| Auteur |
Bericht |
|
DANIELLE160
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 13:29
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=jYjgeayfYPI&feature=player_embedded#at=1861
Wat vind je van gebedsgenezingsdiensten en de aanpak?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 13:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wat een vraag Visser...om te weten hoe laat het is natuurlijk...laat je niet misleiden door die foto..eigenlijk is ze blond  | Frank die het weten kan, heeft bel op zijn fiets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUMMER570
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 15:39
|
|
|
|
Zo maar even.
Voor alle vaders hier: fijne vaderdag!
Voor alle anderen, ook voor diegenen voor wie dit een moeilijke dag is: een hele goede Vaderdag!
Grtz Summer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 15:44
|
|
|
|
ik strijk nooit meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUMMER570
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 15:52
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ik vind dat moederdg best kan.....moeders zouden als ze zouden uitbetaald worden naar alle functies die er in de maatschappij zijn, een slordige 700.000 euro per maand verdienen...... is het dan teveel gevraagd om hen 1x per jaar in het zonnetje te zetten??? 1 dag....per jaar...... ik wil zo'n dag wel hoor, lekker verwend te worden met zelf gemaakte knutsels en frutsels, geurtjes en kettingen van macaroni. De andere feestdagen zoals genoemd?? wat je er zelf van maakt |
Helemaal mee eens Tink! En als je ziet hoeveel plezier kinderen aan hun eigengemaakte kadootjes beleven, super!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 15:56
|
|
|
|
| PAULUS271 schreef: | Wisten jullie dat er in Frankrijk naast vader dag en moeder dag ook een grootvader dag en grootmoeder dag wordt gevierd.
Iedere eerste zondag in maart een grootmoeder dag in Frankrijk.
Dit jaar wordt er op Zondag 02 Oktober grootvader dag gevierd in Frankrijk.
Doen jullie zelf iets aan deze feest dagen? Ik zie bijv. mijn ouders als een contact waar door het elke dag wel vader of moeder dag is. En het invoeren van grootmoeder dag en grootvader dag in Nederland lijkt me best leuk.
Hoe is dit voor jullie? |
en wat met die mannen die geen kinderen hebben? Waarom worden die eens niet gevierd? Hoe zou zo'n dag dan moeten heten? Niet-vaderdag? En dan krijg je van je niet-kinderen een niet-kadootje.
Wij worden altijd vergeten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 16:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | en wat met die mannen die geen kinderen hebben? Waarom worden die eens niet gevierd? Hoe zou zo'n dag dan moeten heten? Niet-vaderdag? En dan krijg je van je niet-kinderen een niet-kadootje.
Wij worden altijd vergeten...  |
Hey Frank , ik zou zeggen " kies je er eentje uit " .... leek me moeilijk dit voor jou te doen al had ik wel een paar suggesties ...
http://www.flogs.com/c/De_dag_van_de.../99292
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAAIKE874
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:01
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
MAAIKE874
|
op zondag 19 juni 2011, 17:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:24
|
|
|
|
Vanmiddag ben ik nogal geschrokken omdat ik er getuige van was hoe 'hangjongeren', die al geruime tijd voor overlast zorgen in en rondom onze flat, het gemunt hadden op mijn dochter van 14. Het is een mooie meid en opeens realiseerde ik me, dat ik niet (meer) weet, hoe ik haar voor dit soort dingen moet beschermen. Wie heeft er tips voor mij, haar? (ik kan haar moeilijk altijd wegbrengen en ophalen als ze ergens naar toe moet...maar haar aan haar lot over laten, wil ik ook niet!) Hoe pak ik dit aan? Alvast bedankt...namens een geschrokken, bezorgde moeder
Maria
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:35
