ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 10:25

VISSER278 schreef:
Ja , geweldig.
Dacht dat ie een hele dag nodig zou hebben om bij te slapen maar om 10.00 uur was ie al paraat. Lekker relaxet foto's bekeken natuurlijk. hele verhalen aangehoord. Geweldig. Lachende smiley

Goed om te lezen Visser, volgens mij ben je een prima vader voor je kids, en ben je ook best wel een beetje (*boel) trots op ze. Knipoog smiley

* boel is drents voor heel veel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 10:44

Niet iedereen is bestand tegen een roddel. Voor sommige kan het een hevige impact hebben wat een angst met zich meebrengt of een terughoudendheid. Plotse contacten worden afgebroken of men verdwijnt uit de chatroom wanneer een bepaald iemand die chatroom binnen komt. Kortom: een roddel kan iemands houding of leven gaan bepalen. Het ontstaan van kliekvormingen door een roddel ontaard wel eens in vijandigheid. Twee of meerdere kampen die tegen over elkaar komen te staan. Zo geef je de roddelaar veel de macht. Een macht die hij of zij helemaal niet verdient. Zo’n macht wordt misbruikt en maakt steeds slachtoffers.

Natuurlijk praten we wel eens over iemand anders. In een gesprek kan er wel eens gepraat worden en een mening worden gegeven over iemand anders. Niets is menselijker dan dat. Dit is echter nog totaal iets anders dan wanneer een zogenaamde waarheid als dé waarheid de wereld wordt in gestuurd.

Stel, Heer, een wacht voor mijn mond, bewaak de deur mijner lippen, en hoed mijn hart voor de verleiding het kwade spel mee te spelen, bij bedrijvers van het onrecht te behoren. Aldus de woorden van David in Psalm 141.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 10:49

Volgens de Belgische weerberichten zou het zaterdag zo'n 24 graden worden. Of dat het in Ede ook zo zal zijn is andere koek of bolus. Het ziet er in elk geval goed uit.

Ik hoorde wel dat het in Drente hard zou regenen en erg waaien. Misschien zijn er mensen die daar plannen hadden...en die deze dan weer opbergen om toch naar de pn te komen. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 mei 2011, 14:22
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:03

Ik lees heel veel negatieve reacties in dit topic, maar gelukkig las ik in een ander topic (mooiste moment van de dag), een heel andere verhaal van een vader.
Een vader die wel voor zijn kids zorgt, dingen met ze onderneemt, er voor ze is en er voor ze staat. Die zich bezorgt maakt als één van zijn zoons voor een paar weken naar het buitenland is voor werkvakantie, en blij is als een andere zoon, al na één keer afrijden, zijn rijbewijs heeft gehaald..... Lachende smiley

Ik denk, als vader, dat het verhaal hierboven eerder regel is dan uitzondering. Er zullen best wel vaders zijn die zullen voldoen aan de negatieve reacties zoals ze in dit topic worden neergezet, maar volgens mij is dit meer uitzondering dan regel.

En, sorry moeders, maar jullie verhaal is vaak eenzijdig, jullie vertellen het verhaal zoals jullie dit zien, of geven weer hoe jullie denken dat de kids het zien, maar elk verhaal heeft 2 kanten (waarheden).
En hoe de kids het zien? Dit is heel afhankelijk van de leeftijd, de kids zien meestal dat wat de moeder ziet, dus als moeder niet goed omgaat met vader, dan zal vader dus wel "slecht of fout" moeten zijn.
Kinderen zijn heel loyaal, die willen geen keuze maken, dus zie je ex-man (het gaat over de rol van de vader) als vader van je kinderen, en niet als de persoon die jou als vrouw, weet ik wat, heeft aangedaan, en laat dit zeker niet merken waar de kinderen bij zijn.....

