| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 10:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Oplossing: Pak je heftruck, pallet op de lepels , en geef maar gas . Sneeuwschuiven maar........... Als je dat morgen een hele dag doet , nou ....dan kan je wel wat metertjes schoon krijgen hoor. Heeft annette ook een rustig kerstdagje. Zo zie je maar: het mes snijdt aan twee kanten.  |
zou schitterend zijn met een lpg of dieseltruck, electrisch werkt iets anders helaas  zeker als de ondergrond al vastgereden is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 10:00
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Toen ik nog niet ingeschreven was op CM (moet ik nu wel eens ècht doen want zit nog in proef) kreeg ik nog niet zo lang geleden ook een mail van een dame, en ik dacht ook dat het russisch was om geld op te sturen om zogezegd haar studies te betalen.....
ik begrijp nog altijd niet hoe of door wie deze aan mijn email kwam, ze was mij totaal onbekend, heb de mail gewoon direct naar de prullenmand gestuurd zonder naar haar te reageren.
dus zulke mails krijg je blijkbaar ook buiten CM om hoor!
en ja ik ben ook van België maar wel ècht van belgië en wees gerust ik zal geen geld vragen  | zal hier nu niet intuinen u had mijn moeder kenne wezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 10:10
|
|
|
|
Sluit me aan bij de vorige
allemaal fijne gezellige ontspannen dagen
Overvloedig geef ik u Zoals de Vader mij zond, zo zend ik ook u Ga en deel mijn liefde uit vrede zij u
blessings loretta
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 10:10
|
|
|
|
Sluit me aan bij de vorige
allemaal fijne gezellige ontspannen dagen
Overvloedig geef ik u Zoals de Vader mij zond, zo zend ik ook u Ga en deel mijn liefde uit vrede zij u
blessings loretta
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 11:58
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | zal hier nu niet intuinen u had mijn moeder kenne wezen  |
En wat is er mis met het financieel ondersteunen van een lieve moeder??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 12:04
|
|
|
|
Kerstgroeten van Zinga672,
Voor alle lieve, leuke en aardige luitjes van wie ik nog geen afscheid heb kunnen nemen.
Het ga jullie goed, veel liefs, fijne feestdagen en Gods zegen in 2011!
GrZing!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 25 december 2010, 14:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 12:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | We kunnen ook gewoon een feessie afspreken in maart? Kan ik gelukkig geen ezel zijn..... |
Tja, ach, ik vrees dat ik dan i.p.v. een herder alleen nog het herderstasje ben. En misschien kunnen we van de ezel(s) muilezeltjes maken, scheelt ons als lieftallige plantjes een hoop gesjouw.
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op zaterdag 25 december 2010, 12:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 12:22
|
|
|
|
ik kijk niet graag achterom, maar ik ga toch een poging wagen. Gelukkig hoef ik alleen maar over 2010 achterom te kijken.
2010 was voor mij het jaar van De Vakantie. het heeft ons (maar vooral mijn moeder) goed gedaan om naar Nieuw-Zeeland te reizen om mijn oudste oom (oudste broer van mijn moeder) (87) en familie te bezoeken. ik vond het wel weer leuk om aan de verkeerde kant van de weg te mogen rijden (al was het dan in een atoyoT yrmaC, rijdt tóch anders dan een Saab)
het ontmoeten van (voor mij) 'nieuwe mensen' van CM dmv de pick-nicks, tegel- en verhuis'meetings' vond ik erg gezellig. mensen met een eigen (al dan niet bewogen) verleden en een eigen verhaal. mensen die je kunt plagen of op de kast krijgen, waar je een zwakke plek voor krijgt, of die je buiten CM om ontmoet.
voor 2011 wens ik iedereen van CM een mooi en gezegend jaar toe, een jaar waarin we elkaar niet uit het oog verliezen, en naar elkaar omzien. een jaar waarin we de ontspanning mogen vinden in uitjes (al dan niet naar 't strand ), pick-nicks, en overige ontmoetingen.
persoonlijk wens ik Haar, voor wie ik een zwak heb ontwikkeld, voor 2011 rust en regelmaat toe. weet dat je niet alleen bent, als ik je ergens mee kan helpen, zal ik dat met alle plezier (en liefde) doen.
wat 2011 voor mij brengt, weet ik niet. ik ben zoiemand die het 'op zich af laat komen'. ik verwacht mijn werk bij CXX te kunnen blijven doen, al is het nog onduidelijk of dat hier ´om de hoek´ is.
