| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:08
|
|
|
|
|
persoonlijk vind ik deze discusie 100x niks..de bijbel staat vol dat het gaat om het samen doen ,met god als middelpunt..als je mastruberen vind kunnen omdat welk excuus je dan ook hebt moet je toch nog ff wat beter de bijbel lezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:08
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | ik zou het niet weten, maar jij reageert ook niet zo vaak als een ander je een vragende reaktie geeft ! sorry maar vond jou laatste opmerking ook nogal raar! |
Inderdaad, je hebt gelijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:11
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en aan degene die open doet. (ok; ik ben eigenwijs....... ) |
...als die wilt open doen hangt dan af van een bepaalde factor. Dus ik vind je, ondanks je vrouw bent, niet eigenwijs.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:15
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Nee joh, Ik heb Frankt gevraagd mij te gidsen, alle manneke gij weet toch wel de weg.  |
aan mij de weg vragen??? Mario dat komt niet goed hoor...ik loop zelfs verkeerd in mijn badkamer...en dat is heus geen grote plek...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:21
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | | persoonlijk vind ik deze discusie 100x niks..de bijbel staat vol dat het gaat om het samen doen ,met god als middelpunt..als je mastruberen vind kunnen omdat welk excuus je dan ook hebt moet je toch nog ff wat beter de bijbel lezen. |
masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen: is de vraag.
Ja, het moet gewoon kunnen zonder al die zogenaamde veronderstellingen die kant noch wal raken. Als je het graag doet omdat het nodig is en omdat je er kan van genieten: doe het dan gewoon. Vind je er niets aan om de één of andere reden: doe het dan gewoon niet. Zo simpel is het want nergens wordt het ons verboden. Het staat niet in de Bijbel en ook de medische wereld keurt mastrubatie niet af. Waarom hebben we dan nog de raad nodig van de andere wat genot of afschuw betreft? Ik ga toch ook niet vragen of ik al dan niet rode kool mag eten of ik een blauwe of groene broek zou dragen? Zoek niet achter alles een probleem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:24
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | | ik weet niet waar jij ziet staan waar ik txt en uitleg vraag? | Je vraagt naar persoonlijke verhalen, je richt je zelfs op een persoon met de vraag: heb jij er ervaring mee? En dat is iets wat niet kan vind ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:27
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hebben ze daar in Bangladesh wel een rijbewijs nodig dan ....  |
Wat dacht je dan . Rijden in zo'n riskja overal kris kras doorheen . Zonder stoplichten of verkeersregelaars. Maar..... het schijnt toch heel goed te gaan. De claxon daar doet het veel beter, dan alle verkeersregels in holland bij elkaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:27
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | niet die ik zing.... en we hoeven niet het kind met het badwater weg te gooien.Waarom denk je dat ik niks weet van deze zaken en de kerkgeschiedenis. (al is nog belangrijker dat we het niet in de BIJBEL zien) Lees eens over John wesley en de opwekking in die tijd:
Wesley had zich diep gedompeld in de geschriften van Rooms-katholieke middeleeuwse mystici, beweerde dat hij ze begerig had gelezen en dat hij de publicatie bevorderde van een groot aantal van deze katholieke werken. Dit valse mysticisme bleef bij Wesley heel zijn leven, en het is aanwezig in het hedendaagse revivalisme. De nadruk op visioenen en dromen, bijzondere buitenbijbelse openbaringen, en de leiding van de Geest bij deze openbaringen, behoren allemaal tot de traditie van het mysticisme. Geen wonder dat er zo’n verbluffende gelijkenis bestaat tussen het revivalisme en de moderne charismatische beweging! Maar mysticisme is in strijd met Gods Woord - het is een theologie van emoties, een theologie van gevoelens, met slechts weinig oog voor doctrine. Alhoewel het niet van alle revivalisten kan gezegd worden, is in het algemeen revivalisme op zijn best ongeïnteresseerd en onverschillig voor doctrine (de leer), en op zijn slechtst een vijand van de waarheid.
bron quote
http://www.verhoevenmarc.be/PDF/revival.pdf |
Daar citeer je ook iemand zeg. Die man staat bekend om alles wat ook maar riekt naar de werking van de Geest meteen met de grond gelijk te maken.
