| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 11:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja hoor, Frank, ook JIJ bent van harte welkom hoor!
Volgende activiteit op de agenda: housewarmingparty bij José in Utrecht.
Nadere info volgt.......
Zo goed?  |
Gezellig!! De lekkere hapjes komen vanzelf bij je binnen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 11:56
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | He meid
gefeliciteerd zeg
 |
Thnx! Spannende tijd gaat het worden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 11:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hm, mjammie. Enne..je hondjes zijn ook welkom hoor, mogen ze gelijk hun nieuwe mogelijke logeerplek bezichtigen
Jaja, je leest het goed, Loes...hierbij bied ik mij aan als oppas  |
Goed zeg, goed idee!! Voor als ik met mn a.s. naar de caribean ga
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 11:57
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | ~~~~VAN HARTE GEFELICITEERD~~~~Whaaow wat gaaf zeg !!! Toch nog gekregen.....heel veel geluk ermee |
Dank je wel, Imke! Niet verwacht, toch gekregen. Ik kan het zelf amper nog geloven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 11:59
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | | Goed zeg, goed idee!! Voor als ik met mn a.s. naar de caribean ga |
Je gaat toch niet morgen al, hoop ik Wil je je huwelijksreis svp uitstellen tot na de verhuizing?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 12:00
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Gezellig!! De lekkere hapjes komen vanzelf bij je binnen....
 |
Goed idee, Loes! Maak er een Amerikaanse party van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 12:03
|
|
|
|
[quote=LOES550]
Een lift wel, maar gratis Keep on dreaming, Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 12:21
|
|
|
|
ik ga niet.......
reden 1: te duur reden 2: te ver bij me vandaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 12:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | hier werd vandaag ook n nationale vrije dag gehouden Allerheiligen.... wat n onzin toch, al die zogenaamd christelijke feestdagen! Als men nou nog echt ter kerke zou gaan, zou ik er begrip voor hebben. Maar nu word onder een christelijk sausje de werkgever een dag afgestolen.
Blij dat kerst en oudejaar dit jaar in t weekend vallen, kost die onzin mij in ieder geval geen geld! Werken moeten ze, vrije dagen zijn er al genog!  |
Pieter , krijgen ze hun betaalde dag voor kerst en nieuwjaar dan toch de eerstvolgende werkdag ? Betalen doe je als werkgever toch ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 12:57
|
|
|
|
| ADELAAR559 schreef: | ik ga niet.......
reden 1: te duur reden 2: te ver bij me vandaan |
Daar wordt niet naar gevraagd. Ze vragen wie er wel mee gaat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:17
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | zo dan...vandaag de laatste dag hier. en aangezien ik vanavond late dienst heb, zal dit wel zo ongeveer het laatste bericht zijn dat ik hier spui.
wat zal het hier stil worden, zeg: geen 'gezeik' meer over Saabs en dergelijke. na 536 berichten en 2418 bezoekers is het voor mij hier 'einde verhaal'. niet altijd even vrolijk, maar hé: dat zijn jullie toch ook niet altijd?
zal ik gemist worden? ik heb er zo mijn eigen idee over. ik heb altijd 'vanaf de zijlijn' meegekeken/meegelezen, en mijn bijdragen waren marginaal.
ik zal met een (1) enkeling zo af en toe kontakt (proberen te) blijven houden, daar ben ik geen uitblinker in, weet ik van mezelf.
het ga u allen goed, en hou mekaar een beetje heel (lees: heb een beetje respect voor andermans (m/v) mening en opvattingen over bepaalde dingen, en brand mekaar niet tot onder de voetzolen af). |
Ik wens je van harte het allerbeste toe Griffin .... Het gaat je goed ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:21
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
GERT VAN DE WEERD
Het woord satan komt van het Hebreeuwse sãtãn en betekent tegenstander. Hij is de vorst van de gevallen engelen (demonen). Satan is de bron van alle kwaad. Hij heeft slechts één doel: afbreuk doen aan de glorie van Gods schepping. Daarin staat de mens hoog op zijn lijst van prioriteiten. Hij strijdt om onze ziel, simpel omdat God van ons houdt. Omdat satan wil voorkomen dat wij ons eens, na ons sterven, bij God voegen en de heerlijkheid beërven. Menselijk geluk is satans ellende en elke afbreuk daarvan ziet hij als een persoonlijke overwinning.
