Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 16 oktober 2014, 22:19
|
|
|
Dag allemaal, morgen nog 1 dagje lid. Ik kom vast weer eens kijken.
En ondertussen voor elke dag:
http://youtu.be/DXDGE_lRI0E
The sun comes up, it's a new day dawning It's time to sing Your song again Whatever may pass, and whatever lies before me Let me be singing when the evening comes
[Chorus] Bless the Lord, O my soul O my soul Worship His holy name Sing like never before O my soul I'll worship Your holy name
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 10:33
|
|
|
Ooooooooh, helemaal niet zo bedoeld, ik las het fenomeen, 'ontvrienden', en 'ontvolgen' en zo meer, en had daar nog nooit van gehoord, in zinsverband......vond het grappig klinken, ja bijvoorbeeld; 'ik ontvolg je' op twitter, je kan iemand laten 'ontvolgen'.... er zit een knop om iemand te laten ontvolgen.....
Nou, er was dus niets mee bedoeld, ik dacht ik maak er en kreet van, meer niet...ja, nu snap ik wel hoe dat over had kunnen komen zeker als dat na iemand zijn /haar post staat....
Ik schrok ook wel, dacht wat heb ik nu(weer) gedaan, zeker als je je van geen enkel kwaad bewust ben schrik je echt wel eventjes, denk je van he?
Ps: wat ook meespeelt is dat ontvolgen(twitter) en ontvrienden(Facebook) natuurlijk nooit gewone Nederlandse woorden waren die werden gebruikt voordat Facebook en twitter er was....
Ja, en als je dan zoals ik, net even op twitter kijkt en op Facebook, en zeker on twitter, en je ziet dat je iemand kan 'ontvolgen', ja, dan sta je echt wel eventjes raar te kijken...Ik heb 2 volgers....wie zal ik nu in hemelsnaam willen ontvolgen....raar...heel raar....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 17 oktober 2014, 13:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 10:52
|
|
|
JOL252 schreef: | Het gaat gebeuren! Tenminste ... ik ga het proberen... zou het kunnen een leven zonder? Ik denk het wel, "vroeger" kon het toch ook. Mijn abo verloopt over een week... en een foto op mijn profiel verraadt een reden om te stoppen en mijn energie en aandacht eens helemaal te richten op elkaar...
Maar het was zo leuk, de chats (de giermomenten en slap van de lach achter je scherm op juist momenten dat het effe om te janken was, maar we sleepten elkaar erdoor heen), de mails, leuke contacten, de discussies op het forum (helaas komen die niet meer zoveel voor als "vroeger"). Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad maar wil een poging wagen zonder CM.
kijken hoe lang dat duurt |
Ha Jol,
Ik was een weekje in het buitenland, en ook al was er wifi in dat hotel, wist ik niet hoe dat werkte met de tv, en dus had ik een week geen internet, en ik moet je zeggen een tijd dat je overhoud!!!, voor dingen die er echt toe doen.
Natuurlijk is het leuk, zo even hier en daar wat typen, plakken en knippen, en natuurlijk ken je er mensen door die je anders niet zou kennen.
Maar ja, mijn ervaring is, dat ik wel erg lang achter mijn beeldscherm zit, is het niet op enkele sites, dan wel programma gemist kijken, duurt de reclame ook niet zo lang, en je kan gewoon hele seizoenen achtemekaar terugkijken, zonder steeds te wachten enzo.
Zelfs mijn vriend heb ik niet via internet ontmoet, gewoon ouderwets via de telefoon.
Ik wens je veel geluk en ik zou je wel heel erg missen en ik ben ook heel erg blij dat ik jou heb mogen leren kennen!!!!
S. Internet is leuk, maar men kan er al gauw te lang achter gaan zitten...tenminste ik wel... 
Ps: en dan heb ik nog mzzl dat ik geen telefoon met internet heb...
Ik zal je ook heel erg missen, lieve Jol...we hebben samen zo tof mailcontact gehad, jij was(bent) echt mijn beste internet vriendin, en ik vind het heel jammer, dat ik nu geen mogelijkheid zie om in real life met je om te gaan(Dát zou me tof lijken!!!
Ja, je woont gewoon te ver , ik zal bijna nog, samen met me vriend een lening willen nemen om een auto te kopen, zodat ik je zal kunnen bezoeken, en we gezellig koffie zouden kunnen drinken ergens met een gebakje erbij , dat zou ik zoooo leuk vinden!
