Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 10:16
|
|
|
Ze heten de Golden Earring en vallen dus onder G
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DONJAMES684
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 10:25
|
|
|
Nog niet veel, vanmiddag weer klussen in mijn huis. Ben bezig met de trap, schuren schuren schuren, een karwei waar je veel geduld mee moet hebben. De kippenren moet ook nog gebeuren, door de vele sneeuwval laatst was de buitenren ingestort, nog genoeg te doen dus vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DONJAMES684
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 10:29
|
|
|
Fotograferen, fietsen langs de Oosterschelde, en reizen. Met reizen bedoel ik echt cultuur snuiven in een ver land (hoeft niet persé in een ver land te zijn), ik ben o.a op Bonaire,Curaçao en Gran Canaria geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DONJAMES684
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 11:18
|
|
|
Fairport convention
https://www.youtube.com/watch?v=EDzyOV-nb8g
Laatst aangepast door
|
DONJAMES684
|
op zaterdag 3 januari 2015, 11:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EMMANUEL321
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 17:40
|
|
|
Ik dacht dat ik zou met David lijkten maar de test zegt dat ik lijkt meer met Mozes Mmmmmm...!! Ik denk dat niet helemaal klopt maar tja ,ik ken mezelf daarom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 19:09
|
|
|
Mandjes bij de Action. Binnenkort maar een de rommelkast gaan "organiseren"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 19:13
|
|
|
Al mijn cavia's een schoon hokje gegeven, de rommel onder mijn trap allemaal opgeruimd, boodschappen gedaan en nu op de bank gezellig een film kijken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH090
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 01:02
|
|
|
de eerste naam die bij mijzelf opkwam was Hannah; de test geeft Jozua aan......... bloos!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH090
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 15:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | Niks gezellig Is een klaagmuur hier hoor!  |
nou zal ik dan eens klagen? ik vind dat je vurschrikkulluk ongezellig loopt te doen met je gedram over klaagmuren enzo. ik hoop dat je rap ophoud, anders zal ik een hele klaagSTADSmuur om je heen bouwen; dan KUN je klagen......!!
(beter? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 17:04
|
|
|
HANNAH090 schreef: | nou zal ik dan eens klagen? ik vind dat je vurschrikkulluk ongezellig loopt te doen met je gedram over klaagmuren enzo. ik hoop dat je rap ophoud, anders zal ik een hele klaagSTADSmuur om je heen bouwen; dan KUN je klagen......!!
(beter? ) |
klaag maar lekker door, ik ben hier toch maar een paar dagen, anders regent het weer klachten dat ik loop te klagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BIENTJE544
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 17:36
|
|
|
David
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 19:39
|
|
|
JOL252 schreef: | Daar noem je wat: gezamenlijk . Ik vind het niet erg om iemand te treffen met een rugzak, zonder is denk ik een unicum. Het gaat mij er vooral om dat het een belemmering is voor "samen" en uiteindelijk iemand terugroept/terugtrekt. |
Ik persoonlijk denk dat je met liefde en een hoop geduld een eind kan komen. Dat is wel natuurlijk als de wil er bij beide personen is..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 19:42
|
|
|
HANNAH090 schreef: | dat is hier gelukt; twee "gezellige" (tijdelijke) leden..... kn ik gezellig bijkletsen met je FTT  |
Ben niet nieuwsgierig hoor maar wie is FTT? Ken wel een FT (eh FFT) hihi
Laatst aangepast door
|
FREEDOM687
|
op zondag 4 januari 2015, 23:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH090
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 20:30
|
|
|
ANNA415 schreef: | klaag maar lekker door, ik ben hier toch maar een paar dagen, anders regent het weer klachten dat ik loop te klagen  |
ik houd niet van een regen van klachten.... dus als jij nu stopt met klagen dan hoef ik geen klacht in te dienen en om een paraplu te vragen.....
afz. miss klaag-
(die bedoelde ik, freedom!! )
Laatst aangepast door
|
HANNAH090
|
op maandag 5 januari 2015, 00:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 20:46
|
|
|
Zit ik net lekker in de chatbox met eindelijk ook eens een paar mensen die wat terugzeggen .... Zucht, gaat er iets mis en kom ik er niet meer op terug!!! Kan naar Home, Mijn account, Zoeken, Forum, zelfs naar tarieven, alleen niet terug naar de chatbox. Nou ja, straks nog maar eens proberen.
Zeg Hannah, bedoelde jij nou dat modereert?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ESTHER567
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 21:04
|
|
|
Sela heeft hier een lied van geloof ik. Hele prachtig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 21:34
|
|
|
HANNAH090 schreef: | nou zal ik dan eens klagen? ik vind dat je vurschrikkulluk ongezellig loopt te doen met je gedram over klaagmuren enzo. ik hoop dat je rap ophoud, anders zal ik een hele klaagSTADSmuur om je heen bouwen; dan KUN je klagen......!!
