ChristianMatch

Forum

De juiste volgorde in de liefde.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:02

LEONARD480 schreef:
Leuk Hans, maar het geeft een wat rommelig karakter zo....

Klopt! Ik ben dus zo vrij geweest om de songtekst te verwijderen uit je erg lange post Hans. Voor iedereen die het nummer niet kent, de songtekst kun je hier vinden http://songteksten.net/lyric/732/24822/harry-jekkers/ik-hou-van-mij.html

En on-topic weer Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:24

HANNAH810 schreef:
t is zelfs de manier waarop de Heere Jezus liefde betoonde leanne...... Knipoog smiley

Niemand heeft meerder liefde dan deze, dat iemand zijn leven zette voor zijn vrienden.

Helemaal mee eens Leanne en Hannah: liefde is niet zelfzuchtig. Neemt niet weg dat het goed is als je jezelf kunt accepteren zoals je bent. Daar is helemaal niets mis mee. Maar als de liefde voor jezelf zo groot wordt, dat je meer op jezelf gericht bent dan op de ander, dan sla je de plank volgens mij finaal mis. En nee, dan volg je zeker niet het voorbeeld dat Jezus ons heeft gegeven tijdens zijn leven hierop aarde. Hij zei niet voor niets dat we onze naasten moeten liefhebben als onszelf. En ja, daarmee zegt hij wel degelijk dat we onszelf ook mogen liefhebben. Maar t zal niet voor niets zijn dat onze naaste eerst wordt genoemt... Hij zegt niet van houd van u zelf en ga daarna maar leren om van een ander te houden...
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:27

LEONARD480 schreef:
Prima verwoord Lisa en op zich veranderen we allemaal ..ook de keuzes die we maken is een heel leerproces ....op zich blijft het zeker belangrijk te groeien in de relatie ..zeker in de relatie met de Hemelse Vader.

Helemaal mee eens Leonard. Juist blijven in de relatie met de Hemelse Vader is het allerbelangrijkste... hoe meer je daarin groeit, hoe meer je ook groeit in relaties met andere mensen.. Knipoog smiley

En nu ga ik echt nog ff een paar uurtjes werken hoor. Later meer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:32

CARIEN982 schreef:
Han...khebter zin an Lachende smiley

Alleen ik zie mn naam nergens staan Han! Huilende smiley, smiley in tranen

Ach Carien toch ...zoveel tranen om een picknick ...en wordt mijn eerste keer ...heb blijkbaar veel gemist in mijn leventje Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:33

MARYLIEN613 schreef:
en toch zou je gemist worden Hannah,
je plaatst hele waardevolle bijdragen!
ook al is dit de laatste week verminderd,
een stap tot............?

lekker in de tuin snubbeken is ook heerlijk, marylien,
je kunt je tijd maar 1 keer gebruiken, he?
ik verwacht over een poosje wel weer in te loggen hoor........... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MADELIEF469

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:35

we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5
simone 40 jaar en kind 11 jaar*
arjanne 40 jaar?*
gerda 51 jaar*
marianne129, 49 jaar evt met kinderen
angelique327, 50 jaar
susannah475, 45 jaar
jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar
Joëlle246, 52 jaar
Sweetlady, sweets 40er
Miekjes285 42 jaar
Erika129 36 jaar
trijnie671 49 jaar
annette965 50 jaar
irene200 57 jaar
Sofie807
Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud)
esther279 32 jaar met kind
lydia739
dinie968 52 jaar
loretta033 54 jaar
kersje453 49 jaar
xabia794 met dochter van 11
en belgische smiley*
dayspring826
caarolien... 52 jaar
brecht936 63 jaar met introducees
ingrid800 39 jaar met drie kinderen
gerlyn320 37 jaar
marieke897 met kids (onder voorbehoud)
Marian096 48 jaar
Jasmyn704, 40 jaar (met zoon 8 jr)
Lisa610, 42 jaar
Carien982

mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
crossroad317
henduk729, 40 jaar
met intro*
pimpernel883, 44 jaar
benny340 45 jaar
jozua159 48 jaar
leonard480, 43 jaar, evt met vriend
Billy701 48 jaar
eggie949 34 jaar
gert182 42 jaar, met zoon van 15
herman388, 48 jaar
marcowaal200 40 jaar
bob582 32 jaar
searching 40 jaar
bartje734 51 jaar
johannes774 49 jaar
roseve569 50 jaar
timo194 25 jaar
joelbax 24 jaar
mydestany349 32 jaar, evt met dochter
gibby159 65 jaar
winnetou276 35 jaar
hannes469 42 jaar
hermandv978 45 jaar
willem591 64 jaar
maded321 46 jaar
robert118 43 jaar
arjo182 49 jaar
dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?)
marsjg370

