| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Martha vergat in al haar ijver om goed te doen voor anderen, dat er momenten in haar leven zouden moeten zijn waarin ze aan zichzelf mocht denken. Eigenlijk vind haar in haar gedrag wel veel op jou lijken Jonathan. Het lijk wel alsof je voortdurend bezig bent het anderen naar hun zin te maken. Daarmee loop je de kans jezelf voorbij te lopen. Soms denk ik wel eens, wie is de echte Jonathan, wat zijn zijn echte motieven en verlangens. Je doet soms zo je best ruzies te sussen, te zoeken naar een middenwweg in alles, dat ik me afvraag: kennen we je werkelijk? Dit is niet negatief bedoeld hoor, want in mijn ogen ben je een toffe gozer, maar ik vraag me wel eens af of je niet té sociaal bent en of je daarmee geen tekort doet aan jezelf. |
Chatuliem, ik vind het geen vergelijking... Martha besteedde haar tijd aan het huis, de aandacht voor Jezus ging daarom aan haar voorbij...
Ik weet zeker dat Jonathan heel serieus en met zijn hart met het geloof bezig is, dus vandaar dat ik het niet te vergelijken vind.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:14
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Tessybear kijkt voor ons of Lenette op een zaterdagavond optreed. Anders wordt het waarschijnlijk een vrijdagavond, neem ik de dag erna gewoon vrij . Ergens eerder in het topic staat een verwijzing naar de site van Lenette van Dongen! |
Zaterdag 19 Februari 2011, Oude luxor theater Rotterdam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:15
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | ZINGA, opletten: de komende drie dagen onweer voorspeld  |
Jaaaaah, dat zei je vorige x ook en toen kwam er niets!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:17
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zaterdag 19 Februari 2011, Oude luxor theater Rotterdam  |
Wat goed van je Tess ,staat in mijn agenda. Moeten alleen wel de kaarten nog reserveren hè!
Meiden,geef je op voor een super gezellige avond! Gewoon DOEN!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:19
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | ZINGA, opletten: de komende drie dagen onweer voorspeld  |
Voorspeld zei je toch?
De volgende baan die ik wil is weerman ( vrouw) worden;
*er is kans op inweer *de temperatuur ligt tussen de 20 en 30 graden *plaatselijk valt er een bui
Tja....zo kan ik het ook natuurlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:20
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Natuurlijk ben ik dit helemaal met je eens.
Maar wat betreft het gezond leven, en je lichaam gezond houden, hoor ik vooral tips, gezond eten, niet TE ......., en dat we tevreden moeten zijn.
Mijn vraag is of we met onze gezondheid ook nadenken over de taak/zorg/verantwoording die we hebben voor de mensen uit onze directe naaste omgeving. Hoe zien jullie dat?? |
Ik ben een aantal jaar terug heilssoldaat geworden, en gezien de maatschappelijke functie van het Leger des Heils betekent dit dat je moet beloven geen drank of drugs te gebruiken, en niet te roken, gokken, ec..etc...alles wat verslavend kan werken. Immers, als je andere mensen wilt helpen om van verslavingen af te komen dien je wel het goede voorbeeld te geven, toch? Mijn uniform heb ik zo goed als aan de wilgen gehangen, maar toch hou ik me hier nog steeds aan. Gewoon, omdat ik dat gewend ben. Het heeft me bewust gemaakt van de voorbeeldfunctie die we als christenen hebben, maar ik denk dat de verantwoordelijkheid toch vooral bij onszelf ligt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:23
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Voorspeld zei je toch?
De volgende baan die ik wil is weerman ( vrouw) worden;
*er is kans op inweer *de temperatuur ligt tussen de 20 en 30 graden *plaatselijk valt er een bui
Tja....zo kan ik het ook natuurlijk! |
Vanavond op het 8 uur journaal. Langs de oostkant van het land, van Limburg tot Groningen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Vanavond op het 8 uur journaal. Langs de oostkant van het land, van Limburg tot Groningen.  |
Let er maar eens op Mario.....dat is een van de redenen dat ik het weerbericht wegzap.
Er is een kans op....... houd u rekening met......
Zo heerlijk vaag allemaal,was mijn werk maar zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:29
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Natuurlijk ben ik dit helemaal met je eens.
Maar wat betreft het gezond leven, en je lichaam gezond houden, hoor ik vooral tips, gezond eten, niet TE ......., en dat we tevreden moeten zijn.
Mijn vraag is of we met onze gezondheid ook nadenken over de taak/zorg/verantwoording die we hebben voor de mensen uit onze directe naaste omgeving. Hoe zien jullie dat?? |
moeilijk, moeilijk, moeilijk... Als je iemand goed kent is het gemakkelijker omdat je toch al andere gesprekken hebt gehad... Ik ben daar zelf wel voorzichtig in... je wilt iemand ook niet gelijk daarop aanspreken... Nog niet zolang terug was ik op een verjaardag, waar ik gewoon schrok van een meid die anorexia had... gelukkig ontstond er gaandeweg een gesprek, maar vind het altijd moeilijk om direct daar over te zijn en er zelf over te beginnen, ik wil een ander ook niet kwetsen. Ben zelf ook wel benieuwd hoe je dat nou het beste aan kunt pakken... God wil dat we goed voor onszelf zorgen; als je dan ziet dat een ander dat laat, mag je dat denk ik ook zeker zien als de ander helpen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:37
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Let er maar eens op Mario.....dat is een van de redenen dat ik het weerbericht wegzap.
