Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 10:53
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Gevulde eekhoorn, met bosbessensaus frambozengelei oesterzwam gebakken aardappeltje (krieltjes)  |
Zielig voor die eekhoorn.... Als ik dan je profielfoto zie....(oke...niet van jouw...maar lees de woorden wat dat hondje vraagt)
Mannen die eekhoorns verorberen???
 (no one likes me???)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 23 februari 2013, 10:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 10:54
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Eekhoorn zie het alweer wat de boer niet kent, vreet hij niet Het is het enigste stuk wild dat je helemaal kan eten, zonder het te delen  |
Ho eens even. Ben geen boer (tenminste vanmorgen bij het aankleden kon ik toch duidelijk zien dat ik nog steeds een meisje ben ) dus evt. zou ik dan een boerin kunnen zijn. Wat ik echter niet ben omdat ik geen man met het beroep boer aan mijn zijde heb. En ik ben gewend om m'n eten op een normale manier te verorberen. En een kip, een kalkoen of zelfs een everzwijn kun je ook helemaal alleen eten, zonder het te delen. Het ligt er maar net aan hoeveel trek je hebt.
Waarom moet ik nu ineens aan Obelix denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 11:18
|
|
|
...ik heb vandaag geen honger...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 11:22
|
|
|
Zo maar eens even kijken of de slager nog een gegrild half haantje heeft liggen . Anders maar de andere hoek om bij de bakker een lekker broodje opscharrelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 13:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zo maar eens even kijken of de slager nog een gegrild half haantje heeft liggen . Anders maar de andere hoek om bij de bakker een lekker broodje opscharrelen. |
Een half haantje? Is daar eten aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 14:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een half haantje? Is daar eten aan? |
Tuurlijk Frank.... Er geniet ook nog iemand anders van die andere helft-haan.... Zijn er weer 2 mensen gelukkig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zo maar eens even kijken of de slager nog een gegrild half haantje heeft liggen . Anders maar de andere hoek om bij de bakker een lekker broodje opscharrelen. |
Een half haantje altijd benne wij de ... halve kip is beter, trouwens hoe wedde gij dah het een half haantje is Volgens mij weet je voor de helft niet wat het was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:37
|
|
|
Mmmmm lekker... ik heb zelf broodje kebab gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:49
|
|
|
JOL252 schreef: | Dus jij gaat even op jacht in het Panbos vandaag? |
Wel nee, ik heb een boom achter me slaapkamer staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:49
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wel nee, ik heb een boom achter me slaapkamer staan  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:49
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Gevulde eekhoorn, met bosbessensaus frambozengelei oesterzwam gebakken aardappeltje (krieltjes)  |
Hoe heb je die eekhoorn gevangen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:56
|
|
|
ROOS575 schreef: | Hoe heb je die eekhoorn gevangen???  |
Weet je dat dan niet tis een oud foefje, dat ik van mun opa heb geleerd dan moet je een beetje (snufje) Jozo zout op zijn staart strooien dan kan je hem zo oppakken dan worden ze zo mak als een lammetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:59
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Weet je dat dan niet tis een oud foefje, dat ik van mun opa heb geleerd dan moet je een beetje (snufje) Jozo zout op zijn staart strooien dan kan je hem zo oppakken dan worden ze zo mak als een lammetje  | Jawel, dat heb ik ook wel vaker gehoord, maar nooit uitgeprobeerd Was hij lekker??? Die staart vooral zeker???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:03
|
|
|
ROOS575 schreef: | Jawel, dat heb ik ook wel vaker gehoord, maar nooit uitgeprobeerd Was hij lekker??? Die staart vooral zeker???  |
Zou het ook maar niet proberen als je dat zou lukken kan je hem net zo goed meteen pakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:06
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zou het ook maar niet proberen als je dat zou lukken kan je hem net zo goed meteen pakken  |
joh, dat had ik nou net niet door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:12
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Een half haantje altijd benne wij de ... halve kip is beter, trouwens hoe wedde gij dah het een half haantje is Volgens mij weet je voor de helft niet wat het was  |
Ze laten hem netjes aan je zien voordat ze hem doorklieven
volgende week maar een broodje van de bakker of zal ik bij de kaasboer wat opscharelen/ Heerlijk om in het centrum te wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ze laten hem netjes aan je zien voordat ze hem doorklieven
