Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:35
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nou ik heb hard gelopen. M'n kapsel!  |
Weer of geen weer dat zit bij jou toch dagelijks anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nou ik heb hard gelopen. M'n kapsel!  |
Een windhooskapsel is toch in?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:47
|
|
|
JOL252 schreef: | Een windhooskapsel is toch in? |
Natte hondenhaar kapsel niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 12:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | Natte hondenhaar kapsel niet  |
Neee, de titel van Miss Poedel is niet te ambiëren, idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 09:02
|
|
|
Ook hier in Zeeland nu regen... Het is heel donker nog.... Het is voor mij al weekeind... Dus ben ik geneigd te zeggen JAMMER...(regen) Maar toch fijn....het koelt misschien wat af...bovendien denk ik dat de boeren hier blij zijn... Hun moeten leven van hun land, waar ik dan vervolgens ook weer van mag eten..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 09:24
|
|
|
niks geen regen hier in het oosten waar het het minste regent van allemaal schijnt de zon volop verwachting rond 28 a 30 graden 
dus een lui dagje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 09:48
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | niks geen regen hier in het oosten waar het het minste regent van allemaal schijnt de zon volop verwachting rond 28 a 30 graden 
dus een lui dagje  |
Ik heb altijd moeite met linken kopiëren... Toch als je klikt op: Meeste zonuren...scoort Zeeland als hoogste
Volgens de weerberichten regende het gisteren in de noordelijke provincies...vandaag waren wij aan de beurt... En ja...het doet niks af aan de warmte...het blijft hier ook benauwd, en ook dat was een voorspelling die klopt!! Ik was blij..er hoeft zeker niet gegoten te worden vanavond!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 12:10
|
|
|
Gisteren heeft het hier idd 2x heel flink geplenst, maar wat was dat lekker!! Alles is weer groen en opgefrist, en het ruikt na een bui altijd zo lekker buiten. Nu het zonnetje er weer bij, met wat wolken, maar die drijven over
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 26 juli 2013, 12:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 13:09
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Gisteren heeft het hier idd 2x heel flink geplenst, maar wat was dat lekker!! Alles is weer groen en opgefrist, en het ruikt na een bui altijd zo lekker buiten. Nu het zonnetje er weer bij, met wat wolken, maar die drijven over  |
Hier nu droog...en zeker nog niet koud!!! En je hebt gelijk...die regen was heerlijk... Daarnet mijn zus aan de telefoon...zwager sprong een gat in de lucht... (Hij is boer...ze zegenen de regen nu)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 16:22
|
|
|
Vanmorgen een heerlijke plensbui gehad dat was lekker alleen daarna pfff werd het echt mega benauwd buiten maar goed mn blommen benne weer blij en ik ook hoef niet te sproeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 18:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanmorgen een heerlijke plensbui gehad dat was lekker alleen daarna pfff werd het echt mega benauwd buiten maar goed mn blommen benne weer blij en ik ook hoef niet te sproeien  |
Ja klopt, denk je het wordt er beter van en dan is het zo raar drukkend, het ik ook nooit goed hè , nou ja blij dat het zo snel weer droog was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 20:50
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja klopt, denk je het wordt er beter van en dan is het zo raar drukkend, het ik ook nooit goed hè , nou ja blij dat het zo snel weer droog was  |
Zit alweer een poosje heerlijk buiten, waar het momenteel echt beter is dan binnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 10:23
|
|
|
Hier momenteel noodweer!!! De eendjes kunnen achter zwemmen... Aardedonker....onweer.... Was voorspeld,en duidelijk ook te zien op buienradar... Bij de achterdeur nu een klein zwembad!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 11:54
|
|
|
Er was hier regen en onweer, en het regent nog wat. Maar noodweer.....? Ik zie geen nood, alleen het weer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 11:59
|
|
|
JANS221 schreef: | Er was hier regen en onweer, en het regent nog wat. Maar noodweer.....? Ik zie geen nood, alleen het weer..... |
Hier is het echt heftig, er zitten maar een paar tellen tussen de bliksem en de donder, stortregen.....knallende donderslagen
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 27 juli 2013, 12:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:00
|
|
|
JANS221 schreef: | Er was hier regen en onweer, en het regent nog wat. Maar noodweer.....? Ik zie geen nood, alleen het weer..... |
Heeft hier flink gehoosd regent nog maar minder onweert nog wel aardig/// Maar mijn tuin is zooooo blij hiermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:07
|
|
|
Als ik nu de tuin zie...ja... Oke...moet ik het anders formuleren???
Een hoosbui...het water ligt onder het afdak... Zulk weer hebben we nog niet gehad de afgelopen weken... Oke geen nood, maar WEER...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:12
|
|
|
Hier begint het, zoek dekking!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:14
|
|
|
Hier is het wat bewolkt, de zon doet zijn best om erdoor te breken. Warm, windstil, droog, stilte voor de storm? Hm, heb net m'n ramen gelapt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:15
|
|
|
haha zat net in die bui moest boodschappen doen. net te laat he ? Helemaal kletsnat Alleen jammer dat ik mn zorgvuldig uitgekozen outfit voor tijdens de picknick nu niet meer aan kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:20
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hier is het wat bewolkt, de zon doet zijn best om erdoor te breken. Warm, windstil, droog, stilte voor de storm? Hm, heb net m'n ramen gelapt.  |
Denk dat jullie regio er net langs gaat.... Hier is het droog... Lijkt aardig te kloppen dat we vanaf nu...tot een uur of vijf..het redelijk gaat lukken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:57
|
|
|
het valt hier ook reuze mee, het regent benoorlijk, maar niet superhard en het rommelt wat in de verte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:22
|
|
|
Dacht dat het droog werd maar nu geven ze al tot half drie regen aan Echt ik hoor mn blommen bijna juichen zo'n schik hebben ze van al dit water en eindelijk word het ook lekker frisser in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:40
|
|
|
Nooit geweten dat je van twee straten door het dorp fietsen (op weg naar huis) zo ontzettend nat kunt regenen ! Complete behandeling gehad. Golfslag-bad en watergolven.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:43
|
|
|
MARTIJN277 schreef: | Nooit geweten dat je van twee straten door het dorp fietsen (op weg naar huis) zo ontzettend nat kunt regenen ! Complete behandeling gehad. Golfslag-bad en watergolven......... |
Haha goed he gelijk op geknapt en klaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 17:42
|
|
|
MARTIJN277 schreef: | Nooit geweten dat je van twee straten door het dorp fietsen (op weg naar huis) zo ontzettend nat kunt regenen ! Complete behandeling gehad. Golfslag-bad en watergolven......... |
Dus je bent gewassen en gestreken en kon zo weer de deur uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 17:47
|
|
|
Volgende keer shampoo meenemen en ondertussen in je haar doen! Scheelt ook weer een douchebeurt dus goed voor het milieu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 20:04
|
|
|
http://nos.nl/l/533938
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 29 juli 2013, 00:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 08:48
|
|
|
Ga zo naar de kerk fietsen (7km) Geloof dat ik waarempel een vestje aan kan doen. Weet niet meer hoe lang geleden dat is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 19:25
|
|
|
Oké, zojuist buiten bij mij achter 43 graden. Een half uur geleden nog 42. Dus vannacht.... Binnen nog 24, maar dat zal nu ook wel snel veranderen. Hoe is het in de rest van Nederland?
|
|
Naar boven |
|
|