(beter? ) |
Je vergeet de klaagliederen Hannah..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 21:37
|
|
|
MAMY994 schreef: | Zit ik net lekker in de chatbox met eindelijk ook eens een paar mensen die wat terugzeggen .... Zucht, gaat er iets mis en kom ik er niet meer op terug!!! Kan naar Home, Mijn account, Zoeken, Forum, zelfs naar tarieven, alleen niet terug naar de chatbox. Nou ja, straks nog maar eens proberen.
Zeg Hannah, bedoelde jij nou dat modereert? |
Nee dat is FTT toch? = FFT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH090
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 22:39
|
|
|
FREEDOM687 schreef: | Nee dat is FTT toch? = FFT  |
ja freedom; ik klaag nu zingend dat je me wel erg confronteert met slordigheidjes
Laatst aangepast door
|
HANNAH090
|
op zondag 4 januari 2015, 23:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNE614
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 22:58
|
|
|
[quote=HANNE614]Hallo
Wie gaat er met ons 2015 op een gezellige manier inwijden? De plannen zijn een beetje gewijzigd. We gaan niet bowlen maar ontmoeten elkaar in een gezellig buurthuis in Lippenhuizen (tussen Heerenveen en Drachten), waar we van 16:15 uur tot ongeveer 22:00 uur een gezellige tijd met elkaar gaan doorbrengen. Geef je op en je krijgt meer details via de mail. Ook kun je je opgeven via ons mailadres: vrijgezelleninhetnoorden@outlook.com. Dan word je ook voor nieuwe uitjes uitgenodigd.
Het klopt dat je deze twee keer ziet staan maar Thaare is geen lid meer daarom neem ik deze oproep over. We organiseren het samen.
Tot nu toe volgende opgave: van CM Thaare 42 Christine 52 Sauncony Hannah 50
Niet van CM vrouw 39 vrouw 41 vrouw 46 vrouw 48 vrouw 49 (2x) vrouw 52 vrouw 53 (2x) vrouw 54 (2x) vrouw 55 vrouw 57 vrouw 60 2x 1 x vrouw?? man 38 man 40 man 46 man 47 man 48 man 50 man 58 man 60 man 61 2x man ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 23:07
|
|
|
HANNAH090 schreef: | ja freedom; ik klaag nu zingend dat je me wel erg confronteert met slordigheidjes  | Die maak ik ook hoor.. Ik hou van plagen Hannah, weet je toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: zondag 4 januari 2015, 23:50
|
|
|
http://youtu.be/7LvlC4f9N_k
Il divo live in Barcelona parte 1
Gr Marenth.
Laatst aangepast door
|
MARENTH030
|
op zondag 4 januari 2015, 23:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MEREL505
|
|
Geplaatst: maandag 5 januari 2015, 01:25
|
|
|
Ik kan me Chatuliem nog herinneren uit de tijd dat er op het forum nog druk gediscussieerd werd. Bah,wat gruwelijk nieuws (ik ben nu pas weer lid vandaar de wat late reactie) k weet niet wat ik zeggen zal. Ja troost ,troost voor de nabestaanden. maar ik had Hem ook zo graan een leuk leven gegund. Jelle Schakel is dit afgelopen jaar ook overleden. t doet me zeer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 5 januari 2015, 10:53
|
|
|
Ja prachtig Marenth, wat een stemmen hebben deze mannen. Ik heb er een cd van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DENISE632
|
|
Geplaatst: maandag 5 januari 2015, 17:42
|
|
|
Hoera! Het is Daniël geworden. Persoonlijk had ik een andere uitslag verwacht. Zo zie je maar weer dat de kijk op jezelf toch een andere uitslag kan geven dan ingeschat.
Al met al zal ik hier niet minder om slapen. ik keur het goed..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DENISE632
|
|
Geplaatst: maandag 5 januari 2015, 18:00
|
|
|
FREEDOM687 schreef: | Ik persoonlijk denk dat je met liefde en een hoop geduld een eind kan komen. Dat is wel natuurlijk als de wil er bij beide personen is..  |
Wanneer je iemand zal mogen ontmoeten die zoals gezegd een "rugzak" met zich meedraagt, hoeft dit op zich geen belemmering te zijn. Echter is het naar mijn mening wel van belang dat de inhoud van deze rugzak wel van te voren word verteld zodat een weloverwogen beslissing kan worden genomen of je met dit persoon een toekomst ziet. Zeker wanneer jezelf een dergelijke rugzak draagt kan dit een belastende uitvoering hebben.
Mijn persoonlijke credo is dan ook dat je nieuwe deuren pas opent nadat de vorige is gesloten.
|
|
Naar boven |
|
|