| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 15:49
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Duim allen voor me...hij gaat morgen(mijn allessie...mijn Matizje) naar de reparateur...Op hoop van zegen...hij doet raar en moet naar de dokter. Ik hoop dat hij niet erg ziek is!!!!! |
Ben je in Mexico geweest met je karretje Zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 15:51
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | ....alleen is er ook toevallig sanitair op de CM camping, want in een knauss deseo is wel basic wat dat betreft...........
|
graaf je toch effe een HUDO....zo gebeurd. boomstammetje eroverheen en klaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 15:55
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Genesis 11 vers 26-32 De HEERE zal u opendoen Zijn goede schat, de hemel.
Deuteronomium 28 vers 12
Kinderen die slagen voor hun examen, mogen vaak van hun ouders een cadeau uitzoeken. Een rijke vader was erg gul. Toen het erop leek dat zijn zoon zou slagen, ging hij met hem langs allerlei garages; samen zochten ze een auto uit. Toen de jongen zijn diploma in ontvangst had genomen, gaf zijn vader hem een cadeau. Hij maakte het open - en had een Bijbel in handen. Woedend smeet hij het Boek op de grond en vertrok op staande voet. Hij liet niets meer van zich horen. Een aantal jaren daarna overleed de vader en de jongeman keerde voor het eerst weer terug in zijn ouderlijk huis. Tussen de spullen vond hij de Bijbel die hij kwaad had weggegooid. Toen hij erin bladerde, vond hij een cheque met het bedrag dat nodig was om de auto te kopen ... Wie de boodschap van de Bijbel verwerpt, loopt grote schatten mis. God wil ons zo rijk maken! Wie kan de waarde becijferen van werkelijke vrede in het hart? Van ware rust? Van echte blijdschap? Van geluk? Van een eeuwig verblijf in de hemel? God biedt het ons allemaal aan, door Zijn Zoon, de Heere Jezus Christus! |
Laat geen stof op de Bijbel komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 15:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | zucht...........zo (her)ken ik jullie weer..... |
HERkennen wel. kènnen blijkbaar nog niet...
ik merkte overigens wel een spoortje kritiek in je vorige opmerking, Hannah.
'k zal van 't weekend eens kijken of Maastricht fotogenieker is dan Roemenië. misschien wordt het nog wat (met de foto's, ja...).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 16:09
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | de caravan kan niet door het dranghekje heen, leonard; jammuuuur!!  |
alles kan door een dranghekje, Hannah, zelfs jij. vraag is alleen of het heel blijft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 16:16
|
|
|
|
nu begint het lange wachten op het moment dat ze de vraag stelt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 16:21
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ze is niet op d'r mondje gevallen, dus met het gebit zal het ook wel in orde zijn ....  |
mondvol tanden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 16:23
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hmm, met zn allen slapen lijkt me ook ehhh.......niet echt iets voor een picknick, hoor herman...........  |
Misschien middagdutje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 16:23
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | mondvol tanden  |
ik kan je zeggen: het is me een keer gelukt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 16:26
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ja hoor mevroUUUUUwtje UUUUU mag om uitleg vragen
als je op je mond valt, dan is de kans groot dat je je gebit beschadigt .... letterlijk en (kwebbelkous) je bent niet op je mondje gevallen ..... figuurlijk (en letterlijk)
.. |
en als ik de kleur van wit naar zwart verander, zeg ik zUUUUcht........
t lijkt wel een samenzwering hier, errUUUUg hier gaat kwebbeltje eens over nadenken onder t dweilen. 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 20 januari 2011, 16:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NES843
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 16:46
|
|
|
|
|
Ik hoop dat er nog wat meer mensen zich hiervoor aanmelden, hoewel het met z'n 3en ook gezellig kan zijn hoor maar hoe meer zielen hoe meer vreugd he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:03
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Dames is een Boeren Mest Wagen ook goed................
Heb ik toch een BMW..............
