ChristianMatch

Forum

Christen zijn, en gaan scheiden???
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1708 1709 1710 1711 1712 1713 1714 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
QUELINE346

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 23:52

JANWILLEM177 schreef:
Lieve beste queline.

Weetje ik heb veel gehoord dat wat God zamengevoegt heeft niet mag scheiden,Wie zegt dat God het zamen gevoegt heeft?,Heeft het verlangen van ons zelf dat niet gedaan?,Als ik bij mij zelf kijk zie ik dat ik dat gedaan hebt en God er niet voor gebeden hebt of het wel goed was om met haar te trouwen,( Het bleek niet goed te zijn,) maar omdat ik dacht dat God ons bij elkaar gebracht heeft durfde ik niet te scheiden,want ons huwelijk was al gouw een drama,het was een moeten,niet van lief en leed met elkaar te delen,ik weet er zijn ook huwelijken die hoewel er veel strijd is tog volhouden,( zo ook een vriend van mij en nu gaat het stukken beter).
er word te weiniggepraat met elkaar, Intimieteid,communieseren met elkaar is heel belangrijk,en veel voor elkaar over hebben,Liefde zo als God het bedoeld heeft,ik zal jou wat vertellen,Ik zat in een bijbel studie club,er zaten alle maal getrouwde mensen in.6 stuks en weetje in een tijdbestek van 5 jaar waren er 5 gescheiden,Hoe kan dat zul je zeggen?,ik heb hun verhalen gehoord,een paar hadden beter geen relatie moeten hebben,maar 3 was het gebrek aan liefde voor elkaar en de communicatie was slegt met elkaar,Ik dent dat het daar aan ligt,Bij mij was het een andergeval,ons huwelijk was direckt al niet goed,was opgelegt door fam,ouders.dan kun je nagaan dat zo iets niet standhoud.lieve queline ik hoop dat je hier wat aan hebt,ik wenst jou veel liefde en vrede van God toe in jou leven,en een leuke man die bij jou past,Gods zegen, janwillem.

Hoi Janwillem, dankjewel voor je lieve reactie.
In ons geval, geloof ik dat wij wel samen gevoegd waren, door gebed, en wel door gebed van mijn (bijna) ex-partner. God heeft dat gebed beantwoord en gezegend. Toch kwam er een moment waarop de één zijn eigen weg besloot te kiezen, en de ander God's weg, en dat ging niet meer samen.
Triest.
Ik wens jou ook een gezegend 2011
Queline
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA694

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 23:58

Ik wil toch nog even reageren op al deze berichten over wel of niet meedoen aan een loterij. In Spreuken ergens (wil het later nog wel opzoeken ) wordt gewaarschuwd voor het in korte tijd verwerven van een grote hoeveelheid geld. Het schijnt zo te zijn als mensen een groot bedrag winnen ze daar begeleiding bij krijgen van een deskundige omdat je ineens bijna alles kunt doen. Ik denk dat mensen hiervan geestelijk kunnen doordraaien en dat daarom de Bijbel ertegen waarschuwt (pas op als in korte tijd het vermogen aanwast, staat er letterlijk). Ik ben het daarom helemaal met Jan eens dat we ons vertrouwen op God moeten stellen. Ik zeg dat niet gemakkelijk en heb al vele jaren ervaren hoe God in mijn leven voorziet in praktische en financiele zin. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 00:01

MAR907 schreef:
Hmmm Twijfelende smiley ergens vind ik het nergens opslaan.

Hoe waardevol zal voor God de tranen van een vader en man zijn, van een moederloos geworden autistich kindje.....omdat het voor haar teveel is geworden.... Smiley die vol vragen zit

God geeft tranen zodat het een "parel in zijn hand gaat worden".....

Hoe blij zullen de engelen juichen wanneer het kindje zich laat dopen?
Morgen is er weer zo'n kindje die gedoopt wordt...."waardevolle tranen zijn er gevloeid" zou dat niet door God zijn gemaakt?

God zegt in deze anekdote niet dat tranen niet waardevol zouden kunnen zijn. Ook staat er niet dat God traanvocht niet gemaakt heeft.