volgende week maar een broodje van de bakker of zal ik bij de kaasboer wat opscharelen/ Heerlijk om in het centrum te wonen |
Dus dan heb je ook 2 ........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 22:27
|
|
|
Mmmmmmmlekker wezen wokken met vrienden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 22:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ze laten hem netjes aan je zien voordat ze hem doorklieven
volgende week maar een broodje van de bakker of zal ik bij de kaasboer wat opscharelen/ Heerlijk om in het centrum te wonen |
arm beesje... je zou maar doorklieft worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 22:30
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Mmmmmmmlekker wezen wokken met vrienden  |
Het was toch nog geen 9 maart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 22:33
|
|
|
ROOS575 schreef: | Het was toch nog geen 9 maart  |
Nee nog niet.........we zitten nog in februari
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 22:36
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Nee nog niet.........we zitten nog in februari  | Ojah nu je het zegt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:50
|
|
|
Maar eens even het draaidjes vlees op gaan zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | Maar eens even het draaidjes vlees op gaan zetten  |
ik vind dat jullie in NL rare benamingen hebben. Wat is nu weer draa(i)djesvlees... ...en hoe maak je dat klaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vind dat jullie in NL rare benamingen hebben. Wat is nu weer draa(i)djesvlees... ...en hoe maak je dat klaar? |
ach tieypfaud draadjesvlees = sudderlappen = runderriblappen die een poos in de pan moeten braden om lekker mals te worden. heerlijk met uitjes en tomaat erin, afblussen met wat bier of wijn Trouwens je kunt er ook nog kruidkoek bij doen, ook heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:00
|
|
|
ANNA415 schreef: | ach tieypfaud draadjesvlees = sudderlappen = runderriblappen die een poos in de pan moeten braden om lekker mals te worden. heerlijk met uitjes en tomaat erin, afblussen met wat bier of wijn Trouwens je kunt er ook nog kruidkoek bij doen, ook heerlijk |
ohhh, is dat wat ze in Belgiƫ stoofvlees noemen? Is lekker met friet
...maar ik lust niet zo graag friet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ohhh, is dat wat ze in Belgiƫ stoofvlees noemen? Is lekker met friet
...maar ik lust niet zo graag friet... |
Pff ik doe er nooit friet bij (bah) Ik denk lekker met spinazie, of zal ik rode kool doen.
Eigenlijk jammer van de jus, want ik eet eigenlijk nooit aardappels (behalve in de stampot)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:05
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pff ik doe er nooit friet bij (bah) Ik denk lekker met spinazie, of zal ik rode kool doen.
Eigenlijk jammer van de jus, want ik eet eigenlijk nooit aardappels (behalve in de stampot) |
doe maar rode kool of maak spinaziestampot... ...en nodig een eenzame uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:27
|
|
|
Weer eekhoorn, van morgen werd er op mijn raam geklopt Eerst schrok ik, maar na even me ogen uit gewreven te hebben Ben ik naar mijn raam geschuifeld, daar stond me toch een vette eekhoorn, met er achter allemaal kleine eekhoorntjes. Ze stonden wat te bibberen, en die kleintjes een beetje te janken de grote dikke vroeg mij of ik wist waar zijn vrouwtje was Ik deed mijn raam open, en zei natuurlijk weet ik dat Ik zei, loop maar mee naar binnen, hij aarzelde, maar riep ook zijn kleine eekhoorntjes, kom maar jullie moeder is hier Toen zij in mijn keuken aankwamen, deed ik de grote rode pan open en zei kijk hier is je vrouwtje, hij keek mij wat vertwijfeld aan En zei, mag ik ook bij haar ik zei natuurlijk en neem je koters mee en zei, ze heeft het daar lekker warm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:58
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Weer eekhoorn, van morgen werd er op mijn raam geklopt Eerst schrok ik, maar na even me ogen uit gewreven te hebben Ben ik naar mijn raam geschuifeld, daar stond me toch een vette eekhoorn, met er achter allemaal kleine eekhoorntjes. Ze stonden wat te bibberen, en die kleintjes een beetje te janken de grote dikke vroeg mij of ik wist waar zijn vrouwtje was Ik deed mijn raam open, en zei natuurlijk weet ik dat Ik zei, loop maar mee naar binnen, hij aarzelde, maar riep ook zijn kleine eekhoorntjes, kom maar jullie moeder is hier Toen zij in mijn keuken aankwamen, deed ik de grote rode pan open en zei kijk hier is je vrouwtje, hij keek mij wat vertwijfeld aan En zei, mag ik ook bij haar ik zei natuurlijk en neem je koters mee en zei, ze heeft het daar lekker warm  |
 T'is maar goed dat ik weet dat jij een hele dikke duim hebt
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 24 februari 2013, 11:00
|
|
Naar boven |
|
|