| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 22:15
|
|
|
|
het is net of CM aan een accute buikloop lijdt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 22:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het is net of CM aan een accute buikloop lijdt. |
Toch niet van die enge bacterie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 22:21
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Toch niet van die enge bacterie  |
Ik denk dat iedereen van de komkommers heeft gesnoept...maar we gaan off-topic...
Op 14 juli is mijn abo afgelopen en ook ik neem dan rust...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 22:47
|
|
|
|
Achter groene bomen Groeit voor ons de bloem geluk Soms lijkt het bos ondoordringbaar Soms trap je tere bloemen stuk Maar met geduld en heel veel liefde Vaak met water van een traan Kun je de bloem al zien groeien Je moet hem wel weten te staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 23:15
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Nog 3 dagen en dan spring ik ook op grijs, het was hier grappig, irritant, hartverwarmend, verbazend maar vooral ook veel vrienden er bij gekregen. 1 hele speciale vriend en maatje, zonder dat ik het zelf in de gaten had, heeft hij mijn hart gestolen .
ik wens jullie het allerbeste, veel liefde en moge je vinden wat je zoekt. Gods zegen voor allen,
Groetjes Majaro  |
Majaro ik wens jullie beiden heel veel geluk toe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 23:27
|
|
|
|
Op 14 juli is mijn abo afgelopen en ook ik neem dan rust...[/quote]
Dát kan je W-tje niet aan doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 23:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel, er is iets met mijn water ik heb drie keer geprobeerd en nog steeds heb ik strepen na het zemen van de ramen...Het lukte voor geen meter om het zonder strepen te doen...volgens mij heb ik streepjeswater...de ramen zien er niet uit  |
scheut azijn in je water doen = geen strepen! natuurlijk niet staan wassen met de zon erop hé
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 23:50
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Op 14 juli is mijn abo afgelopen en ook ik neem dan rust... |
Dát kan je W-tje niet aan doen. [/quote]
Wie???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 5 juni 2011, 11:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 00:06
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | scheut azijn in je water doen = geen strepen! natuurlijk niet staan wassen met de zon erop hé |
bierglasreiniger worden ze ook mooi van , en zomers ui in het water doen krijg je geen muggen vliegen op je ramen , en nooit met zeem drogen maar met trekker en theedoek , zeem is ouderwets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 00:52
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel, er is iets met mijn water ik heb drie keer geprobeerd en nog steeds heb ik strepen na het zemen van de ramen...Het lukte voor geen meter om het zonder strepen te doen...volgens mij heb ik streepjeswater...de ramen zien er niet uit  |
Die strepen kun je ook weghalen met een (schone) droge theedoek of een 'wonderdoekje'. Je kunt de volgende keer ook spiritus of een druppel afwasmiddel in je water doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISJE125
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 01:41
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Die dagkaarten gelden voor de parkeerplaats van de auto |
Als daggast kan je altijd komen is mij gezegd, dus je kunt er volgens mij zo naar heen hoor. Volgens mij kan je niet eens opgeven als dag gast of wel???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 03:48
|
|
|
|
| VISJE125 schreef: | Als daggast kan je altijd komen is mij gezegd, dus je kunt er volgens mij zo naar heen hoor. Volgens mij kan je niet eens opgeven als dag gast of wel???  |
http://www.opwekking.nl/
Als daggast hoef je je inderdaad niet op te geven. Dat kan je ook zien op de website die David plaatste...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 03:53
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | Die strepen kun je ook weghalen met een (schone) droge theedoek of een 'wonderdoekje'. Je kunt de volgende keer ook spiritus of een druppel afwasmiddel in je water doen. |
Als het dadelijk licht wordt ga ik het nog eens overdoen want dit is echt geen zicht zoals het nu is. Ik gebruik dan azijn zoals Marylien schreef en daarna met het theedoek zoals jij schreef.
Ik heb altijd wel problemen gehad hoor met het zemen van de ramen...ik doe veel liever een berg strijk dan dat stom zemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 07:46
|
|
|
|
Vrijdag 3 Juni, Jes. 57: 14-21; Waar woont God?
