| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:05
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Betekent dat dit wel kans van slagen heeft als we nog nooit hebben gechat  |
is ook afhankelijk van het aantal kilometers Lisa
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:05
|
|
|
|
mijn dochter vertelde dat haar thesis goedgekeurd is door haar begeleidend hoogleraar..eindelijk... ze had haar tweede al gemaakt en kon volgens eigen zeggen wel in een hoekje gaan zitten janken toen ze hoorde dat deze ook over moest.( al het werk wat er in zit ) ...nadat hij hoorde dat haar werkgever haar deze opdracht had gegeven ..mocht ze er mee doorgaan van hem..nu kan ze misschien in juni afstuderen...ik ben zo blij voor haar...super...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:08
|
|
|
|
dat na dat ene laatste buxusje (zie slechtste moment topic ) ik eindelijk heerlijk in het zonnetje kon gaan zitten met een glas koude rosé en een goed boek!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:09
|
|
|
|
| JLIN990 schreef: | | Bezoek zo nu en dan eens een sauna, zouden meer mensen moeten doen is goed voor je lichaam en bloedsomloop. Natuurlijk ga je naakt. Snap niet dat sommige christelijke daar zo moeilijk overdoen, in een sauna is iedereen naakt. Iedereen is naaktgeboren en alle vrouwen zien er ongeveer hetzelfde uit en alle mannen ook. God heeft de mensen geschapen naar zijn beeld. Vind dat je trots mag zijn op zijn creatie |
Als mensen niet naar de sauna willen om welke reden dan ook dan staat het ze volkomen vrij om er niet naartoe te gaan. En als zij niet naakt in de sauna willen of niet naar een gemengde sauna willen, dan is die mogelijkheid er in heel veel saunas. Als jij stelt dat mensen trots moeten zijn op Gods creatie heb je gelijk. Maar heb je ook bedacht dat dit er wellicht helemaal niets mee te maken heeft. Er zijn ongetwijfeld ook mensen die heel trots zijn op hun lichaam, maar hun naaktheid uitsluitend laten zien aan de partner die God hun gegeven heeft. Het is niet aan jou om daar een oordeel over te hebben. Aanvaard andere mensen met een andere mening zoals ze zijn, in plaats van voorbarig conclussies te trekken. En even voor de duidelijkheid: ik ga dus wel gewoon naar de normale sauna, maar ik vind het niet prettig dat jij je uitspreekt zoals je doet. Vandaar ook mijn reactie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:12
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | is ook afhankelijk van het aantal kilometers Lisa  |
Ze zeggen toch altijd wat je van ver haalt is lekkerder.... nou dan mag je er ook wel een paar km voor over hebben nietwaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:15
|
|
|
|
Dat ene mailtje van................zeg ik niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:16
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Wat mooi Crossroad..zo uitgedacht..net als je n.naam neem ik aan? klinkt ook best symbolisch.. Toch lijkt me een sieraad mooier én blijvender....én doorgeefbaar aan je kinderen.
Mijn zoon wil ook almaar tatoeages zetten, "wel met een kruis hoor mam, dan is het toch christelijk" Hij heeft nu twee nekpiercings en gaat morgen piercings in zijn oor laten zetten... echt zo niet mooi.( vind ik.. ) |
Brr.. ik heb ook helemaal niets met tatoos of piercings. Mijn dochter wil graag een navelpiercing, maar zolang ik er nog wat over te zeggen heb gebeurd dat lekker niet
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zaterdag 9 april 2011, 21:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:17
|
|
|
|
|
De kookkunsten van Muischje Muisch waren uitstekend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:17
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Ze zeggen toch altijd wat je van ver haalt is lekkerder.... nou dan mag je er ook wel een paar km voor over hebben nietwaar  |
Ha, dan zitten we in Zeeland dus gebakken. Want dat was toch DE uithoek!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:19
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Ze zeggen toch altijd wat je van ver haalt is lekkerder.... nou dan mag je er ook wel een paar km voor over hebben nietwaar  |
dat weet jij...dat weet ik...maar duidelijk niet iedereen weet dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ha, dan zitten we in Zeeland dus gebakken. Want dat was toch DE uithoek!  |
Nou Visser...naar jullie toe is niet alleen het aantal kilometers maar ook nog de tolpoortjes daar moeten dus zeker meet chats en mailberichten aan vooraf gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:21
|
|
|
|
Grace is like manna from heaven. It comes one day at a time and only what you need for that day.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:27
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | Nou Visser...naar jullie toe is niet alleen het aantal kilometers maar ook nog de tolpoortjes daar moeten dus zeker meet chats en mailberichten aan vooraf gaan  |
Nou....die tolpoortjes valt reuze mee hoor. Of je moet naar dat aller-aller-onderste eiland gaan. Maar ja, dat is eigenlijk ook geen zeeland meer he. Imitatie-België , laten we het daar maar op houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:29
|
|
|
|
[quote=LISA610]
Ik bedoelde dus alleen in ons groepje Leo zal toch eerst mee moeten naar binnen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:31
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | [b] draagt en verdraagt elkaar.[/[/b]quote]
Met de laatste regel ben ik het wel eens.. verder vind ik het jammer dat jij je op deze manier uitdrukt op het forum.... je doet op deze manier precies datgene waar je je tegen af probeert te zetten  |
Dat is jouw oordeel en interpretatie. Er is recht op woord en wederwoord. Davids bijdrage druipt van beschuldigingen, ongenuanceerde verdachtmakerijen, kwaad bloed zetten, roddel en achterklap. Als daarop geen wederwoord mag zijn is het eind wel zoek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ha, dan zitten we in Zeeland dus gebakken. Want dat was toch DE uithoek!  |
Tja en daar hebben zo bolussen toch? (niet dat dit friese meisje enig idee heeft wat bolussen zijn... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
|
Na eerst de band van mn zoon zn fiets geplakt te hebben toen mn eigen fiets. Nieuwe band erop , halve middag bezig geweest, eindelijk klaar. Gelijk maar even een stukje fietsen dacht visser ....en wat denk je ? Is ie de straat nog niet uit en trekt ie de remkabel kapot .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | Op de veluwe, vooral op de picknickdagen is het altijd mooi weer!  |
Herman Finkers:
Nu volgt het weer.