Ik zit sinds kort op Facebook, ik zal je me Facebook adres wel even mailen...en dan misschien als ik nog een een auto op de kop tik, zou ik je kunnen bezoeken, ja, dat lijkt mij nou wel zooo tof!
Het ga je goed, lieve meid! misschien tot laterz!
En dank voor al je toffe feed backs naar mij toe, dat doet en deed mij zo goed, zo goed als jij mij aan kon voelen!! Dank daarvoor, je blijft voor altijd in mijn hart, mensen zoals jij zie je niet vaak!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 17 oktober 2014, 13:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNE614
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 12:35
|
|
|
Wie gaat er zaterdag 8 november mee wandelen in de bossen van Beetsterzwaag (locatie volgt).
Van CM: Johan536 -37 jaar Thaare760 - 42 jaar Hanne614 - 50 jaar Rian338 - 52 jaar Jan853 - 54 jaar Niel033 - 56 jaar Gerrit718 - 57 jaar Leven966 - 58 jaar
Niet van CM: vrouw 27 jaar vrouw 41 jaar vrouw 44 jaar Vrouw ?? jaar (2x) vrouw 49 jaar (2x) vrouw 50 jaar vrouw 54 jaar Vrouw 56 jaar vrouw 57 jaar vrouw 59 jaar vrouw 60 jaar man 38 jaar man 40 jaar man 45 jaar man 46 jaar (2x) man 47 jaar (2x) man 56 jaar man 57 jaar man 60 jaar
Het idee is als volgt: 14:15 uur verzamelen, we maken een wandeling van 1,5 uur tot 2 uur. Hierna kunnen we iets drinken en dan rond 6 uur een pizza eten in Drachten.
De pizzeria heeft de volgende aanbieding: • Een pizza of pasta naar keuze. • 2 drankjes/consumpties (incl. wijn en tapbier)* • 3 bolletjes schepijs met slagroom. (keuze uit banaan, aardbei en vanille) Speciale aanbiedingsprijs: € 14,00 *excl. sterk alcoholisch en flesjes bier
Laatst aangepast door
|
HANNE614
|
op vrijdag 7 november 2014, 21:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER183
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 13:41
|
|
|
Leuke activiteit; misschien ga ik mee!; ik moet even in mijn agenda kijken.te=HANNE614]Wie gaat er zaterdag 8 november mee wandelen in de bossen van Beetsterzwaag (locatie volgt).
Het idee is als volgt: 14:15 uur verzamelen, we maken een wandeling van 1,5 uur tot 2 uur. Hierna kunnen we iets drinken en dan rond 6 uur een pizza eten in Drachten.
De pizzeria heeft de volgende aanbieding: • Een pizza of pasta naar keuze. • 2 drankjes/consumpties (incl. wijn en tapbier)* • 3 bolletjes schepijs met slagroom. (keuze uit banaan, aardbei en vanille) Speciale aanbiedingsprijs: € 14,00 *excl. sterk alcoholisch en flesjes bier[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 15:32
|
|
|
In de supermarkt lopen....Van achteren 2 armen om je heen voelen en een kreet...WAT DOEDE GIJ HIER????
Een kus op allebei mijn wangen......
(en dat doet dan je eigen lieve jongste zoon!!)
Gezegend!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 15:35
|
|
|
Lampjes voor onder de keukenkast.....nieuwe plinten...een stuk bezemsteelstok...voor de kapstok...een badkamerlamp...enz...enz...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 15:39
|
|
|
Gestofzuigd...gestofzuigd... Gesopt...gesopt...gesopt.... Gezeemd...hoeveel ramen weet ik niet meer.... Gedweild....
Stof...stof en nog meer stof... Op wat kleine dingetjes na...de renovatie is klaar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 20:54
|
|
|
Ik word er helemaal verlegen van...
CM is een heel klein deel maar bevat een hele wereld van mensen, allemaal uniek, bijzonder en onderweg.
Ik heb hier veel geleerd, vooral via de discussies op het forum, mooie mensen leren kennen en ook ontmoet, me verwonderd op veel manieren, vooral ook veel gelachen, ook wel eens allergische reacties gehad waarvoor dank (omdat ik me mag laten confronteren en vormen, leren en opnieuw grenzen verkennen en stellen).