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Vanmiddag ben ik nogal geschrokken omdat ik er getuige van was hoe 'hangjongeren', die al geruime tijd voor overlast zorgen in en rondom onze flat, het gemunt hadden op mijn dochter van 14. Het is een mooie meid en opeens realiseerde ik me, dat ik niet (meer) weet, hoe ik haar voor dit soort dingen moet beschermen. Wie heeft er tips voor mij, haar? (ik kan haar moeilijk altijd wegbrengen en ophalen als ze ergens naar toe moet...maar haar aan haar lot over laten, wil ik ook niet!) Hoe pak ik dit aan? Alvast bedankt...namens een geschrokken, bezorgde moeder
Maria | hallo maria allereerst zou ik direct melding maken bij de plaatselijke polite
daarnaast is een hand-allarm vaak een goed afschrikmiddel ik heb er zelf vaak 1 bij mij als ik sávonds laat de woef uitlaat omdat ik dicht bij een jongerencentrum woon waar aangeschoten jongelui elkaar ophitsen helaas. verder laat haar naar een cursus zelfverdediging gaan,als je snel genoeg kunt zijn om een knietje te geven ed.zijn ze ook zo afgeschrikt. laat haat vooral niet angstig en onzeker overkomen want juist dan denken die jongelui vaak dat ze macht kunnen uitoefenen. laat haar evt samengaan met vriendinnen . en last but not least bid ervoor of je in gesprek kunt komen met deze jongeren en waar ze voor staan.vaak als je de leiders van zo een groepje kunt bereiken is er geen dreiging meer. hopenlijk heb je hier wat aan ,veel sterkte Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:38
|
|
|
|
nooit meer handleidingen lezen in verschillende talen, zie door de bomen het bos niet meer of was er nu geen bos, nou ja, in elk geval errug die handleiding
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA335
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:40
|
|
|
|
| AMGELA759 schreef: | Ik wil een club oprichten voor mensen die gezellige dingen willen ondernemen met andere singles.
Ik zou 1x per maand willen afspreken in een leuk zaaltje, en gezellig met elkaar praten, koffie drinken, etc, evt met goede muziek.
Van daaruit kunnen we evt uitjes plannen.
Hoe meer mensen hoe leuker.....
Omgeving 078. |
Leuk initiatief, hou mijn ook op de hoogte. En midden van het land Utrecht is misshien ook voor meer mensen makkelijker te bereiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:42
|
|
|
|
ik vind de vaderdag,moederdag ed.vaak enkel een comerciele toestand,het koffiezet apparaat wat aan vervanging toe is krijg je ook wel zonder een moederdag etc.en pa breidt zijn gereedschap toch wel uit als het nodig is. dat de kinderen iets op school maken vol overgave omdat het van school uit gepromoot wordt is vaak enkel schattig ik heb meer moederdag als mijn kinderen spontaan mij een tekening geven,een knuffel als ze ergens dankbaar voor zijn en stralende snoetjes als ze ergens van genieten. spontaan koffie maken etc etc dit gebeurt dus niet enkel op moederdag. wij hebben dit jaar dan ook niets speciaals gedaan op moederdag en vaderdag,mede ook omdat het erg confronterend is als je bv door omstandigheden geen contact hebt met je kids op zo'n dag
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 19 juni 2011, 17:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:43
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | hallo maria allereerst zou ik direct melding maken bij de plaatselijke polite
daarnaast is een hand-allarm vaak een goed afschrikmiddel ik heb er zelf vaak 1 bij mij als ik sávonds laat de woef uitlaat omdat ik dicht bij een jongerencentrum woon waar aangeschoten jongelui elkaar ophitsen helaas. verder laat haar naar een cursus zelfverdediging gaan,als je snel genoeg kunt zijn om een knietje te geven ed.zijn ze ook zo afgeschrikt. laat haat vooral niet angstig en onzeker overkomen want juist dan denken die jongelui vaak dat ze macht kunnen uitoefenen. laat haar evt samengaan met vriendinnen . en last but not least bid ervoor of je in gesprek kunt komen met deze jongeren en waar ze voor staan.vaak als je de leiders van zo een groepje kunt bereiken is er geen dreiging meer. hopenlijk heb je hier wat aan ,veel sterkte Grace |
Hallo Grace!
