ChristianMatch

Forum

Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
NEL833

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 20:01

IMKE917 schreef:
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik kijk op een geweldig mooie dag terug.
Leuke mensen ontmoet, fijne gesprekken gehad. En dan merk je dat de wereld toch niet zo groot is, hé Nel? Knipoog smiley
Iedereen bedankt voor jullie gezelligheid, en vooral thx to Cross, voor het organiseren. (mag je vaker doen Knipoog smiley)

Hallo " strangangers " / Imke,

Heb het eten s`avonds heel gezellig gevonden, en leuk om iedereen " life " te ontmoeten. Bedankt voor het organiseren Cross, en jij ook Imke voor de gezelligheid aan tafel. Ja, de wereld is soms klein. Hoop dat jullie allemaal een goede terugreis gehad hebben.
Groetjes, Nel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 20:36

GRIFFIN748 schreef:
nou is het ineens weer 'het plein tegenover Intertoys'....op welke van de drie lokaties stond je nou werkelijk:

1. parkeerterrein?
2. bij Intertoys voor de deur?
3. het plein tegenover Intertoys en naast het parkeerterrein?

en waarom zet je die lokatie dan niet in je bericht op het forum?

ik kan niet anders zeggen: lekker duidelijk.

dan is een vuurtoren zo gek nog niet om bij af te spreken

zowel op locatie 1, als op locatie 2 als op locatie 3 griffie!
nl, bij intertoys voor de deur is een parkeerterrein, waarnaast een klein pleintje is, een zeer brede stoep, waar we stonden te kleumen in de zandstorm, om op de laatkomers te wachten, maar helaas, we hadden pech, want ze kwamen niet allemaal!
k hoop dat je er volgende keer weer gezellig bij kunt zijn, griffin!!!

cross; bedankt voor je organisatie; maar kun je volgende keer de zandkorrels achterwege laten op een winderig strand?
sou so fijn sijn!!
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:21

CARIN303 schreef:
Namens mijzelf en mijn loverboy Knipoog smiley

GEFELICITEERD Miekjes en alle anderen die vandaag jarig zijn Lachende smiley

'loverboy'....da's nou niet bepaald complimenterend voor Jonathan, hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:25

And up!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:35

GRIFFIN748 schreef:
'loverboy'....da's nou niet bepaald complimenterend voor Jonathan, hoor.

tja, maar een toyboy... daar istie veul te oud voor
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:35

o, heerlijkheid!

ik kijk net in mijn rooster, en wat denk je: 3 dagen vrij! 17-18-19 september, dus hou er maar rekening mee dat ik langs kom. ja, een buschauffeur heeft het zwaar, dat zie je maar weer: 3 dagen vrij na vier dagen werken...

vraag je nog wel even aan de woningbouw of ze de lift willen laten werken? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(het voorbehoud van de vrije dag kan je dus wegstrepen, nu nog andere kanjers zien te vinden)

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 29 augustus 2010, 21:37
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:38

PIETER649 schreef:
tja, maar een toyboy... daar istie veul te oud voor

is-ie niet voor beide veuls te oud??

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:39

GRIFFIN748 schreef:
o, heerlijkheid!

ik kijk net in mijn rooster, en wat denk je: 3 dagen vrij! 17-18-19 september, dus hou er maar rekening mee dat ik langs kom. ja, een buschauffeur heeft het zwaar, dat zie je maar weer: 3 dagen vrij na vier dagen werken...

vraag je nog wel even aan de woningbouw of ze de lift willen laten werken? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(het voorbehoud van de vrije dag kan je dus wegstrepen, nu nog andere kanjers zien te vinden)

Jottum!

Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje
Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant!
Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar

*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*

Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen?
Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!

Miekjes285

Griffin
Willie400 (onder voorbehoud)
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:49

wellicht een tip voor een volgende keer:

als iemand zich aanmeld, laat-ie dan een mail sturen aan de organisator van het evenement, met daarin zijn/haar telefoonnummer. de organisator noteert dan naam en telefoonnummer op een lijst en stuurt dan een mail terug met zíjn/háár telefoonnummer, zodat er op de dag zelve kontakt gelegd kan worden over exacte lokatie waar 'het volk' staat.

zoals ik zei: een 'tip'. je hoeft er natuurlijk niks mee te doen, maar het werkt zoveel handiger en voorkomt een hoop onvrede, misverstand en chagrijn zoals ik ervaren heb. 't is dan in ieder geval dichtgetimmerd.

overigens Hannah: ik was niet te laat, ik was er rond 13.20u. waarschijnlijk heb je een zwarte streep langs zien (en horen) komen. dat was ik dus...

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 29 augustus 2010, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:51

Weeskinderen, geschreven door Lody van de Kamp.