Als je de laatste opmerking van de anekdote goed wilt begrijpen, moet volgens mij wel de context gelezen worden van het antwoord dat God net ervoor geeft aan de engel.
ROBBEDOES873 schreef:
Opeens stopte ze en boog zich voorover. Haar vinger gleed over de wang van de vrouw. Ze lekt, zei de engel, ik denk dat U er te lang aan heeft doorgewerkt Dat is geen lek zei God, dat is een traan. Waar is die voor? vroeg de engel, Ik neem aan voor opgekropte emoties, voor teveel onrechtvaardigheid, voor gebrek aan begrip. zei God. U bent werkelijk geniaal zei de engel God keek somber en leunde achterover in zijn stoel. Die traan heb ik niet gemaakt, zei Hij

God geeft een mogelijke functie aan die de traan kan hebben. Hij laat daarbij de emotie geheel bij de mens liggen, die deze zelf op kan roepen. God kijkt vervolgens somber als de engel zegt dit geniaal te vinden, omdat God het eigenlijk, net als de vrouw, spijtig vindt dat die opgekropte emotie, onrechtvaardigheid en gebrek aan begrip bestaan. Dat zou niet nodig hoeven zijn... Zo moet je volgens mij deze anekdote lezen! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 2 januari 2011, 00:08
Naar boven

Auteur Bericht
QUELINE346

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 00:03

PIETER649 schreef:
IK WIST HET !!! IK WIST HET !!! Lachende smiley

ik wist dat er ergens op cee-em een fan moest zitten, al is het er maar 1 Lachende smiley
hier doe je het allemaal voor he, voor zo'n reactie Verliefde smiley Verliefde smiley

misschien toch een fanclub voor de grote ikke Coole smiley met zonnebril

Okido! ik ben het eerste fanclublid van Pientere Pieter!
Wie volgt???
Ja jij, Annette: ik vond jou ook al zo'n mooie meid, met een mooie baby, en jij had mij als één van de eersten prive ge-emaild, heel lief.
Jullie lijken mij een super koppel, maar ook met een verleden...
maar ik zou het echt vreselijk vinden, als mensen zoals jullie, na 10 jaar ofzo, ook weer uit elkaar zouden gaan....
Zal ik jullie mascotte zijn Verliefde smiley ??
Queline
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 00:05

WILMA694 schreef:
In Spreuken ergens (wil het later nog wel opzoeken ) wordt gewaarschuwd voor het in korte tijd verwerven van een grote hoeveelheid geld. Het schijnt zo te zijn als mensen een groot bedrag winnen ze daar begeleiding bij krijgen van een deskundige omdat je ineens bijna alles kunt doen. Ik denk dat mensen hiervan geestelijk kunnen doordraaien en dat daarom de Bijbel ertegen waarschuwt (pas op als in korte tijd het vermogen aanwast, staat er letterlijk).

De waarschuwing om op te passen als je in korte tijd vermogen enorm ziet groeien is wellicht juist op zijn plaats als je meedoet aan een dergelijke loterij. Het zegt echter niet dat je het maar niet moet doen, maar dat je goed moet opletten op je manier van reageren als je ineens zoveel geld krijgt...In die zin zou je de begeleiding die tegenwoordig aangeboden wordt toch bijbels kunnen noemen Lachende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 2 januari 2011, 00:06
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 00:20

HENK710 schreef:
God zegt in deze anekdote niet dat tranen niet waardevol zouden kunnen zijn. Ook staat er niet dat God traanvocht niet gemaakt heeft.

Als je de laatste opmerking van de anekdote goed wilt begrijpen, moet volgens mij wel de context gelezen worden van het antwoord dat God net ervoor geeft aan de engel.

God geeft een mogelijke functie aan die de traan kan hebben. Hij laat daarbij de emotie geheel bij de mens liggen, die deze zelf op kan roepen. God kijkt vervolgens somber als de engel zegt dit geniaal te vinden, omdat God het eigenlijk, net als de vrouw, spijtig vindt dat die opgekropte emotie, onrechtvaardigheid en gebrek aan begrip bestaan. Dat zou niet nodig hoeven zijn... Zo moet je volgens mij deze anekdote lezen! Knipoog smiley

Mooie uitleg Henk.
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 08:52

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:01
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 09:06

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:28
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 09:34

ALOUS961 schreef:
Oudjaarsdag.

