| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:49
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | rare dingen genoeg hannah, ne ferrari?  |
ik had een leuk geramd rarietje, xabia; en nu een rammel-rariteit. dus het geramde karretje is weg, en het rammelende (in griffins beleving) is daar voor in de plaats geferraried......... kun je het nog volgen?
@griffin; ja, ja, ik let op; ik lees in het bericht van xabia over hangende mallotige vermoedens om te volgen; zodat de roze stofwolken van de grijze saabs vliegen..........zo begrijp ik het toch goed, xabia?
mijn spelling was overigens niet goed, xabia; een L teveel, vandaar mijn aangepast berichtje; griffin is tenslotte niet voor niets een "kritsch lezer", he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:53
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | hee wat leuk... !! Doe je haar de groeten terug Marijan ? En nu ik toch bezig ben, ook de groetjes voor jouzelf Marijan  |
Dat kun je rechtstreeks aan Liesbeth zelf doen, slimmie, ze leest het forum toch!!!!!!!
Liesbeth, heel veel groetjes en fijn dat het goed met je gaat!!!!!!!!!!!!!
Mario216
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:54
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | waarom worden men linken niet blauw zoals bij jullie  |
Moet je voor doorgeleerd hebben. Gij komt zeker uit Belgie
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 29 januari 2011, 17:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:54
|
|
|
|
| YES356 schreef: | Ik vind het nodig om het onderstaande te delen met jullie, omdat ik ook in het openbaar de vraag gesteld heb.” Worden de berichten en de chat wel gelezen hier en gecontroleerd ?”
Ik heb CM aan de telefoon gehad. En dat was een verhelderend ,open , gesprek!!!!!!!!!! Sommigen van ons (incluis mij zelf) bekroop de vraag of er wel een redactie was/is ???????? Bij mij is dat gevoel nu weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze zijn er En heb er vertrouwen in dat het weer Cool Men word hier (en dat zullen we met zijn allen kunnen denk ik) Er is een redactie die ons serieus nemen. Ook al gaan dingen soms langzamer dan je zou willen. Men is er wel degelijk op de hoogte en zijn er mee bezig wat er hier gebeurd Dus dikke knuffel aan de CM redactie En veel sterkte en wijsheid |
Heb je ondertussen al iets gehoord?Of iemand anders misschien? Ik heb er weinig hoop meer op.........in geen 4 weken hebben we een teken van leven van de redactie gehad.......behalve jouw telefoontje dan maar aan alleen beloftes hebben we weinig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:57
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | waarom worden men linken niet blauw zoals bij jullie  |
boven het reactie-vak, uiterst rechts zie je een knopje; url als je die voor en na je link gebruikt, is het resultaat vast anders, xabia
just try............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:00
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
WILLEM591
|
op dinsdag 1 februari 2011, 21:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:11
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik sneer nooit? hij sneert soms? wij sneren af en toe? ik sneerde regelmatig? hij sneerde vaak? wij sneerden altijd? wij zijn hem gesmeerd.....
Deze dan? |
(was je vergeten denk, mariska??)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 29 januari 2011, 18:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:17
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ja, maar heb ik nou een grijze of een zwarte Saab 
ik vrees dat ze allebei nu grijs zijn... |
ik reed vanmorgen achter een metallic-groene saab...gaaf joh....(voelde me wel een lelijk eendje in mijn gedeukte daewootje)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:22
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 11:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:28
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 11:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:32
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | wie is er van den beginne op CM en wie heeft er blijvende vriendschappen aan over gehouden? meer dan vriendschap mag natuurlijk ook! |
ik ben er niet vanaf het begin, maar inmiddels wel drie en half jaar. Ik heb er mn echtgenoot en 2 goede vriendinnen aan overgehouden, die ook onze getuiges waren op ons huwelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:37
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 11:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:40
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | ik reed vanmorgen achter een metallic-groene saab...gaaf joh....(voelde me wel een lelijk eendje in mijn gedeukte daewootje)  |
angeliqqqqqqq!! dat noem je zo toch niet, meid; rammel-ferrari heet een dergelijk bakkie!!! klinkt toch veel ehhhmmm..........indrukwekkender??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:41
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Weet je wat ik niet begrijp?Ze meldt zich aan voor het programma,dan kun je verwachten dat er mannen op je stoep zullen staan en dat die gesprekken verwachten...........meer contact dan nu in ieder geval..........het is een vlotte tante met het mondje op de juiste plek,niet bepaald verlegen en tóch komt ze niet bij de mannen in de buurt........geen arm,geen aanraking,geen blik....... |
