Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2016, 16:11
|
|
|
We hebben in het verleden wel eens speeddaten in het noorden georganiseerd. Daar was toen helaas niet zoveel animo voor.
Voor de verschillende evenementen wisselen we regelmatig van locatie. Bij het speeddaten valt het niet mee om een geschikte locatie te vinden dus dan komt Alphen toch gauw weer in beeld.
Maar we nemen het mee richting redactie. Wie weet
En mochten er mensen zijn die suggesties hebben voor geschikte locaties dan horen we dat uiteraard graag. Denk dan aan een niet al te dure locatie, sfeervol, genoeg ruimte, veel tafeltjes (75) en stoelen (150), goed bereikbaar met ov, wij regelen zelf de catering, beschikbaar op zaterdagmiddag/avond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS400
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2016, 19:40
|
|
|
Ik zou ook graag een keer meedoen aan een single activiteit in Houten. Dat is voor mij goed te bereizen. Ik denk er over om 12 Maart mee te doen. Tot wanneer kan ik mij opgeven?
Groeten, Paulus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2016, 08:11
|
|
|
In samenwerking met een deelnemer van Funky Fish willen we op 2 april met een groep singles gaan lunchen en bowlen in Groningen.
Samen lunchen, kosten verschillend. Bowlen, 27euro per baan per uur, kosten gedeeld door aantal deelnemers (op die baan)
Doe je mee??
Laatst aangepast door
|
ADELAAR559
|
op donderdag 10 maart 2016, 22:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN366
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2016, 20:26
|
|
|
CM-vrouw, hoe was jouw dag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2016, 00:11
|
|
|
Dag Herman,
Leuk dat je deze vraag stelt! Mijn dag was mooi doordat ik iets kon betekenen voor vrouwen die in een moeilijke/ pijnlijke situatie verkeren. Waardevol en mooi om te zien de kracht/aangrijpingspunten van deze vrouwen. Weer verder kunnen met hun leven. Kleine lichtpuntjes het delen met anderen in vergelijkbare situaties. Prachtig deze ervaring!
Gr. Marenth
Laatst aangepast door
|
MARENTH030
|
op woensdag 9 maart 2016, 00:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2016, 10:34
|
|
|
Wil je meer weten? Stuur me gerust een mailtje
Laatst aangepast door
|
ADELAAR559
|
op donderdag 10 maart 2016, 22:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN366
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2016, 12:45
|
|
|
Hoe werkt cm op mobiel het makkelijkst? Is hier n aparte instelling voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN366
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2016, 14:06
|
|
|
In profielen kom ik nog wel eens teksten als: "heb een hekel aan onrecht" "kan niet tegen oneerlijkheid" tegen. Als tikje naïeve Verwegistaner denk ik dan: zijn dit geen open deuren of vanzelfsprekendheden? Er zal toch niemand denken laat staan typen: "onrecht, oneerlijkheid, doe mij er maar een onsje meer van"
benieuwd naar reacties, groet Herman
(nb Ja ik bekend met verhalen/ervaringen over onrecht, oneerlijkheid in afgebroken relaties)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS400
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2016, 19:29
|
|
|
FLOWER334 schreef: | Rendez-Vous (ontmoeting)
Een ontmoetingsavond voor christelijke singles vanaf 35 jaar. Waarbij je in een gezellige ontspannen omgeving onder het genot van een hapje en een drankje anderen kan leren kennen. Of je nu single, alleenstaande ouder, gescheiden, weduwe of weduwnaar bent, je bent van harte welkom!
Vanaf 20.00 kun je terecht bij: "Heren van Houten" (Het Rond 160) te Houten.
Kosten € 5,00 p.p. Graag van te voren aanmelden, dat kan via FLOWER334. |
Ik vond het een bijzonder geslaagde avond. Vooral het wisselen van tafel tijdens de quiz vond ik heel fijn. Ik vind het fijn dat ik mijn e-mail heb kunnen schrijven op een lijst om op de hoogte gehouden te worden van Single activiteiten in Houten e.o. Ik voelde mij echt gewaardeerd en we hebben ook flink wat gelachen samen. Ik kom zeker nog een keer naar een single activiteit in Houten e.o.
Groeten, Paulus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARANKA409
|
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2016, 13:13
|
|
|
Wat een leuk idee, zijn er al mensen die zich hebben aangemeld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JUDITH104
|
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2016, 19:38
|
|
|
RENS448 schreef: | Nee dat is hoererij. De Bijbel is vrij duidelijk. 1 Cor 7 en
3Want dit wil God: uw heiliging, dat gij u onthoudt van de hoererij, 4dat ieder uwer in heiliging en eerbaarheid zijn vat wete te verwerven,5niet in hartstochtelijke begeerlijkheid, zoals ook de heidenen, die van God niet weten, 6en dat men zijn broeder niet slecht behandele of bedriege in deze zaak, want de Here is een wreker van dit alles, zoals wij u ook vroeger gezegd en nadrukkelijk betuigd hebben. 7Want God heeft ons niet geroepen tot onreinheid, maar in heiliging. 8Daarom, wie dit verwerpt, verwerpt niet een mens, maar God, die u immers ook zijn heilige Geest geeft.