Leonardusssssssssssss |
zoooo.....dacht je dat??? hier noemen we zoiets Blik Met Wielen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:08
|
|
|
|
B ij M ercedes W eggegooit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:08
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Blik Met Wielen |
zal Duckie blij mee zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:10
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Verkapte twijfel proef ik uit de voorgaande reacties c.q. diffuse hint antwoord(en) met een verwijzing naar een persoon op Christianmtach. Laten we met z'n allen de hand in eigen boezem steken. Op mijn topic: "Hoe benaderen we de mens die alles berédeneren wil?" staan diverse reacties van allerlei comments die irrelevant zijn maar wel met een bepaalde bedoeling mij in discrediet te brengen. En ja enderdaad, ik geef het toe dat mijn manier van reageren ook niet altijd even "leuk" is. Vaak ben ik dan...door m'n temperament...vrij opstandig en wil dan ook (meteen) weer van repliek dienen! Dat werkt niet zo als het hoort te zijn! Maar goed, zo heeft iedereen z'n nukken, tekortkomingen. Wat mij opvalt is dat menigeen...naar mijn bescheiden mening...een drempel heeft om ook eens in een wat rustiger gemoedrust zijn/haar onrustige manier van communiceren toe te geven. Ik denk dat er enkelen onder ons zich even achter de oren zullen krabben. Als het nou eens duidelijk is dat iedereen eens wat GEZELLIGE manier met elkaar kunnen discussieren komen we een heel stuk verder. En wat ik ook nu weer probeer te zeggen: we léren van elkaar...we spreken Gods Woord tot elkaar..we respecteren elkaar... en zo beste mensen komen we tot elkaar. En misschien ook nog bij elkaar! Ehm...ehm... ja ja..ik weet het..ik ben off-topic! En ik had nog zoooo gezégd!...  |
Vrede op aarde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:13
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik? ben nooit geweest. We vieren gewoon in eigen huis met onze vrienden. Gratis en veel gezelliger. Neem drankjes en hapjes mee. Maar mijn huis is iets te klein  |
ik ben ook nooit naar door cm georganiseerde feessies geweest. inderdaad, eigen feessies zijn stuk goedkoper... maar... je zegt zelf al: je ontmoet daar alleen je vrienden... en cm is groter dan alleen de chatroom.... na 4 jaar worden die feessies dan bijna incestueus man, probeer es nieuwe mensen kennen te leren!! best kans dat jouw ware WEL op dat feessie van cm is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:13
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | zal Duckie blij mee zijn... |
Hahaha....daar hebben we het al over gehad.. ik zie liever duck..dan zn auto.....ach... een golfje mag ook....ben niet zo kieskeurig als het op auto"s aan komt......as ie het maar doet he? een oldtimer uit 1966 vind ik ook heeeeeel leuk.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:25
|
|
|
|
Donderdag 20 januari:
EÈN ZIJN MET GOD!
Eèn met MIJ. IK en de VADER zijn Eèn. Eèn met de HEER van het ganse heelal. Zouden de aspiraties van de mens nog hoger kunnen reiken? Zouden menselijke verlangens hier bovenuit kunnen gaan? Eèn met MIJ.
Als je je realiseert hoe groot je privilege is, dan heb je maar te denken en onmiddellijk wordt dat, wat je denkt, tot aanzijn geroepen. Inderdaad, met recht heb IK gezegd: Zet uw hart op de dingen, die boven zijn, niet op de dingen van deze aarde.
Wanneer je eenmaal in MIJ leeft en je denken houdt zich bezig met de materiële dingen, dan roep je die tot aanzijn. Daarom moet je ervoor zorgen alleen dat te denken en te verlangen, wat je kan helpen in je geestelijke groei en niet dat, wat die groei belemmert, deze zelfde wet werkt ook op het geestelijk vlak.
Denk liefde en liefde omringt je en allen aan wie je denkt. Denk verkeerde gedachten en het kwaad omringt je en allen aan wie je denkt. Denk gezondheid - en gezondheid komt. Het lichamelijke weerspiegelt het psychische en geestelijke.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:28
|
|
|
|
Badkuip Met Wielen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:42
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | B ij M ercedes W eggegooid |
Dan Skoda:
Samen Knutselen Onder De Auto...
