| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 18:27
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Krijg toch langzaam het idee dat het een sahararally betreft..  |
in april nog niet hoor leonard...alles nat en klef.... Klef????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 18:29
|
|
|
|
| WILLEM591 schreef: | | ...................... |
gedonder....(rijmt op...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 19:19
|
|
|
|
jammer dat je't niet kunt combineren ik ben wel op zoek naar een "serieuze' relatie... men verleden al lang achter me gelaten, maar ik wil eerst toch wel ff aftasten met gezellig mailen maar de topic ging een andere vraag uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 19:23
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Er wordt in profielen aangegeven dat men "op zoek naar een vaste relatie" is of..anderzins. In gesprekken met elkaar...of tijdens een ontmoeting kan men zelf aangeven of men klaar voor een nieuwe relatie is en het aan "durft!". De keus om er mee door te gaan lijkt mij niet zo moeilijk, is mijn mening. Wees vooral eerlijk tegen jezelf! Zéker voor betrokken persoon die de ander nog niet eens ként!  |
"Wees vooral eerlijk tegen jezelf!" Dat is de juiste snaar waar het omgaat... het werkt als een boemerang....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 31 januari 2011, 19:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 19:27
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | jammer dat je't niet kunt combineren ik ben wel op zoek naar een "serieuze' relatie... men verleden al lang achter me gelaten, maar ik wil eerst toch wel ff aftasten met gezellig mailen maar de topic ging een andere vraag uit  |
Nou, het is wel een duidelijke juiste beeldweergave die eerlijk is en veel aanwezig onder CM leden ....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 31 januari 2011, 19:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 19:27
|
|
|
|
op national G hebben ze daar ook eens een documentaire van gegeven. uiteindelijk zal men bij het ontbreken van geloof, ook niet kunnen vatten wat geloven net inhoud. Het wordt niet voor niets een geheimenis genoemd in de bijbel, en alleen door Zijn Geest valt dit te rijmen en te vatten. Met ratio alleen komt men niet uit het mysterie vanuit Zijn openbaring.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 19:35
|
|
|
|
[GESTOPT
Laatst aangepast door
|
WILLEM591
|
op dinsdag 1 februari 2011, 23:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 19:40
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | In de geestelijke gezondheidszorg heeft men veel problemen met mensen die vinden dat iemand die aan psychoses lijdt demonisch gebonden is. Is een psychose satanisch of is het gewoon een ziekte in de hersenen?
Zelf ben ik van mening, dat alleen mensen die zich bewust bezig houden met het occulte, demonische bezeten kunnen zijn. Is dat niet het geval, dan kunnen ze ook niet bezeten zijn... |
Je vergeet iets, er is ook demonische gebondenheid (van geslacht op geslacht) die weleens doorbroken moet worden. Zodat het niet overslaat op de volgende generatie....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 31 januari 2011, 19:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 19:48
|
|
|
|
Herman je bedoeld zeker zij zegt keurig en ja dat is goed 
Het lijkt mij ook wel leuk,dus als ik kan ben ik ook van de partij..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 19:58
|
|
|
|
Het leek me helemaal niks dat BZV maar heb nu twee keer gekeken en vind het eigenlijk wel grappig. Leuk ook om naar DWDD te kijken waar Jan Mulder, die op de bekende wijze arrogant kritisch Nederland vertegenwoordigde, werd afgemaakt. En gelukkig dat niet een van de reclamedwangzenders het uitbrengt en je continu gedwongen wordt naar reclame voor boernýoghurt te moeten kijken en zo..
Thomas, kijkt naar (de herhaling van) BZV en is niet geschikt voor het boerenleven.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 31 januari 2011, 20:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 20:04
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het leek me helemaal niks dat BZV maar heb nu twee keer gekeken en vind het eigenlijk wel grappig. Leuk ook om naar DWDD te kijken waar Jan Mulder, die op de bekende wijze arrogant kritisch Nederland vertegenwoordigde, werd afgemaakt. En gelukkig dat niet een van de reclamezenders het uitbrengt en je continu gedwongen wordt naar reclame voor boernýoghurt te moeten kijken en zo..