Waar komt hij vandaan? Het boek Ezechiël spreekt over satan in de hoofdstukken 26, 28, 29, 31 en 32. Helaas zijn de meeste vertalingen niet zo best. Daarnaast is de betekenis van de tekst ook nog versluierd door allegorisch woordgebruik. Slechts zorgvuldige studie brengt de boodschap helder aan het licht.*
Heel lang geleden werd satan geschapen als een engel des lichts (Ezechiël 28:13d). Hij was een aartsengel van grote macht. Jesaja 14:12 noemt hem zelfs Morgenster. Dat is tevens de naam van de planeet Venus, als deze in de morgen aan de oplichtende hemel staat, of (in het Latijn): Lucifer, dat is lichtdrager. Van Lucifer werd gezegd dat hij: Wijzer was dan Daniël (Ezechiël 28:3a), inzicht had in de geheimen van God (Ezechiël 28:3b) en een toonbeeld van volmaaktheid was, vol van wijsheid (Ezechiël 28:12b). God hield van Lucifer. Dat blijkt wel uit de treurzang die we in Ezechiël 28:12 19 vinden: Vanaf de dag dat gij werdt geschapen, waart gij onberispelijk in uw gedrag, totdat er verdorvenheid in u gevonden werd (vers 15).
In Ezechiël 31 wordt Lucifer voorgesteld als een boom (luisterrijk wezen) die boven alle andere schepsels verheven was. Hij werd gevoed door leven brengend water (Ezechiël 31:4) en als enige kon hij uit Gods levensbron putten en dat aan anderen doorgeven. Hij had het beheer daarvan. Lucifer werd tot heerser over de aarde benoemd (Ezechiël 31:5 8). Daarom spreekt de tekst van gezayde en beschuttende cherub (Ezechiël 28:14 en 16). Hij had vrij toegang tot Gods woning (Ezechiël 28:14c). Maar, die uitzonderlijke positie maakte hem trots en hij besloot zijn eigen weg te gaan, los van zijn Schepper. Ezechiël 28:6 zegt: Omdat gij zijt gaan denken dat uw geest als de geest der Goden is. En in Jesaja 14:14 (NBG) spreekt satan zelf: Ik wil mij aan de Allerhoogste gelijkstellen.
Lucifers val deed hemel en aarde op zijn grondvesten schudden. Maar, hij was niet de enige rebel. Liefst een derde van de sterren des hemels (=hemelwezens) volgden hem (Openbaring 12:4). Judas: 6 noemt hen engelen, die aan hun oorsprong ontrouw werden en hun eigen woning verlieten.
Stadhouder op aarde Lucifer ontving de aarde als leengoed en werd stadhouder in Gods naam. Na zijn val behield hij zijn mandaat. Vandaar dat Johannes 12:31 spreekt van overste dezer wereld. Lucifer is niet meer. Hij veranderde in een duister wezen met de naam satan. Daarmee verloor hij zijn erenaam: Morgenster. Die viel Jezus Christus toe (2Petr. 1:17 19), evenals het beheer over het levende water.
Uit 2 Korintiërs 11: 14 blijkt dat satan zich voordoet als een engel des lichts om de mensheid te verleiden. Zijn positie als god dezer eeuw (2Kor. 4:4) en zijn titel overste van de macht der lucht (Ef. 2:2) maken duidelijk dat satan nog steeds grote macht heeft. Jezus Christus is daarin zijn tegenstrever. Toen Hij op Golgotha voor ons stierf brak Hij de macht van satan. Maar, zijn macht betreft voorlopig alleen de Gemeente, zijn volgelingen. Koning op aarde (wereldlijk heerser) is Hij zeker nog niet. Zo leven wij vandaag in een tijdperk waarin satan, hoewel verklaard verliezer, rondgaat als een brullende leeuw (I Petr. 5:8). jezus Christus wordt de koning van de aarde, dat staat vast, maar Hij is het nog niet. Satans doel is om tot dat glorieuze moment aanbreekt zoveel mogelijk mensen tot kwaad te verleiden, want hij weet dat zijn tijd opraakt (Openbaring 12:12). De dageraad van de nieuwe tijd is al zichtbaar, echter nog niet aangebroken.
