Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 17:08
|
|
|
Toch wel bijzonder...... een topic ALLEEN VOOR VROUWEN........waar 136 mannenreacties in voorkomen, toch ruim 22 % van de 600 reacties totaal......
Conclusie: ze kunnen ECHT niet zonder ons, zélfs niet wanneer we het hun "verbieden"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 19:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is heel simpel Josina. Ik persoonlijk zou me doodschamen over de dingen die hier geschreven staan. Maar dat wordt klaarblijkelijk niet door jullie zo gevoeld. Dan is er toch niks meer te zeggen? Als jullie bekend willen staan als giechelende pubertjes, dat is jullie zaak. |
Heerlijk toch zo sta ik ook op het werk bekend. En toch als er wat moet gebeuren, doen ze wat ik van ze vraag. Waarom? Omdat ik gewoon mezelf ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 01:24
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Toch wel bijzonder......
(...)
Conclusie: ze kunnen ECHT niet zonder ons, zélfs niet wanneer we het hun "verbieden"  |
stel dat: als ik Chat zou moeten zwangermaken....
nee, gaat echt niet gebeu...lukken... en bovendien is ie nog ongesteld...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 07:35
|
|
|
BART347 schreef: | stel dat: als ik Chat zou moeten zwangermaken....
nee, gaat echt niet gebeu...lukken... en bovendien is ie nog ongesteld...............  |
Okay het is nog vroeg... misschien verwerk ik deze info beter na een bak koffie..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 08:54
|
|
|
nee, gaat echt niet gebeu...lukken... en bovendien is ie nog ongesteld...............  |
Zeer vreemde...nietszeggende...en bovendien rare reactie!!!!
Probeer een klein beetje(als het lukt) een volwassen gedrag te tonen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 09:01
|
|
|
Euh Bart je mag wel een beetje oppassen met wat je zegt! Geintjes zijn leuk maar niet alle!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 09:32
|
|
|
waar zit de un-like knop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 11:07
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | waar zit de un-like knop |
Die heeft Bart niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 11:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | Die heeft Bart niet  |
was ik al bang voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 14:56
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | was ik al bang voor.  |
Nee daar moet je niet bang voor zijn. Alleen voor: spinnen wespen muizen ratten ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:11
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | waar zit de un-like knop |
beetje vreemde verhouding wanneer jullie iets menen te vergelijken maar met een dubbele maat meten.
een voorbeeld is: Roelande, weet jij nog hoe jij op 08-08 reageerde op deze reaktie:
CARMEN073 schreef: | Tsss.... zeker ongesteld.
|
(zie pag. 20)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:15
|
|
|
BART347 schreef: | beetje vreemde verhouding wanneer jullie iets menen te vergelijken maar met een dubbele maat meten.
een voorbeeld is: Roelande, weet jij nog hoe jij op 08-08 reageerde op deze reaktie:
(zie pag. 20) |
je snapt em niet he jammer
das vrouwenhumor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:18
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | je snapt em niet he jammer
das vrouwenhumor |
en jij snapt me niet hé, jammer...
(en dit was mss meer mannenhumor)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:20
|
|
|
BART347 schreef: | en jij snapt me niet hé, jammer...
(en dit was mss meer mannenhumor) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:21
|
|
|
ROELANDE345 schreef: |  |
gezien je reaktie: zeker weer ongesteld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:24
|
|
|
BART347 schreef: | gezien je reaktie: zeker weer ongesteld?  |
haha jij snapt em ECHT niet!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:25
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha jij snapt em ECHT niet!!!!!!! |
o? nou leg t dan maar uit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:26
|
|
|
BART347 schreef: | o? nou leg t dan maar uit...  |
ikke niet,
vraag maar aan je moeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:31
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ikke niet,
vraag maar aan je moeder |
(mijn moeder is helaas niet meer onder ons. maar volgens mij betrek je mijn eerdere antwoord op jezelf?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 01:11
|
|
|
Ksssst Vort!!!
