan bedoel ik niet een gewoon huis en een gewone auto, maar waarom zo over the top leven met Jachten, privé vliegtuigen, gigantische landgoedhuizen met grote zwembaden erbij van miljarden dollars, etc, dat bedoel ik..? Dan denk ik, WWJD?

Een film wat begint met het overzicht van de huizen en villa's en bungalows, zwembaden, meren, bossen, tuinen, etc, in het Landgoed van Joyce Meyer. http://youtu.be/Ko5zkkZ0GmQ
Ik drink ook Starbucks koffie, maar vind dit een beetje over the top... Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 19 augustus 2014, 17:03
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 16:08

Hallo mede Broeders en Zusters,

Dit is de rubriek 'Wist je dat?', met weetjes waarvan je nog niet zeker ben of men het weet Knipoog smiley

Wisten jullie dat onze Joyce plastische chirurgie heeft ondergaan en dit zijn de foto's; een ervoor en een erna.

Mijn mening: verschrikkelijk, het lijkt wel een soort van buitenaards marswezen....Hoe kúnnenmensen zich zo toelaten takelen, wat is er mis met oud worden, mijn moeder is oud, en mooi...Elke leeftijd heeft zijn charme....

Nee, ik vind niet dat ze er op vooruitgegaan is(understatement) Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley Zieke smiley

Ze heeft ook iets weg van een kikker vind ik, (zie mond...).....alsof ze elke moment kan gaan kwaken.. Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 19 augustus 2014, 16:10
Naar boven

Auteur Bericht
CORNEEL767

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 17:28

NATASCHA642 schreef:
Is jou dat ookal opgevallen of dat ze vrouwen met een maatje meer niet hun type of lui vinden of afschuwelijk Geschokte, onthutste smiley
Ookal ben je wat forser des te meer hebben ze van te houden en toch wordt er in mijn ogen teveel gekeken naar uiterlijk ipv het veel mooiere innerlijke ... of zie ik dat verkeerd Smiley die vol vragen zit
nou toevallig mail ik soms met iemand en die heeft toevallig geen foto van zichzelf erop staan.weet je dat ik dit eigenlijk nog leuker vind haha

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 17:36

ERIKA732 schreef:

Zieke smiley Wat een oppervlakkigheid... nóg een reden om niet mee te daten.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 19 augustus 2014, 17:36
Naar boven

Auteur Bericht
UDO409

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 17:46

NATASCHA642 schreef:
Kheb geen open haard huil, huil Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Klaag klaag ik wil ook romantiek Coole smiley met zonnebril

http://www.youtube.com/watch?v=eyU3bRy2x44

(als je het hier niet warm door krijgt)

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
UDO409

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 17:49

Kennelijk zien Amerikanen dit als 'beloning' voor godvruchtig gedrag en hopen ze diep in hun hart ook zo rijk te worden.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 19:06

PETRA373 schreef:
Ik denk dat je op een datingsite meer kans er op heb, dan in het echt.
En ha ha kan het niet meer aanzien hoe een ex-vriend hier zit.
Tijd om me hart te helen en wie weet in de toekomst ik nog Es' iemand tegenkom Verlegen lachende smiley Maar voorlopig blijf ik lekker alleen, weetje je kan beter alleen zijn nog een tijd en de echte tegenkomen, dan zitten zoeken en steeds sukkels tegenkomen, dat heb ik hier Gefrustreerde smiley

Dat vraag ik me ook wel Es' af... Hoeveel harten breekt zo'n ex-vriend nog meer? Die van mij, wie weet heeft die ook wel die van jou gebroken en wie weet nog meer, ma ja iedereen verdiend een nieuwe kans, dus ik zwijg. Soms denk ik ook we les, mannen op een datingsite.... Dan tussen alle vrouwen voelen ze zich populair, genoeg keuze... En het stijgt ze na het hoofd of iets anders zo,'n ding beneden..... Ha ha.
En dat zijn dan van die sukkels die in het echte leven nooit veel sjans hebben gehad... Duhhhh. Ha ha zo dat lucht op. Effe sommige soorten mannen afkraken... En natuurlijk zitten hier ook. Vrouwen die zo zijn, Toch ondanks alles geloof ik nog steeds in echte liefde, alleen ga het niet meer zoeken, helemaal niet op een datingsite. Wie weet wie ik volgende week ofzo tegenkom???? Ha ha enfin tot nu toe vier date afspraken staan met de tandarts, soms is het leven geweldig.... Het leuke is, in december heb ik kunstgebit boven en dan ga ik lekker veel van die bruine en witte dingen eten van suiker, kost me dan geen kies... Lol.

Jammer Petra!

Ja, dat je weggaat/bent bedoel ik.

Ja, ik zou zelf denken, en dat denk ik dus ook al járen, voor te daten zit ik hier niet in de 1ste plaats, en ja, op geen/niet specifieke christelijke dating forums en sites kan je ook een partner vinden.
Ja, ook op niet speciaal christelijke sites, zoals een Avro-site met forum kan je ook een christelijke partner vinden, want ja, dan valt het vaak juist op dat je, of iemand christelijk is, ook door zijn reacties alleen al.