Thomas, kijkt naar (de herhaling van) BZV |
Kijk kijk......hier worden we vrolijk van weer een schaap over de dam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 20:05
|
|
|
|
|
misschien belemmert je eigen verwachting nog meer je handelen, je eigen inbreng in de situatie dus; dan je gebeden, xabia!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 20:41
|
|
|
|
| MIEKJES285 schreef: | Herman je bedoeld zeker zij zegt keurig en ja dat is goed 
Het lijkt mij ook wel leuk,dus als ik kan ben ik ook van de partij..  |
Hoop dat jullie beiden komen Miek!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 20:43
|
|
|
|
| WILLEM591 schreef: | gedonder onder de vlonder verwonder over gedonder onder de vlonder....................toch een wonder of ordinair gedonder. Dromedarissen rijden ook lekker in de stad en zuinig, hebben maar een bult. |
Heerlijk dat jij ook niet spoort Pastoorke...sporen we samen niet... kussie van Nonnie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 20:45
|
|
|
|
| WILLEM591 schreef: | Sprookjes zijn om van te genieten. Het woord is om in te geloven.Zo zit dat Billy. logisch toch. |
Griekenland wordt zeker een sprookje....in mijn ogen wel..ik ga dr van genieten...met al jullie CM-ertjes die mee willen...de lijst groeit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 20:50
|
|
|
|
| PIMPERNEL883 schreef: | | deze met andere aziaat komt onder voor behoud, weet dienst rooster nog niet. |
KOM MET ROZE AZIAAAT.....REUNIE ORGANISEREN????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:02
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | misschien belemmert je eigen verwachting nog meer je handelen, je eigen inbreng in de situatie dus; dan je gebeden, xabia! |
je zegt nogal wat..... Een "steen" (berg) kan terughoudend werken bij iemand.... 
Gek, nu ik het terug lees ervaar ik een, déjà vu...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 31 januari 2011, 21:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:10
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | | KOM MET ROZE AZIAAAT.....REUNIE ORGANISEREN???????? |
ik kom zonder aziaat...ik spoor (voor deze ene keer...meestal niet) en ga genieten zoals altijd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:15
|
|
|
|
Ik ben sinds kort begonnen in het boek: Onverdiende Gunst van Joseph Prince. Zijn er anderen die het gelezen hebben over meer van Joseph Prince kennen? Op de achterkant staat (o.a.): Onverdiende Gunst staat bol van waarheden over Gods genade, waar jij door Jezus' volbrachte werk al toegang toe hebt gekregen. Onverdiende Gunst is een aanrader voor iedereen die het goede leven wil leiden - op Gods manier. Het is tijd om niet langer op je eigen streven naar succes te vertrouwen, maar je voor al jouw succes afhankelijk op te gaan stellen van Jezus. Begin vandaag nog met het realiseren van de dromen die God in je hart heeft gelegd!
Laatst aangepast door
|
DENNISS669
|
op maandag 31 januari 2011, 21:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:27
|
|
|
|
Maandag 31 januari, Gen. 50: 15-21; Een kromme stok.