33 dames en 30 heren Lachende smiley

t wordt steeds gezelliger; de heide is nog groot genoeg..........
han het er zin an!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:36

is je naam onderweg verloren gegaan, carien?
ik voeg je GELIJK weer toe, hoor!!
ik vind het super dat je mee hoopt te gaan.......
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:37

we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5
simone 40 jaar en kind 11 jaar*
arjanne 40 jaar?*
gerda 51 jaar*
marianne129, 49 jaar evt met kinderen
angelique327, 50 jaar
susannah475, 45 jaar
jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar
Joëlle246, 52 jaar
Sweetlady, sweets 40er
Miekjes285 42 jaar
Erika129 36 jaar
trijnie671 49 jaar
annette965 50 jaar
irene200 57 jaar
Sofie807
Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud)
esther279 32 jaar met kind
lydia739
dinie968 52 jaar
loretta033 54 jaar
kersje453 49 jaar
xabia794 met dochter van 11
en belgische smiley*
dayspring826
caarolien... 52 jaar
brecht936 63 jaar met introducees
ingrid800 39 jaar met drie kinderen
gerlyn320 37 jaar
marieke897 met kids (onder voorbehoud)
Marian096 48 jaar
jasmyn704 met zoon (leeftijd?)
linda610 met twee dochters (leeftijd?)
carien982 31 jaar
wilma729 45 jaar

mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
crossroad317
henduk729, 40 jaar
met intro*
pimpernel883, 44 jaar
benny340 45 jaar
jozua159 48 jaar
leonard480, 43 jaar, evt met vriend
Billy701 48 jaar
eggie949 34 jaar
gert182 42 jaar, met zoon van 15
herman388, 48 jaar
marcowaal200 40 jaar
bob582 32 jaar
searching 40 jaar
bartje734 51 jaar
johannes774 49 jaar
roseve569 50 jaar
timo194 25 jaar
joelbax 24 jaar
mydestany349 32 jaar, evt met dochter
gibby159 65 jaar
winnetou276 35 jaar
hannes469 42 jaar
hermandv978 45 jaar
willem591 64 jaar
maded321 46 jaar
robert118 43 jaar
arjo182 49 jaar
dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?)
marsjg370

33 dames en 30 heren

t wordt steeds gezelliger; de heide is nog groot genoeg..........
han het er zin an!

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 15 februari 2011, 15:18
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:37

REBECCA667 schreef:
een mens lijd het meest door het lijden dat hij vreest.

een steen is niet altijd slecht. een diamant of robijn is ook een steen. maar wel mooie, toch?
God zal je nooit iets vragen wat boven je macht zal zijn. Hij weet als geen ander wat je wel en niet aan zou kunnen. bovendien is Hij het licht op je pad.
Heb vertrouwen.

Heel mooi gezegd Rebecca!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:41

HANS764 schreef:
Ik reageer veel op fora

ik zag het hans; zelfs op de topics van vorig jaar als ik het goed heb... Knipoog smiley

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 15 februari 2011, 13:42
Naar boven

Auteur Bericht
DENNISS669

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:01

LISA610 schreef:
Hé Dennis.
knip
Neem aan dat je dat bedoeld met een verandering voor de ander, ten betere?

Ja, dat bedoel ik inderdaad Lachende smiley

En Leonard, bedankt voor je reactie ook!
groetjes,
Dennis
Naar boven

Auteur Bericht
DENNISS669

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:07

HANNAH810 schreef:

laat je dan met een priem door je oor aan de deur prikken.....

dat is een symboliek uit de psalmen, dacht ik denniss
wanneer een slaaf na enige tijd, in het jubeljaar, werd vrijgelaten, was hij soms zo aan zijn meester gehecht, dat hij bij die meester wilde blijven.
om te bezegelen dat hij zichzelf aan zijn meester zou wijden, werd er een ritueel uitgevoerd;
de slaaf werd met een priem door zijn oor aan de deur van het huis van zijn meester gespijkerd.

dit kom je bijv tegen in psalm 40; "Gij hebt mij naar Uw Woord; de oren doorgeboord, en mijn lichaam toegerust."

wat er dus eigenlijk met die ene regel wordt bedoeld is; geef je over aan de Heere God.

Dank je voor je uitleg Hannah! Heb ik weer wat nieuws erbij geleerd, altijd fijn!