‘ Op bergen en in dalen, ja overal woont God….’ Dat lied kennen we, misschien van thuis, of van de zondagsschool. Waar woont God? Hij woont overal. Toch is dat nog maar de vraag. Als ik goed luister naar de woorden van Jesaja, dan weet ik het zo net nog niet. Er zijn eigenlijk maar twee plaatsen waar God woont. ‘In de eerste plaats: de hemel. Zo zegt de Hoge en Verhevene, die in eeuwigheid troont en wiens naam de Heilige is: In den hoge en in het heilige woon Ik... Met andere woorden: in de hemel, daar is God. Vraag me nu niet waar die hemel is en hoe de er uit ziet. En denk niet dat die hemel een plaatsje is ergens in het heelal, op de één of andere andere planeet. De hemel – dat is een woord waarmee we aanduiden dat we geloven in een andere wereld, onzichtbaar niet met onze handen te tasten. Daar woont God. En die andere plaats? Die is bij de verbrijzelde en nederige van geest. God woont heel hoog en heel laag. Hij woont ook bij mensen die stuk gelopen zijn op hun ellende, op het leed en op de pijn van het aardse bestaan. Daar woont God! Bij hen die arm van geest zijn, de mensen die niet meer weten hoe het verder moet, de hulpelozen, de verslagenen, die hongeren en dorsten naar vrede en gerechtigheid. Waar woont God? Nee, niet overal! Hij woont niet bij de goddelozen. Die hebben geen rust, geen vrede. Die zijn net als de golven van de zee, de mensen met de grote monden, de geweldenaars, de hoogmoedigen. Bij hen voelt God zich niet thuis. Hij woont beneden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 08:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wie o wie zouden Broer en Zus Konijn zijn?  |
???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 08:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Misschien vinden dat we in het archief van die ene kwaliteitskrant...de fabeltjeskrant...  |
eh.... is in de maak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 08:23
|
|
|
|
Zijn er ook kunstgebitten voor konijen en muizen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 08:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als het dadelijk licht wordt ga ik het nog eens overdoen want dit is echt geen zicht zoals het nu is. Ik gebruik dan azijn zoals Marylien schreef en daarna met het theedoek zoals jij schreef.
Ik heb altijd wel problemen gehad hoor met het zemen van de ramen...ik doe veel liever een berg strijk dan dat stom zemen  |
als je klaar bent.. hier zijn ook nog wat ramen te doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 08:28
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Nog 3 dagen en dan spring ik ook op grijs, het was hier grappig, irritant, hartverwarmend, verbazend maar vooral ook veel vrienden er bij gekregen. 1 hele speciale vriend en maatje, zonder dat ik het zelf in de gaten had, heeft hij mijn hart gestolen .
ik wens jullie het allerbeste, veel liefde en moge je vinden wat je zoekt. Gods zegen voor allen,
Groetjes Majaro  |
Heel veel plezier in de toekomst jullie samen.. Enne muisje waakt over jullie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 08:42
|
|
|
|
|
Een konijn eet ook maar 1 wortel tegelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 08:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als het dadelijk licht wordt ga ik het nog eens overdoen want dit is echt geen zicht zoals het nu is. Ik gebruik dan azijn zoals Marylien schreef en daarna met het theedoek zoals jij schreef.
Ik heb altijd wel problemen gehad hoor met het zemen van de ramen...ik doe veel liever een berg strijk dan dat stom zemen  |
met goede natte spons (warm water met geutje azijn), dan met trekkertje en de randen met zeemvel. Schijnt dat je ook met krantepapier je ramen nadien mooier kan krijgen of met keukenpapier (rondjes wrijven) maar meestal zijn hier geen strepen te zien!
jammer dat het zo ver is, ik zou best wel ruilen mijn strijk voor jouw ramen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 08:51
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | met goede natte spons (warm water met geutje azijn), dan met trekkertje en de randen met zeemvel. Schijnt dat je ook met krantepapier je ramen nadien mooier kan krijgen of met keukenpapier (rondjes wrijven) maar meestal zijn hier geen strepen te zien!
jammer dat het zo ver is, ik zou best wel ruilen mijn strijk voor jouw ramen  |
Ik heb geen strijk voor frank...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 08:53
|
|
|
|
|
Katten hebben een tong als schuurpapier.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 09:07
|
|
|
|
....
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op vrijdag 3 juni 2011, 11:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 09:10
|
|
|
|
|
muischje heeft last van een id crisis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 09:13
|
|
|
|
En al uitgeprobeerd??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 09:17
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op vrijdag 3 juni 2011, 12:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 09:18
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | | En al uitgeprobeerd?? |
Zou hij al wakker zijn....gezien het tijdstip van zijn schrijven....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 09:18
|
|
|
|
|
ik heb ook nog wel strijk liggen.....hihihihi.....de ramen doe ik zelf wel......maar ramen wassen moet je niet in de zon doen.....en heel goed de kozijnen ee drogen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 09:21
|
|
|
|
|
een hond die uit de vieze sloot komt.....en ik in een witte broek.....een hele slechte combinatie.....op maar weer naar de wasmachine
|
|
| Naar boven |
|
|