Een kromme stok – wat heb je daar nu aan? Zeg dat niet te snel, want soms kun je zelfs een kromme stok goed gebruiken. Dat is niet zo gemakkelijk, maar het kan. Als je een kromme stok goed hanteert, kun je er zelfs en bal mee wegslaan. Niet scheef, maar kaarsrecht. Vroeger zeiden de mensen nog al eens: God kan met een kromme stok een rechte slag maken! En zo is het. Kijk maar naar Jozef. De broers zijn bang. Jozef kon nu wel eens wraak nemen… ! Zo gaat het inderdaad heel vaak. Als een oude vader of moeder gestorven is, dan opeens gaan de kinderen ruzie maken, Over kleinigheden vaak. Over een stoel of een tafel uit de erfenis, Natuurlijk heeft de ander altijd ongelijk en zo is er ruzie in de beste families! Geen wonder dat die broers zo bang zijn... ! Maar wat zegt Jozef? Jullie hebben wel kwaad tegen mij gedacht, maar God heeft dat ten goede gedacht! Hij maakt met een kromme stok een rechte slag. Krom was de stok. Krommer kon haast niet. Wat hadden die broers een hekel aan Jozef! En hoe diep was die put! En hoe donker de gevangenis in Egypte! Wat een kromme stok! Maar God gebruikt dat kromme leven van Jozef om een rechte slag te maken: heel de familie kan koren halen, eten in overvloed! Dat is toch wel een rechte slag die God maakt! Kaarsrecht! Ik ken nog zo’n kromme stok. Het kruis van Jezus. Wat heb je nu aan een koning die opgehangen wordt? Wie gelooft, weet beter! God slaat recht! Wij mensen bedenken het kwaad: kruisigt Hem! Maar God buigt het om ten goede. ‘De Heer richt op zijn berg een maaltijd aan.’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:42
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 5 juni 2011, 13:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:53
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het is dus duidelijk een date-picknick, fijn dat we dat nu eindelijk eens boven water hebben.... |
Zeeeeeker, Chat.....wat dacht je dan?????? 25 dames om mee te daten en het is nog lang geen april ......worden er misschien wel 40. En dan een hele middag .........wat wil je nog meer man! Daarom zo jammer dat ik er niet bij kan zijn hé . Maar ja ......zaken gaan voor het meisje , toch? En heb je niet genoeg aan een hele middag.......pak het slim aan en zoek iemand die op de route woont van je terugreis. Kan je ze gelijk thuis brengen en verder daten. Man , wat wil je nog meer , grijp je kans en ga naar Ede.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:55
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 5 juni 2011, 13:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:57
|
|
|
|
[quote=MARIJAN072]'k Was vanmorgen te laat op mijn werk. De enige reden die ik kan bedenken is, dat de wekker - in mijn beleving - zo vroeg ging.[/quote
Juf is er lekker niet dus de hele klas vrij? Marijan toch , kan je toch niet máken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:00
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 5 juni 2011, 13:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:01
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | ja moeilijk onderwerp, in die zin dat ik in het verleden ook al dacht klaar te zijn voor een nieuwe relatie, maar eens ik in contact zat met iemand anders ik ontdekte dat ik er helemaal nog niet klaar voor was! pijnlijk voor die ander maar ook eigenlijk voor jezelf,
maar mogelijks speelde de factor dat het toch niet de ware was ook mee? ik hoop het, ik doe zo mijn best om het verleden te plaatsen en om mijzelf een nieuwe kans te geven, ik zou het echt jammer vinden als ik mijn eigen deuren zou blijven gesloten houden!!! |
Het kan ook zijn dat de ware aan iemand voorbij gaat door verkeerde keuze's die gebasseerd zijn op het verleden en/of twijfel.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:02
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 5 juni 2011, 12:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Laat ik dan een aantal schoten voor de boeg lossen. Allereerst hoe ga je met die mensen om? Ik heb in mijn naaste omgeving iemand, die ook last heeft van psychoses, en ik moet zeggen, dat het er op het eerste moment allemaal erg geloofwaardig klonk. Hij was zo overtuigd van zijn gelijk, dat de mensen ,die hij als vijand beschouwde, ik automatisch ook als vijand begon te zien. Dat ze hem dit allemaal aandeden, terwijl hij het zo goed bedoelde...Pas toen ik met die mensen sprak, iets wat hij mij totaal wilde verbieden, kwam ik er achter dat er helemaal niks van waar was..... Mensen met een psychose kunnen anderen proberen te isoleren, wat is jullie ervaring hiermee? Je kunt heel gemakkelijk hun dwangmatig denken overnemen.
Om het verschil tussen bezetenheid en psychose nog moeilijker te maken, is het feit, dat een psychose vaak een geestelijke inhoud heeft. Men beschouwt zich als Jezus of als een strijder van God...
En tenslotte, misschien kijk ik teveel naar CM (Criminal Minds) maar volgens mij kan een psychose tot geweld leiden. |
Psychose kan zelfs leiden tot zelfdoding uit liefde.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:06