ChristianMatch
 


Forum

wie gaat wel eens naar de wellness ?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:36
 
JASMYN704 schreef:
Even ter verdediging van Lisa! Lachende smiley met blinkend witte tanden
We vergeten steeds de sauna afspraak te maken en nu werd ze eraan herinnerd.....vandaar de opmerking, neem ik aan!

Geeft vast niet Jasmyn. We komen jullie wel oppikken... Knipoog smiley

Dus; Jasmyn
Lisa
W-tje
Visser
Frank

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JASMYN704





Berichten: 135

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 20:41
 
FRANKT627 schreef:
Geeft vast niet Jasmyn. We komen jullie wel oppikken... Knipoog smiley

Dus; Jasmyn
Lisa
W-tje
Visser
Frank

Knipoog smiley

HHHH Tja, jij denkt: 'de aanhouder wint?!'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 20:43
 
JASMYN704 schreef:
HHHH Tja, jij denkt: 'de aanhouder wint?!'

Verraste, verbaasde smiley neen we houden niet aan in de sauna...we gaan hengelen, wilt Visser toch Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 21:35
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley neen we houden niet aan in de sauna...we gaan hengelen, wilt Visser toch Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Hengelen in de sauna? Nah ik weet heel zeker dat je niet alleen de rubberen kaplaarzen thuis kunt laten, maar ook je visgerei hoor Clown smiley


Laatst aangepast door
LISA610
op zondag 15 mei 2011, 21:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 13:08
 
FRANKT627 schreef:
Geeft vast niet Jasmyn. We komen jullie wel oppikken... Knipoog smiley

Dus; Jasmyn
Lisa
W-tje
Visser
Frank

Knipoog smiley


He Frank, heb je ook al een dag of datum in gedachten?
Ik meen me te herinneren dat ik op het forum ooit wel eens heb gelezen dat de dinsdag een voorkeursdag is bij de vrouwen. misschien iets om rekening mee te houden? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 13:09
 
VISSER278 schreef:
He Frank, heb je ook al een dag of datum in gedachten?
Ik meen me te herinneren dat ik op het forum ooit wel eens heb gelezen dat de dinsdag een voorkeursdag is bij de vrouwen. misschien iets om rekening mee te houden? Lachende smiley

Dan gaan we gewoon op een dinsdag Visser...tenzij de 3 lieve dames een andere dag willen... Lachende smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 16 mei 2011, 17:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 16:11
 
FRANKT627 schreef:
Dan gaan we gewoon op een dinsdag Visser...tenzij de 2 dames een andere dag willen... Lachende smiley


Zit de Wellness clubje al vol?? en waar is de locatie van het gebeuren. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:03
 
VISSER278 schreef:
He Frank, heb je ook al een dag of datum in gedachten?
Ik meen me te herinneren dat ik op het forum ooit wel eens heb gelezen dat de dinsdag een voorkeursdag is bij de vrouwen. misschien iets om rekening mee te houden? Lachende smiley


dinsdag werd toen genoemd als dames-in-zwemdress-dag........ Lachende smiley met blinkend witte tanden
dus ja; inderdaad een voorkeur om rekening mee te houden.......... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:07
 
HANNAH810 schreef:
dinsdag werd toen genoemd als dames-in-zwemdress-dag........ Lachende smiley met blinkend witte tanden
dus ja; inderdaad een voorkeur om rekening mee te houden.......... Clown smiley

Waar moet je dan rekening mee houden, met de nationale zwemstress-dag voor de lady's.
(Blauwe ogen voor de mannen misschien)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:20
 
LEONARD480 schreef:
Zit de Wellness clubje al vol?? en waar is de locatie van het gebeuren. Verraste, verbaasde smiley

Als jij je opgeeft dan is de locatie gelijk vastgesteld: Rotterdam in de Maas. En vergeet je badslippers niet he! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:25
 
VISSER278 schreef:
Als jij je opgeeft dan is de locatie gelijk vastgesteld: Rotterdam in de Maas. En vergeet je badslippers niet he! Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley ik dacht dat we naar de de 'Sweat & Fun' gingen in Zwolle?

En het is dan wel op die dag in nude-dress hoor Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 16 mei 2011, 18:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:43
 
HANNAH810 schreef:
dinsdag werd toen genoemd als dames-in-zwemdress-dag........ Lachende smiley met blinkend witte tanden
dus ja; inderdaad een voorkeur om rekening mee te houden.......... Clown smiley



Sooooo, wat een geheugen zeg. Ik wist wel iets van een dinsdag maar wat ....dat was ik kwijt.
Maar gaan de dames liever op een andere dag.....geen probleem , Frank en Visser zijn niet zo moeilijk. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:47
 
VISSER278 schreef:
Sooooo, wat een geheugen zeg. Ik wist wel iets van een dinsdag maar wat ....dat was ik kwijt.
Maar gaan de dames liever op een andere dag.....geen probleem , Frank en Visser zijn niet zo moeilijk. Lachende smiley

zelfs ons W-tje zou liever op een andere dag dan dinsdag gaan. Waarom ze daar zo op aandringt weet ik niet Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:41
 
up
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRUS738





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:30
 
Dag broerders en zusters,

Als nieuwgeborene ( 1e Paasdag aangeraakt Lachende smiley ) en ex bedrijfsleider van een beautyfarm ( Ridderrode ) heb ik hier wel een mening over Lachende smiley

Allereerst gaat het erom dat je jezelf er al dan niet prettig bij voelt. Dat is iets heel persoonlijks.
T.a.v. het geloof, Adam en Eva liepen nakend tot de zonde in de wereld kwam en dit sluit eigenlijk wel goed aan op m`n onderstaande verhaal.