't is er gewoon één van de oude stempel : Geen gelul, werken met dat spul . Vakantie vieren kunnen ze ook als ze weggestuurd zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:58
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Moet je voor doorgeleerd hebben. Gij komt zeker uit Belgie  |
die is pas orgineel... je bent een nederlander zekers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:58
|
|
|
|
ik heb mijn man hier leren kennen en goede vrienden ... waar ik zelfs getuige mocht zijn op hun huwelijk en leuke mensen die ik op hyves of cm uitjes spreek 
o ja ... ik ben hier 4 jaar met tussenpozen
Laatst aangepast door
|
HAAS141
|
op zondag 30 januari 2011, 09:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:00
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | boven het reactie-vak, uiterst rechts zie je een knopje; urlals je die voor en na je link gebruikt, is het resultaat vast anders, xabia
just try............  |
thnks hannah...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:08
|
|
|
|
ik moet er echt van helemaal bij het begin bij geweest zijn, maar dan wel als lien327 het leuke is dat er hier nog zijn van die tijd... en er komen er bij. Ik heb hier best wel vrienden bij gekregen waarvan ik een deel nog vaak ontmoet, bezoek, en contact mee blijf houden. en er zijn er zelfs bij die een hele bijzondere plaats in men leven hebben gekregen. soms neem ik wel eens een time out, er is ook nog leven buiten CM de leukste momenten zijn wel de groepsfeesjes, BBQ's en zo van die dingen. Zo leer je elkaar wel anders kennen dan achter dit scherm.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:12
|
|
|
|
Hoi CM-strandwandelaars,
Het is nog beetje te vroeg voor dit plan, het kan best wel kilometers lange namenlijst
Missen jullie zeelucht en strand? Zullen we weer gaan doen dit jaar? Lijkt me wel goed idee. Vorig jaar waren we in Noorwijk gelopen en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, ongeschikt voor Saab, helaas Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei vanaf 12.00 uur
Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie Wijzigen van datum mogelijk in overleg.
Groetjes
Herman388 =============================================== Deelnemers:
Angelique327 Alous961
Herman388 Leonard480 Benny340 PIMPERNEL883
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik had een leuk geramd rarietje, xabia; en nu een rammel-rariteit. dus het geramde karretje is weg, en het rammelende (in griffins beleving) is daar voor in de plaats geferraried......... kun je het nog volgen?
@griffin; ja, ja, ik let op; ik lees in het bericht van xabia over hangende mallotige vermoedens om te volgen; zodat de roze stofwolken van de grijze saabs vliegen..........zo begrijp ik het toch goed, xabia?
mijn spelling was overigens niet goed, xabia; een L teveel, vandaar mijn aangepast berichtje; griffin is tenslotte niet voor niets een "kritsch lezer", he?  |
nou ben ik helemaal niet meer mee... ne ferrari voor de "armen" zou een toyota mr2 moeten zijn maar ik ga er in ieder geval wel geraken hoor met men oude groene audi zonder enige roze uitstoten, wolken, vleugjes of wat dan ook... was het nu maloten of malloten hahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:22
|
|
|
|
ik had gesneerd jij hebt gesneert zij heeft nooit gesneert wij sneren altijd
en nu smeer ik hem voor ik sneren naat mijn hoofd krijg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:24
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | nou ben ik helemaal niet meer mee... ne ferrari voor de "armen" zou een toyota mr2 moeten zijn maar ik ga er in ieder geval wel geraken hoor met men oude groene audi zonder enige roze uitstoten, wolken, vleugjes of wat dan ook... was het nu maloten of malloten hahaha |
"versierauto"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:29
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: |  |
nog een keer even aan wakkeren we zoeken nog steeds mensen die mee willen naar griekenland, kom op mensen alles jullie mee willen geef jullie op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:32
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | angeliqqqqqqq!! dat noem je zo toch niet, meid; rammel-ferrari heet een dergelijk bakkie!!! klinkt toch veel ehhhmmm..........indrukwekkender?? |
Het laat in ieder geval een indruk achter 
Overigens, het is 'malloot'. Heren kunnen trouwens geen malloot zijn... Zoek maar op
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 29 januari 2011, 19:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:37
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | ja Gibby...je wist nog lang niet alles van me...maarreh....ben de dochter van de Sjah van Perzie.....en lang niet onbemiddeld  |
Ook weer duimzuigerij ????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:45
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 10:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:46
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Ook weer duimzuigerij ???? |
Alleen kleuters zuigen nog aan/op de duim
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:48
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 10:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:56
|
|
|
|
wel uitermate malllllllotig doen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROSEVE659
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 20:21
|
|
|
|
Als mensen verwijderd worden uit cm, vind er dan wel hoor en wederhoor plaats in geval er onenigheden ontstaan ?
|
|
| Naar boven |
|
|