Wat is dan de rol van de vader na echtscheiding? Niet zo heel moeilijk zou ik zeggen, gewoon vader blijven, met alle rechten en plichten die dat met zich meebrengt. Alleen de contact-momenten met de kids zullen minder zijn dan voor de scheiding.
Wees duidelijk over de regels die jij als vader hanteert in jouw huis, deze kunnen anders zijn dan dan bij de moeder.
Praat niet negatief over de moeder, maar ga de moeder ook niet in alles goed praten, je kids hebben recht op een duidelijk en eerlijk antwoord.
Het is natuurlijk wel goed om rekening te houden met de leeftijd van de kids, jonge kinderen denken anders dan tieners ....
Probeer je kinderen niet te kopen ....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:16

Spijtig genoeg ben ik geen vader. Hoewel ik dit wel graag had gewild te zijn. Het doorgeven en laten blijken van een liefde is iets heel moois. Ook al weet ik dat het niet altijd vlotjes zal verlopen. Dat niet vlotjes verlopen is nu eenmaal eigen aan dit aardse leven. Of je nu in gezin leeft of alleenstaande bent.

Als ik de verhalen lees of aanhoor dan word ik steeds overvallen door een naar gevoel. Hoe kunnen sommige ouders zo onverschillig zijn? Ik vind het heel pijnlijk. Dit moet zo erg zijn voor de kinderen. Kinderen die dit helemaal niet wenste. Maar het blijft niet alleen bij de kinderen, lees ik. Het gaat verder dan dat.

Het is inderdaad dan ook bemoedigend om te lezen hoe Visser (ik noem de naam maar) zo vol passie en met trots schrijft over zijn zoon. Het kan bemoedigend werken en een opsteker zijn. Ik weet ook wel dat andere gescheiden ouders niet altijd het slechte voorbeeld zijn hoor. Gelukkig maar toch.

Frank Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:19

FRANKT627 schreef:
Volgens de Belgische weerberichten zou het zaterdag zo'n 24 graden worden. Of dat het in Ede ook zo zal is andere koek of bolus. Het ziet er in elk geval goed uit.

Ik hoorde wel dat het in Drente hard zou regenen en erg waaien. Misschien zijn er mensen die daar plannen hadden...en die deze dan weer opbergen om toch naar de pn te komen. Knipoog smiley

En ondanks dat, de regen en de wind, is en blijft Drenthe de mooiste provincie van Nederland .... Knipoog smiley

En om niet off-topic te gaan, het gaat ook over de heide .... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Mien Drenthe (Drents Volkslied)

Ik heb oe lief, mien eig'n Laandtien, mien olde Drenthelaand.
'k Hol van de eenvoud in oen schoonheid, 'k heb oe mien hart verpaand!
Mien taoke valt mi'j lichte, want steeds blieft an mien zied,
De geest van 't olde Drenthe, daorum vergeet 'k oe niet.

'k Heur nog de held're schaopenklokkies, bi'j 't zinken van de zun,
As schaopies keerden van de heide, as moeke veur oes zung.
O, kon 'k nog ienmaol heuren, dat lied in 't schemeruur,
En vaoders mooi verhaoltien, bi'j t vrolijk knappend vuur.

'k Zie nog oen brink mit stoere ieken, waor ik mien makkers vond.
Waor ik mien twiegen mantie vulde, mit ekkels glad en rond.
Daor bi'j die olde linde, kwam 'k mit mien vrienden saom.
Zo menig vriend ging henen, de schors bewaort zien naom.

De roege boswal langs oen velties, war mien luilekkerlaand.
Die gaf mi'j lekk're zoete brummels, oet milde gulle haand.
Daor gaorde ik de braandstof veur 't olt en heilig vuur,
As lentes aodem wekte, oen sluim'rende natuur.

Waor nog de held're koele veenplas, oen vredig stroompie voedt,
Daor in dat wiede broene heivlak, waor wilp en korhoen broedt,
Daor koelde ik mien spieren, in 't nat van zuuv're wel,
Daor heb ik leren zwieren, op scheuvels blaank en snel.

Die beelden uut dat gries verleden, bin 'k nooit weer kwiet 'eraokt.
Bi'j al de stried die 'k hebbe streden, hebt zie mi'j staark 'emaokt.
Daorum van haarte dankbaor, zing 'k oe mien schoonste lied,
Mien eig'n olde Drenthe, vergeten kan 'k oe niet!