Er is een kans op....... houd u rekening met......
Zo heerlijk vaag allemaal,was mijn werk maar zo  |
Er is een kans op bevalling... houd u rekening met veel ongemak...
zoiets?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:38
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Er is een kans op bevalling... houd u rekening met veel ongemak...
zoiets?  |
Ja en die kans ligt tussen nu en 9 maanden. U kunt een mooi kindje krijgen maar ook een lief kindje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:39
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Er is een kans op bevalling... houd u rekening met veel ongemak...
zoiets?  |
hihi, die Tess...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:43
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | De kans op een "lief kind" is groter dan de kans op een mooi kind... |
Ach......wat heb ik toch ook een makkelijk vak Dank je, Tess !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:46
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ach......wat heb ik toch ook een makkelijk vak Dank je, Tess ! |
Tja, jij hebt er voor geleerd... Ik ben ervaringsdeskundige
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:47
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: |
Hoi Shanita, Uit je reactie lees ik dat je niet begrijpt wat ik daarmee bedoelde. Ik doelde niet op majoor Boshardt, dat zij geen ware gelovige zou zijn... nee, ik doelde op de uitspraak die Pieter deed over de homo's die niet zoals majoor Boshardt dat kon opbrengen, kunnen leven. Daar hoorde ik die cynische noot.
Een "ware christen" (voor mijn part "christen") is denk ik iemand die gelooft dat Jezus voor zijn/haar zonden is gestorven, die gelooft in de genade en de liefde van God, vertrouwt op God. Maar ik vind dat je uit moet kijken om iemand die je niet kent daarop te beoordelen, ook als dat betekent dat een christenhomo niet zo 'netjes' kan leven als bijv. majoor Boshardt. Hoop dat je mij nu snapt. |
Hoi Susannah,
Ik begreep je wel helemaal hoor.
Ik heb er gewoon even wat gedachten van mezelf bijgezet in mijn posting.
Vriendelijke Groet,
Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:53
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Tja, jij hebt er voor geleerd... Ik ben ervaringsdeskundige  |
Geleerd? Ik praat mn hele leven al zoveel hoor Oh...bedoel je mijn baan misschien , ben 18 keer tante,helpt ook hoor en daarnaast veel vrienden met kinderen dus mijn vraagbaak is bijna om de hoek!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:55
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Geleerd? Ik praat mn hele leven al zoveel hoor Oh...bedoel je mijn baan misschien , ben 18 keer tante,helpt ook hoor en daarnaast veel vrienden met kinderen dus mijn vraagbaak is bijna om de hoek!! |
Dus ook nog eens ervaringsdeskundige 
Vandaar dat je zo lekker vaag blijft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:56
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dus ook nog eens ervaringsdeskundige 
Vandaar dat je zo lekker vaag blijft  |
En,bedankt hè, vind jou ook aardig ( waarom ook alweer?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:03
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | En,bedankt hè, vind jou ook aardig ( waarom ook alweer?) |
Omdat ik een heeeeel lief kind ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:04
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Omdat ik een heeeeel lief kind ben  |
Oh ja, dat was het en heel erg mooi van binnen ook ( en buiten is ook niets mis mee hoor) Jij had daar toch zo`n mooie uitspraak over??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:04
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Oh ja, dat was het en heel erg mooi van binnen ook ( en buiten is ook niets mis mee hoor) Jij had daar toch zo`n mooie uitspraak over?? |
Jah...ben em ff kwijt, was iets met kinderen geloof k
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:09
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jah...ben em ff kwijt, was iets met kinderen geloof k  |
Ergens reageerde je in een topic ( hoe heerlijk vaag weer ,Carin) dat mannen soms zo op je uiterlijk reageerden en daar had je een mooie uitspraak over maar welke ook alweer
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op dinsdag 20 juli 2010, 23:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:11
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ergens reageerde je in een topic ( hoe heerlijk vaag weer ,Carin) dat mannen soms zo op je uiterlijk reageerden en dara had je een mooie uitspraak over maar welke ook alweer  |
Oh jaaaaaaa....
Als je de buitenkant al zo mooi vind, dan zul je je echt verwonderen over de binnenkant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:12
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Oh jaaaaaaa....
Als je de buitenkant al zo mooi vind, dan zul je je echt verwonderen over de binnenkant  |
Dat is em , geweldig!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:13
|
|
|
|
|
ik zoek geen relatie ik zit hier voor de gezelligheid en om vriende en vriendinne temaken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:15
|
|
|
|
| BENNY340 schreef: | | ik zoek geen relatie ik zit hier voor de gezelligheid en om vrienden en vriendinnen te maken. |
Helpt het als je dan vaak online bent, Benny?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:16
|
|
|
|
Ik ben de boer jij het veld ik zaai jij groeit gyneacoloog oogst seizoen na seizoen
(of hoort dit bij gedichten thuis?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:17
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik ben de boer jij het veld ik zaai jij groeit gyneacoloog oogst seizoen na seizoen
(of hoort dit bij gedichten thuis?) |
Kan deze spreuk wel in de winkel ophangen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:17