De gelovigen uit de heidenen hebben zich te onthouden van bloed, hoererij en het verstikte.
Ik heb samengewoond met een ongelovige en ben daardoor van m'n geloof gevallen. Het zijn geen geintjes. Ik had wel verloren kunnen gaan toen als ik onder een auto was gelopen. Het is dat m'n moeder bleef bidden.
Maar zelfs als allebei willen wachten moet je heel duidelijk grenzen stellen. Voorgangersechtpaar dat ik vroeger had gaf elkaar nog niet eens een hand. Vrij extreem, maar ligt aan de personen. Of de hele tijd afspreken met anderen erbij.
http://alikennedylive.com/2011/06/24/godly-dating-principle-7-boundaries-boundaries-boundaries/ |
Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel niemand, en iedereen heeft het recht om zijn/haar eigen mening te vormen over dit onderwerp. Ik vind hoererij wel een erg heftige benaming. Ik persoonlijk ben van mening dat het zeker niet de bedoeling is om (zoals dat tegenwoordig erg vaak gebeurt) met iedereen maar de lakens te delen. Maar ik vind wel dat als je een wat langere relatie hebt dat dit mogelijk moet zijn. Wat ik ook heb gezien is dat mensen er maar heel vlug voor kiezen om te gaan trouwen, zodat ze sex kunnen hebben. Nogmaals dit moet ieder voor zich bepalen, maar ik denk dat de basis voor een huwelijk liefde moet zijn, en de sex moet zeker niet het belangrijkste zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2016, 19:50
|
|
|
Voor een maandje weer aanwezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CATO943
|
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2016, 21:15
|
|
|
Er is al erg veel over dit onderwerp geschreven. Ik denk dat het belangrijk is juist met deze gevoelige dingen, dat je beseft dat het erg gemakkelijk is verder te gaan. Maar erg lastig om een stap terug te doen. En je krijgt nooit spijt van wat je níet hebt gedaan. Ik heb gemerkt dat sommige mensen me anders benaderden omdat ik gescheiden ben. Een man was zelfs zo cru om het zo te zeggen 'Ik snap niet waar je zo moeilijk over doet. Als je gescheiden bent en een kind hebt...' Dat deed pijn... Juist omdat ik als geen ander weet hoeveel verdriet zoiets geeft. Omdat je weet dat je leven soms heel erg anders loopt dan je verwachtte, hoopte en wenste. Maar probeer vooral naar je eigen geweten te luisteren. En doe geen dingen waar je spijt van krijgt. Het zegt genoeg als iemand het jou niet waard vindt om geduld voor/met je te hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA498
|
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2016, 12:56
|
|
|
HERMAN366 schreef: | In profielen kom ik nog wel eens teksten als: "heb een hekel aan onrecht" "kan niet tegen oneerlijkheid" tegen. Als tikje naïeve Verwegistaner denk ik dan: zijn dit geen open deuren of vanzelfsprekendheden? Er zal toch niemand denken laat staan typen: "onrecht, oneerlijkheid, doe mij er maar een onsje meer van"
benieuwd naar reacties, groet Herman
(nb Ja ik bekend met verhalen/ervaringen over onrecht, oneerlijkheid in afgebroken relaties) |
Tuurlijk zijn dit standaard respect dingen maar toch is dit niet altijd het geval bij iedereen. Vandaar dat dit nog extra vermeld wordt je weet tenslotte niet waarom iemand het vermeld en wat de achterliggende gedachte is.
En ik denk dat iedereen verhalen of ervaringen persoonlijk is en niet de reden mag zijn om niet serieus te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA498
|
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2016, 12:59
|
|
|
MARIO216 schreef: | Voor een maandje weer aanwezig |
Gezellig en welkom dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CATO943
|
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2016, 20:50
|
|
|
Wel grappig eigenlijk, ik ben die opmerking geloof ik nog niet tegen gekomen. Of hij is niet blijven hangen. Maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer als 'ik houd van eerlijkheid en vind het belangrijk dat iemand betrouwbaar is'. Gewenst gedrag benoemen Klinkt wat positiever misschien..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2016, 19:40
|
|
|
ARANKA409 schreef: | Wat een leuk idee, zijn er al mensen die zich hebben aangemeld? |
Haai Aranka, Met mijzelf en de organisator bij FF meegerekend staat de teller op 6.
Doe je ook mee?
Laatst aangepast door
|
ADELAAR559
|
op vrijdag 18 maart 2016, 19:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NOARA184
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2016, 18:18
|
|
|
Ja precies Cato 0943.