Dit was het weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:37
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | op zich niks, maar voor mij is het absoluut niet aantrekkelijk! met alle respect voor de mannen met snor ! |
Voordeel van een snor en een baard is natuurlijk wel dat er een oplossing voor is: scheerschuim en een scherp scheermes... verpakken in een doosje met een leuk lintje erom en een kaartje waarop met hele grote letters staat HINT!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:38
|
|
|
|
(niet dat dit friese meisje enig idee heeft wat bolussen zijn... )
Geeft niks hoor. Hou het maar lekker bij Fries suikerbrood....is net zo lekker en daar doe je nog langer mee ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:40
|
|
|
|
Het zou kunnen gaan sneeuwen.
April doet wat ie wil.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:42
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het zou kunnen gaan sneeuwen.
April doet wat ie wil. |
Wel nee Mariska.. het wordt fantastisch weer.. zonnetje erbij, lekkere tempratuur, frisse lucht.. komt allemaal goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:43
|
|
|
|
Ik geloof niet dat we als christen bang moeten zijn voor de eindtijd. De eindtijd brengt ons alleen dichter bij God. Het enige wat wij hoeven te doen is te blijven vertrouwen op God. Wie er wel bang voor moeten zijn, dat zijn de mensen die Jezus nog niet toebehoren. Want er komt een tijd dat de tijd van genade voorbij is, dan is men te laat om een keuze voor Jezus te maken. Enge dingen gebeuren ook vandaag de dag, zonder dat men het verwacht. Denk maar aan de aardbeving in Japan en het bloedbad in Alphen aan de Rijn. Er is maar een reden, denk ik, om bang te zijn voor de toekomst. Dat is als je niet weet of je wel gered bent door Jezus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:56
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Dat is jouw oordeel en interpretatie. Er is recht op woord en wederwoord. Davids bijdrage druipt van beschuldigingen, ongenuanceerde verdachtmakerijen, kwaad bloed zetten, roddel en achterklap. Als daarop geen wederwoord mag zijn is het eind wel zoek. |
Het is geen oordeel, noch een interpretatie.. Wat is schreef was mijn mening over de vorm die je kiest. Je bent zelf ook niet bepaald genuanceerd in je uitingen naar David toe. Daardoor doe je in mijn beleving precies datgene waar je je tegen af probeert te zetten en dat vind ik erg jammer. Maar even voor de goede orde: Ik zeg niet dat je geen weerwoord zou mogen geven en ik vind het ook niet plezierig als je mij dat min of meer in de mond legt. Als je mijn bijdragen op het forum zou hebben gelezen weet je dat ik juist iemand ben die zelf ook regelmatig een weerwoord geeft...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:57
|
|
|
|
[quote=QUELINE346]
Hallo Queline Ik wil je heel hartelijk feliciteren en hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat . Met GODs zegen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:11
|
|
|
|
http://youtu.be/HsCp5LG_zNE
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op zaterdag 9 april 2011, 22:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:12
|
|
|
|
|
gaapje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN096
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:22
|
|
|
|
Terrasverwarmer, zonnenbank, heteluchtkanon, electrische grasverwarming. Het blijft toch mooi weer op de picknick
Groetjes Herman388
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN096
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:25
|
|
|
|
Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Oeps, pardon. Zijn er nog ruimte over bij de parkeerplaats? Anders carpoolen. Meer personen in 1 auto aub
Bij Saab kan best 6 personen vervoeren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JLIN990
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:27
|
|
|
|
@Lisa,
Ga nu constant quoten op wat ik heb gezegd.
Doel de in mijn betoog op christenen die denken dat ze mij moeten veroordelen om mij te veroordelen. Je hebt mijn mening dus verkeerd geintrepeteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|