Een aangrijpend boek over de vervolging van Joden in de 2de Wereldoorlog, geschreven door een orthodox-Joodse rabbijn.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:53

GRIFFIN748 schreef:

als iemand zich aanmeld, laat-ie dan een mail sturen aan de organisator van het evenement, met daarin zijn/haar telefoonnummer. de organisator noteert dan naam en telefoonnummer op een lijst en stuurt dan een mail terug met zíjn/háár telefoonnummer, zodat er op de dag zelve kontakt gelegd kan worden over exacte lokatie waar 'het volk' staat.

zoals ik zei: een 'tip'. je hoeft er natuurlijk niks mee te doen, maar het werkt zoveel handiger en voorkomt een hoop onvrede, misverstand en chagrijn zoals ik ervaren heb. 't is dan in ieder geval dichtgetimmerd.

overigens Hannah: ik was niet te laat, ik was er rond 13.20u. waarschijnlijk heb je een zwarte streep langs zien (en horen) komen. dat was ik dus...

Lijkt mij een heel goed idee, Griffin! Van dingen die misgaan, moet je een leerpunt maken.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:59

KABEE354 schreef:
Max Lucado, ook mooi. Sterren en stippen ook toch...? Lachende smiley

'k Zag pas bij iemand Zijn naam is Jezus liggen, ook van Max Lucado.

Na het even doorgebladerd te hebben, trof het mij direct. 'k Vraag of ik het binnenkort mag lenen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE965

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 22:00

Hoi allemaal,

Gisteren een fijne stranddag met jullie gehad! (en die kunstknietjes van mij die deden het goed Lachende smiley Lachende smiley )
Gezellig en ook fijn om eens zij het wat kort met elkaar wat te delen.
Ik hoop nog eens vaker een uitje mee te maken.

Griffin jammer dat je er niet was!! Volgende keer misschien gewoon eerst parkeren en dan om je heen kijken dat gaat beter dan al rijdend.
Als je een van de eerste bent zoals ik gisteren dan is er ook nog geen groep en heb drie enkelingen elkaar ook goed gevonden door eens even rustig om zich heen te kijken.
Nou ik hoop je een volgende keer te zien!

Hartelijke groet aan jullie allemaal,
Annette
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 22:29

'k Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de foto's! Hoe krijg ik ze te zien?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 22:39

MARIJAN072 schreef:
Dat ik pas vanmorgen hoorde, dat ik vanavond - wel samen met iemand - een sing-in moet lij....eh leiden. Twijfelende smiley
Beetje mijn eigen schuld wel, 'k ben het gewoon vergeten.

Laat ik positief blijven, hopelijk wordt het mijn mooiste moment van de dag. Knipoog smiley

En, goedgegaan?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 22:47

WILLEMIJN232 schreef:
En, goedgegaan?

Viel gelukkig mee! Lachende smiley 'k Hoefde niet zo heel veel te zeggen, heb zelf ook nog kunnen genieten van het zingen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOELLE246

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 22:48

Hoi Asanti

Het is idd moeilijk om overal van te weten uit welke hoek de therapieën komen.
Het is de geest van de tijd waardoor er allerlei occulte zaken zich aan ons opdringen vaak in verborgen jasjes, zodat ze niet herkent worden.
De voetreflextherapie komt uit de zelfde hoek als de acupuntuur.
Het heeft met energie banen te maken.
Voor mezelf heb ik dan al zoiets dan hoeft het voor mij niet, ik wil mijn energie halen uit mijn verbondenheid met Christus.

Een paar jaar geleden heb ik een boekje gelezen over allerlei soorten therapieën, en waar die vandaan kwamen. Het heeft mij veel licht gebracht op bepaalde therapieën en hun achtergronden, het is goed onderbouwd.
Het boekje heet Tovenaars van de twintigste eeuw.
Uitgegeven door Gideon, auteur Gerard Felller
Misschien dat dit boekje kan helpen om de juiste keuzes te maken.
Groetjes Joëlle

ASANTI087 schreef:
Veel therapieen naast de reguliere geneeskunde kunnen worden afgedaan als bijgeloof en je op gevaarlijk vlak begeven.

Ik ben een hele tijd erg afhoudend geweest van homeopathie, accupunctuur, aardstralen ed. Nu had ik door stress en spanning rugklachten, nekklachten en schouderklachten. Erg logisch en fysiotherapie had niet veel baat.
Via vrienden kwam ik bij de voetreflex therapeut om me door massage lekker te kunnen ontspannen. Dit werkt echt. Even helemaal niets, alles loslaten en ik altijd het gevoel dat de bloedcirculatie goed op gang komt en de boel lekker ontspannen word. De boel komt weer los en pijn verdwijnt.

Nu las ik een artikel van een vrouw die als werzame therapeut uit het alternatieve circuit is gestapt en daar vanuit haar levende geloof ernstig tegen waarschuwt.

Ik vind dat zo moeilijk. Hoe kan ik het onderscheid maken tussen bijgeloof en nuttige werking van het menselijke lichaam. Ja... wordt er dan gezegd. Je laten leiden door gebed en de werking van de Heilige Geest.

Maar als idealist kun je overal wat achter zoeken. En nuchter verstand kan je ook op het rechte pad houden.