Het einde van satan Satan was onsterfelijk, toen hij nog Lucifer heette. Door zijn zondeval werd hij sterfelijk (Ezechiël 28:910). In vers 10 wordt zijn einde voorzegd. Dat gebeurt als de duizendjaren voleindigd zijn (Openbaring 20:7). Dat ligt voor ons nog in de toekomst, kort na het Messiaanse Rijk. Dan zal satan uit zijn gevangenis worden losgelaten om de volkeren nog eenmaal te verleiden en tot de oorlog te verzamelen (Openbaring 20:8). Die oorlog wordt beëindigd door Goddelijk vuur uit de hemel (Openbaring 20:9c). Daarmee komt ook het einde voor satan: Ik zal u tot een einde vol verschrikkingen brengen en u zult niet meer zijn (Ezechiel 26:21a). En: De duivel, die hen verleidde, werd geworpen in de poel van vuur en zwavel, waar ook het beesten de valse profeet zijn. (Openbaring 20:10). Zo komt er een einde aan hem, die eens lichtdrager werd genoemd. Die opstond tegen God en zo satan werd.
Schuilen bij de Allerhoogste We dienen satan dus heel serieus te nemen, want de verderfelijke invloed van zijn macht is overal zichtbaar. Toch zijn we niet weerloos. Wij kunnen schuilen in de schaduw van de Allerhoogste, want het geloof in Jezus Christus plaatst ons onder Zijn bescherming: Niemand zal ze uit Mijn handroven (Joh. 10:28).
* http://www.vergadering.nu/satan/index.html
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:27
|
|
|
|
Het ga je goed, Griffie...en God's zegen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:29
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ik werd gebeld door de woningbouw: heb alsnog de flat gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Wist ik wel!  God is goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett!
Gefeliciteerd José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:30
|
|
|
|
Op 20 November gaan we heerlijk eten bij Hotel Bazar in Rotterdam!
Ga je ook mee? Vul je eigen naam dan even in op het lijstje:
Tessybear731 Arianne566 Zinga672 Rinske773 Chatuliem619 Mario216
Het adres is: Witte de Withstraat 16 3012 BP ROTTERDAM
Als iedereen het red wil ik rond 18.30 reserveren!
Voor routebeschrijving auto en OV zie http://www.hotelbazar.nl
Het is mischien een idee om elders in Rotterdam te parkeren en dan met zijn allen met de metro of tram naar plaats van bestemming te gaan. Denken jullie ff mee over een creatieve oplossing?
Plaats ook ff een prikbordberichtje op je profiel zodat niemand de oproep kan missen!
Ik heb er zin an!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:32
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Wist ik wel!  God is goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett!
Gefeliciteerd José  |
Idd, Tess, God is meer dan goed!!
Thnx!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:33
|
|
|
|
| GEOFFREY861 schreef: | Quote: nog zo`n dwaling is dat alle vervelende dingen (rampen, ziekte en ongeluk) van satan komen. de theologie en Godsbeeld is al verkeerd, de vooronderstelling dus gaan er theologisch vele dingen scheef.
Alles kwam toch door Adam. Toen leefde ze in een gevangenis van zonden, niet zonden als in zondige daden. Wat je ook deed je was nog steeds gevangen in zonden, als je dicht bij God kwam stierf je. Maar gelukkig heeft de tweede Adam (Jezus) door zijn gehoorzaamheid ons rechtvaardig gemaakt en mogen wij tot God komen.
Ik denk er some over zoals een genezing voor een dodelijke ziekt bijv.: Hij heeft de medicijn of de manier om je te genezen maar die wil je niet. De resultaat is toch erg.
| Maar als God ons nog zou staffen welke doel had Jezus dan? Of bedoel je wat anders met dit?
[quote]
1 tes 1:
9 Want zelf verhalen zij van ons, hoe wij bij u ontvangen zijn en hoe gij u van de afgoden tot God bekeerd hebt, om de levende en waarachtige God te dienen, 10 en uit de hemelen zijn Zoon te verwachten, die Hij uit de doden opgewekt heeft, Jezus, die ons verlost van de komende toorn.
beste broeder, daarom is Jezus gekomen, om mensen te redden van de komende toorn, de hel, de straf op zonde, niet (alleen) om te zegenen, ons rijk te maken en tijdelijke aarde ziektes genezen. de Eeuwige redding.
De niet wedergeboren mensen leven nog onder de vloek de toorn van God ze zijn zijn vijanden. alle rampen ziektes en oorlogen, is van Godse wege, uit Zijn rechtvaardige toorn.
