| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:25
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik vind het niet zo slim om hier je foonnummer neer te zetten. Je kan het beter per mail naar de wandelaars sturen. |
Mee eens Mars. Als jij em er nu ook uithaalt... (Je hebt em meegekopieerd)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:26
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Vanuit de 3 Noordelijke provincie`s iets leuks te organiseren maakt niet uit wat:
Zet hier je bijdrage`s van een leuke activiteit zoals:
- Uit eten gaan
- Spellentjes avond
- Film avond
- concert
- enz.
Shalom, |
Elfstedentocht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja, dat heb ik ook net gedaan. Misschien ging we er wel een beetje te hard tegenaan...
Eigenlijk zijn we ook wel lieve mannen naast het feit dat we plagers zijn.  |
Die andere snappen het gewoon niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:39
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Mee eens Mars. Als jij em er nu ook uithaalt... (Je hebt em meegekopieerd)
 |
Oeps.. ben nog niet wakker...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:42
|
|
|
|
Zaterdag 13 November, Filip. 1:18-24; Verlies en winst.
Als iemand sterft, zeggen de mensen tegen de nabestaanden: Van harte gecondoleerd met dit verlies! Dat woord ‘verliezen’hoor je nogal eens als het over sterven gaat. Een vrouw ‘verliest’ haar man. Ouders ‘verliezen’ een kind. Sterven en verliezen – dat zijn twee woorden die bij elkaar schijnen te horen. Voor ons is dat misschien ook wel zo, maar voor Paules niet. Als hij spreekt over ‘sterven’dan heeft hij het niet over ‘verliezen’ maar over ‘winst’! Nee, denk nu niet dat Paules een oude, uitgeleefde man is geworden. Geen sprake van. Wat hem betreft: hij zou graag vrij komen uit de gevangenis en de christenen in Filippi nog eens opzoeken. Dat zou goed uitkomen, want er zijn in Filippi allerlei predikers gekomen die niet met zuivere bedoelingen het evangelie verkondigen. Aan de andere kant: wat maakt het eigenlijk uit? Als het evangelie maar verkondigd wordt! Zo wordt Paules van twee kanten aan zijn jas getrokken. Enerzijds zou hij wel in leven willen blijven om de gemeente van Christus te helpen. Anderzijnds zou hij best willen sterven om voor altijd bij Christus te zijn. Voor Christus zal hij leven. Met Christus zal hij sterven. Wie zo leeft, praat niet over de dood als over een verlies. Integendeel. Voor wie zo leeft, is sterven: winst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:50
|
|
|
|
|
Wat doe jij hier eigenlijk, Arend? Je weet dat dit een christelijke site is, toch plaats je bewust deze kwetsende teksten. Ik vind dit dus echt de grens van fatsoen/respect overgaan. Prikkelen oké, maar daar hebben we het hier m.i. niet meer over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:51
|
|
|
|
| BASTIAAN161 schreef: | Arend, ik weet uit eigen ervaring dat God bestaat, concreter en tastbaarder dan elk aardse zekerheid. Ik wens je dit ook toe.
Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe. Want God heeft Zijn Zoon niet gezonden in de wereld opdat Hij de wereld veroordelen zou, maar opdat de wereld door Hem zou behouden worden. |
Amen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:55
|
|
|
|
Ik geef vandaag alle knuffelbeertjes van cm een dikke knuff. Helaas is er 1 die zijn status als knuffelbeer is kwijtgeraakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:57
|
|
|
|
Het blijft een superleuk lied!
Maarre.....Mario (en Frank), volgens mij vinden jullie het spannender dan Willemijn. Jullie zijn er heel druk mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:01
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik geef vandaag alle knuffelbeertjes van cm een dikke knuff. Helaas is er 1 die zijn status als knuffelbeer is kwijtgeraakt. |
huh?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AATJE057
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:02
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Boswandelen
Mario wees ons erop dat ons berichtje blijkbaar onder een verkeerd kopje staat... Gelijk heeftie.. 13 nov hopen we met een groep te gaan boswandelen in Baarn, vanaf 12 uur s'middags..Adres: Groeneveld 12 in Baarn. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Van harte welkom! |
Let op het is niet Groeneveld 12, Maar Groeneveld 2
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:02
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Brother Mario's watching you....
Pas maar op dat ik jou niet in een kikker verander!  |
Ehh...moet die dan ook weer mee naar huis Heb maar een klein tasje, weet je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:05
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Het blijft een superleuk lied!