Ik twijfel nu heel erg door mijn nuchtere verstand en mijn wil om alles los te laten waar God niet achter staat. Ik kom er niet uit.

Hoe kan ik nu echt weten of ik hier beter mee kan stoppen of niet.

Wie kan me een wijs advies geven, hopenlijk op concrete ervaringen en niet op geruchten en algemeenheden.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:03

MARIJAN072 schreef:
Viel gelukkig mee! Lachende smiley 'k Hoefde niet zo heel veel te zeggen, heb zelf ook nog kunnen genieten van het zingen. Lachende smiley

Zo zie je maar weer, achteraf vallen dingen altijd mee...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:05

MARIJAN072 schreef:

Joost zei het al: de mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest, doch dat nimmer op komt dagen.

Thomas van de Vondel
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:06

WILLEMIJN232 schreef:
Zo zie je maar weer, achteraf vallen dingen altijd mee...... Knipoog smiley

Daar heb ik vaker last van.... Twijfelende smiley Knipoog smiley Maar aldoende leert men. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:07

THOMAS968 schreef:
Joost zei het al: de mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest, doch dat nimmer op komt dagen.

Thomas van de Vondel

Klopt helemaal, maar hoe kom je daar vanaf?

Marijan, zou daar wel iets minder last van willen hebben.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 29 augustus 2010, 23:08
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:15

Zondag 29 augustus:

VERWARDE ZAKEN!

Voel dat aan,vertrouw MIJ, leid IK je niet veilig en getrouw?
Wil je MIJ, je MEESTER, geloven, als IK zeg, dat dit alles allèèn maar plaats vindt om je gebeden in verhoring te doen gaan?
Bedenk, dat IK de Allerhoogste ben, die alles weet en alles kan regelen.
Zodra je je zaken, met hun verwarring en moeilijkheden in MIJN handen had gelegd, ben IK begonnen aan een therapie voor alle disharmonie en wanorde.
Je moet weten, dat IK je daarbij niet meer pijn zal doen dan een patiënt zou worden aangedaan door zijn arts, die een therapie heeft uitgedacht, welke naar zijn overtuiging zal helpen, IK zal alles met de grootst mogelijke zorg en liefde doen.
Zeg MIJ, dat je MIJ hierin vertrouwt.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:53

HANNAH810 schreef:
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
Herman388 48 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15
hechas020 48 jaar

Laatst aangepast door
HERMAN388
op maandag 30 augustus 2010, 11:19
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 00:16

VISSER278 schreef:
Keek net even op de buienradar en dacht bij mezelf......... Wouw, wat zitten we hier in Zeeland weer goed. Coole smiley met zonnebril

Ik kom er net vandaan en inderdaad was het een ramp maar ook bij dordrecht was het verschrikkelijk maar gelukkig ben ik weer heelhuids thuis gekomen.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
GIFT296

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 00:16

LEANNE226 schreef:
Er gaan al 10 mensen mee,Gift wil graag de elfde op het lijstje zijn denk ik Knipoog smiley

Goede gedaan Leanne
Ik was niet duidelijk geweest
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 00:17

MARIJAN072 schreef:
'k Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de foto's! Hoe krijg ik ze te zien?

Kreeg net een mailtje, er schijnt een album gemaakt te worden...hoe en wat dat is voor mij ook nog een vraag.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 00:19

THOMAS968 schreef:

Thomas van de Vondel

Is Joost opeens veranderd in Thomas Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 00:27

CARIN303 schreef:
Etiopisch Eritrees sprinkhanen eten. klinkt goed voor een spring in het veld zoals ik. OK tijdens het eten zal ik proberen 'stil' te zitten.
Mijn aanmelding is nog niet definitief moet even afwachten wanneer mijn broer zijn feestje viert...is dat op dezelfde dan dan is het family first.

Dus voor het complete lijstje tot nu toe:

adrianne320
carin303
jonathan890
motormuis997
marianne338
herman040
lepeltje037
rianne544 ( onder voorbehoud)
Rianne
Gift
Mario
Josina022

Ik zal mij wederom ff toevoegen bij het lijstje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOWAAL200

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 00:45

GRIFFIN748 schreef:

Ik moet zeggen als je langs ons gereden ben moet een ploeg van 25 mensen toch wel opvallen tegenover de intertoys op een plein bij de parkeerplaats en dan ga je toch wel kijken of er bekenden bij staan.
En dan te bedenken dat je gezien ben .. maar door reed.
ik had de routeplanner in mijn telefoon geprogrammeerd staan op de parkeerplaats en ik ben er ook gekomen en zag gelijk de ploeg staan.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 01:14

LEANNE226 schreef:
In je eentje meid,nee toch hopelijk????Ik feliciteer je hier maar..........

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Bedankt voor de felicitatie leanne...
nee ik was in goed gezelschap en we hebben samen een hele gezellige avond gehad en we hebben zeker aan jullie gedacht want als we een grote groep zagen zitten of lopen keken we of jullie het waren hahaha... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 ... 6194 Volgende
Pagina 1154 van 6194