Ik kan me heel goed voorstellen hoe dat kan voelen als mensen zulke opmerkingen maken. Niet omdat je getrouwd bent geweest en moeder bent betekent het dat nu dat je ineens anders naar sex zou moeten gaan kijken? Ik ben het met je eens. Ikzelf ben een vrouw van 35 en nog niet getrouwd. Dan krijg ik ook vaak te horen dat ik net zo goed sex kan hebben en het vetrouwen van Gods plan zou moeten laten varen. Nah dus niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWER334
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2016, 16:30
|
|
|
Rendez-Vous (ontmoeting)
Een ontmoetingsavond voor christelijke singles vanaf 35 jaar.
Vanaf 20.00 uur kun je terecht bij: "Heren van Houten", Het Rond 160, Houten. Entree € 10,=, dit is inclusief eerste kopje koffie/thee en een hapje. (Graag gepast betalen op de avond).
Vanaf 20.30 uur zorgen we voor een korte invulling van de avond. De rest van de avond is er uiteraard ook nog voldoende ruimte om onder het genot van een hapje en een drankje anderen te leren kennen.
We vinden het leuk als jij ook komt!
Vanwege de beperkte ruimte, graag voor 17 mei aanmelden! Aanmelden kan via FLOWER334
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE185
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2016, 19:47
|
|
|
Persoonlijk ben ik voor seks na het huwelijk, iets waar je naartoe leeft. Hoe mooi zou het zijn om samen daar naartoe te leven, dan heb je nog wat te ontdekken voor na het huwelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DOORTJE192
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2016, 00:20
|
|
|
Vanavond sprak ik een vriend. Kort van stof. Maar de woorden sloegen in.
t bloed van zijn kat was goed. maar met de kat gaat het slecht.
De kat is zwart en ijgenwijs. Aanhankelijk en obstinaat.
Als we skypen komt hij erbij tussen toetstenbord en scherm.
Als we terugkomen van vakantie zit hij precies in onze blik met de rug naar ons toe
mijn vriend vertaalt: de kat zegt nu dat hij boos is. precies een mens..
en nu gaat het slecht met de kat van mijn goede vriend
ik heb gehuild
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE178
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2016, 19:29
|
|
|
Mogelijke locaties kunnen zijn:
-Zuiderhof Zwolle (CGK) - nieuwe buiten societeit Zwolle - Urbana Zwolle - uitspanning het Engelse werk Zwolle - het parochiehuis Zwolle - etc. etc.
En er is vast nog wel meer te vinden wat centraler dan Alphen ad Rijn ligt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2016, 10:18
|
|
|
Beste JOKE178,
Bedankt voor deze locaties! We gaan ze in ieder geval online bekijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA498
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2016, 12:03
|
|
|
JOKE178 schreef: | Mogelijke locaties kunnen zijn:
-Zuiderhof Zwolle (CGK) - nieuwe buiten societeit Zwolle - Urbana Zwolle - uitspanning het Engelse werk Zwolle - het parochiehuis Zwolle - etc. etc.
En er is vast nog wel meer te vinden wat centraler dan Alphen ad Rijn ligt |
super
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEDDY962
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2016, 09:31
|
|
|
Hallo,
Vrijdag 29 april 2016, is er een gelegenheid om elkaar gezellig te ontmoeten in de brasserie van: Hotel Goes Anthony Fokkerstraat 100 4462 ET Goes
Alle leden en proefleden worden uitgenodigd, om vanaf 17:00 uur elkaar te ontmoeten. U kunt hier een hapje en een drankje bestellen. Er is voldoende parkeergelegenheid en het gebouw is toegankelijk voor rolstoelen. U kunt een vriend of vriendin meebrengen. Hebt u vragen dan kunt u mij altijd mailen, dan zal ik uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Groetjes Teddy962.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KIM364
|
|
Geplaatst: zondag 24 april 2016, 15:40
|
|
|
Hoe doe je dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2016, 15:26
|
|
|
Beste KIM364,
Als je niet langer gebruik wilt maken van het account, kun je de redactie mailen. Het abonnement wordt dan beëindigd en het account verwijderd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEDDY962
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2016, 17:15
|
|
|
Hallo,
Vrijdag 29 april 2016, is er een gelegenheid om elkaar gezellig te ontmoeten in de brasserie van: Hotel Goes Anthony Fokkerstraat 100 4462 ET Goes
Alle leden en proefleden worden uitgenodigd, om vanaf 17:00 uur elkaar te ontmoeten. U kunt hier een hapje en een drankje bestellen. Er is voldoende parkeergelegenheid en het gebouw is toegankelijk voor rolstoelen. U kunt een vriend of vriendin meebrengen. Hebt u vragen dan kunt u mij altijd mailen, dan zal ik uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Groetjes Teddy962. Lachende smiley
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|