| Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 10:25
|
|
|
|
[quote=HANNAH810]nee, hoor, mar; zijn koe-nummer is 317 [/quote
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 10:35
|
|
|
|
| PIMPERNEL883 schreef: | | sinds wanneer is angelique weer 49. maar zet mij er maar ook bij. |
Ach Pimpy....ik word met de dag jonger!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:31
|
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327 49 jaar, onder voorbehoud susannah475, 45 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar griffin748, 39 jaar, onder voorbehoud pimpernel883, 44 jaar
willen jullie een prikbordje op je profiel plaatsen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJONNIE945
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:33
|
|
|
|
|
Sterkte Inka weet ik even alleen nu te zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJONNIE945
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:39
|
|
|
|
Eem op zien Grunnigs. Wie motten ophollen mit soezen. Wie binnen altmoal schelen. En schelen binnen de mooisten nait. Dus wie binnen altmoal mensen. En overal woar wie kommen vinden wie wat. Dus is de chatbox een gouie oefening veur ons altmoal want zo gait het in het grote mensen leem ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:44
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Mar...pfffffffff...ik word moe van je en ik heb geen zin meer om te reageren. Ik plaats mij ABSOLUUT niet in een slachtofferrol. Zo'n anwoord had ik trouwens wel van jou verwacht, hoor. Succes met je bijdragen op deze thread. Het is genoeg zo. Ik ga vrolijk verder.. 
Ben ik een Martelaar aan het worden? |
gibby, waar ligt volgens jou het verschil tussen een martelaar en een slachtoffer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:48
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 11:50
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 13:44
|
|
|
|
Zelfs vindt de mus een huis, en de zwaluw een nest voor zich, waar zij haar jongen legt, bij Uw altaren, Here der heirscharen, mijn Koning en mijn God. Ps.84 vs 4
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 14:29
|
|
|
|
Hoi Chat
Kun je s.v.p. nog een adres opgeven? Ik ben niet zo handig aangelegd zonder adres en navigatie...... En ik wil er natuurlijk wel zijn om 2 uur!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 15:04
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327 49 jaar, onder voorbehoud susannah475, 45 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar griffin748, bijna 40 jaar, met Oude Schicht van bijna 25 pimpernel883, 44 jaar
willen jullie een prikbordje op je profiel plaatsen? |
als ik een prikbord op mijn profiel zet, is mijn profiel niet meer zichtbaar  (of heb ik dan een plaat voor me kop )
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 5 januari 2011, 19:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 15:21
|
|
|
|
Ik wil ook graag mee, wel onder voorbehoud omdat het hier soms zo anders kan lopen.
gr rita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 15:31
|
|
|
|
| BIOBOER679 schreef: | meld me aan als eerste biologische Wie durft, niet allemaal tegelijk hoor  |
Heb jij je niet gemeld bij Yvon..??
Als het hier nou niet lukt....dan volgend jaar gewoon opgeven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:31
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:37
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | | AMEN Angel !!! Prachtige Psalm 84. De hele Bijbel is OKE...! |
Ja paps, maar dat is me te veel typewerk hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:37
|
|
|
|
|
vraag me af hoe jij GIBBY159 het in jouw kerk doet,gedraag jij je dan ook zo of doe je dat alleen hier,waar je redelijk anoniem en veilig kan zijn?weet wel hoe het in de kerk aan toegaat met mensen als jij die worden links gelaten, heb je die vrome weer zeggen ze dan.Ook een beetje zonde van je geld tuurlijk lid worden zo dat je kan zeuren en afgeven.pak jij nou maar jouw gitaar op en ga een lied spelen ofzo,als je niks beters te doen hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:38
|
|
|
|
|
vraag me af hoe jij GIBBY159 het in jouw kerk doet,gedraag jij je dan ook zo of doe je dat alleen hier,waar je redelijk anoniem en veilig kan zijn?weet wel hoe het in de kerk aan toegaat met mensen als jij die worden links gelaten, heb je die vrome weer zeggen ze dan.Ook een beetje zonde van je geld tuurlijk lid worden zo dat je kan zeuren en afgeven.pak jij nou maar jouw gitaar op en ga een lied spelen ofzo,als je niks beters te doen hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:39
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | | vraag me af hoe jij GIBBY159 het in jouw kerk doet,gedraag jij je dan ook zo of doe je dat alleen hier,waar je redelijk anoniem en veilig kan zijn?weet wel hoe het in de kerk aan toegaat met mensen als jij die worden links gelaten, heb je die vrome weer zeggen ze dan.Ook een beetje zonde van je geld tuurlijk lid worden zo dat je kan zeuren en afgeven.pak jij nou maar jouw gitaar op en ga een lied spelen ofzo,als je niks beters te doen hebt. |
Ronny moet dat nou werkelijk zo????