En Frank, met eikels gooien zit in mijn bloed dat begrijp je nu toch wel hoop ik .... Clown smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 17 mei 2011, 11:25
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:22

RONNY104 schreef:
frank wat deze opmerking betreft 18:37,
ik zie het als niet goed..klaar..zo denk ik er over en zo reageer ik..
ik praat voor mezelf niet voor anderren..dus jah als ik iets doe wat IK niet juist vind dan zou ik het fijn vinden dat ik er op aan gesproken wordt..
beter dan dat er gezecht wordt je moet het voor jezelf beslissen..dat is zoiets als zoek het zelf maar uit.

Kijk nu wordt het een ander verhaal. Je zegt nu duidelijk dat JIJ het als NIET goed ziet. Dan is het misschien wijs dat JIJ iemand gaat zoeken die JOU daarmee kan helpen wanneer je volgens JOUW mening weer in zonde gevallen bent. Of iemand die gelijk denkend is vragen om af en toe een gesprek erover te hebben. Iets wat zo persoonlijk voor JOU is en zo gevoelig bij JOU ligt lijkt mij geen topic onderwerp op ook geen plaats waar je antwoorden zult vinden.
CM is te divers,kerkelijk gezien dan, alle kerkgenootschappen zijn hier vertegenwoordigd dat je hier slechts een discussie kunt voeren en geen antwoorden zult krijgen op zo een intieme en voor jou prangengde vraag.
Succes ermee.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:24

CROSSROAD317 schreef:
En ondanks dat is en blijft Drenthe de mooiste provincie van Nederland .... Knipoog smiley

Mien Drenthe (Drents Volkslied)

Ik heb oe lief, mien eig'n Laandtien, mien olde Drenthelaand.
'k Hol van de eenvoud in oen schoonheid, 'k heb oe mien hart verpaand!
Mien taoke valt mi'j lichte, want steeds blieft an mien zied,
De geest van 't olde Drenthe, daorum vergeet 'k oe niet.

'k Heur nog de held're schaopenklokkies, bi'j 't zinken van de zun,
As schaopies keerden van de heide, as moeke veur oes zung.
O, kon 'k nog ienmaol heuren, dat lied in 't schemeruur,
En vaoders mooi verhaoltien, bi'j t vrolijk knappend vuur.

'k Zie nog oen brink mit stoere ieken, waor ik mien makkers vond.
Waor ik mien twiegen mantie vulde, mit ekkels glad en rond.
Daor bi'j die olde linde, kwam 'k mit mien vrienden saom.
Zo menig vriend ging henen, de schors bewaort zien naom.

De roege boswal langs oen velties, war mien luilekkerlaand.
Die gaf mi'j lekk're zoete brummels, oet milde gulle haand.
Daor gaorde ik de braandstof veur 't olt en heilig vuur,
As lentes aodem wekte, oen sluim'rende natuur.

Waor nog de held're koele veenplas, oen vredig stroompie voedt,
Daor in dat wiede broene heivlak, waor wilp en korhoen broedt,
Daor koelde ik mien spieren, in 't nat van zuuv're wel,
Daor heb ik leren zwieren, op scheuvels blaank en snel.

Die beelden uut dat gries verleden, bin 'k nooit weer kwiet 'eraokt.
Bi'j al de stried die 'k hebbe streden, hebt zie mi'j staark 'emaokt.
Daorum van haarte dankbaor, zing 'k oe mien schoonste lied,
Mien eig'n olde Drenthe, vergeten kan 'k oe niet!

Is dit een open sollicitatie voor een baantje binnen VVV Drente ...Cross.
Misschien is Zuid-Holland wel de mooiste provincie.
Of Gelderland (Veluwe) vanwege de Picknick. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:28

LEONARD480 schreef:
Is dit een open sollicitatie voor een baantje binnen VVV Drente ...Cross.
Misschien is Zuid-Holland wel de mooiste provincie.
Of Gelderland (Veluwe) vanwege de Picknick. Verraste, verbaasde smiley

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:30

CROSSROAD317 schreef:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Gewoon je gitaar weer meenemen crossie en gaan zingen.
Leonard komt toch nooit naar de pn.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:33

