Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 03:18
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Mijn man Herman(!) maakt nu uiensoep. Dat is zijn lievelingswerk in de keuken. Voor mij is verboden toegang Ik krijg altijd verrassende maaltijd van kokchef  |
Je kan ook zo 'heerlijk' nagenieten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 10:05
|
|
|
eindelijk een onderwerp naar mijn hart...bij mij hangt het er vanaf wie er thuis eten, dat weet ik nooit van tevoren. en ik zo'n geweldige trek in een frietje van Bram... met piccalilly...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 10:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je kan ook zo 'heerlijk' nagenieten...  |
ja net als bij bruine bonensoep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 10:13
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja net als bij bruine bonensoep  |
bahhhhh, ik wil het niet horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bahhhhh, ik wil het niet horen...  |
Oh nee, we kunnen het idd beter over ehm..... warme kippenpootjes hebben......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:38
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oh nee, we kunnen het idd beter over ehm..... warme kippenpootjes hebben......  |
...nu tik zeker niets meer tegen jou en ook niet tegen Tink en Mars...want zij dwongen mij om zo'n stuk gekakelen op te eten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:42
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oh nee, we kunnen het idd beter over ehm..... warme kippenpootjes hebben......  |
ook lekker vooral van de BBQ he maarre daar is het nu te vies weer voor.. Vandaag even simpel een pizza, heb vanavond kerstconcert en dan moet ik brood meenemen dus ik doe simpel... Denk dat de komende dagen er wel genoeg eten binnenkomt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...nu tik zeker niets meer tegen jou en ook niet tegen Tink en Mars...want zij dwongen mij om zo'n stuk gekakelen op te eten... |
Hahahahahaha, hoe vaak per week tik jij dat tegen mij??  Je zou er toch kippig van worden!! Maar ik zal me inhouden, voor we off-topic geraken.......
Hier is het vandaag kliekjesdag, om maar gelijk weer ontopic te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ook lekker vooral van de BBQ he maarre daar is het nu te vies weer voor.. Vandaag even simpel een pizza, heb vanavond kerstconcert en dan moet ik brood meenemen dus ik doe simpel... Denk dat de komende dagen er wel genoeg eten binnenkomt  |
Ja, vooral díe zijn erg lekker, Erika  En CM schijnt ook erg goede BBQ's te herbergen........  Fijne kerstavond vanavond!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 12:12
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ja, vooral díe zijn erg lekker, Erika  En CM schijnt ook erg goede BBQ's te herbergen........  Fijne kerstavond vanavond!! |
Ik eet een boterham en Floshke heeft een blikje zalm...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 12:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik eet een boterham en Floshke heeft een blikje zalm... |
Kijk je dan wel uit voor graatjes, pitjes enzo??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 13:00
|
|
|
Heb nog geen idee wat te eten vandaag Kan ook niet echt zeggen zin in iets te hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 13:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb nog geen idee wat te eten vandaag Kan ook niet echt zeggen zin in iets te hebben  |
friet dan maar met één of ander kroket...lekker makkelijk en...gezond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 15:51
|
|
|
Mijn broer(tje) komt eten dat gebeurt niet vaak. We eten gehaktbrood met aardappels uit de oven met worteltjes en sla. Roomyoghurt met aardbeien toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:08
|
|
|
Nahhh.....hier kliekjes van gister, met wat soep!... Geen zin om te koken vandaag.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:25
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nahhh.....hier kliekjes van gister, met wat soep!... Geen zin om te koken vandaag..... |
Hier ook kliekjes...maar alles bij elkaar noem ik het NASSI!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier ook kliekjes...maar alles bij elkaar noem ik het NASSI!!! |
hahaha.....kan ik niet zeggen......soep met rijst.....dan loopt bij mij alles gillend van tafel.....blijf ik nog met de kliekjes zitten....
