Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 15:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik zal niet lachen eeeeecccccchtttttttttttt niet  |
Waarom geloof ik je nou ff niet, Erika? .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 17:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik zal niet lachen eeeeecccccchtttttttttttt niet  |
Gelukkig lag er nog een zak friet in de diepvries. frikandelletje spec. erbij en visser is weer uit de brand. als toetje kipnuggets en mona is voor vanavond om de gaatjes op te vullen.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 22 september 2012, 17:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gelukkig lag er nog een zak friet in de diepvries. frikandelletje spec. erbij en visser is weer uit de brand. als toetje kipnuggets en mona is voor vanavond om de gaatjes op te vullen.  |
Dus....... vandaag al een taart verorbert, de inhoud van een zak friet (waarschijnlijk in de frituur, en er weer uit), een frikadel met uitjes, curry en mayo, kipnuggets en een suikerzoet monatoetje voor vanaaf...... Ga je rollend naar de super, komende week, wanneer die wel weer voorraad heeft?? Of ben je aan het wintervel kweken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:09
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dus....... vandaag al een taart verorbert, de inhoud van een zak friet (waarschijnlijk in de frituur, en er weer uit), een frikadel met uitjes, curry en mayo, kipnuggets en een suikerzoet monatoetje voor vanaaf...... Ga je rollend naar de super, komende week, wanneer die wel weer voorraad heeft?? Of ben je aan het wintervel kweken?  |
Nou , voordat het eens naar mn tenen gezakt is ben ik al weer toe aan de volgende maaltijd. Het is en blijft een leuke bezigheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:20
|
|
|
Misschien er een avondje op gaan zitten? `t ziet er wel lekker uit, Jol. Ik ga morgen maar eens heel gemakkelijk bij mijn (ex)schoonmoeder eten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:21
|
|
|
ik heb wel eens gelezen dat je ze dan even in zacht kokend water moet leggen. Ze zullen dan inderdaad wel zacht worden maar of ze dan net zo lekker zijn betwijfel ik. Of met fruit(appel, banaan) in een dichtgeknoopte plasticzak doen.Maar dan zijn ze vandaag nog niet zacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:23
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik heb wel eens gelezen dat je ze dan even in zacht kokend water moet leggen. Ze zullen dan inderdaad wel zacht worden maar of ze dan net zo lekker zijn betwijfel ik. Of met fruit(appel, banaan) in een dichtgeknoopte plasticzak doen.Maar dan zijn ze vandaag nog niet zacht. |
Okay, ik zat al even aan de magnetron te denken maar is denk ik geen strak plan voor de smaak... Dan doe ik even de bananentruc... misschien dan morgen zacht(er) en anders dompel ik ze nog even in heet water. Thanks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 18:05
|
|
|
Vers kippe soepie staat te trekken en is bijna klaar. Daarna een lekkere boerenschnitzel en gebakken krieltjes, of te wel een zondags menu
Het wachten is op m'n ma en dan eten maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 19:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vers kippe soepie staat te trekken en is bijna klaar. Daarna een lekkere boerenschnitzel en gebakken krieltjes, of te wel een zondags menu
Het wachten is op m'n ma en dan eten maar  |
Hm, nou ben ik nog wel nieuwsgierig naar de groente erbij........ 
Hier rijst met kip-kerrie overigens. En dan morgen maar es aan de stamp boerenkool, denk ik.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 20:06
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, nou ben ik nog wel nieuwsgierig naar de groente erbij........ 
Hier rijst met kip-kerrie overigens. En dan morgen maar es aan de stamp boerenkool, denk ik....... |
Dat is een goed plan, ga ik van de week ook een keer doen! Zijn er eigenlijk alweer spruitjes? Daar heb ik ook wel weer eens zin in. Ik hou niet van de winter, wel van winterkost!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 20:07
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, nou ben ik nog wel nieuwsgierig naar de groente erbij........ 