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op zaterdag 11 augustus 2012, 01:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 11:10
|
|
|
BART347 schreef: | (mijn moeder is helaas niet meer onder ons. maar volgens mij betrek je mijn eerdere antwoord op jezelf?) |
sorry van je moeder dat wist ik niet. Ik zal het 1 keer proberen uit te leggen: Als vrouwen iets tegen ELKAAR zeggen over ongesteld zijn dan is dat leuk/ herkenbaar. Als mannen iets over ongesteld zijn zeggen dan is dat NOOIT leuk. Sterker nog als je een relatie met een vrouw hebt en zij voert aan als excuus voor iets dat ze ongesteld is dan is dat prima(in Amerika worden vrouwen er om vrij gesproken)Maar ........ als een man dat tegen zn vrouw gaat gebruiken, zo van ja ik snap waarom je zo doet je bent zeker ongesteld of om wat voor reden dan ook kan dat een reden zijn voor een grote ruzie!!!!!
tja vrouwen hebben wel een logica maar die is niet te volgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 22:20
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | sorry van je moeder dat wist ik niet. Ik zal het 1 keer proberen uit te leggen: Als vrouwen iets tegen ELKAAR zeggen over ongesteld zijn dan is dat leuk/ herkenbaar. Als mannen iets over ongesteld zijn zeggen dan is dat NOOIT leuk. Sterker nog als je een relatie met een vrouw hebt en zij voert aan als excuus voor iets dat ze ongesteld is dan is dat prima(in Amerika worden vrouwen er om vrij gesproken)Maar ........ als een man dat tegen zn vrouw gaat gebruiken, zo van ja ik snap waarom je zo doet je bent zeker ongesteld of om wat voor reden dan ook kan dat een reden zijn voor een grote ruzie!!!!!
tja vrouwen hebben wel een logica maar die is niet te volgen |
Heel logisch toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 13:45
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | sorry van je moeder dat wist ik niet. Ik zal het 1 keer proberen uit te leggen: Als vrouwen iets tegen ELKAAR zeggen over ongesteld zijn dan is dat leuk/ herkenbaar. Als mannen iets over ongesteld zijn zeggen dan is dat NOOIT leuk. Sterker nog als je een relatie met een vrouw hebt en zij voert aan als excuus voor iets dat ze ongesteld is dan is dat prima(in Amerika worden vrouwen er om vrij gesproken)Maar ........ als een man dat tegen zn vrouw gaat gebruiken, zo van ja ik snap waarom je zo doet je bent zeker ongesteld of om wat voor reden dan ook kan dat een reden zijn voor een grote ruzie!!!!!
tja vrouwen hebben wel een logica maar die is niet te volgen | Sommige vrouwen maken het er ook naar. Ik heb wel gehad, dat ze dan met een verwijt of jankbui mij iets vroegen. Dan zei ik gewoon, kom volgende week maar terug, dan kunnen we normaal praten. Die gedroegen zich zo vreemd, kon je geen normaal gesprek mee voeren...Het stomste is dan ook, dat ze dan boos worden, neem je ze zoals ze zijn, word je dat weer verweten. Ze zijn ongesteld, dus enorm hyper, dan accepteer je dat, dan is dat ook weer niet goed. In zo'n bui zijn ze toch niet serieus te nemen, wel?
Vrouwenlogica, ik kan er boeken over schrijven. Het mooiste voorbeeld vond ik Gooische vrouwen. Zij wilde een borstvergroting, hij gaf het als verjaardagskado. Zij kwaad en beledigd...tja, je moet vrouw zijn om dat te begrijpen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 12 augustus 2012, 14:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 15:12
|
|
|
t Is ook niet voor nix dat vrouwen vroeger 7 dagen in afzondering moesten tijdens die periode. Heerlijk lijkt me dat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:25
|
|
|
CARMEN073 schreef: | t Is ook niet voor nix dat vrouwen vroeger 7 dagen in afzondering moesten tijdens die periode. Heerlijk lijkt me dat!  |
Ja heerlijk even 7 dagen niet die flauwe mannenhumor, die vragende ogen als je je weer niet begrijpen, die stomme opmerkingen, geboer, gescheet, enz, enz, enz..