Heel erg hoop ik dat het forum weer op gaat leven, juist omdat we ook hier een deel van the great I AM vormen en er (voor elkaar) mogen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNE614
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 21:19
|
|
|
Leuk Peter dat je misschien meegaat, ik ben benieuwd!
Niet van CM gaan mee: vrouw 44 jaar vrouw 49 jaar vrouw 50 jaar vrouw 57 jaar vrouw 59 jaar vrouw 60 jaar man 40 jaar man 60 jaar
PETER183 schreef: | Leuke activiteit; misschien ga ik mee!; ik moet even in mijn agenda kijken.te=HANNE614]Wie gaat er zaterdag 8 november mee wandelen in de bossen van Beetsterzwaag (locatie volgt).
De pizzeria heeft de volgende aanbieding: • Een pizza of pasta naar keuze. • 2 drankjes/consumpties (incl. wijn en tapbier)* • 3 bolletjes schepijs met slagroom. (keuze uit banaan, aardbei en vanille) Speciale aanbiedingsprijs: € 14,00 *excl. sterk alcoholisch en flesjes bier |
[/quote]
Laatst aangepast door
|
HANNE614
|
op vrijdag 24 oktober 2014, 21:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 00:18
|
|
|
Hoi Jol,
Jammer dat je C.M. gaat verlaten, maar begrijpelijk. Ben er zelf ook niet veel meer op, met een vriend heb je het drukker als alleen  Fijn dat jij ook iemand hebt gevonden (via C.M.?) en hoewel ik je niet goed ken had je vaak mooie reacties en die mensen maken een site als deze mooi denk ik Wens je alle geluk toe en een mooie toekomst samen met je vriend.
Groetjes,
Freedom687
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 00:32
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dank voor je post.
Ik denk zelf, en hoor het ook om me heen: velen hebben het even moeilijk, vooral met opstaan als het koud is buiten, en dan, anticlimax, kan je ook nog eens gaan werken. En heel raar(of eigenlijk ook weer niet), na een tijdje gaat het weer over, zo voor de middag.
Alleen, en nu komt het, als je vrijwillig werkt, dan kan het gewoon veel moeilijker zijn.....Ik zal een voorbeeld noemen, de 2 keren dat ik echt lang werkte, ja, daar hoefde ik alleen maar even te denken aan een afdelingshoofd en hoe die het zou vinden als ik niet op zou komen dage, of, het commentaar dat je kreeg als je niet om kwart over 8 binnen was...Dát en alleen dat zorgde ervoor dat ik uit mijn bed kwam....
Dus met andere woorden, als je vrijwillig werkt, dan is het dus veel moeilijker om je bed uit te komen, het enige dat kan gebeuren is dat je je contract kwijtraakt, en je weer een paar weken op een nieuw contract moet wachten. Verder gebeurt er niets, ja, men wordt niet echt boos ofzo, want ja, je krijgt ook je inkomen niet van hun...
Dus applaus voor de vrijwilligers, want die moeten dus een veel grotere zelfdiscipline aan de dag leggen dan degene met regulier werk...
Men(niet iedereen natuurlijk) kan gewoon moeilijke dagen hebben en minder moeilijke dagen...
Ik las een een 'kreet' hier, en die ging zo: 'We zijn net een fiets, als je niet in beweging blijft val je om ;)
Fijne dag! |
Hoi Shanita,
Ik heb een tijd gekeken of ik vrijwilligerswerk kon doen op een peuterspeelzaal. Ik vond dat erg leuk maar weer mee gestopt omdat ik steeds weer vaker ziek werd, toch was het voor mij in die tijd niet moeilijk om ervoor mijn bed uit te komen, waarschijnlijk omdat ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel had (heb) naar de kinderen toe. Ik vond dat ik het niet kon maken om niet op te komen dagen en als het vanwege ziekte niet kon vond ik het zelfs moeilijk om af te zeggen.
Dus ik denk dat het ook afhangt van wat je precies doet..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 00:35
|
|
|
Shanita, wens je overigens veel succes met het stoppen. Je hoort vaak mensen zeggen dat je er wilskracht voor nodig hebt, ik zelf denk dat "er iets voor in de plaats" hebben of doen veel beter werkt.