Een sauna is om het lichaam te ontdoen van gifstoffen, gereinigd te worden, te ontspannen, een weldaad voor lichaam en geest dus.
Sommige saunacomplexen hebben meerdere soorten sauna`s. B.v. met lichttherapie, Finse natte of juist droge sauna`s, of infraroodsauna`s die veel dieper inwerken ( op de spieren )

Waar het om gaat, en dat is niet alleen zo met saunabezoek maar met alles wat je doet in de maatschappij, "met welke intentie ga je ergens heen" ?
En...
"wat zijn de intentie`s van de andere mensen die je daar tegenkomt" ?

Tja, dat is niet voor iedereen altijd even makkelijk in te schatten al spreek ik uit ervaring dat "zogenaamde" gluurders er in een sauna door andere saunagangers en personeel letterlijk "uitgekeken" worden ( en als een strenge blik niet werkt wordt volgt er een zachte hand met een zwarte lijst vermelding ) Zo iemand hoort niet in een sauna thuis. Punt !

Onkuis gedrag wordt op geen enkele wijze getolereerd in elk zichzelf respecterende sauna. Mocht je het gevoel hebben dat iemand zit te gluren dan meldt je dit meteen bij het personeel en bij een zichzelf respecterende sauna worden er dan onmiddellijk maatregelen getroffen.

Als iemand een opmerking maakt over het feit dat jij je handdoek om houdt, dan zegt mij dat ( helaas ) iets over de intentie waarmee de persoon die dat zegt, in de sauna zit. Het is helemaal niet verboden met handdoek om te zitten dus waar bemoeit deze persoon zich mee ?

Het is jammer dat net dit moment alleen aangetipt wordt want over het algemeen is het juist zo dat in sauna`s de normen en waarden heel hoog liggen en is het mijn ervaring dat mensen "juist door het feit dat allen ongekleed zijn" makkelijker in gesprek raken. De eerste bariërre die oordeelsvorming met zich meebrengt te weten "kleding" is namelijk niet aanwezig waardoor je niet anders kan dan een mens op uiterlijk en door gesprek leren kennen. ( op een terras zal je niet zo snel naast iemand gaan zitten die alleen zit en een praatje gaan zitten maken. Dat gebeurd in de sauna dus wel ( mits je ziet "aanvoelt"dat de ander daarvoor openstaat )
Overigens staan er meestal duidelijk gedragscode`s aangegeven en zijn er ook gedragscode`s die niet aangegeven worden maar wel gehanteerd worden.
Als je ziet dat iemand languit ligt met zijn of haar ogen dicht dan ga je daar geen praatje mee maken ( lijkt me logisch Lachende smiley ) elkaar in de waarde laten dus net als in de "gewone wereld" Lachende smiley

Zelf heb ik het in twee jaar tijd twee keer meegemaakt dat ik een persoon vanwege onkuis gedrag uit de sauna heb gezet. Daar was ik dan heel vlot klaar mee want het kastje ging open, de kleding eruit en zo voor de hoofdingang op de stoep met een flinke preek erbij. Konden ze zich daar omkleden !!! ( ook werd deze persoon dan meteen op de zwarte lijst gezet )
( Overigens is er ook één maal een dame uitgezet die zich niet passend gedroeg. Dat kan dus ook. Het zijn echter incidenten )
Erg maar waar, niet lachen hoor ... ik ben zelf "in 20 jaar sauna" ook eens "achtervolgt" door een vieze vent en toen hij bij de 3e saunagang weer strak naar me ging zitten kijken, ben ik opgestaan en heb hem in de aanwezigheid van alle anderen luid en duidelijk verteld dat als hij me nu nog 1x zou volgen, ik hem met z`n blote billen op de saunakachel zou zetten !!! Lachende smiley Het schaamrood kwam op z`n kaken en binnen een kwartier was hij aangekleed en de deur uit Lachende smiley

Voor de broeders en zusters die zekerheid willen betreffende het feit dat ze niet de kans lopen dat ze een uitwas als bovenstaand eens meemaken kan ik zeggen dat er bij veel sauna`s naast "badpakkendagen", ook speciale "vrouwendagen"zijn waarop mannen geen toegang hebben c.q. tot een bepaalde tijd geen toegang hebben. Mogelijkheden te over.

Speciaal voor Christenen..., een echte aanrader is sauna Drome in Putten ( wat toch echt een hele gelovige gemeente is en waar ook veel gelovigen ter ontspanning komen, natuurlijke omgeving, mooie ambiance, uitstekende sfeer, goede prijs kwaliteitsverhouding, goede service )

Ik zou zeggen "geniet ervan" want je voelt je weer helemaal opgeladen en als een kieviet als je eruit komt. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:45
 
pas voor het eerst geweest en ik kan zeggen,iedereen moet het gewoon 1 keer per jaar doen. daar knap je zo van op.Echt ontspannend.
Wij zijn in het sanadome in nijmegen geweest en daar is badkleding verplicht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 23:24
 
Dat is wel een goeie tip van je, Peet
Maar eeeeh, moet ik dan een lange reis maken Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 00:17
 
HERMAN388 schreef:
Dat is wel een goeie tip van je, Peet
Maar eeeeh, moet ik dan een lange reis maken Smiley die vol vragen zit


3 trappen op . De eerste gang rechts , na 200 meter de 4e deur.
Voor speciale gasten wordt de lift beschikbaar gesteld tegen een vergoeding van 5 euro per verdieping. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3