Thomas, als Fries uiteraard op klompen met Fries paard en wagen
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 20 januari 2011, 17:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:42
|
|
|
|
Waarom naar Groningen...Herman???
Boterham...Met...Worst..ook goed??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:43
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Gratis en veel gezelliger. Neem drankjes en hapjes mee. Maar mijn huis is iets te klein  |
gelukkig is de heide ietsie groter......!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 20 januari 2011, 17:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:49
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik ben ook nooit naar door cm georganiseerde feessies geweest. inderdaad, eigen feessies zijn stuk goedkoper... maar... je zegt zelf al: je ontmoet daar alleen je vrienden... en cm is groter dan alleen de chatroom.... na 4 jaar worden die feessies dan bijna incestueus man, probeer es nieuwe mensen kennen te leren!! best kans dat jouw ware WEL op dat feessie van cm is...  |
Die kans is misschien wel groter, dan op de heide. Herman, heb je wel gezien wat het hoofdprogramma inhoudt? 't Is gewoon een gemiste kans, als je niet gaat.
Datingspel Samen met ongeveer 50 mannen en 50 vrouwen speel je het datingspel. Dit unieke spel richt zich op bijzondere ontmoetingen en geeft je de gelegenheid om op een persoonlijke en ontspannen manier met een ander in contact te komen. Hoe? Dat houden we nog even voor je geheim. Speel het ongedwongen mee en geniet van de unieke verrassingen die dat met zich meebrengt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:55
|
|
|
|
brood met water
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:58
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik? ben nooit geweest. We vieren gewoon in eigen huis met onze vrienden. Gratis en veel gezelliger. Neem drankjes en hapjes mee. Maar mijn huis is iets te klein  |
Met je vrienden Valentijnsdag vieren? Wat valt er dan te vieren?Ik neem aan dat je niet van plan bent ze te versieren.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 18:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en als ik de kleur van wit naar zwart verander, zeg ik zUUUUcht........
t lijkt wel een samenzwering hier, errUUUUg hier gaat kwebbeltje eens over nadenken onder t dweilen. 
. |
Ehhh ....mmm...Kwebbelkous jij hannah ...eerst de vraag naar de toestand van het gebit ....maar verklaar nader ...een mond vol tanden volgens de boys en een kwebbeltje ...kan gezellig worden op de groooote heide.
Leonardus met 1 kroontje ....alles in de openheid ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 18:27
|
|
|
|
Kijk heeeeren mocht je denken van ja ik moet zo nodig de dames het hof maken met een auto, dan huur je toch zo'n bakkie voor een dag....ooit bij een persoon weleens meegemaakt maar helaas hielp het ook niet echt ...snik
Zelf heb ik ook maar een VW autootje ...dus
Leonardus de eenvoudige rijder, met een dieseltje ...tuf tuf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 18:36
|
|
|
|
ach, het is dat ik mijn zwarte Saab gekregen heb, anders had ik nog moeten fietsen
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 21 januari 2011, 09:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 18:38
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Misschien middagdutje?  |
Goed idee Herman
De Caravan gaat gewoon mee voor diegene die de broodnodige middagdutje niet wil overslaan ....kijk de meeste zitten natuurlijk op de kritische leeftijdsgrens natuurlijk.
ik zou het wel prettig vinden als we nu opgeven wie er wel of niet snurkt ...niets is er zo vervelend om naast een snurkende mede CM genoot te liggen. Dus groepjes maken.... Groep A en Groep B
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 20 januari 2011, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 18:54
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | so what?
op zijn 42e trouwde mijn vader (mijn moeder was toen 34) op zijn 42e had mijn broer al 3 kids op mijn 42e...tsja: al getrouwd? nog single?
geen idee! |
inderdaad......so what?
Er is een liedje......trouw niet voor je 40 bent!.... er is aan trouwen geen leeftijd verbonden hoor..... dus ......
|
|
| Naar boven |
|
|