Er zijn zo van die dagen in een jaar. Bijzondere dagen, gedenkwaardige dagen, Dagen van hoop en dagen van herinnering. Verjaardagen van dierbaren en ondierbaren die in je geheugen zitten. Dagen waarvan ik alleen weet waarom het dagen in mijn gedachten zijn.
De oudejaarsdag is zo’n dag van bijzondere gedachten voor mij. Of ik wil of niet, het afgelopen jaar trekt aan mij voorbij op die dag. Niet in ‘plaatjes’ zoals veel herinneringen opgeslagen liggen, maar in emoties. Tussen de dagelijkse dingen van deze dag, zoals het inkopen doen, het afleggen van flitsbezoekjes aan lieve speciale mensen en het ordenen van mijn huis komen de emoties van het afgelopen jaar me bezoeken. In mildheid melden zich ‘hoop, verwachting, verdriet, spijt en kracht’ zich bij mij. ‘Verliefdheid’ zit er ook tussen, naast ‘geluk’ en ‘angst.’ In mildheid melden ze ze zich ja. Het lijkt of ze even hun flitsbezoekje bij me komen afleggen. ‘Hoop’ kijkt me aan, vertrouwelijk. Knikt me toe, wetend van onze momenten waarop ik hem zo nodig had. En ‘ eenzaamheid’ staart wat voor zich uit, als lijkt het alsof hij zich schaamt voor zijn bestaan dit jaar. Ik druk zijn hand, en zeg hem woordeloos dat hij me hielp de weg naar ‘kracht’ te vinden. Ik vang de blik van ‘Verliefdheid’ , knik in herkenning. Ik kijk het groepje rond. Ik herken ze, die daar zitten. Ze zijn er, allemaal. Ook dit jaar voor- en met- en bij mij geweest. Het is stil tussen ons. Er hoeft ook niet veel gesproken te worden. We weten van elkaar en over elkaar. Mogelijk zullen we elkaar over een jaar op oudejaarsdag weer treffen, zo samen bij elkaar. Het slaat twaalf uur. Mensen om me heen vragen mijn aandacht. Het groepje vaste bezoekers op mijn oudejaarsdag lost op, gaat uiteen. En ik, ik zou hen nog wat willen zeggen. Maar ze lijken zich te verwijderen. En voor me ligt het nieuwe jaar. Groot. Nieuw. Onbeschreven. En even voel ik me alleen. Even, want ineens zie ik het groepje staan: ‘hoop, verwachting, verdriet, spijt, kracht, verliefdheid, geluk en angst’ , allemaal staan ze er. Ze knikken me toe dat ze er zijn zullen als het nodig is. Ze wensen me mijn eigen NIEUWE JAAR toe. En ik, ik voel me meer dan ooit uitgedaagd om het nieuwe jaar aan te gaan want ik zal nooit alleen zijn. Mijn emoties zullen er altijd zijn
Ik wens dat jullie toe, CM-ers en andere vrienden en vriendinnen.. Een nieuw jaar waarin je nooit alleen zult zijn omdat je altijd omgeven en doordrongen bent door- en van je emoties.

Geschreven door een vriend van me .....
Gelukkig is God er altijd al ervaren we Hem niet altijd.........

Mooi beschreven Alous!
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 09:35

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 30 mei 2011, 23:22
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 11:17

MAR907 schreef:
Scheiden is geen zonde.....er wordt geen gebod van God overtreden.....
Dus is het ook niet vreemd dat het voorkomt in de christelijke omgeving.

Zelf heb ik meer moeite mee, hoe men na een scheiding zich als "christen" gedraagd.
Voornamelijk in nieuwe relatie's.....daar zakt de broek van mij weleens vanaf en heb er vraagtekens bij of dat wel christelijk is......

Er staat toch echt, gij zult geen echtbreken.
Er staat wel dat je het kaf van het koren mag scheiden, maar das weer wat anders.
Het is tegenwoordig wel erg makkelijk, alles mag als het maar in mijn straatje valt.
als we er niet mee om kunnen gaan, en dat is met meerdere dingen, ook in mijn eigen straatje.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 11:19

komt een man bij de dokter,
zegt ie tegen de dokter,dus,dokter ben gebeten door een hond,
geeft de dokter als antwoord,ja dat doen ze Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 11:43

VISSER278 schreef:
Thema van de preek op oudjaar in onze gemeente:

WAS 2010 EEN GOED JAAR?

Kennen we God, of hebben we God mogen leren kennen? Ja, dan was 2010 een goed jaar .
Gaan we liever onze eigen weg , zonder God ? Haast u , spoed u om uws levens wil. Want de tijd vliegt, nee........de mens vliegt. Het kan zo voorbij zijn.

Dat is inderdaad de kernvraag, die we ons zouden moeten stellen. Toch kijken wij vaak anders naar een jaar dat achter ons ligt, namelijk 'heeft het mij gebracht waar ik op hoopte?' Natuurlijk is het fijn, als je vele zegeningen te tellen hebt. Dat mag/moet ook. Maar de grootste zegening is toch, dat je God mag kennen en mag weten dat Hij zorgt in goede en slechte tijden.