Kijk eens even verder. Wat zijn de vruchten geweest van Wesley? Vind je de methodisten onkerkelijk, onbijbels, het Leger des Heils en later de pinksterbeweging??? Hoe kan een satanisch bolwerk vruchten geven van werk van God?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:28
|
|
|
|
uh..ok ik weet niet waar u het nu over heeft maar ik heb het hier over.. Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 11:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:32
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | uh..ok ik weet niet waar u het nu over heeft maar ik heb het hier over.. Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 11:09 | Kijk dan eens hier naar:
| Quote: | FRANKT627 mag ik jouw een vraag stellen,jij praat uit ervaring als het gaat om zelfbevredeging of?
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:35
|
|
|
|
is er iets, willemijn?..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:35
|
|
|
|
mastruberen is een sexueele handeling?mag aannemen dat je het daar mee eenst bent,wat ga jij doen dan met jouw zelf trouwen,of vind je dat je sexueele handelingen mag verichten voordat je getrouwd bent? als het niet in de bijbel staat wil nog niet zeggen dat je het mag of goed is om te doen.als het om ons christenen gaat gaat het vooral om de bijbel dat is namelijk ons lijdraad ,niet de medische wereld. wij mannen hebben het niet nodig om zulke dingen te doen,als het teveel wordt om het maar zo te zeggen gaat alles van zelf...daarnaast heeft god de intimiteit bedacht voor de man en de vrouw...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:38
|
|
|
|
ik heb het even voor jouw samen gevat....
RONNY104 schreef: als je hierover goed wil praten moet je weten wat het inhoud,wie doen dat en wie niet en waarom...welke gevolgen heeft het voor jezelf en voor anderren...waarom zou je zulke dingen doen.
jouw reactie op mijn antwoord. *En dat is juist de grens die we moeten stellen hier. Je vraagt toch ook niet aan stelletjes hoe vaak ze het met elkaar doen en wat voor standjes ze hanteren? mijn reactie op jouw antwoord. ik weet niet waar jij ziet staan waar ik txt en uitleg vraag
wat je nu doet is van de hak op de tak springen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:41
|
|
|
|
| Quote: | naar aanleiding van de posting van willemijn ben ik dat dus eens gaan googlen, thomas; maar jij bent in 2011 zeker ook nog niet aan trouwen toegekomen?  |
Verstandig, gezien de moderne ontwikkelingen. Ik was het indertijd wel. Toch zullen echtelieden nog steeds veelal samenwonen maar nu er veel stellen ontstaan van mensen die gescheiden zijn, is de variatie in vormen vast groter omdat de praktijk er toe dwingt. Ik ben dit jaar inderdaad niet aan trouwen toegekomen, lol
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 21:24
|
|
|
|
| Quote: | Daar citeer je ook iemand zeg. Die man staat bekend om alles wat ook maar riekt naar de werking van de Geest meteen met de grond gelijk te maken.
|
perfect voorbeeld van ad hominem:
Ad hominem is een begrip uit het Latijn en betekent "op de man".
In een debat noemt men een argument ad hominem wanneer het betrekking heeft op de persoon die een bewering doet, en niet op de bewering zelf. Dergelijke argumenten worden als oneigenlijk beschouwd.