Veel Heil en Zegen voor het nieuwe jaar, in goede gezondheid!
P.-H.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 25 december 2010, 13:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 12:39
|
|
|
|
Kerstevangelie in twitter/facebook/Android-stijl
http://www.youtube.com/watch?v=GkHNNPM7pJA
even los van de vraag of dit wel kan, is het meesterlijk in elkaar gezet.
wel een beetje off-topic, maar dat zijn we hier op CM inmiddels wel gewend
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 25 december 2010, 14:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 13:09
|
|
|
|
Wat heeft CM voor mij betekend het afgelopen jaar.....
Zou zo drie schermpjes vol kunnen schrijven...maar ik hou het kort:
Ik heb waardevolle vrienden opgedaan.... Genoten van alle...ik zeg alle!!!! ontmoetingen...maar de laatste(kerst bij Wadriaan) was wel de fijnste! Die liefdesfeer die daar heerste zal ik niet gauw vergeten!
Ik heb ook een paar "vrienden" te hoog ingeschat...die ik later weer ben verloren, deels mijn eigen schuld....
Maar ik weet nu dat er mensen zijn die om mij geven, die van mij houden, en van wie ik houd!
Die ene speciale heb ik nog niet gevonden....maar ik zocht eerlijk gezegd niet zo hard....zal volgend jaar beter mijn best doen want alleen is maar alleen he.... Wens jullie allen een gezond, gelukkig en zegenrijk 2011 toe! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 13:11
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Tja, ach, ik vrees dat ik dan i.p.v. een herder alleen nog het herderstasje ben. En misschien kunnen we van de ezel(s) muilezeltjes maken, scheelt ons als lieftallige plantjes een hoop gesjouw.  |
Maar ik blijf dat domme schaap....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 13:44
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Maar ik blijf dat domme schaap....  |
troost je Angelique,
was ik ook.......waar is die herder nu????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 13:47
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Wat heeft CM voor mij betekend het afgelopen jaar.....
Zou zo drie schermpjes vol kunnen schrijven...maar ik hou het kort:
Ik heb waardevolle vrienden opgedaan.... Genoten van alle...ik zeg alle!!!! ontmoetingen...maar de laatste(kerst bij Wadriaan) was wel de fijnste! Die liefdesfeer die daar heerste zal ik niet gauw vergeten!
Ik heb ook een paar "vrienden" te hoog ingeschat...die ik later weer ben verloren, deels mijn eigen schuld....
Maar ik weet nu dat er mensen zijn die om mij geven, die van mij houden, en van wie ik houd!
Die ene speciale heb ik nog niet gevonden....maar ik zocht eerlijk gezegd niet zo hard....zal volgend jaar beter mijn best doen want alleen is maar alleen he.... Wens jullie allen een gezond, gelukkig en zegenrijk 2011 toe! Angy |
Inderdaad er heerste liefde ..zo ervaarde ik het ook.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 14:06
|
|
|
|
|
volgens mij was je al tot korenbloempje gebombardeerd hoor angel.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 14:11
|
|
|
|
| BART817 schreef: | wat schuift mij dat?