CROSSROAD317 schreef:
Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Lachende smiley
Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren.
Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar je zou eens in de wilg kunnen kijken naar mijn pijl en boog, misschien dat je dan nog enig resultaat kunt boeken.
O nee, dan moet ik je daar weer les in geven Twijfelende smiley

Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone .... Verlegen lachende smiley

Ja dat wist ik al Cross ...aan elke teen minstens tien.
Er is een liedje van ...Het is moeilijk bescheiden te blijven ...als je ze goed bent als ik. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Zo charmant en zo aardig ...dat zie je in één ogenblik ...enz.
Zing het altijd tot verdriet van de buren in de douche en het heeft een magische uitwerking op de vrouwen. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:35

DINI968 schreef:
Gewoon je gitaar weer meenemen crossie en gaan zingen.
Leonard komt toch nooit naar de pn.

O echt wel hoor Dini...wacht maar af ..enne dan is de heide te klein geworden ...ha ha ha Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:37

FRANKT627 schreef:
Niet iedereen is bestand tegen een roddel. Voor sommige kan het een hevige impact hebben wat een angst met zich meebrengt of een terughoudendheid. Plotse contacten worden afgebroken of men verdwijnt uit de chatroom wanneer een bepaald iemand die chatroom binnen komt. Kortom: een roddel kan iemands houding of leven gaan bepalen. Het ontstaan van kliekvormingen door een roddel ontaard wel eens in vijandigheid. Twee of meerdere kampen die tegen over elkaar komen te staan. Zo geef je de roddelaar veel de macht. Een macht die hij of zij helemaal niet verdient. Zo’n macht wordt misbruikt en maakt steeds slachtoffers.

Natuurlijk praten we wel eens over iemand anders. In een gesprek kan er wel eens gepraat worden en een mening worden gegeven over iemand anders. Niets is menselijker dan dat. Dit is echter nog totaal iets anders dan wanneer een zogenaamde waarheid als dé waarheid de wereld wordt in gestuurd.

Stel, Heer, een wacht voor mijn mond, bewaak de deur mijner lippen, en hoed mijn hart voor de verleiding het kwade spel mee te spelen, bij bedrijvers van het onrecht te behoren. Aldus de woorden van David in Psalm 141.

Frank

Dat heb je mooi verwoord Frank.Voor mij persoonlijk geldt dat door akelige ervaringen met geroddel ik heel onzeker ben geworden om te geloven of iemand wel de waarheid zegt en echt meent wat hij of zij bedoeld.
Roddel heeft meer impact dan men vaak in de gaten heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:39

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley die geraspte worteltjes en sushi waren wel voor Hannah bedoelt hoor.
Als je graag een bolus eet staat je dat helemaal vrij...om er enkele te kopen en mee te brengen Kwijlende smiley

Ik heb hier in de AH of de Emté nog geen bolussen gezien. Is dat dan iets typisch Zeeuws?

honing peacan broodjes zijn ook verrukkelijk Frank
Kwijlende smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:41

LEONARD480 schreef:
O echt wel hoor Dini...wacht maar af ..enne dan is de heide te klein geworden ...ha ha ha Knipoog smiley

Ja als jij daar de erasmus brug neer wilt gaan zetten............
Maar bruggen bouwen schijnt op cm regelmatig nodig te zijn Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:51

FRANKT627 schreef:

Frank

Dit kan ik alleen maar beamen Frank!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:11

LEONARD480 schreef:
Ja dat wist ik al Cross ...aan elke teen minstens tien.
Er is een liedje van ...Het is moeilijk bescheiden te blijven ...als je ze goed bent als ik. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Zo charmant en zo aardig ...dat zie je in één ogenblik ...enz.
Zing het altijd tot verdriet van de buren in de douche en het heeft een magische uitwerking op de vrouwen. Geschokte, onthutste smiley

Die verstijven eerst en weten dan niet hoe snel ze de benen moeten nemen zeker .... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik denk eerder dat je onderstaand liedje zingt trouwens .... de tekst wel te verstaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

http://www.youtube.com/watch?v=NA77zCZutiE&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
RONNY104

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:19

uh ok bedankt voor jouw adviesen..maar het was en is een voorbeeld..
heb je deze bericht gelezen want daar ging het om..
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:24
let vooral op de als..dat is zoiets als stel dat....een voobeeld.