Maarre.....Mario (en Frank), volgens mij vinden jullie het spannender dan Willemijn. Jullie zijn er heel druk mee.  |
Mannen, Marijan...blijven diep van binnen toch altijd een beetje kinds!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:05
|
|
|
|
Maarre.....Mario (en Frank), volgens mij vinden jullie het spannender dan Willemijn. Jullie zijn er heel druk mee.  |
Doe het in mijn broek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:06
|
|
|
|
|
Iedereen een leuke wandeling toegewenst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:07
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | voor wie het nog mocht lezen.......... hier stormt het niet meer dus gaan we een heerlijke middag tegemoet.
Als coord. nummer is hier mijn mobiele nummer; 06-52112413
mocht je onverhoopt niet kunnen of vertraging hebben.....bel.....
groetjes Els |
ok nu kan iedereen je dus bellen!!!! Ook die geen lid zijn, niet zo slim maar misschien wel gezellig. Fijne dag ik ga in gedachte mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:11
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ehh...moet die dan ook weer mee naar huis Heb maar een klein tasje, weet je  |
Niet zo hebberig jij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:12
|
|
|
|
haha ja leuk hè! Twee ondeugende jongetjes......ach ja mannen worden toch ook nooit volwassen? Nou ik ook even niet hoor. Vanavond mn schoen zetten....mooi liedje zingen.... je weet maar nooit wat die oude man met zn witte baard in mn schoentje doet. (jammer dat we geen sinterklaas emoticon hebben zoals bij Hyves)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik geef vandaag alle knuffelbeertjes van cm een dikke knuff. Helaas is er 1 die zijn status als knuffelbeer is kwijtgeraakt. |
Ik toch niet hè? Had net zo'n behoefte aan een dikke knuff.... Hier eentje van mij anders raakt je voorraad op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:16
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Ik toch niet hè? Had net zo'n behoefte aan een dikke knuff.... Hier eentje van mij anders raakt je voorraad op  |
Knuffie terug.
De persoon in kwestie is inmiddels op de hoogte.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 13 november 2010, 12:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:20
|
|
|
|
Dat ik vanmorgen om 7 uur, toen ik op de wekker keek, kon blijven liggen. 'k Heb heerlijk geslapen, waar ik best een beetje aan toe was.
Hopelijk komen er nog meer mooie momenten vandaag. Heel bijzonder is natuurlijk de aankomst van Sinterklaas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | en van wie zou je graag eens een knuffel willen, Marijan? Smijt het eens in de groep...  |
Frank toch, wat ben jij nieuwsgierig.
Dat weet bijna niemand.........
Misschien van de Sint?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:41
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | ok nu kan iedereen je dus bellen!!!! Ook die geen lid zijn, niet zo slim maar misschien wel gezellig. Fijne dag ik ga in gedachte mee  |
geen probleem Loes, heb er geen last van. En het is slim om een comm. middel te hebben.
Jammer , nogmaals, dat je niet mee gaat maar jij ook een fijne dag.
Els
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:44
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Dank je, inderdaad, dan voel je ook dat een dier gevoelens en waarde aan je hecht. Het is ook een schepping van God... |
sterkte, jammer dat je niet mee kan. Had de vermelder vn ziuke mooie muziek wel willen leren kennen.
groet en beterschap voor de hond. Els
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:50
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Doe het in mijn broek  |
Als hij voorbij komt doe ik een boekje over je open Mario! Dat snap je wel!..... Het lijkt trouwens wel of Obama komt, zoveel security op straat.......Nou ja, kan ik veilig naar de bakker
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 13 november 2010, 10:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 11:22
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Brother Mario's watching you....
Pas maar op dat ik jou niet in een kikker verander!  |
oeps.... das hartstikke occult toch??? informeer je jouw dates wel vooraf dat je een occu....euh... aparte gave hebt??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 11:31
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dat ik vanmorgen om 7 uur, toen ik op de wekker keek, kon blijven liggen. 'k Heb heerlijk geslapen, waar ik best een beetje aan toe was.
Hopelijk komen er nog meer mooie momenten vandaag. Heel bijzonder is natuurlijk de aankomst van Sinterklaas.  |
Heb jij mazzel dat je doorhebt dat het weekend is
Ik had vanmorgen iemand naast me liggen die om half 9 verschrikt riep: o jee, half 9. Toen ik niet reageerde volgde de vraag: is het weekend? Ja. Weet je zeker dat het weekend is? Ja. Ow....en toen ging het gesnurk verder dus ik twijfel of hij nou echt wakker was of dat het weer eens praten in zn slaap was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 11:40
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Fijn dat je er weer bent en hoop dat het beter met je gaat. Sjalom. Martin |
hoihoi..jah...ik ben er. ben niet beter, heb uitzaai in mijn botten. maar mijn hoop vertrouwen verwachting heb ik op mijn Heer.. wat mijn lijf ook gaat doen.
|
|
| Naar boven |
|
|