| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:07
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Het spijt me Tess, ik lust geen alcohol behalve......champagne Maar dan wel graag in een fles, mijn schoenen smaken niet zo lekker meer hoor na een dag werken 
En, morgen krijg ik gezinsuitbreiding, direct uit mijn werk, zie je wel dat zoiets best te plannen is? |
Zorg dan wel dat het niet te koud is in huis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:07
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Hie mag je alles opschrijven over Jeugdsentiment.
De gedrukte Top40 ophalen tot een LP. Schrijf het op en geniet. |
The Beatles op een Kenwood, snoeihard.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:08
|
|
|
|
Oh mensen, jullie gaan heerlijk picknicken morgen, hoop zooo dat het weer prachtig is. Wens jullie een super leuke dag toe, fijne contacten en uiteraard.....een vervolgdatum
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:08
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Van die zoete rode matjes |
Niet zoet maar ZUUR
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:09
|
|
|
|
[quote=MARIO216]Hie mag je alles opschrijven over Jeugdsentiment.
voor een dubbeltje met de gele tram naar Scheveningen met mijn grote broer en krentebollen met zand eten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Wat voor één was het er?  |
opel ascona van 1978 geloof ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Zorg dan wel dat het niet te koud is in huis! |
Niet te koud? Zal ik ook een emmer met warm water en handdoeken neer moeten leggen,denk je ? Wat fijn een ervaringsdeskundige !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | opel ascona van 1978 geloof ik |
Tjonge......noem je dat jeugdsentiment? Nee, laten we het dan over de Citoën snoek hebben,das pas een mooie klassieker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:11
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | NOPE...Die heette Johan. Johan Maasbach wereld Zending
Ik kijk regelmatig op zondagmorgen naar David Maasbach (kan net voordat ik weg moet voor de eigen kerkdienst) Hij heeft vaak een goede en heldere boodschap. Geweldig dat dit mogelijk is via een commerciële zender. |
O ja, inderdaad, Johan.
Is al een tijd terug dat ik het heb gezien.
Bent er zelf niet zo onder de indruk van.
Ik hou zelf meer van katholieke diensten en Gereformeerd Vrijgemaakte diensten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
|
|
|
|
Even weer onder jullie aandacht brengen 
Tips zijn nog steeds van harte welkom, net als mensen die graag mee willen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Niet te koud? Zal ik ook een emmer met warm water en handdoeken neer moeten leggen,denk je ? Wat fijn een ervaringsdeskundige ! |
Vergeet geen kruik in je bed te leggen he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
|
|
|
|
[quote=MARIO216]
Nina Ricci l' air du temps
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:12
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Vergeet geen kruik in je bed te leggen he. |
De klossen liggen al klaar enne......niet vertellen hoor maar het wordt een meisje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:15
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | De klossen liggen al klaar enne......niet vertellen hoor maar het wordt een meisje  |
hopelijk hou je er geen k a t e r aan over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:16
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Tjonge......noem je dat jeugdsentiment? Nee, laten we het dan over de Citoën snoek hebben,das pas een mooie klassieker  |
Ja, ik wel . was mn eerste auto. voor 2000 piek . Was echt een rib uit mn lijf. Voel het nog Maarja , Zeeuwen sien zuunig he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:18
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hopelijk hou je er geen k a t e r aan over  |
Van wat? Die jagemeister of die gezinsuitbreiding?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:19
|
|
|
|
De tussenstand:
1 Mariska501: 1841 postings + 19 2 Henk710 : 1321 postings + 12 3 Jonathan840 : 1208 postings + 155 4 Tessybear731 : 1179 postings + 157 5 Mario216 : 1024 postings + 84 6 Chatuliem...: 1040 postings + 29 7 Susannah474: 939 postins +... 8 Hannah810 : 927 postings + 38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:20
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hopelijk hou je er geen k a t e r aan over  |
Die kater is al geweest hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:20
|
|
|
|
Slaap lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:21
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Slaap lekker  |
Welterusten Mario
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:21
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Oh mensen, jullie gaan heerlijk picknicken morgen, hoop zooo dat het weer prachtig is. Wens jullie een super leuke dag toe, fijne contacten en uiteraard.....een vervolgdatum  |
Ben je er dan wel bij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:24
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Bessssstee Eva,
We hebben allemaal onze wortels in het paradijs. Dus wat wat betreft, zijn we allemaal eender.