De preek op Nieuwjaarsmorgen, heeft mij bemoedigd. Die ging over psalm 46, zie http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=psalm+46&id42=0&id47=1&pos=0&l=nl&set=10
Wat het jaar ons gaat brengen is onzeker, al mag je natuurlijk hoopvolle verwachtingen hebben. Wat wel zeker is, is dat Hij - in alle omstandigheden - een toevlucht en een veilige vesting - is.

'k Wens iedereen Gods zegen toe in 2011!

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 3 januari 2011, 09:53
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 11:48

CHATULIEM619 schreef:
Ja, ik ben ontdeugend, maar deze week ga ik voor het eerst eens een staatslot kopen. Wat zou ik gaan doen als ik een grote prijs win? En wat zouden jullie doen met een prijs van 1 miljoen???

Vertel.........heb je de prijs gewonnen?

Dan wil ik best met je daten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 11:49

HENDUK927 schreef:
komt een man bij de dokter,
zegt ie tegen de dokter,dus,dokter ben gebeten door een hond,
geeft de dokter als antwoord,ja dat doen ze Clown smiley

Is dit een christelijke mop Smiley die vol vragen zit Eigenlijk niet netjes van je Henduk, om hier een onchristelijke mop te plaatsen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 2 januari 2011, 12:13
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 11:52

CROSSROAD317 schreef:
Mag ik de kus van de juf .... Kussende smiley Kussende smiley

Als een dikke 10 nog niet genoeg is, vooruit dan maar....... Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:09

MARYLIEN613 schreef:
mijn slechtste moment was dat mijn broer na 5 jaar gisteren te horen gekregen had dat zijn longkanker terug gekomen was............

mag ik jullie gebed vragen voor hem?

hij staat er -ergens toch zonder partner- alleen voor, dus is het voor hem dubbel zwaar dragen!

Dat mag je zeker, Marylien. 'k Zal bidden voor hem en ook voor jou en anderen, die dichtbij hem staan.

Sterkte!

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 2 januari 2011, 12:10
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:15

Was 2010 een goed/mooi jaar?
Mwoah...
Wordt 2011 leuker?
Denk het niet, gisteren om 6uur mijn nest uitgebeld door mijn werkgever. Tot nu toe mijn jaar naar de haaien...
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:19

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:29
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:35

SUSANNAH475 schreef:
Ik geef een heeeeeeeele dikke knuffel aan Hannah...
Ze weet zelf wel waarom... !! Knipoog smiley

(Enne... sorry Pieter... ga je het antwoord niet verklappen hier op 't forum.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley )

jammer hoor.... nu verliest 2011 opeens een stuk pracht en word het grijs... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:42

ALOUS961 schreef:
mijn slechtste moment van vandaag :

Dat mijn gezellige bezoek eerder wegging dan was gezegd......toch weer de rest van mn vrije dagen alleen.... Huilende smiley, smiley in tranen

Voelde me even erg zielig......mag dat?? even wel hè, ja toch?

in het asiel zitten zat hondjes en katjes die jou graag liefde en aandacht willen geven. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA694

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:57

VISSER278 schreef:
Thema van de preek op oudjaar in onze gemeente:

WAS 2010 EEN GOED JAAR?

Kennen we God, of hebben we God mogen leren kennen? Ja, dan was 2010 een goed jaar .
Gaan we liever onze eigen weg , zonder God ? Haast u , spoed u om uws levens wil. Want de tijd vliegt, nee........de mens vliegt. Het kan zo voorbij zijn.

Eigenlijk is elk jaar een goed jaar. Alleen loopt het niet altijd zoals wij willen maar als je onder die omstandigheden toch dankbaar kan zijn dan zul je blijdschap en vrede ervaren. Er zijn nu eenmaal ups en downs maar probeer je er zelf uit te komen? Of vraag je God om hulp? Dat maakt het verschil. En het leven is idd erg kort... Verlegen lachende smiley zucht
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 13:03

Zondag 2 Januari, Gen. 1: 26-31; Heersen.