Laatst aangepast door
RONNY104
op dinsdag 17 mei 2011, 12:34
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:32

Misschien is het maar beter terug on-topic te gaan.
We kunnen beter gewoon de vraag die gesteld wordt beantwoorden en er een motivatie aan toevoegen. Anders gaan we zo ver uitwijden over bepaalde zaken die helemaal niets meer met dit topic te maken heeft.

Ik denk dat iedere forumganger, en dat zijn bijna altijd dezelfde leden, omdat het grootste gedeelte van de Cm-leden de weg naar het forum nog niet hebben gevonden of alleen maar meelezen, nu wel zijn mening heeft gegeven. Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat verduidelijken met betrekking op de vraag steeds welkom zijn.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:42

HANNAH810 schreef:
is er iets misgegaan, visser? weerbericht 18 dec? Smiley die vol vragen zit

...ik weet ook niet waar onze Zeeuw het over heeft Hannah.
Misschien tast het zeewater hier en daar iets aan bij Visser... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:44

DINI968 schreef:
Kijk nu wordt het een ander verhaal. Je zegt nu duidelijk dat JIJ het als NIET goed ziet. Dan is het misschien wijs dat JIJ iemand gaat zoeken die JOU daarmee kan helpen wanneer je volgens JOUW mening weer in zonde gevallen bent. Of iemand die gelijk denkend is vragen om af en toe een gesprek erover te hebben. Iets wat zo persoonlijk voor JOU is en zo gevoelig bij JOU ligt lijkt mij geen topic onderwerp op ook geen plaats waar je antwoorden zult vinden.
CM is te divers,kerkelijk gezien dan, alle kerkgenootschappen zijn hier vertegenwoordigd dat je hier slechts een discussie kunt voeren en geen antwoorden zult krijgen op zo een intieme en voor jou prangengde vraag.
Succes ermee.

Dini:
Iedereen heeft ergens wel een mening over, maar is die mening altijd de juiste?? Dat is nou juist het mooie van een forum, je ziet zo verschillende meningen en verschillende motivaties daarbij. Dat kan jezelf dan weer aan het nadenken zetten en misschien zelfs je eigen mening wel veranderen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:47

CROSSROAD317 schreef:
Goed om te lezen Visser, volgens mij ben je een prima vader voor je kids, en ben je ook best wel een beetje (*boel) trots op ze. Knipoog smiley

* boel is drents voor heel veel

Zo'n reis doet hem heel wat maar mij als vader stiekum toch ook wel hoor. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:57

THIRZA120 schreef:
Dini:
Iedereen heeft ergens wel een mening over, maar is die mening altijd de juiste?? Dat is nou juist het mooie van een forum, je ziet zo verschillende meningen en verschillende motivaties daarbij. Dat kan jezelf dan weer aan het nadenken zetten en misschien zelfs je eigen mening wel veranderen.

Laatst aangepast door
DINI968
op woensdag 18 mei 2011, 18:36
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:00

Ik moet even wat recht zetten:
Bij Visser is het ook niet allemaal rozengeur en maneschijn hoor.
Maar als ik wat kan betekenen voor mn jongens zal ik er alles aan doen wat voor hen het beste is.
En ook ik ben maar een nietig persoontje met al mn gebreken en tekortkomingen.
En ook ik betrap me er wel eens op dat ik tegen de kids mezelf negatief uitlaat over hun moeder.
Maar de reden van de scheiding , dat weten ze maar al te goed en daar hebben ze ook het recht toe om dat te weten ( vind ik).
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:00

Omdat Dini vervelende reacties kreeg heb ik haar posting maar verwijdert... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 mei 2011, 22:27
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:08

CHATULIEM619 schreef:
Het gaat me niet om hier roddels te starten, en wat dat betreft ben ik niet blij met mensen die hier aanleiding in zien om te klagen welke roiddels hier een rol spelen. Het gaat me om het principe van roddel. Sommige mensen zijn er zich klaarblijkelijk nog steeds niet bewust van, dat ze met roddel eigenlijk drie mensen beschadigen. Ten eerste het slachtoffer van die roddel, ten tweede de toehoorder, en ten derde zichzelf. Want roddelen over iemand geeft een slecht geweten...