Ik zelf zit en zat, dus ook een jaar geleden vóórdat ik me vriend had, hier om te forummen/discussiëren en voor wat contacten en ook om van mening te wisselen, en meningen te lezen etc.

---

Maar ja, ik denk ook, dat er een verschil is, of dat je kinderen hebt, of niet.
Als ik kinderen zou hebben, zou ik zelf veel minder denken aan een man, omdat ik dus al mijn kinderen zou hebben, en daardoor al een doel...Hoevaak hoor je wel niet van dat iemand doorgaat voor zijn kinderen oid.?
Ik heb een keer echt gehuild, om de kinderen die ik dus niet heb.

En ja, dan is het natuurlijk beter voor mij dan, om te denken aan de voordelen van het niet hebben van kinderen. anders blijf ik het voor mezelf erg vinden dat ik geen kinderen heb.
Ja, voor veel mensen is het gewoon de natuurlijkste zaak van de wereld dat ze kinderen hebben en staan er niet bij stil dat er mensen zoals ik zijn die ze niet kúnnen krijgen, anders was ik dus allang moeder geweest. mijn allergrootste wens was, jarenlang; 'een kind'.....

Ik schrik ook wel als ik hier de reacties zie hoor, ook al heb ik zelf ook dingen meegemaakt. Bijvoorbeeld, iemand, een man die een date, een vrouw, gewoon, de drankjes etc. laat betalen :(...ja...ik heb er geeneens woorden voor, kan je nagaan...

Ja, kijk, later, als je elkaar beter kent, en je blijkt, bijvoorbeeld dan he?, allebei ongeveer hetzelfde inkomen te hebben oid, ja, dan kan je afspraken maken, maar ja, om zo maar even een vrouwelijke date, voor de drankjes te laten opdraaien, ja zelfs al heeft iemand een uitkering, ja, onbeschoft :(, maar ja dat is mijn mening.

En ja, idd, ik denk dat er een groep mannen is, die hier ook opzit als verveling oid...Of, dat kan ook, ze hebben zo'n groot ideaalbeeld van hoe een vrouw hoort te zijn, ja, daar kan toch niemand aan voldoen..

Ja, en er zullen heus wel uitzonderingen opzitten...

Maar ja, dat je eens schreef dat je ziek was, en je date was verontwaardigt, hij vond dat hij helemaal voor niets naar jou was gekomen, ja, dáár heb ik geen woorden voor.

En dan me eigen ervaringen erbij, ja....ben ik zelf tot de conclusie gekomen, al voordat ik me huidige vriend had zeg maar, om idd helemaal niet meer te daten.

En...áls je dan al een vriend krijgt, al dan niet dmv een datingsite, nou, dan is het ook niet altijd rozengeur en maneschijn hoor. Het leven gaat gewoon door.
Ja, ik heb, denk ik, wel mzzl, maar ja, er zijn altijd wel uitzonderingen op een regel.
Komt bij, dat als je, zoals ik, degene van vroeger kent(ik kon hem ruim vier jaar!), toen je rond de 20 was, ja, dan is er al een voorsprong, want ja, je kent mekaar dus al van je jeugd.

Nou ja, iig, ik begrijp dat je hier niet meer zal daten, maar ja, vind het wel jammer, dat je niet meer forumt/discussieert.

Als je een partner hebt gaat het leven ook gewoon door, en ja, natuurlijk is het fijn, iemand waarvan je houdt en die je kan vertrouwen en waar je gezellig mee op de spreekwoordelijke bank kan hangen en een arm om je heen hebt.
Maar ja, ik heb niet zoiets van dat toen ik alleen was ik ongelukkiger was oid.

En alleenstaand staat bij mij zeker niet gelijk aan iets missen oid. In tegendeel, je kan als alleenstaande, singel, erg gelukkig zijn...

Gelukkig zijn heeft weinig van doen met een partner mi. Wel kan het hebben van een serieuze relatie waarde aan je leven toevoegen.

(Sorry voor de grote lap tekst...)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 19 augustus 2014, 19:06
Naar boven

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 19:16

ERIKA732 schreef:
Jilly dus maar niet laten helpen???

Zo huis is weer aardig aan kant, opgeruimd, gestoft en gezogen... ik zeg genoeg voor vandaag....

Nou ja dat zegt mn lichaam Boze smiley zelf had ik het liefste nog gedweild maar moet wel luisteren... dus zal braaf zijn en zo weer even lekker gaan haken Lachende smiley

Braaf vrouwtje.......ik ook een braaf vrouwtje....
Als ze mij niet voor de voeten lopen Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 19:42

Brrrr het lijkt wel herfst nu mis ik echt het zonnetje in huis Huilende smiley, smiley in tranen
Regen en nog eens regen ..... Zieke smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6008 6009 6010 6011 6012 6013 6014 ... 6194 Volgende
Pagina 6011 van 6194