Laatst aangepast door
|
FREEDOM687
|
op zaterdag 18 oktober 2014, 00:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 01:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gestofzuigd...gestofzuigd... Gesopt...gesopt...gesopt.... Gezeemd...hoeveel ramen weet ik niet meer.... Gedweild....
Stof...stof en nog meer stof... Op wat kleine dingetjes na...de renovatie is klaar!!! |
Geweldig, Wat een discipline, en een werk wat je hebt volbracht!
Compliment!
Ja, verhuizen in je eigen huis, is vaak veel meer werk dan gewoon verhuizen, ook vanwege het steeds weer dan dit aan de kant dan weer terug, dan dat weer aan de kant, etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 05:18
|
|
|
FREEDOM687 schreef: | Hoi Shanita,
Ik heb een tijd gekeken of ik vrijwilligerswerk kon doen op een peuterspeelzaal. Ik vond dat erg leuk maar weer mee gestopt omdat ik steeds weer vaker ziek werd, toch was het voor mij in die tijd niet moeilijk om ervoor mijn bed uit te komen, waarschijnlijk omdat ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel had (heb) naar de kinderen toe. Ik vond dat ik het niet kon maken om niet op te komen dagen en als het vanwege ziekte niet kon vond ik het zelfs moeilijk om af te zeggen.
Dus ik denk dat het ook afhangt van wat je precies doet..  |
Ja, da's helemaal waar denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 05:19
|
|
|
FREEDOM687 schreef: | Shanita, wens je overigens veel succes met het stoppen. Je hoort vaak mensen zeggen dat je er wilskracht voor nodig hebt, ik zelf denk dat "er iets voor in de plaats" hebben of doen veel beter werkt. |
Ook helemaal waar, bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 05:34
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik zie het probleem niet in het aangeven van criteria waarop je een ander selecteert. Dit zegt niets over de ander die niet aan jouw criteria voldoet, maar over de keuzes die jij zelf maakt. Waarom zou je wel mogen selecteren op afstand en niet op opleidingsniveau? Waarom zou je wel mogen selecteren of je iemand zoekt die niet rookt en waarom niet op het postuur van de ander? Waarom wel selecteren op lengte en niet op arbeids(on)geschiktheid? Die vrijheid heb je toch en kun je gebruiken. Het innerlijk is inderdaad belangrijk, maar ik loop toch echt niet met mijn ogen dicht, de ander moet wel iets hebben, ook in het uiterlijk, wat mij aantrekt. En dat is een subjectief begrip, gelukkig maar zou ik zeggen. Waarom zou de ander niet mogen zeggen dat hij naar iemand op zoek is die dichtbij woont, niet arbeidsongeschikt is, een slank postuur heeft, van een bepaalde kerkelijke richting is etc. etc. Ik zie het probleem niet, het is de vrije keuze van de ander! En om even on-topic te blijven: ik ben er van overtuigd dat de ware ook te vinden is via een datingsite……..en dat zou zelfs zomaar iemand kunnen zijn die niet voldoet aan de criteria die ik van tevoren bedacht heb………..
|
Ha Jans ,
Even een kleine kanttekening: Ik vind het wel een verschil hoor, iemand bijvoorbeeld selecteren op opleidingsniveau....en op afstand.
Want opleidingsniveau, daar kunnen velen niets aan doen.... Afstand ook niet, maar ja, toch even nét iets anders dan opleidingsniveau...
Opleidingsniveau, het kan dat men daar vaak zelf niets aan kan doen...
Aftstand ook niet natuurlijk, maar/en ik vind toch wel een verschil in gevoelswaarde....word je afgewezen omdat je te ver woont, vind ik al erg kortzichtig, maar iig niet beledigend, en dat vind ik wel van selecteren op opleiding....of uiterlijk, of gehandicapt, ofzo...
Afstand is niet persoonlijk, dan zou je je niet persoonlijk beledigt kunnen voelen, en dat is wel zo met opleidingsniveau en uiterlijk....als je daarop wordt afgewezen....
Verder, no hard feelings, ik bedoel het namelijk goed, en niet negatief naar jou, verre van dat!!!!!!
Ik wou alleen gewoon reageren met wat ik dacht, that's all
Zegens!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 09:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ha Jans ,
Even een kleine kanttekening: Ik vind het wel een verschil hoor, iemand bijvoorbeeld selecteren op opleidingsniveau....en op afstand.
