ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CATO943
ChristianMatch forum index » Berichten van CATO943
Auteur Bericht
CATO943 (46)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 17 maart 2016, 20:50
BerichtOnderwerp: "Hekel aan onrecht, oneerlijkheid"
 
Wel grappig eigenlijk, ik ben die opmerking geloof ik nog niet tegen gekomen. Of hij is niet blijven hangen. Maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer als 'ik houd van eerlijkheid en vind het belangrijk dat iemand betrouwbaar is'.
Gewenst gedrag benoemen Knipoog smiley Klinkt wat positiever misschien..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CATO943 (46)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2016, 21:15
BerichtOnderwerp: sex voor het huwelijk
 
Er is al erg veel over dit onderwerp geschreven. Ik denk dat het belangrijk is juist met deze gevoelige dingen, dat je beseft dat het erg gemakkelijk is verder te gaan. Maar erg lastig om een stap terug te doen.
En je krijgt nooit spijt van wat je nĂ­et hebt gedaan.
Ik heb gemerkt dat sommige mensen me anders benaderden omdat ik gescheiden ben. Een man was zelfs zo cru om het zo te zeggen 'Ik snap niet waar je zo moeilijk over doet. Als je gescheiden bent en een kind hebt...'
Dat deed pijn... Juist omdat ik als geen ander weet hoeveel verdriet zoiets geeft. Omdat je weet dat je leven soms heel erg anders loopt dan je verwachtte, hoopte en wenste.
Maar probeer vooral naar je eigen geweten te luisteren. En doe geen dingen waar je spijt van krijgt. Het zegt genoeg als iemand het jou niet waard vindt om geduld voor/met je te hebben...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CATO943
Pagina 1 van 1