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op woensdag 5 januari 2011, 16:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY656
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:42
|
|
|
|
Afhankelijk van mijn stemming heb ik een favo bijbeltekst. Maar deze teksten zijn voor mij een afspiegeling van Gods liefde.
Fil. 1:6 Hiervan toch ben ik ten volle overtuigd, dat Hij die in u een goed werk is begonnen, dit ten einde toe zal voortzetten, tot de dag van Christus Jezus.
Fil 4:14 Ik vermag alle dingen in Hem die mij kracht geeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 17:07
|
|
|
|
|
ja je hebt gelijk,sorry.Ik ga deze forum ,niet deze topic dan,bezoeken anders ga ik me alleen maar meer ergeren aan hem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 17:12
|
|
|
|
lol geeft niet,maar dat bedoelde ik ja. je ziet hier vaak van dit is niet goed en dat niet goed zonder dat ook maar iets word meegegeven aan de ander. topics zonder inhoud zijn nutteloos.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 17:54
|
|
|
|
| MARY656 schreef: | Afhankelijk van mijn stemming heb ik een favo bijbeltekst. Maar deze teksten zijn voor mij een afspiegeling van Gods liefde.
Fil. 1:6 Hiervan toch ben ik ten volle overtuigd, dat Hij die in u een goed werk is begonnen, dit ten einde toe zal voortzetten, tot de dag van Christus Jezus.
Fil 4:14 Ik vermag alle dingen in Hem die mij kracht geeft. |
Inderdaad Mary..."t hangt zeker ook af van je stemming he...soms dan bid ik alleen maar: Here, maak mij Uw wegen bekend, leer mij Uw paden. Ps.25 vs.4
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELSKE510
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 18:30
|
|
|
|
[i]Boer zoekt vrouw??? Ben ik soms de enige die daar niet naar kijkt, wel even gedaan, vind er niets aan. Ben niet zo'n fan van het Nederlandse televisie aanbod. Het is vaak meer van hetzelfde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 19:20
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Fijn, Sofie! Alle eer aan God! |
AMEN! Sofie, zie je, bij HEM is niets onmogelijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 19:30
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | tsja, dat zijn nou de kleine lettertjes, he....  |
Dat ik vandaag hoorde, dat er vele daklozen uit m.n kennissenkring, vanwege m.n vrijw. werk, op nieuwjaarsdag doelloos over straat hebben gelopen, niets was er open, waar ze wel terecht konden??? Cafeshops, waarin drugs wordt gehandeld, hoe raakt iemand verslaafd??? Wat doe je, als je verr.... van de kou?
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 5 januari 2011, 19:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 19:33
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | | AMEN! Sofie, zie je, bij HEM is niets onmogelijk! |
De bemoedigingen voor jullie plaatsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 19:36
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 19:37
|
|
|
|
| BART817 schreef: | verder wilde ik nog toevoegen: beproeven van geesten, persoonlijk doet het mij denken aan: gever/nemer, bouwer/gebruiker, producent/consument, constructief/destructief, vredestichter/onruststoker, geduldig-spaarder/winstzoeker_woekeraar, investeerder/uitbuiter, hulpverlener/leedvermaker, oplossingen-/probemenzoeker, enz...enz...enz...
volgens mij is het resultaat dat dan (als het goed is) overeenkomt met de vrucht van de Geest. (liefde, blijdschap, vrede, geduld, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid en zelfbeheersing.)
maw een levenslang leerproces, persoonlijke vermaning van God, als ook het inzicht. ik denk dat als je dat niet zo ervaart je Gods doel in je leven voorbijloopt. resultaat: eigengerechtigheid zoekend, normen van anderen spiegelen aan je zelf ipv vrucht vd Geest. het lijkt me dat als een geest beproefd wordt (zoals rijtje boven) deze overeen dient te komen met de Geest. aantekening daarbij, niet elk voorbeeld is altijd goed/fout. als het maar niet je karakter wordt. zoals: 'nemer', 'gebruiker' zal iedereen ooit ten deel zijn. om plaats te maken voor iets nieuws zal destructie nodig kunnen zijn. als productontwikkelaar weet ik dat je soms problemen moet zoeken om te voorkomen dat de klant ze als eerste ontdekt. investeren hoeft ook niet altijd het juiste te zijn, je moet ook kritisch blijven om niet blut te raken. vrede stichten is nobel, maar als het twee partijen zijn waar je beter geen deel bij kunt hebben... (zie bijbel) nou ja, enz... enz... |
Mij is verteld, dat als je in tongen spreekt, je rechtstreeks contact met GOD hebt, de boze kan daar niet tussen komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 19:39