Want opleidingsniveau, daar kunnen velen niets aan doen.... Afstand ook niet, maar ja, toch even nét iets anders dan opleidingsniveau...
Aftstand ook niet natuurlijk, maar/en ik vind toch wel een verschil in gevoelswaarde....word je afgewezen omdat je te ver woont, vind ik al erg kortzichtig, maar iig niet beledigend, en dat vind ik wel van selecteren op opleiding....of uiterlijk, of gehandicapt, ofzo...
Afstand is niet persoonlijk, dan zou je je niet persoonlijk beledigt kunnen voelen, en dat is wel zo met opleidingsniveau en uiterlijk....als je daarop wordt afgewezen....
Verder, no hard feelings, ik bedoel het namelijk goed, en niet negatief naar jou, verre van dat!!!!!!
Zegens!!!! |
Jij noemt hier nu één selectiecriterium: het opleidingsniveau. Als we daar nu even op verder gaan: ik denk dat je precies de spijker op z`n kop slaat. Juist ``omdat velen er niets aan kunnen doen``, kan opleidingsniveau/denkniveau dus voor de ander een selectiepunt zijn. En waarom zou dat niet mogen? Je zegt daarmee niets over de ander, je geeft alleen aan dat je denkt dat hij/zij niet bij jou past, omdat er te grote verschillen zijn in denkniveau. De gevoelswaarde die de ander daaraan geeft is een heel ander verhaal. Ik denk dat dat meer over de persoon zegt die zich afgewezen en/of beledigd voelt, dan over de persoon die zijn/haar wensen kenbaar maakt. Ditzelfde kan ook gelden voor andere selectiecriteria. Je beledigt niemand als je selecteert op afstand, opleidingsniveau, uiterlijk etc. Je geeft aan wat je zoekt en dat lijkt mij alleen maar goed.
En zoals ik al eerder schreef en om on-topic te blijven: ik ben er van overtuigd dat de ware ook te vinden is via een datingsite……..en dat zou zelfs zomaar iemand kunnen zijn die niet voldoet aan de criteria die ik van tevoren bedacht heb………..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 12:36
|
|
|
JANS221 schreef: | Jij noemt hier nu één selectiecriterium: het opleidingsniveau. Als we daar nu even op verder gaan: ik denk dat je precies de spijker op z`n kop slaat. Juist ``omdat velen er niets aan kunnen doen``, kan opleidingsniveau/denkniveau dus voor de ander een selectiepunt zijn. En waarom zou dat niet mogen? Je zegt daarmee niets over de ander, je geeft alleen aan dat je denkt dat hij/zij niet bij jou past, omdat er te grote verschillen zijn in denkniveau. De gevoelswaarde die de ander daaraan geeft is een heel ander verhaal. Ik denk dat dat meer over de persoon zegt die zich afgewezen en/of beledigd voelt, dan over de persoon die zijn/haar wensen kenbaar maakt. Ditzelfde kan ook gelden voor andere selectiecriteria. Je beledigt niemand als je selecteert op afstand, opleidingsniveau, uiterlijk etc. Je geeft aan wat je zoekt en dat lijkt mij alleen maar goed.
En zoals ik al eerder schreef en om on-topic te blijven: ik ben er van overtuigd dat de ware ook te vinden is via een datingsite……..en dat zou zelfs zomaar iemand kunnen zijn die niet voldoet aan de criteria die ik van tevoren bedacht heb………..
|
Ha Jans
Ja, idd, zoals je het nu opschrijf voel ik het idd wel aan
Bedankt voor de uitleg
Zegens!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 18 oktober 2014, 12:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BIANCA017
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 20:01
|
|
|
Als je mijn mening vraag over Yoga dan sta ik daar niet achter want Yoga is volgens mij om tot jezelf te komen en de rust te vinden.
Rust vind ik bij de Heer en bij Hem kan ik mezelf zijn en daar heb ik geen Yoga bij nodig. Door in gebed te gaan kom je nader tot Hem en ook tot jezelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 21:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ha Jans ,
Zegens!!!! |
Hoi Shanita,
Denk toch dat je er niet omheen kunt dat ieder mens een bepaalde voorkeur heeft (of je daar nu niks aan kan doen of wel). Volgens mij is daar niks mis mee.