|
den coste gaet voor den baete uyt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 15:38
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | | Inderdaad er heerste liefde ..zo ervaarde ik het ook....... |
Yep idd....zo heb ik het kerstfeessie ook ervaren! Vertelde gisteren nog aan iemand...dat je met mensen die je niet kent zo'n fijn weekend kunt hebben....heel bijzonder.... Dat moet dan toch de Geest van God zijn.....!?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 15:50
|
|
|
|
| MIEK114 schreef: | Ik vind het een mooie realistische serie. Vragen die opkomen bij iedere (on)gelovige . En bovendien.. heeft niet ieder recht op zijn eigen zoektocht? Op zoek naar God: ieder heeft zijn eigen unieke zoektocht, maar ook God gaat Zijn eigen unieke weg met een ieder. Wie ben ik, daarover iets te vinden? |
Helemaal mee eens. Ik heb net de serie bekeken via uitzending gemist. Ik vond het heel ontroerend om te zien hoe deze drie mensen zich open stellen om God te kunnen ervaren. Ze waren/zijn, alle drie oprecht op zoek gegaan. En dan mogen we geloven in de belofte die in de Bijbel staat...wie zoekt zal vinden!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 15:53
|
|
|
|
een mooi moment was
toen ik vanmorgen in bad lag onverwachts mijn jongste zoon op visite kwam en een paar super lekkere tosti,s kwam brengen deed me denken aan vroeger toen mijn man ijsbrand er nog was toen genoten we samen nu kijkt hij vast mee van uit de hemel en eet hemelse tosti,s
loretta
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 15:54
|
|
|
|
een mooi moment was
toen ik vanmorgen in bad lag onverwachts mijn jongste zoon op visite kwam en een paar super lekkere tosti,s kwam brengen deed me denken aan vroeger toen mijn man ijsbrand er nog was toen genoten we samen nu kijkt hij vast mee van uit de hemel en eet hemelse tosti,s
loretta
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:18
|
|
|
|
| BART817 schreef: | | (ter info: er zijn er tevens al meerdere topics over, succes) |
Geef me eens een link naar waar het antwoord staat, dat zou ik zeer op prijs stellen en dan help je ook echt. 
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:29
|
|
|
|
[quote=BART817]o nee zit Laura er nog in? zie je nou wel, iemand had voor de zekerheid met haar mee moeten gaan...
Precies. Had ze wat beter met haar geld om moeten gaan ook. Nog maar een paar maanden onderweg en nu al 25000 euro er door gejast. En dat op 14 jarige leeftijd
http://www.omroepzeeland.nl/137096/2010-12-24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:37
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | troost je Angelique,
was ik ook.......waar is die herder nu???? |
die herder....dat was Marianne129....ze heeft inderdaad zeer zeker "herderlijke kwaliteiten"!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:38
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Yep idd....zo heb ik het kerstfeessie ook ervaren! Vertelde gisteren nog aan iemand...dat je met mensen die je niet kent zo'n fijn weekend kunt hebben....heel bijzonder.... Dat moet dan toch de Geest van God zijn.....!? |
Helemaal mee eens Im! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:39
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | En wat is er mis met het financieel ondersteunen van een lieve moeder??  |
(hihi)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:41
|
|
|
|
Mijn mooiste lied op een dag als vandaag:
Ere zij God in de hoge, Vrede op aarde, In de mensen een welbehagen! Amen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:47
|
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag: Kom een beetje koud en verloren aan bij de kerk vanmorgen... Voor het eerst alleen met kerst.... aan de late kant.... jas uit, sjaal af en dan weifelend een plekkie zoeken.... Dat lukt niet...net effe te laat van huis gegaan....kerst-kerkgangers waren eerder dan ik.... En dan opeens wordt ernaar me gewenkt...., word bij mijn naam geroepen....bijna de hele bank staat op, schuift ineen...en opeens is er een plekkie voor mij....warm nog van de vorige die er zat....óf ik welkom was! Toen begon voor mij ook het kerstfeest.... Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 25 december 2010, 16:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:52
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | zou schitterend zijn met een lpg of dieseltruck, electrisch werkt iets anders helaas  zeker als de ondergrond al vastgereden is  |
Pieter...........tijd voor een nieuwe heftruck. Ruim die ouwe zooi nou eens op , man.......
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=15396
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 25 december 2010, 16:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 17:38
|
|
|
|
Liek, wie zegt dat hij een relatie met je wil? Wellicht is hij op zoek naar een wijze vrouw die er op een andere manier voor hem zou kunnen zijn... Dus dan is zijn bezoek wel een compliment toch
|
|
| Naar boven |
|
|