Hier rijst met kip-kerrie overigens. En dan morgen maar es aan de stamp boerenkool, denk ik....... |
Stamp boerenkool... is er dan echt geen hoop meer ? Rijdend door de schemer was het inderdaad herfstachtig. bladeren die van de bomen geregend werden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 20:08
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is een goed plan, ga ik van de week ook een keer doen! Zijn er eigenlijk alweer spruitjes? Daar heb ik ook wel weer eens zin in. Ik hou niet van de winter, wel van winterkost! |
Yep, heb ik al gespot ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 20:09
|
|
|
JOL252 schreef: | Yep, heb ik al gespot ... |
mooi...das al 2 dagen eten, nu de andere 5 nog.....suggesties?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 20:11
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | mooi...das al 2 dagen eten, nu de andere 5 nog.....suggesties? |
bami
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 20:12
|
|
|
JOL252 schreef: | Yep, heb ik al gespot ... |
ja hoor wij hebben ze al gegeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 20:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | bami  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 20:14
|
|
|
met spruitjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 20:16
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | met spruitjes?  |
Spruitjes zijn lekker, bami niet. Ik ben vandaag zo aardig geweest bami te koken terwijl ik het zelf niet lekker vind, dus komende weken komt die zooi echt niet meer op tafel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 21:43
|
|
|
Dacht dat jij geen pasta's luste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 21:45
|
|
|
Die zaten in de soep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 21:47
|
|
|
Hier vandaag al boerenkool
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 16:48
|
|
|
ANNA415 schreef: | Hier vandaag al boerenkool  |
Gister boerenkool met een ongehoord lekkere rookworst Spruitjes ook al gegeten en vandaag kook ik een eitje want meneer AH heeft een heerlijke salade voor me gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dacht dat jij geen pasta's luste  |
Klopt , geen pasta, wel bami, en ik precies andersom, ben dol op pasta maar hou niet van bami, lekker handig he!
Ik heb de boerenkool inmiddels in de vrieser liggen voor vrijdag, de spruitjes liggen in de kast voor woensdag en vanavond is het witlof uit de oven met aardappels en een bak rauwkost.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Klopt , geen pasta, wel bami, en ik precies andersom, ben dol op pasta maar hou niet van bami, lekker handig he!
Ik heb de boerenkool inmiddels in de vrieser liggen voor vrijdag, de spruitjes liggen in de kast voor woensdag en vanavond is het witlof uit de oven met aardappels en een bak rauwkost. |
Aha! Ik eet vandaag lekker nog een keer m'n kippesoep heb nog over en een stukkie vlees daarbij en ik ben weer tevreden!!
En ja steen de groente zitten in de soep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 20:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aha! Ik eet vandaag lekker nog een keer m'n kippesoep heb nog over en een stukkie vlees daarbij en ik ben weer tevreden!!
En ja steen de groente zitten in de soep  |
De kip en vlees had ik in een stuk, en niet in de soep, of nouja, eigenlijk 4 stukjes kip, met franse spercieboontjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:24
|
|
|
HARALD940 schreef: | De kip en vlees had ik in een stuk, en niet in de soep, of nouja, eigenlijk 4 stukjes kip, met franse spercieboontjes. |
geeneens shoarma????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 16:22
|
|
|
en alweer bijna tijd om te koken....zucht. Vandaag spinazietaart met feta en pijnboompitjes met daarbij een griekse salade, erg lekker maar ik heb geen zin om het klaar te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:14
|
|
|
PIETER649 schreef: | geeneens shoarma???? |
Vandaag niet, en euh, gisteren dus ook niet... En begin het toch eigenlijk wel wat te missen, tijd voor een broodje dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:31
|
|
|
HARALD940 schreef: | Vandaag niet, en euh, gisteren dus ook niet... En begin het toch eigenlijk wel wat te missen, tijd voor een broodje dus  |
wat shoarma betreft mis ik het vrijgezelle bestaan nog weleens...
|
|
Naar boven |
|
|