Laatst aangepast door
DENNISS669
op dinsdag 15 februari 2011, 14:07
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:21

HANS764 schreef:
Tit 3:9

9 Maar houd je verre van dwaze speculaties en geslachtsregisters en dat geruzie en geredetwist over de wet, want dat is allemaal nutteloos en dwaas.

Hou je daar dan ook aan !!!! Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:26

CHATULIEM619 schreef:
Het is genant dat mensen denken dat de NBV een vervalsing is gedaan door de RKK. Het is bovendien niet juist. De katholieken hebben wel meegewerkt, maar is één van de stromingen geweest.
Bovendien denk ik dat als je zo'n bewering doet, je ook verder moet kijken dan je neus lang is.
De reden dat de Bijbelvertaling een andere woordkeuze heeft, heeft met een aantal aspecten te maken:
Ten eerste, hoort deze tekst wel in de oorspronkelijke versie thuis? Is deze tekst daadwerkelijk geschreven door de schrijver aan wie we het boek toedichten? In de beginfase schreef men de tekst letterlijk over, en dan kunnen er fouten ontstaan door het overschrijven. Vaak blijkt, dat men ook veel toegevoegd heeft...Het onderzoek naar de oorspronkelijke tekst is een veelomvattend onderzoek, dat met integriteit gepleegd wordt.
In de zeventiende eeuw dacht men dat ze bij de oorspronkelijke tekst beland waren en men noemde die versie de Textus Receptus, letterlijk betekent dit de ontvangen tekst, maar dit bleek niet het geval te zijn. Het onderzoek is na die tijd gewoon verder gegaan, bv. toen men de Dode Zeerollen ontdekt had.
In de Griekse bijbel, kun je precies lezen welke versie ze hebben gekozen en waarom. Bij twijfelachtige teksten geeft men keurig weer in welke manuscripten de ene versie staat en in welke manuscripten de andere versie staat. Volledig transparant, geen poging de zaak te verdoezelen of naar hun hand te zetten.

Wat betreft de stelling dat ze dingen hebben weggelaten, dat klopt. Niet omdat ze de grootsheid van God willen verdoezelen, maar omdat de geloofwaardigheid van de versie niet hoog is. Het is waarschijnlijk toegevoegd, terwijl het niet in de oorspronkelijke grondtekst stond.

Een tweede argument dat de NBV hanteert, is dat de vertaling tot goed Nederlands moet leiden. Het nadeel van de HSV en de NBG51 is dat woorden in de bijbel een andere betekenis hebben, dan in het dagelijks leven. Er ontstaat een zgn. bijbeltaal, een taal die alleen maar door christenen begrepen kan worden. Het woord vlees is daar een duidelijk voorbeeld van.
De NBV heeft ervoor gekozen woorden te gebruiken, die in het NL hetzelfde betekenen als in de Bijbel. Daarom is het woord vlees iedere keer anders vertaald en m.i. beter. De Bijbel moet duidelijk zijn voor de mensen die hem lezen.

Verwarring op dit gebied kan gemakkelijk ontstaan. In de beginperiode van het christendom stonden christenen bekend als kannibalen...puur vanwege de misvatting over het gebruik van taal.

Je hebt helemaal gelijk Chatuliem, maar het is vechten tegen de bierkaai. Sommige mensen willen, ook al kom je met nog zulke sterke argumenten, altijd hun gelijk halen .... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:40

LEONARD480 schreef:
Laat me verrassen Marijan ...haha ...ach weet je marijan ..kan ook veel genieten van mensen in de onderlinge contacten en daardoor zeker aantrekkelijk ...heb ook gemerkt dat er vele lieve mensen zitten op CM

Ben je vast erg jaloers op die mensen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:48

CROSSROAD317 schreef:
Ben je vast erg jaloers op die mensen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Oooooooooooo die cross ....................de meeste dames vinden mij superlief hoor ha ha

Laatst aangepast door
LEONARD480
op dinsdag 15 februari 2011, 14:49
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:49

HANS764 schreef:

Heb ik gezegd dat ik er geld voor vraag?

nee, maar ik ga er vanuit dat een 'openbaar forum voor oud-leden' toch ergens op de server van CM zal (moeten?) staan. if so, dan kost dat ruimte, dus geld. dus zal CM er niet zo gauw aan beginnen. verder is het nog maar de vraag of CM akkoord kan/wil gaan met een internetsite die (vrijwel) dezelfde naam heeft als zij.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:51

LEONARD480 schreef:
Oooooooooooo die cross ....................de meeste dames vinden mij superlief hoor ha ha

haha, dat zal dan zondag moeten blijken .... Clown smiley

Maar volgens mij kun je zondag beter in de overheerlijke apfelstrudel happen dan te happen op mijn reacties .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:53

GRIFFIN748 schreef:
nee, maar ik ga er vanuit dat een 'openbaar forum voor oud-leden' toch ergens op de server van CM zal (moeten?) staan. if so, dan kost dat ruimte, dus geld. dus zal CM er niet zo gauw aan beginnen. verder is het nog maar de vraag of CM akkoord kan/wil gaan met een internetsite die (vrijwel) dezelfde naam heeft als zij.