(maar niet langer hoor, dan ga je ze teveel missen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:18
|
|
|
CARMEN073 schreef: | t Is ook niet voor nix dat vrouwen vroeger 7 dagen in afzondering moesten tijdens die periode. Heerlijk lijkt me dat!  |
Wow ja, nu je het zegt.................
en dan gewoon weer 3 weken gezelschap van ze, hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:53
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sommige vrouwen maken het er ook naar. Ik heb wel gehad, dat ze dan met een verwijt of jankbui mij iets vroegen. Dan zei ik gewoon, kom volgende week maar terug, dan kunnen we normaal praten. Die gedroegen zich zo vreemd, kon je geen normaal gesprek mee voeren...Het stomste is dan ook, dat ze dan boos worden, neem je ze zoals ze zijn, word je dat weer verweten. Ze zijn ongesteld, dus enorm hyper, dan accepteer je dat, dan is dat ook weer niet goed. In zo'n bui zijn ze toch niet serieus te nemen, wel?
|
als je dan eerst vraagt: wat zou je willen dat ik je vraag? wordt dat dan beantwoord met: dat snappen jullie mannen toch niet. ? en is dat dan om te verhullen dat er geen correct antwoord op mogelijk is, ze willen zien dat jij hen boos maakt, en zelf het juiste antwoord dus ook niet weten, maar zo wel denken dat wij (hoe dan ook) iets verkeerd bij hen doen zodat ze er later op terug kunnen komen en er zo dan hun voordeel mee denken te doen, onder de dekmantel van...? (beetje lange zin idd) dat je idd uitkomt op zo een voorbeeld als:
CHATULIEM619 schreef: | Vrouwenlogica, ik kan er boeken over schrijven. Het mooiste voorbeeld vond ik Gooische vrouwen. Zij wilde een borstvergroting, hij gaf het als verjaardagskado. Zij kwaad en beledigd...tja, je moet vrouw zijn om dat te begrijpen. |
over gerelateerde amerikaanse rechtzaken weet ik niets, maar ik weet wel dat ooit onderzocht is hoeverre een juryrechtspraak door manipulatie beïnvloedbaar was. (getest met twee identiek gelijke aanklachten, wat bleek: lelijke man was eerder schuldig dan een knappe....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 07:46
|
|
|
BART347 schreef: | als je dan eerst vraagt: wat zou je willen dat ik je vraag? wordt dat dan beantwoord met: dat snappen jullie mannen toch niet. ? en is dat dan om te verhullen dat er geen correct antwoord op mogelijk is, ze willen zien dat jij hen boos maakt, en zelf het juiste antwoord dus ook niet weten, maar zo wel denken dat wij (hoe dan ook) iets verkeerd bij hen doen zodat ze er later op terug kunnen komen en er zo dan hun voordeel mee denken te doen, onder de dekmantel van...? (beetje lange zin idd) dat je idd uitkomt op zo een voorbeeld als:
over gerelateerde amerikaanse rechtzaken weet ik niets, maar ik weet wel dat ooit onderzocht is hoeverre een juryrechtspraak door manipulatie beïnvloedbaar was. (getest met twee identiek gelijke aanklachten, wat bleek: lelijke man was eerder schuldig dan een knappe....) |
Tjonge wat kennen die mannen ons toch he Hoe kan het nu dan toch dat de andere drie weken het net andersom is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 08:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tjonge wat kennen die mannen ons toch he Hoe kan het nu dan toch dat de andere drie weken het net andersom is  |
Je zou bijna medelijden met ze krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 11:11
|
|
|
ANNA415 schreef: | Je zou bijna medelijden met ze krijgen.  |
Ssssssssssttttt, dat weten wij, vrouwen, maar dat hoeven zij niet te weten, dat wij dat echt wel door hebben! Dat schijnt niet stoer te zijn, nl.
Weer een deuk in hun imago......
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 13 augustus 2012, 11:11
|
|
Naar boven |
|
|