eet ze!....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier ook kliekjes...maar alles bij elkaar noem ik het NASSI!!! |
er zijn mensen die elke dag kliekjes eten...zijn dat dan de kliekjes van de kliekjes? Of zijn het de kliekjes van een andere??? IK begrijp er niets meer van hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:48
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | hahaha.....kan ik niet zeggen......soep met rijst.....dan loopt bij mij alles gillend van tafel.....blijf ik nog met de kliekjes zitten....
eet ze!.... |
...ik wil ook eens graag kliekjes eten...mag ik komen of kom jij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:19
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | hahaha.....kan ik niet zeggen......soep met rijst.....dan loopt bij mij alles gillend van tafel.....blijf ik nog met de kliekjes zitten....
eet ze!.... |
Gelukkig heb ik een dochter...die net zo makkelijk is als haar moeder... Er was kipfilet over van gisteren...champignons..paprika...uitjes... Zo maken we nooit de originele nasi, maar je kunt natuurlijk ook zeggen... Kan het bij elkaar??? En omdat we makkelijk zijn KAN het ook bij elkaar.... We zijn daar niet moeilijk in... Vandaar dat het LEEK op nasi... Dan is er nog een eter...die het eten hier als ""makkelijk"" typeert.. (hoef ik zelf niet te koken...zei die)
Het komt wel goed hier...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:23
|
|
|
oeh mijn kruidenboter van de kerst (mix roomboter/zout/peper/verse rozemarijn en oregano plus heel wat citroen- en sinaasappelrasp...
kan ook heel goed 3e kerstdag bij ander vlees
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:28
|
|
|
JOL252 schreef: | oeh mijn kruidenboter van de kerst (mix roomboter/zout/peper/verse rozemarijn en oregano plus heel wat citroen- en sinaasappelrasp...
kan ook heel goed 3e kerstdag bij ander vlees  |
Dat bedoel ik!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gelukkig heb ik een dochter...die net zo makkelijk is als haar moeder... Er was kipfilet over van gisteren...champignons..paprika...uitjes... Zo maken we nooit de originele nasi, maar je kunt natuurlijk ook zeggen... Kan het bij elkaar??? En omdat we makkelijk zijn KAN het ook bij elkaar.... We zijn daar niet moeilijk in... Vandaar dat het LEEK op nasi... Dan is er nog een eter...die het eten hier als ""makkelijk"" typeert.. (hoef ik zelf niet te koken...zei die)
Het komt wel goed hier... |
Het is hier ook nasi geworden maar op simpele manier ehhh zoals jij opnoemt zo maak ik normaal nasi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is hier ook nasi geworden maar op simpele manier ehhh zoals jij opnoemt zo maak ik normaal nasi  |
de simpele manier...een bakje kopen en opwarmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de simpele manier...een bakje kopen en opwarmen  |
Nee meneer Frank de snelle manier is rijst koken! Gehakt rullen een uitje erdoorheen, nasi kruiden en lekker gebakken ei erbij lekker en simpell!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de simpele manier...een bakje kopen en opwarmen  |
Een leeg bakje frank je schrijft er niet wat er in zou kunnen zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:01
|
|
|
HENDUK927 schreef: | Een leeg bakje frank je schrijft er niet wat er in zou kunnen zitten  |
LAat me raden jij mag je benen strekken onder de tafel en eten wat Marianne je voor je neus zet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:05
|
|
|
HENDUK927 schreef: | Een leeg bakje frank je schrijft er niet wat er in zou kunnen zitten  |
Het ging over nasi...met 1 's'...Erika heeft het veel te druk met euhhhhh en daarom zijn de kant en klaar 'maaltijden' goed voor haar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | LAat me raden jij mag je benen strekken onder de tafel en eten wat Marianne je voor je neus zet  |
Nou ze mag heeeeeel soms de aardappels schillen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het ging over nasi...met 1 's'...Erika heeft het veel te druk met euhhhhh en daarom zijn de kant en klaar 'maaltijden' goed voor haar...  |
|
|
Naar boven |
|
|