Zit heel wat in ....er eentje bouwen tot daar aan toe maar een server ...onderhoud etc. ....maar is het wel on-topic of dwalen we af
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:56

CROSSROAD317 schreef:
haha, dat zal dan zondag moeten blijken .... Clown smiley

Maar volgens mij kun je zondag beter in de overheerlijke apfelstrudel happen dan te happen op mijn reacties .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hoop dat ze lekker zijn, die apfelstrudel ...ben er in oostenrijk/duitsland teveel verwent ...of gaan we aan de poffert...... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:01

LEONARD480 schreef:
Zit heel wat in ....er eentje bouwen tot daar aan toe maar een server ...onderhoud etc. ....maar is het wel on-topic of dwalen we af

you tell me
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:06

HANNAH810 schreef:
José,
er zijn zo enorm veel kinderen die een warm plekje nodig hebben om te schuilen of verder op te groeien;
wanneer je daarvoor openstaat komen ze vanzelf op je/jullie pad.

er is bijvoorbeeld alleen al binnen de pleegzorg veel behoefte aan weekend-pleeggezinnen, 24 uurs opvang, en vakantie opvang.

zelf heb ik ook geen biologisch eigen kinderen, maar er zijn zoveel kinderen op de wereld om van te houden, dat je hart niet groot genoeg kan zijn!
konden we al die kleintjes maar helpen, he? Knipoog smiley

Hannah kan je dit dan makkelijk als alleenstaande?
ik bedoel ik weet wel dat "jij" dat kan, maar krijg je als alleenstaande hier makkelijk toestemming voor?
en staat hier een min en max leeftijd op als ouder?

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 15 februari 2011, 15:07
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:20

[quote=MAR907]Wat doet lijnen dan??? weerstand vergroten?

Wat ik zo geweldig vind is dat God ons leert om gezond te zijn en om oud te kunnen worden....
Maar dat wordt overboord gegooid....het is OT....

Het is wel erg off-topic.[/quot

met jou in discussie gaan is je altijd gelijk moeten geven zekers?
dominant typetje ben jij wel Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:21

MAR907 schreef:
Bool chit.....
God beschikt, opend en sluit de moederschoot naar zijn wil...
Gaan wij daarboven staan als mens en oordelen daarover???

en jij denkt dat God echt die moederschoot opent bij meisjes van 10jaar die verkracht worden..........?
jouw gedachtengang hieromtrent is pas bool shit!
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:30

MARYLIEN613 schreef:
en jij denkt dat God echt die moederschoot opent bij meisjes van 10jaar die verkracht worden..........?

Weet niet marylien of dat hiermee bedoelt wordt of een voorbarige conclusie
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:43

ehh...'t is bull shit, maar dit terzijde...

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:43

MARYLIEN613 schreef:

ik denk dat alle kinderen door God gewenst en geschapen zijn.
al neemt dat niet weg, dat het niet de ideale weg is waarop zij geboren worden; God wil immers geen kinderverkrachters ed?
het is "een gruwel in Zijn ogen".
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:47

CROSSROAD317 schreef:
Je hebt helemaal gelijk Chatuliem, maar het is vechten tegen de bierkaai. Sommige mensen willen, ook al kom je met nog zulke sterke argumenten, altijd hun gelijk halen .... Twijfelende smiley

Elke vertaling blijft een vertaling...en geeft vaak meer verdeelheid in kerken en gemeentes, jammer maar helaas...Het is en blijft dat de Staten vertaling het dichts bij de Grondtekst staat
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:52

GRIFFIN748 schreef:
ehh...'t is bull shit, maar dit terzijde...

Engeltje smiley

oeps Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 16:10

HANS764 schreef:
Waarom op CM, dat is nergens voor nodig... forum-aanbieders genoeg, en ik heb zelfs nog een server vrij. Echter als de opname komt, tja, dan ben ik er niet meer.

Een server vrij is niet zo moeilijk toch (een oude PC bv), maar ga je zo snel al weer weg
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 ... 6194 Volgende
Pagina 1939 van 6194