Als je een relatie met iemand bent aangegaan vallen soms ook dingen weg, dat is dan vaak ook geen probleem, denk dat hetgeen wat je echt belangrijk vind dit wel zal blijven maar je wilt toch iemand die bij jou past (en andersom).
Als het vanwege een bepaalde voorkeur niet zou werken zou je dat toch ook niet willen denk ik, op het moment van afwijzing misschien moeilijk om te verwerken maar denk dat het dan later op zijn plaats valt en je eigenlijk niks anders had gewild. Zo mag ook jij de keuze maken waar je iemand wel en niet op selecteert en merk je misschien al in de praktijk dat het anders kan uitpakken als je in gedachten had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 21:09
|
|
|
JANS221 schreef: | Jij noemt hier nu één selectiecriterium: het opleidingsniveau. Als we daar nu even op verder gaan: ik denk dat je precies de spijker op z`n kop slaat. Juist ``omdat velen er niets aan kunnen doen``, kan opleidingsniveau/denkniveau dus voor de ander een selectiepunt zijn. En waarom zou dat niet mogen? Je zegt daarmee niets over de ander, je geeft alleen aan dat je denkt dat hij/zij niet bij jou past, omdat er te grote verschillen zijn in denkniveau. De gevoelswaarde die de ander daaraan geeft is een heel ander verhaal. Ik denk dat dat meer over de persoon zegt die zich afgewezen en/of beledigd voelt, dan over de persoon die zijn/haar wensen kenbaar maakt. Ditzelfde kan ook gelden voor andere selectiecriteria. Je beledigt niemand als je selecteert op afstand, opleidingsniveau, uiterlijk etc. Je geeft aan wat je zoekt en dat lijkt mij alleen maar goed.
|
"is" of "kan zijn" Jans? Wel grappig trouwens dat in je laatste zin hetzelfde formuleert wat ik in gedachten had
Laatst aangepast door
|
FREEDOM687
|
op zaterdag 18 oktober 2014, 21:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JAANTJE496
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 23:08
|
|
|
Hoi hoi,
Wat mijn hobby's zijn? Vrijwilligerswerk doen, puzzelen, motorrijden. Niet echt veel, maar goed wel leuke dingen om te doen.
Groetjes Diana
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 19 oktober 2014, 19:56
|
|
|
6
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 19 oktober 2014, 21:22
|
|
|
6
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zondag 19 oktober 2014, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 19 oktober 2014, 21:27
|
|
|
7235
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: zondag 19 oktober 2014, 22:11
|
|
|
Het is een leuke wok tent, veel, keus, voor de kinderen een apart hoekje om te spelen, ja zelfs de kinderen kunnen pannekoek kiezen. Ook suikerspin, witte en bruine chocolade fontein, sush, wokken en op de plaat ja zelfs op de gril,is mogelijk. En onder de stoere mensen kan je ook met de stokjes eten. Groot parkeer plaats, dicht bij de snelweg.
Van horen zeggen zijn het leuke avonden met elkaar, ik ben zelf nooit mee geweest, ondanks dat het zo dichtbij is.
Groetjes Hannie
Laatst aangepast door
|
ZWALUWTJE610
|
op zondag 19 oktober 2014, 22:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 19 oktober 2014, 22:49
|
|
|
JANS221 schreef: | 7235  |
Minuten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 20 oktober 2014, 11:47
|
|
|
5
nog ff 7200 minuten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ITSME497
|
|
Geplaatst: maandag 20 oktober 2014, 12:56
|
|
|
Yoga is op te delen in twee delen. Het zijn ontspanningsoefeningen en dat heeft te maken met lichaamshouding en ademhaling. Op zich is daar niks mis mee.
Het andere gedeelte van Yoga is anders namelijk het steeds herhalen van bepaalde zinnen, wat veel gebeurd bij het zogenaamde hatjayoga (verkeerd geschreven denk ik maar ja). Deze zinnen ook wel mantra 's genoemd hebben als bron de oosterse godsdiensten. Nu gaat het mij er niet om dat ik iemand wil zeggen van doe het wel of doe het niet maar vraag ik je gewoon recht voor de raap: Wil jij putten uit die bron van Oosterse Godsdienst of wil je dat niet.
Advies geef ik wel: Er is maar 1 bron waaruit je zou moeten putten en daar is het Levende water, wat wil je dan bij een andere bron zoeken ?
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|