| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 08:49
|
|
|
|
|
ach........l'amour.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 09:45
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | een tros appelflapkes??? wat zijn dat nu toch weer??? zijn ze zoet, liggen ze rustig in een mandje??? WAT doe je er mee?? |
ons ma is verslaafd aan die kleine appelflapjes van de AH. Daar kan ik haar altijd een groot plezier mee doen. maar ze zou beter wat serieus voedsel eten ipv te snoepen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 10:15
|
|
|
|
...... dat ik op 24 mei geopereerd van mijn hand ben voor de 5e keer en paar maanden in het gips.
Bij de volgende controle gips verwijderen en röntgenfoto maken daarna opnieuw in het gips zolang totdat de botten goed naar elkaar gegroeid zijn, door het stukje bot uit de heup gehaald en overgeplaatst aan de onderkant van de duim met plaatje vastgeschroefd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 10:19
|
|
|
|
Hoi Pimp,
Ik ben terug van weggeweest, maar ja voorloopig geen auto meer. Ik kan voorlopig 1 jaar geen auto rijden door handoperatie. Dus even geduld aub
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 10:23
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Deze leer gaat ervan uit dat uiteindelijk iedereen behouden wordt.. |
Wie zijn iedereen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 10:28
|
|
|
|
moet je horen wie het zegt......elke dag een appeltje is ook niet goed hoor,neem ook es een echt maaltijd..... maar een tros flappekes......blijft toch wel raar hoor.......tros...druiven of bananen, dat ken ik wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 10:38
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | moet je horen wie het zegt......elke dag een appeltje is ook niet goed hoor,neem ook es een echt maaltijd..... maar een tros flappekes......blijft toch wel raar hoor.......tros...druiven of bananen, dat ken ik wel |
Rare jongens, die Belgen.........
om met Obelisk te spreken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 10:53
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Rare jongens, die Belgen.........
om met Obelisk te spreken |
Een hollander zullen ze nooit worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 11:07
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hallo Tink , wat betreft vlekken op je witte pantalon.... goed inwrijven met ossegalzeep .... daarna wassen en eventueel in het zonnetje te bleek leggen ... maar met ossegalzeep maak ik vrijwel ( ook zonder zon ) alles vlekvrij . Grtjes  |
Ja, echt wondermiddel...ossengal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 11:10
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | moet je horen wie het zegt......elke dag een appeltje is ook niet goed hoor,neem ook es een echt maaltijd..... maar een tros flappekes......blijft toch wel raar hoor.......tros...druiven of bananen, dat ken ik wel |
ik eet ook wel worteltjes en selder hoor. Soms ook wel eens aardappelen en rijst en veel vis Ik ben helaas een type dat maar slechts aan eten hoeft te denken en al dik word
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 11:17
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Een hollander zullen ze nooit worden  |
dat moest er nog aan mankeren!!! Ze zouden graag willen dat ik een Nederlander zou worden...maar ik hap niet toe...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 12:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | dat moest er nog aan mankeren!!! Ze zouden graag willen dat ik een Nederlander zou worden...maar ik hap niet toe...  |
Zeeuws is geen erkende Nederlander
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 12:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoi Pimp,
Ik ben terug van weggeweest, maar ja voorloopig geen auto meer. Ik kan voorlopig 1 jaar geen auto rijden door handoperatie. Dus even geduld aub  |
welkom terug herman , en sterkte met je hand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 13:26
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zeeuws is geen erkende Nederlander  |
Wel een Nederlander Herman ..maar ehh geen Hollander
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 13:28
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | ...... dat ik op 24 mei geopereerd van mijn hand ben voor de 5e keer en paar maanden in het gips.
Bij de volgende controle gips verwijderen en röntgenfoto maken daarna opnieuw in het gips zolang totdat de botten goed naar elkaar gegroeid zijn, door het stukje bot uit de heup gehaald en overgeplaatst aan de onderkant van de duim met plaatje vastgeschroefd. |
Ziet er nog wel heftig uit Herman. Maar bij deze, welkom back
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 13:33
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik heb er alle begrip voor dat de worstmakers van Groningen en Drenthe samen een competitie vormen want als de Friese worsten hadden mogen meedoen, waren ze natuurlijk kansloos geweest. De landelijke winnaar van de drogeworstencompetitie komt uit Dokkum en heet Weidenaar. De lekkerste naar mijn idee zijn zowel de turfgerookte als houtgerookte droge worsten uit het dorpje Anjum van slager Menno Hoekstra. Ok, ok, droge worsten zouden ogenblikkelijk door de Hartstichting verboden worden, maar zondigen was zelden zo lekker.
Thomas, het zal me geen worst zijn. |
Wanneer is de worstenproeverij Thomas ...zulke lekkere worsten wil niemand missen toch en zeker niet binnen CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 13:35
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | ...... dat ik op 24 mei geopereerd van mijn hand ben voor de 5e keer en paar maanden in het gips.
Bij de volgende controle gips verwijderen en röntgenfoto maken daarna opnieuw in het gips zolang totdat de botten goed naar elkaar gegroeid zijn, door het stukje bot uit de heup gehaald en overgeplaatst aan de onderkant van de duim met plaatje vastgeschroefd. |
Sterkte Herman, met je hand en welkomback.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PUMPKIN773
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 14:26
|
|
|
|
En laat dat nou het allermoeilijkste zijn: OVERGAVE!! Of vertrouwen...dit is een proces!! mensen zijn emotioneel beschadigd door niet-christenen maar ook door christenen. maar het geluk hangt niet af van mensen, ik zoek het(ben nog zoekende) in het geloof.
mijn vraag: hoe vindt ik zekerheid in het geloof? hoe raak ik mijn twijfels kwijt(ben ik de enige?)?
groetjes
Laatst aangepast door
|
PUMPKIN773
|
op maandag 6 juni 2011, 14:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 14:36
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wanneer is de worstenproeverij Thomas ...zulke lekkere worsten wil niemand missen toch en zeker niet binnen CM  |
Als onze Friese dames ze meenemen naar de picknick is de keer daarop de heide echt te klein, geloof me maar! Als ik ga wadlopen is er altijd een reisje naar slager Hoekstra in Anjum aan gekoppeld. Een dorpsslager die zelf en diervriendelijk slacht. Dan doe ik mijn logo weer eer aan.
Smulsmurf, het zal me geen worst zijn welke worst ik eet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 15:27
|
|
|
|
Floshke en ik wensen jou veel genezingsproces toe. Gelukkig heb je nog je andere linkse hand waarmee je kan typen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 15:27
|
|
|
|
mijn bed maakt lawaai als ik me beweeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 15:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | mijn bed maakt lawaai als ik me beweeg. |
Huh .....wat zullen de buren wel niet denken Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 15:30
|
|
|
|
[quote=THOMAS968]Als onze Friese dames ze meenemen naar de picknick is de keer daarop de heide echt te klein, geloof me maar! Als ik ga wadlopen is er altijd een reisje naar slager Hoekstra in Anjum aan gekoppeld. Een dorpsslager die zelf en diervriendelijk slacht. Dan doe ik mijn logo weer eer aan.
Smulsmurf, het zal me geen worst zijn welke worst ik eet.[/quote]
Maar het moet wel worst zijn van slager Hoekstra in Anjum. Of zal het je worst wezen van welke slager ze komen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 15:35
|
|
|
|
Het rommelt hier... dat voorspelt een onweersbui zometeen...
van mij mag de warmte wel blijven...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 6 juni 2011, 15:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 15:39
|
|
|
|
Okee.... hier zijn dus knipperlichten af te halen..... 
De hoofdprijs blijft de wasmachine...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 16:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Smulsmurf, het zal me geen worst zijn welke worst ik eet. |
Maar het moet wel worst zijn van slager Hoekstra in Anjum. Of zal het je worst wezen van welke slager ze komen?
Goed lezen, Frank!
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 6 juni 2011, 16:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 16:23
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het rommelt hier... dat voorspelt een onweersbui zometeen...
van mij mag de warmte wel blijven... |
Eindelijk kilo's regen hier. Ook donder en bliksem. De natuur zal tevreden zijn.
ook het onkruid in de tuin zal weer groeien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 16:24
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | [/b]Maar het moet wel worst zijn van slager Hoekstra in Anjum. Of zal het je worst wezen van welke slager ze komen? [/i]
Goed lezen, Frank!
Thomas |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 17:31
|
|
|
|
|
hier was het een liefelijk zomer buitje....of de plantjes er blij mee zijn weet ik niet, daar is het denk ik te weinig voor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 18:13
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | hier was het een liefelijk zomer buitje....of de plantjes er blij mee zijn weet ik niet, daar is het denk ik te weinig voor. |
op dit moment is het hier aan het gieten dat het geen naam meer heeft. Ook weer donder en bliksem er bij. Ik zou, indien ik niet zo veel met de dieren zou ibekommerd zijn, zeggen dat het gezellig is.
ik denk dat mijn nieuwe bloemetjes eraan zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|