Dat woord kennen we: heersen. De baas spelen, de sterkst zijn, alles voor het zeggen hebben. Maar dat betekent het niet in Genesis 1. Dat denken we maar…
Overal in de wereld zie je het: mensen proberen over elkaar te heersen. Soms vechten ze zelfs om de baas te zijn, net als kinderen op het schoolplein.
In de wereld van de natuur gebeurt dat vaak net zo. Mensen hakken bomen om. Veel te veel! Mensen gooien giftige stoffen in de zee. Levensgevaarlijk! Mensen dwingen de schepping om mee te werken aan hun eigen ongeluk.
Maar zó heeft God het niet bedoeld. Niet om de baas te spelen zijn wij geschapen. Om te heersen – met liefde en wijsheid, dáártoe heeft God ons geroepen. Hij heeft de schepping onder onze voeten gelegd. Niet om die te vertrappen, maar om er voorzichtig in te wandelen.
Heersen. Daar zit het woord ‘heer’ in. En als je wilt weten wat heersen is, kijk dan naar Jezus. Hij was Heer. Hij diende – als een knecht.
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 13:42

Fijn dat we hier kwijt kunnen wat God in ons leven gedaan heeft
en zo goed om elkaar daar mee te bemoedigen
Ik ga voor het Leven Knipoog smiley

Daarom schrok ik herman van de laatste twee regels geen kritiek hoor
op je inbreng

Zie uit naar alle positieve opwekkende vrolijke berichten

loretta
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 13:54

SUSANNAH475 schreef:
Ik geef een heeeeeeeele dikke knuffel aan Hannah...
Ze weet zelf wel waarom... !! Knipoog smiley

(Enne... sorry Pieter... ga je het antwoord niet verklappen hier op 't forum.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley )

dank je suus!! Verlegen lachende smiley
ruilen voor een tandenborstel? of wil je er gelijk tandpasta bij misschien? Engeltje smiley
mét tandpasta wordt het wel duurder hoor; double knuf!! minimaal
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 13:57

ANGELIQUE327 schreef:
Griff jaloers pap? Hihi...ik had zn moeder kunnen wezen... Clown smiley
Dan was jij 11 jaar toen ik geboren werd. Lijkt me sterk
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 14:10

Zondag 2 januari:

DE HELPENDE HAND!

Je moet helpen om anderen te redden, laat geen dag voorbij gaan, waarin je niet in liefde een hand hebt uitgestoken naar iemand buiten het eigen gezin - een kaart, een brief, een bezoek, hulp in èèn of andere vorm.

Wees vol blijdschap, blijdschap redt en geneest!
Blijdschap bij elke zonnestraal, bij elke glimlach, bij elke vriendelijke of liefdevolle daad, elke kleine dienst.

Doe iedere dag iets om een ander op te trekken uit de zee van zonde, ziekte of twijfel, waarin men gevallen is.

Er is een helpende hand nodig, die de hulpeloze opwekt tot moed, strijd, geloof en genezing.

Verzet je tegen neerslachtigheid, laat je niet tegenhouden bij het beklimmen van het pad omhoog, heb lief en wees blij!

IK ben met je, IK draag je lasten, werp je last op MIJ en IK zal je ondersteunen en keer dan volkomen opgelucht terug en help een ander met de last, die te zwaar op hem of haar drukt.

Hoeveel lasten kun je dit jaar helpen verlichten?
Hoeveel harten blij maken?
Hoeveel zielen te hulp komen?

En door te geven krijg je zelf:

Een goede, gedrukte en overlopende maat.

IK je HEER, heb dit gezegd!
Naar boven

Auteur Bericht
JOELLE246

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 14:27

CROSSROAD317 schreef:
Hadden we 585 gisteren niet kunnen zingen .... Knipoog smiley

Misschien wel cross.
Maar zelf heb ik geen bundel van de opwekkingsliederen,
Dus ik weet eigenlijk niet welke jij nu bedoelt Verlegen lachende smiley

We hadden er nog veel meer kunnen zingen maar de avond was te kort!
Ik heb er echt van genoten.

Nu weet je ook waarom ik vroeg "God wijst mij de weg" te zingen.

Jij ook bedankt voor je gitaar spel
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 14:38

GRIFFIN748 schreef:
Dan was jij 11 jaar toen ik geboren werd. Lijkt me sterk

In Amerika zijn wel meer puber-moedertjes van 11 jaar hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:07

ANGELIQUE327 schreef:
In Amerika zijn wel meer puber-moedertjes van 11 jaar hoor Knipoog smiley

leven wij in Amerika? nee. dus waardeloze informatie.

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 2 januari 2011, 15:07
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1708 1709 1710 1711 1712 1713 1714 ... 6194 Volgende
Pagina 1711 van 6194