Sommige mensen, kunnen wel eens heeeeeel gevoelig zijn Niet alleen voor de inhoud, maar ook voor de taal. Soms kan ongemerkt een zinswending anders overkomen, dan bedoeld. Een zinswending, die je zelf niet bewust bent... omdat we allemaal uit hetzelfde worteltje afstammen * ook ik maak schrijffouten... en allemaal het liefst ook van die boom der kennis eten... We willen als mens, alles zo graag WETEN! En als we het dan weten... dan schrijven we woorden, zinnen, hoofdstukken, boeken vol, mega, mega een heel internet vol! Met nu al 4 miljard internet IP adressen! De boom der kennis groeide nooit sneller dan in onze dagen! En tegelijk ligt juist in de boom der kennis, de zonde. Oeps! We willen als mens alles ontleden, ontrafelen, ontdekken terwijl de liefde, die andere boom... juist zegt dat we in liefde alles moeten bedekken. Denk aan Sem, Cham en Jafet... met de mantel der liefde bedekken... Daarin ligt de zegen, daarin ligt de vreugde wijn zo ontdek ik niet alleen in de inhoud, maar ook in de vorm dingetjes die een mens soms pijnlijk kunnen raken.
Als ik jou schrijf, dat 'dat rode, dat rode daar' een voltooid deelwoord is en dus met een d moet... dan denk je (of een ander) Duhhhh!!! Het is heel moeilijk, om na kritiek direct te zeggen: D ..... :D
Ja...
:D :D :D
drie keer is scheepsrecht
Waarom zeg ik dit?
Eh... geloven is een werkwoord maar de wijze waarop dat werkwoord soms geschreven wordt kan soms overkomen als dwang terwijl Christus juist leert> 'mijn juk is zacht'
kortom> Geloven is een werkwoord met een zachte g Belangrijk! ja, want het is de toon die de muziek maakt ennuhh...
hoe schrijf je hier een zachte g? |
Heb je inmiddels gemaild
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Ben je er dan wel bij? |
Nope, zijn werkpaarden en sierpaarden hè, ik hoor bij de eerste categorie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja, ik wel . was mn eerste auto. voor 2000 piek . Was echt een rib uit mn lijf. Voel het nog Maarja , Zeeuwen sien zuunig he  |
He Visser, weet je zeker dat die auto was en geen vrouw ?? Want die zijn gewoonlijk duurder dan een auto .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:40
|
|
|
|
Als het een beetje meezit, dan hoop ik morgen ook aanwezig te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK546
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:43
|
|
|
|
volgen er meer:P
Maar Pieter het lijkt wel of je Tessybeer probeert aan te vallen. zo komt het op mij over in ieder geval.
En ook al zit die 1% op het forum, kan jet het ook al met elkaar over dingen hebben.
Er zijn ook jongeren waar ze thuis maar weinig met bepaalde vraagstukken of problemen mee kunnen aankomen dus dan kan een forum een uitkomst zijn voor ze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS814
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:49
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Ok, je gelooft dat je bij je sterven, naar de hemel gaat.
Je gaat naar de hemel... en dan?
Wat stel je je in 'hemels naam' voor wat je daar gaat doen?
Ik ben benieuwd hoe en wat mensen hier er over denken...
Krijg je een harp in de handen gedrukt om alsmaar muziek te maken oid?  |
Volgens een oude rabijnse visie is het genot van hemel te vergelijken met het hebben van sex met je partner op een zonnige dag. Maar dan duizend keer beter! COOL ! Kan niet wachten tot ik dood ben Nu nog eerst die partner vinden........
Laatst aangepast door
|
LAURENS814
|
op vrijdag 30 juli 2010, 22:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:50
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik kan alleen maar zeggen...
als je echt met mij begaan bent bidt dan voor mij, dat ik de kracht weer vind voor dit leven.
Suus |
Wat een prachtige reacties he Susannah, zou je die ook krijgen van mensen in je privéleven? 't Zal heel wat tijd vergen om je zo'n heel verhaal te vertellen bij de koffie na de dienst zoals je ze hier krijgt. Kan je wel zien dat God je altijd vindt? CM is er niet voor niets. Neem het allemaal ter harte en wees dankbaar voor al die prachtige vriendschap. Tel je zegeningen, klinkt ouderwets maar helpt. Vraag Hem wat Hij van je wil waarom je het zo moeilijk hebt, zet je hart en je ziel open en je zult Zijn antwoord ervaren. Vraag elke dag om leiding door Zijn Geest en geniet van Zijn Liefde in alles in en om je heen. Wees dankbaar voor Zijn Liefde en schrijf es op of zeg hardop waarmee je allemaal blij bent, wat je niet zou willen missen. En wat je wel mist? Elk nadeel heeft zijn voordeel. Verlies je gevoel voor humor niet. Stap uit je slachtofferrol en haal eens een paar keer diep adem en zucht goed uit. Zorg goed voor jezelf en vergeef jezelf. Dank voor de nieuwe dag voordat je eraan begint en vertrouw je aan Hem toe, iedere ochtend opnieuw. Zet 'm op!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:51
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Zou je dit misschien uit kunnen leggen want ik probeer wel zeker de zondagsheiliging te doen. Sjalom Martin |
Een terrasje pakken op zondag of naar een zwembad enz. zal ik niet gauw doen Martin.
|
|
| Naar boven |
|
|