De christen zijn wel vrij, kinder van de Heer, maar leven nog staads in hun door de erfzonde besmet vlees, het is een strijd tussen die oude mens/vlees en de Geest. en ook zijn kinderen bestraft God, of te wel, tuchtigen, zie hebreeen 12, of het topic ''God straf de mensen niet'' op dit forum.
En ook christenen leven nog in een gevallen aarde die zucht onder Gods toorn en gevolgen van de zondeval, zie rom 8.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:35
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Heb je je dan wel afgevraagd 'waarom' deze therapie juist nu voorbij komt?? Ik geloof niet in toeval, dingen gebeuren en komen op je pad met een bepaalde reden..en als andere therapie niet afdoende is Tess..mss dan toch uitgaan van het positieve? En ja, het klopt dat als blokkades opgeheven worden er sterke emoties naar boven komen, dat is echt niet wereldvreemd.
Marieke (jaaaaaaaaaaaa komt u maar ) |
Ben het zeker met je eens, Mariek...vandaar ook dat ik er over na aan het denken ben. Maar ik ben, net als vele anderen, de verleidingen van de Satan ook niet vreemd en ben dus erg voorzichtig. Doe iig alles om de optie zorgvuldig af te wegen maar ga zeker niet over 1 nacht ijs!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 2 november 2010, 13:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:37
|
|
|
|
owja die lange lap tekst van Zinga van vorige pagina is echt heel erg goed. right on the money.
zie ook zondag 10 van de HBC:
Zondag 10 Vraag 27: Wat verstaat u onder Gods voorzienigheid?
Antwoord: De almachtige en tegenwoordige kracht van God1, waardoor Hij hemel en aarde, met alle schepselen, als met zijn hand in stand houdt en zó regeert2, dat loof en gras, regen en droogte3, vruchtbare en onvruchtbare jaren, eten en drinken, gezondheid en ziekte, rijkdom en armoede en alle dingen4, niet bij toeval, maar uit zijn vaderhand ons ten deel vallen5.
1 Ps. 94: 9, 10; Jes. 29: 15, 16; Jer. 23: 23, 24; Ezech. 8: 12; Matt. 17: 27; Hand. 17:25-28. 2 Hebr. 1:3. 3 Jer. 5:24; Hand. 14: 17. 4 Spr. 22:2; Joh. 9:3. 5 Spr. 16:33; Matt. 10:29.
Vraag 28: Waarom is het voor ons belangrijk te weten dat God alles geschapen heeft en nog door zijn voorzienigheid in stand houdt?
Antwoord: Om in alle tegenspoed geduldig1, in voorspoed dankbaar te zijn2 en voor de toekomst dit vaste vertrouwen te hebben in onze trouwe God en Vader, dat geen schepsel ons van zijn liefde scheiden zal3. Want alle schepselen zijn zo in zijn hand, dat zij zich tegen zijn wil niet roeren of bewegen kunnen4.
1 Job 1:21, 22; Ps. 39:10; Rom. 5: 3,4; Jak. 1:3. 2 Deut. 8:10; 1 Tess. 5:18. 3 Ps. 55:23; Rom. 5:4,5; Rom. 8:38, 39. 4 Job 1:12; Job 2:6; Spr. 21:1; Hand. 17:25-28.
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op dinsdag 2 november 2010, 13:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:38
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op dinsdag 2 november 2010, 13:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:40
|
|
|
|
Zit al een paar daagjes goed in de lappenmand! Heb heel rustig aan gedaan in de hoop morgen weer een beetje aan de slag te kunnen... Maar helaas, na me de hele ochtend redelijk gevoeld te hebben terwijl ik in mijn warme bedje lag gaat het nu weer B**!!
