ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DENISE632
ChristianMatch forum index » Berichten van DENISE632
Auteur Bericht
DENISE632 (52)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: woensdag 7 januari 2015, 18:06
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Vandaag word het; Risotto..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENISE632 (52)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: maandag 5 januari 2015, 18:00
BerichtOnderwerp: Weet hoe je date-oproep
 
FREEDOM687 schreef:
Ik persoonlijk denk dat je met liefde en een hoop geduld een eind kan komen.
Dat is wel natuurlijk als de wil er bij beide personen is.. Knipoog smiley

Wanneer je iemand zal mogen ontmoeten die zoals gezegd een "rugzak" met zich meedraagt, hoeft dit op zich geen belemmering te zijn. Echter is het naar mijn mening wel van belang dat de inhoud van deze rugzak wel van te voren word verteld zodat een weloverwogen beslissing kan worden genomen of je met dit persoon een toekomst ziet. Zeker wanneer jezelf een dergelijke rugzak draagt kan dit een belastende uitvoering hebben.

Mijn persoonlijke credo is dan ook dat je nieuwe deuren pas opent nadat
de vorige is gesloten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENISE632 (52)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: maandag 5 januari 2015, 17:42
BerichtOnderwerp: Op welke persoon uit de Bijbel lijk jij?
 
Hoera! Het is Daniƫl geworden. Persoonlijk had ik een andere uitslag verwacht. Zo zie je maar weer dat de kijk op jezelf toch een andere uitslag kan geven dan ingeschat.

Al met al zal ik hier niet minder om slapen. ik keur het goed.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENISE632 (52)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 18 december 2014, 16:42
BerichtOnderwerp: Besef dat in de vriendengroep de ware niet zit
 
FREEDOM687 schreef:
"Want hoop kan zich door teleurstelling muteren in wanhoop."

Mooi gezegd Denise!

Mijn kreet van de week Knipoog smiley



Lachende smiley mijn dank voor het compliment dat je dit mooi gezegd vind.

Ciao ciao
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENISE632 (52)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 18 december 2014, 13:41
BerichtOnderwerp: Besef dat in de vriendengroep de ware niet zit
 
Beste Marnix,

Allereerst wil ik je danken dat je er openlijk voor uitkomt dat mijn vraagstelling en zo te lezen meerderen met mij, steekhoudend is.

Graag wil ik wel eventjes gebruik maken om jou te citeren:
"Als ik zo vrij mag zijn als nieuweling: aan dit forum moet ik ook wel even wennen. Ik zit op een ander forum waar een discussie als deze veel spontaner verloopt. Binnen 24 uur zeker 30 reacties, en is het onderwerp waarschijnlijk al veranderd naar iets vreemds als het belastingstelsel in Finland of tips over het witten van een schoorsteenLachende smiley?"

De reden van mijn bovenstaande quote van jou afkomstig is, dat ik hierin een overeenkomst zie tussen jou eerste conclusie en deze...
Mijn inziens voor zover ik je kan beoordelen, heb je de neiging op het moment dat je iets "neerzet' een reactie verwacht. Op basis van ervaringen op een ander forum verwacht je dat er hier ook binnen 24 uur tientallen reacties komen, terwijl dit niet het geval is. Toen ik jou vraag las, had ik besloten daar echt eens eventjes goed voor te gaan zitten om te voorkomen dat ik uit pure impulsiviteit zou gaan reageren. En, wellicht kan het zo zijn dat anderen deze gedachten met mij delen en op basis hiervan hebben gewacht. Voor jou is het een constatering van een feit dat hier minder reacties zijn, echter hebben deze reacties wel betrekking op jouw vraag. Wanneer iemand hier verteld dat zijn of haar wasmachine op 1400 toeren centrifugeert, dat is dit irrelevant. Aan jou nu de vraag: Hoeveel relevante antwoorden heb je gehad op het andere forum? En, daarnaast is het ook mogelijk dat jij je vraagstelling het andere forum in op vrijdagavond hebt gesteld, een moment dat mensen eerder geneigd zijn om eventjes lekker achter de pc te zitten... Dit is slecht een hypothese, maar niet uit te sluiten.

Weet je..., zo eventjes onder ons.. (alhoewel een ieder dit kan lezen), ik weet dat hoop een mens doet leven. Misschien is het een idee om je verwachtingen iets bij te stellen, want dat kan een teleurstelling voorkomen. Want hoop kan zich door teleurstelling muteren in wanhoop.
In wanhoop kan een mens nu eenmaal niet helder nadenken en maakt men soms rare bokkensprongen.

Ontspan en geniet van de vriendschappen die je hebt, onvoorwaardelijk,
en zonder te veel verwachtingen. Althans is dit zoals ik dat zie.

Hopende je hiermee iets op weg te hebben geholpen.

Groeten,

Denise
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENISE632 (52)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 december 2014, 17:09
BerichtOnderwerp: Besef dat in de vriendengroep de ware niet zit
 
MARNIX326 schreef:
Kennen jullie het gevoel dat je een leuke vriendengroep hebt, maar dat je na een paar jaar beseft dat de ware vrouw (of man) er voor jou niet bij zit?
Dag Marnix,


Om jou vraag te beantwoorden..., nee, dat ken ik niet.

Wellicht heeft dit ook te maken met de achterliggende motivatie waarop vriendschappen gesloten worden. Je geeft aan dat er binnen een vriendengroep geen ware partner rondloopt. Vanuit dit standpunt of constatering van een feit, vraag ik mij dan ook af wat dan het doel van de vriendschap was op het moment dat je deze afsloot?

Groeten,

Denise
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DENISE632
Pagina 1 van 1