De ad-hominemredenering heeft de volgende vorm:
A doet bewering 'B'. Er is iets mis met A. Dus bewering 'B' is onwaar.
verder...de vruchten van Wesley? grapje zeker.... Ik denk dat we veel kunnen leren van de puriteinen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 21:46
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Welkom back Frank en ook al is het wat aan de late kant voor Yasmyn  |
Thanx Leonard! I'm glad to be back!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | het telefoontje van mn zoon met de mededeling dat ie geslaagd was voor zn rijbewijs. En dat gelijk voor de eerste keer.  |
Hallo Visser Dat heeft hij dan perfect gedaan gefeliciteert. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:05
|
|
|
|
angelique 327 en pimpernel komen ook naar de picknick
Laatst aangepast door
|
PIMPERNEL883
|
op dinsdag 10 mei 2011, 22:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:09
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 madelief 40 jaar trijnie671, 49 jaar, regio 0594 SweetLady, sweet 40, regio 026 maria576 en partner; regio 038 dini968, 52 jaar susannah475, 45 jaar jennifer645 43 jaar regio 345 Erika129 36 jaar regio 0318 Thirza120 (30 jaar), regio 0318 Mir111 18 jaar regio 0318 (onder voorbehoud) met volleybal Samen585, regio 0182, met 2 kids angelique327 , 50 jaar eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10 crossroad317 regio 0524 maded 46 jaar regio 0183 jan578 52 jaar regio 0172 Billy701 49 jaar regio 0594 jan935 61 jaar regio 0182 visser278 43 jaar regio 113 searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid)
Ik zal wel weer aan het bakken gaan.. In de hoop dat zo meer mensen meegaan |
pimpernel828 44jaar regio 030
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:23
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Nee joh, Ik heb Frankt gevraagd mij te gidsen, alle manneke gij weet toch wel de weg.  |
Hallo Mario Maar was Frank wel gedocumenteert???????? Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:28
|
|
|
|
| SIEM720 schreef: | Tink niet dat dat de oplossing voor het probleem is, misschien een wandeltocht door Westerwolde, rondom Sellingen en/of Bourtange op een nachtdienst gunstige dag/tijdstip?!
[nee is niet ver ... naar zuid frankrijk crossen doen 'jullie' toch ook op één dag?!] |
Niet dapper.. mijn tips ter zijde schuiven.. zucht.. what's wrong with you man??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Brother in arms vind ik toch het beste maar deze is ook wel fraai.........  |
Ja kippenvel nummer.... http://youtu.be/Wu4oy1IRTh8
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 23:22
|
|
|
|
dubbel geplaatst
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 11 mei 2011, 06:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 06:58
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Schoonheid van binnen is onbetaalbaar |
Hier kan ik me helemaal in vinden sus. Bovendien, stel je hebt een jarenlange vriendschap en iemand raakt door een handicap of door brandwonden zijn of haar schoonheid kwijt, is die persoon dan minder waardevol???????? En wat zeuren we, we zijn door God geweven in de moederschoot en dan zeggen dat we niet mooi genoeg zijn? Lekkere visie straal je dan uit naar je omgeving. Maar eerlijk is eerlijk ook ik heb moeite met de acceptatie van zowel mijn uiterlijke als mijn innerlijke schoonheid dus ik geef mezelf ook een lesje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 07:07
|
|
|
|
Waarom zouden we op dit punt heiliger zijn dan de paus? En sorry Lisa high lights zouden absoluut niet passen bij mijn grijze koppie, wat niet wegneemt dat als jij je daar goed bij voelt het absoluut niet moet laten. Wat ik dan wel weer bedenk, een nachtje wakker liggen kan toch voordelen hebben, verschuif je dan het probleem niet? Je voelt je sexueel onbevredigd en gaat dus maar geld uitgeven. Koopverslaving komt bij heel veel vrouwen voor. Maar laat ieder het lekker op zijn eigen manier oplossen en zich er goed bij voelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 07:09
|
|
|
|
| MARSJG370 schreef: | Helaas, ik heb een vrijgezellen feestje  |
Neem ze allemaal mee!!!!!!!!!!!!!! De pn is bij uitstek geschikt om gezellig vrijgezellig aanwezig te zijn
|
|
| Naar boven |
|
|