Hou niet van koud en vochtig weer! Geef mij de zon maar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:40
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Pieter , krijgen ze hun betaalde dag voor kerst en nieuwjaar dan toch de eerstvolgende werkdag ? Betalen doe je als werkgever toch ....  |
Dat doen alleen belgen sofie, als een vrije dag in het weekend valt gewoon de maandag erna vrij nemen  In nederland en ook hier in duitsland vervalt die dag dan gewoon (dus dit jaar is een ideaal jaar voor de werkgever,hier valt dit jaar kerst, oud en nieuw en dag van de duitse eenheid in het weekend)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:47
|
|
|
|
| Quote: | Gelukkig maar dat er in veel refo-kerken nu ook eindelijk eens aandacht wordt besteed aan de macht van satan, dat ze niet blijven zeggen dat satan geen kracht of macht meer heeft sinds hij is overwonnen ..... En het standpunt achter elke boom een demoon is niet van de pinkstergemeenten, denk dat satan hier een hand in het spel heeft gehad om de ernst van de situatie belachelijk te maken. Om christenen tegen elkaar uit te spelen. De gevallen engel, de leugenaar van de beginne, zal niets nalaten om christenen tegen elkaar op te zetten, zodat ze zich niet kunnen bezighouden met Gods Woord te verkondigen aan / in de wereld.
Nee, achter elke boom een demoon zoeken is niet goed, maar bewust zijn van de machten en boze krachten om ons heen, is van Levensbelang. |
ik zie geen 1 Bijbel tekst... onderbouw het eens, wat bedoel je precies met die macht?
tuurlijk, hij liegt en bedriegt, en verleidt. als een brullende leeuw wacht hij op zijn prooi, maar Wij hebben een sterke Herder broer.....Hij wil ons schudden als een tarwezeef, maar heeft Gods toestemming nodig.
We moeten satan niet onderschatenn, zeker niet,a sl we volharden in zonden of de herder verlaten, tja dan geven we satan ruimte, zeker niet onderschatten! maar:
Onderwerpt u dus aan God, maar biedt weerstand aan de duivel, en hij zal van u vlieden.
*
we moeten ons zelf ook niet overschatten, toen ik nog naar een afrikaanse pinkster kerk ging, bespotte ze satan, en zongen ze satan kom onder mijn schoenen. dan schiet je door naar de andere kant:
Jusas:
9 Zelfs de aartsengel Michaël waagde het niet de duivel te beschuldigen en te veroordelen toen hij met hem twistte over het lichaam van Mozes. Hij zei alleen: ‘Moge de Heer u straffen.’ 10 Maar deze mensen lasteren alles waarvan ze geen weet hebben; en wat ze, net als redeloze dieren, instinctmatig wél begrijpen wordt hun ondergang *
BOEKENTIP: oorlog tegen de Heiligen.
echt een geestelijke eyeopener...
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op dinsdag 2 november 2010, 13:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:51
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dat doen alleen belgen sofie, als een vrije dag in het weekend valt gewoon de maandag erna vrij nemen  In nederland en ook hier in duitsland vervalt die dag dan gewoon (dus dit jaar is een ideaal jaar voor de werkgever,hier valt dit jaar kerst, oud en nieuw en dag van de duitse eenheid in het weekend) |
weet ik dus te laat .. hadden we indertijd onze zaak beter in Duitsland of Nederland kunnen opbouwen ... met een tiental personeelsleden scheelt dat wel wat op een jaar .... Dank je wel , ik word elke dag slimmer hier ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 14:22
|
|
|
|
vijf reacties,..........laat maar.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 14:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja hoor, Frank, ook JIJ bent van harte welkom hoor!
Volgende activiteit op de agenda: housewarmingparty bij José in Utrecht.
Nadere info volgt.......
Zo goed?  |
Wat een geweldig nieuws zeg van harte meid!
Trouwens zijn kids ook welkom en heb je een lift?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 14:51
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Wat een geweldig nieuws zeg van harte meid!
Trouwens zijn kids ook welkom en heb je een lift? |
Thnx!
Ja hoor, kids zijn zeker welkom en ja er is een lift Kan nl zelf ook niet zonder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 15:45
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | De laatste stand van zaken voor het boswandelen in Baarn op 13 nov... De volgende luitjes gaan mee:
Alous961 Marianne129 Miekjes285 Benny340 Sproet762 Thabitha338 Herman388 Jan863 Angelique327 Zivaatje309 Dini968 Pimpernel883 ...en nog twee twijfelaars...dat horen we nog.... maak je geen zorgen angel ga NIET mee.
(en nog steeds zijn de vrouwen in de meerderheid, kom op, waar blijft het sportieve ras?) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 16:12
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Lijkt me ook wel eens leuk lekker blauwbekken in de bossen  | Doen Gert! Zal ik je noteren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 16:13
|
|
|
|
Teveel verbeelding Ducky...het gaat hier niet om jou!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |