| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:12
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het gaat mij er niet om of iemand wel of niet in de chatbox komt. Ik kan me goed voorstellen dat het te druk kan zijn en het onoverzichtelijk is. Het gaat me er meer om dat we zo weinig middelen tot onze beschikking hebben om te laten zien wie we zijn. De mensen kunnen ons niet horen, ze kunnen ons niet zien. De enige indruk die ze van ons kunnen hebben is door chatten en door het forum. Dan is natuurlijk de vraag gerechtvaardigd van: hoe profileer ik mij hier op het forum. En dan stel ik vast, dat bij sommige mensen hier dus alleen maar bekend zijn om hun flauwe grappen...bGeen enkele inhoudelijke bijdrage zegt ook iets van jezelf. |
nou dan weten anderen dat ook weer dat je geen inhoud hebt, slaan ze je wel over toch, is ook een selectie methode. Maar is de persoon dan ook zo leeghoofdig en zonder inhoud als dat jij dan misschien zou denken. Soms verbergen mensen zich achter een humorvolle masker, misschien door wat ze hebben meegemaakt Weet jij veel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIELLE160
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:18
|
|
|
|
waarom op cm??
[b] IK WIL EEN VENT!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou, van mij mag je gerust weten waarom ik niet in de chatbox kom. Ben er 1 keer geweest en als er 10- 15 aan het chatten zijn , dat gaat mij allemaal veel te snel. Geef ik een keer een reactie dan dan zijn er soms al 10 andere reacties geweest zodat je haast moet zoeken waar de reactie betrekking op had.Vaak is het dan ook nog zo dat het inmiddels al weer heel ergens anders over gaat. En aangezien mijn typevaardigheid niet zo hoog is , ga ik liever voor de 1 op 1 chat.  |
Met je eens, ik kom bijna nooit in de chatbox, en het is zo dat het zo snel gaat, niet om te volgen en dan ook nog in één chat, verschillende personen die een eigen onderwerp hebben pfffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:20
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | [/i]nou dan weten anderen dat ook weer dat je geen inhoud hebt, slaan ze je wel over toch, is ook een selectie methode. Maar is de persoon dan ook zo leeghoofdig en zonder inhoud als dat jij dan misschien zou denken. Soms verbergen mensen zich achter een humorvolle masker, misschien door wat ze hebben meegemaakt Weet jij veel. |
Hierbij sluit ik mij volledig aan. Trouwens niet iedereen heeft de gave om wat neer te schrijven en dat betekent niet dat die persoon dom is of geen inhoud heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:28
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | zoowweee, wat een nacht op een andere afdeling is best wel leuk, maar had iemand mij kunnen waarschuwen voor al die trappen die ik nu moet nemen??? ik heb al niet zo'n groot gewicht, maar dat gaat nu rap naar beneden. |
Is er geen lift dan, zou wel handig wezen toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hier niet ....hier stormt het. Dat wordt lekker uitwaaien vanmiddag aan de dijk. |
Hier schijnt de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | pc-probleempje
Is hoop ik gauw opgelost.  |
hee ben gelukkig niet de enige met een eigenzinnige pc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:31
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Hier schijnt de zon  |
Waar nu weer zon, donkere wolken hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hier niet ....hier stormt het. Dat wordt lekker uitwaaien vanmiddag aan de dijk. |
Als uitwaaien maar niet wegwaaien wordt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het gaat mij er niet om of iemand wel of niet in de chatbox komt. Ik kan me goed voorstellen dat het te druk kan zijn en het onoverzichtelijk is. Het gaat me er meer om dat we zo weinig middelen tot onze beschikking hebben om te laten zien wie we zijn. De mensen kunnen ons niet horen, ze kunnen ons niet zien. De enige indruk die ze van ons kunnen hebben is door chatten en door het forum. Dan is natuurlijk de vraag gerechtvaardigd van: hoe profileer ik mij hier op het forum. En dan stel ik vast, dat bij sommige mensen hier dus alleen maar bekend zijn om hun flauwe grappen...Geen enkele inhoudelijke bijdrage zegt ook iets van jezelf. |
Ik zou zeggen maak een site waarin men elkaar kan begluren met een webcam en geluid erbij. En is het forum werkelijk bedoeld om te laten zien wie je bent?
Het forum is meer bedoeld uitwisselen van je mening over dingen.
En laat mij dan maar inhoudloos zijn, met gevoel voor humor.
(ik word frusty van mensen die willen bepalen hoe het forum beschreven moet worden)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:48
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | waarom, word je, als je het het minst verwacht, zo abrupt stil gezet bij het leven? |
Misschien om te bezinnen, kijken waar je staat in het leven, zie het niet altijd als negatief.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik zou zeggen maak een site waarin men elkaar kan begluren met een webcam en geluid erbij. En is het forum werkelijk bedoeld om te laten zien wie je bent?
Het forum is meer bedoeld uitwisselen van je mening over dingen.
(ik word frusty van mensen die willen bepalen hoe het forum beschreven moet worden) |
Tijd voor een valiumpje Of hadden Visser en Frank die allemaal al op. Oeps back to serieus en topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SAVANTI576
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:54
|
|
|
|
ZOU JIJ EEN RELATIE NEMEN MET IEMAND DIE AUTISTISCH IS (bijv: pdd-nos )?
waarom wel of waarom niet ?
Laatst aangepast door
|
SAVANTI576
|
op zaterdag 18 juni 2011, 17:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:54
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | [/i]nou dan weten anderen dat ook weer dat je geen inhoud hebt, slaan ze je wel over toch, is ook een selectie methode. Maar is de persoon dan ook zo leeghoofdig en zonder inhoud als dat jij dan misschien zou denken. Soms verbergen mensen zich achter een humorvolle masker, misschien door wat ze hebben meegemaakt Weet jij veel. | Ik denk veel positiever over mensen. Ik geloof dat iedereen hier op het forum heel bijzonder is, met zijn/haar achtergrond en zijn/haar mening. Waarom zou je op dat gebied gewoon niet kunnen laten zien wie je bent. Heeft helemaal niks met intelligentie te maken, iedere persoon en ieders mening is welkom. En je laat sowieso een indruk achter bij mensen, waarom zou je er dan niet voor zorgen dat dat een goede indruk is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:57
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik zou zeggen maak een site waarin men elkaar kan begluren met een webcam en geluid erbij. En is het forum werkelijk bedoeld om te laten zien wie je bent? | of het daarvoor bedoeld is, moet je CM vragen. Het is wel een gevolg van het forum.
| MARISKA601 schreef: | Het forum is meer bedoeld uitwisselen van je mening over dingen.
(ik word frusty van mensen die willen bepalen hoe het forum beschreven moet worden) | Waarom praat je nu zo negatief over jezelf? Je bent zeker niet inhoudloos, daarvoor ken ik je te goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS271
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:01
|
|
|
|
Wisten jullie dat er in Frankrijk naast vader dag en moeder dag ook een grootvader dag en grootmoeder dag wordt gevierd.
Iedere eerste zondag in maart een grootmoeder dag in Frankrijk.
Dit jaar wordt er op Zondag 02 Oktober grootvader dag gevierd in Frankrijk.
Doen jullie zelf iets aan deze feest dagen? Ik zie bijv. mijn ouders als een contact waar door het elke dag wel vader of moeder dag is. En het invoeren van grootmoeder dag en grootvader dag in Nederland lijkt me best leuk.
Hoe is dit voor jullie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:01
|
|
|
|
| DANIELLE160 schreef: | waarom op cm??
[b] IK WIL EEN VENT!!
 | da's duidelijk in elk geval. Kandidaten kunnen zich bij jou opgeven zeker???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:03
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik denk veel positiever over mensen. Ik geloof dat iedereen hier op het forum heel bijzonder is, met zijn/haar achtergrond en zijn/haar mening. Waarom zou je op dat gebied gewoon niet kunnen laten zien wie je bent. Heeft helemaal niks met intelligentie te maken, iedere persoon en ieders mening is welkom. En je laat sowieso een indruk achter bij mensen, waarom zou je er dan niet voor zorgen dat dat een goede indruk is? | Wat is er mis met de indruk dat iemand dan veel humor heeft of ontzettend goed kan geinen. Waarom zouden alleen maar serieuse reakties een goede indruk van iemand geven. Net of iemand alleen maar humor en gein is en niet serieus kan zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:05
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | ZOU JIJ EEN RELATIE NEMEN MET IEMAND DIE AUTISTISCH IS ?
waarom wel of waarom niet ? |
In autisme heb je gradaties, dus ligt het er denk ik aan hoe ernstig die atutisme is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:08
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik zit hier omdat ik het hier zo naar m'n zin heb
Alleen die stoel he.....  |
neem die roze stoel nou maar, we vertellen het niet door kijk maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:15
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Aiaiai..het gaat hard achteruit met de kennis van onze cultuur.....waar moet dat heen....Frank! biggetjes en dwergen zijn héééél wat anders....en het is Repesteeltje... .....cultuurbarbaar!  |
Ja zeg het is ook al lang geleden toen mama een verhaaltje voor me las. Ik was nog maar amper 18 jaar toen ze stopte met het voorlezen. Ik kan ook niet alles onthouden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:20
|
|
|
|
Misschien moet de CM-redaktie overwegen om iemand anders (een lid bijvoorbeeld) een regelement te laten opstellen en die persoon dan de volmacht geven om met ijzeren hand op het forum te regeren.
Het is Frusty al dat gezeur, dat ook al in andere topics uitvoerig aan bod kwam, steeds te moeten aanhoren. Het is duidelijk komkommertijd...en de ene grapt overal mee en de andere zeurt overal over. Zo blijven we bezig natuurlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Misschien moet de CM-redaktie overwegen om iemand anders (een lid bijvoorbeeld) een regelement te laten opstellen en die persoon dan de volmacht geven om met ijzeren hand op het forum te regeren.
Het is Frusty al dat gezeur, dat ook al in andere topics uitvoerig aan bod kwam, steeds te moeten aanhoren. Het is duidelijk komkommertijd...en de ene grapt overal mee en de andere zeurt overal over. Zo blijven we bezig natuurlijk. |
Gelukkig geen "hang-cmmers" dan op straat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SAVANTI576
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:48
|
|
|
|
| Quote: | | In autisme heb je gradaties, dus ligt het er denk ik aan hoe ernstig die atutisme is |
ja ik kan veel zelfstandig alleen mis ik de gezelligheid van een partner
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 17:01
|
|
|
|
Gezellig pannenkoeken eten met andere cm-ers. Een geslaagde dag.
Laatst aangepast door
|
IESJE369
|
op zaterdag 18 juni 2011, 17:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 17:07
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Wat is er mis met de indruk dat iemand dan veel humor heeft of ontzettend goed kan geinen. Waarom zouden alleen maar serieuse reakties een goede indruk van iemand geven. Net of iemand alleen maar humor en gein is en niet serieus kan zijn. | Stel je zit in een groep mensen en er zit iemand anderhalf uur constant te lopen geinen, er is geen serieus woord uit te krijgen. Word je daar zelf niet flauw van op een gegeven moment??? Ik denk dat je hem snel zult negeren, je aan hem irriteren en hem mijden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS271
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 17:27
|
|
|
|
Ik vind de 3 Nederlandse Praise and worship muziek zenders redelijk goed. Wat ik wel mis, alle 3 draaien mijns inziens weinig tot geen bekende modern praise and worship muziek
Deze 3 Nederlandse zenders zenden online 24 uur per dag christelijke praise and worship muziek:
Bright FM
Aanbidding.net (Deze vind ik de meest professionele van de 3)
Xnoizz
Ik was aan het zoeken op internet naar Amerikaanse zender die wel bekende en minder bekende modern praise and worship muziek uitzenden.
Ik kwam toen op deze website:
http://www.hotworship.com/#radio
Via deze weblink kun je kiezen voor meerdere Praise and Worship online muziek zenders.
Momenteel luister ik naar Allworship radio: http://www.allworship.com/
Deze zender zendt wel de modern praise and worship muziek uit, maar ook de wat minder bekende. Het lijkt mij leuk om met jullie te delen hoe jullie denken over de 3 Nederlandse en de Amerikaanse zenders van Praise and Worship muziek.
Ik deel graag met jullie welke zender in dit genre ik het beste en fijnste vind.
Kennen jullie wellicht een goede christelijke muziek zender die modern praise and worship muziek uitzend?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 17:33
|
|
|
|
|
ik vraag me af waarom er altijd een diepe zucht uit mij komt als ik het forum lees.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 17:34
|
|
|
|
|
de lift zou kunnen....maar die trager dan mijn voeten....kan ik beter trap gaan lopen....hmmm, heb er wel spierpijn van gekregen, is dat een goed teken?? waar is mijn masseur???
|
|
| Naar boven |
|
|