Chat, ik kreeg het idee alsof je vond dat ik je wilde terechtwijzen ofzo , omdat je dit topic ben gestart. Dat is dus helemaal niet zo.
Waar het bij mij om gaat is dat ik weet dat er over een bepaald persoon zeer misselijkmakende geruchten rondgaan die nergens op zijn gebaseerd. En mijn wens was /is dat dit zo snel mogelijk over is.
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:14

[quote=FRANKT627]Spijtig genoeg ben ik geen vader. Hoewel ik dit wel graag had gewild te zijn. Het doorgeven en laten blijken van een liefde is iets heel moois. Ook al weet ik dat het niet altijd vlotjes zal verlopen. Dat niet vlotjes verlopen is nu eenmaal eigen aan dit aardse leven. Of je nu in gezin leeft of alleenstaande bent.

Als ik de verhalen lees of aanhoor dan word ik steeds overvallen door een naar gevoel. Hoe kunnen sommige ouders zo onverschillig zijn? Ik vind het heel pijnlijk. Dit moet zo erg zijn voor de kinderen. Kinderen die dit helemaal niet wenste. Maar het blijft niet alleen bij de kinderen, lees ik. Het gaat verder dan dat.

Soms is er tijdelijk geen andere weg Frank om na alle emoties weer rust te creeeren.
In mijn geval was het makkelijk, de kinderen waren boven de 12 en konden zelf naar hun vader toe maar dat viel in het begin niet altijd mee.
Nu hebben ze gelukkig met pa en ma goed contact maar de regel is wel dat er met mij niet over hem gesproken wordt en met hem niet over mij.
Pas na 11 jaar komen er vragen bovendrijven en ik geef daar eerlijk antwoord op. Ik ga mezelf niet mooier voordoen maar ik bescherm ook hun vader niet meer.
En wat ik wel probeer is ook leuke herinneringen boven te halen want we hebben ooit van elkaar gehouden.
Maar wat voor mij altijd op nummer 1 staat is dat mijn kinderen welkom in mijn leven waren en dat,wat ze ook doen, ik zielsveel van ze houd.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:16

FRANKT627 schreef:
Volgens de Belgische weerberichten zou het zaterdag zo'n 24 graden worden. Of dat het in Ede ook zo zal is andere koek of bolus. Het ziet er in elk geval goed uit.

Ik weet dat je heel graag zou willen dat W-tje ook komt , maar ze woont op de Veluwe hoor, Lachende smiley Frank!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:17

VISSER278 schreef:
Chat, ik kreeg het idee alsof je vond dat ik je wilde terechtwijzen ofzo , omdat je dit topic ben gestart. Dat is dus helemaal niet zo.
Waar het bij mij om gaat is dat ik weet dat er over een bepaald persoon zeer misselijkmakende geruchten rondgaan die nergens op zijn gebaseerd. En mijn wens was /is dat dit zo snel mogelijk over is.

Chat kaartte inderdaad terecht het roddel-probleem aan. Het leidt tot niets en het is zelfs heel frappant dat mensen van achter de schermen (lees: oud CM-leden) nog wat olie op het vuur gooien. Daarvoor hebben die oud-leden dan een insider nodig die de 'boodschap' overbrengen op de site. Nou ja, waar gaat dit eindigen.

Eigenlijk zouden we de roddels moeten negeren. Doen alsof ze niet bestaan. Uiteindelijk merkt de roddelaar en zijn of haar marionetten wel dat hun gezwets niets uithaalt. Ik moet echter toegeven dat het negeren van roddels niet zo eenvoudig is. Dit dan naar aanleiding van wat ik vorige week ondervond.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:18

HANNAH810 schreef:
is er iets misgegaan, visser? weerbericht 18 dec? Smiley die vol vragen zit

Zie posting 13 mei 22.23uur. '
Visser krijgt het nu al koud. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 ... 6194 Volgende
Pagina 2317 van 6194