Bedankt voor je reaktie! Ten eerste, het is goed afgelopen omdat ik toevallig net met de hond buiten stond en het zag gebeuren. 'k Heb de jongeren erop aangesproken (met knikkende knieën moet ik zeggen..), maar er wilde twee jongens achter mijn dochter aan..en ik bedacht me dat ik dát niet kan voorkomen. De politie is op de hoogte. Verder...wat is een handalarm en waar koop ik dat? Die zelfverdedigingscursus is een goed idee, dat bespreek ik vanavond nog met haar. Probleem is wel dat het een van nature verlegen meisje is en idd. nogal bang voor dit soort 'gasten'....ze oogt dus al angstig..en ik weet niet hoe ik dát moet veranderen! Dank je Grace...ik ga dit zéker ook aan God voorleggen..want ik realiseer me hoe kwetsbaar zij is, en hoe kwetsbaar ik ben, ik kan dit niet alleen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | en wat met die mannen die geen kinderen hebben? Waarom worden die eens niet gevierd? Hoe zou zo'n dag dan moeten heten? Niet-vaderdag? En dan krijg je van je niet-kinderen een niet-kadootje.
Wij worden altijd vergeten...  |
de grote-vergeet-groep-dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:50
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Hallo Grace!
Bedankt voor je reaktie! Ten eerste, het is goed afgelopen omdat ik toevallig net met de hond buiten stond en het zag gebeuren. 'k Heb de jongeren erop aangesproken (met knikkende knieën moet ik zeggen..), maar er wilde twee jongens achter mijn dochter aan..en ik bedacht me dat ik dát niet kan voorkomen. De politie is op de hoogte. Verder...wat is een handalarm en waar koop ik dat? Die zelfverdedigingscursus is een goed idee, dat bespreek ik vanavond nog met haar. Probleem is wel dat het een van nature verlegen meisje is en idd. nogal bang voor dit soort 'gasten'....ze oogt dus al angstig..en ik weet niet hoe ik dát moet veranderen! Dank je Grace...ik ga dit zéker ook aan God voorleggen..want ik realiseer me hoe kwetsbaar zij is, en hoe kwetsbaar ik ben, ik kan dit niet alleen! |
ik heb even voor je ge-googled hier is oa een link http://www.securitywebshop.nl/alarmering-ouderen-%26-kinderen daar kun je al heel wat vinden en voor €20,- heb je al iets succes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:52
|
|
|
|
had ff wat in het verkeerde topic gezet sorry mensen
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 19 juni 2011, 18:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:52
|
|
|
|
| SUMMER570 schreef: | Zo maar even.
Voor alle vaders hier: fijne vaderdag!
Voor alle anderen, ook voor diegenen voor wie dit een moeilijke dag is: een hele goede Vaderdag!
Grtz Summer | sluit ik me helemaal bij aan Summer. En ook voor de niet-vaders en de grote-vergeet-groep een hele goeie zondag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 17:54
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ik heb even voor je ge-googled hier is oa een link http://www.securitywebshop.nl/alarmering-ouderen-%26-kinderen daar kun je al heel wat vinden en voor €20,- heb je al iets succes |
'k Heb het bekeken en hier heb ik wel wat aan! Thanks Grace!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 18:02
|
|
|
|
mijn zeer nederige excuses, bas!! hoe kan ik dit ooit goedmaken?
(zou een speklapje helpen??)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HILDA791
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 18:04
|
|
|
|
ik ga niet mee, als het deelnemer aantal hierbij blijft!
Hilda
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 18:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik begrijp je verbazing, maar toch werkt het wel zo. Een foto zegt nl. heel veel over jezelf. bv. de ogen zijn een spiegel van de ziel. | kunnen we bij jou reserveren voor een persoonsbeschrijving, ik ben benieuwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 18:09
|
|
|
|
het apparaatje van 20 euro kan die gasten wel afschrikken denk ik.. (en anders stopt ze haar pas aangeschafte honkbalknuppel maar in haar rugzak! ook wel effectief ...hoop ik maar dat mag ik natuurlijk helemaal niet zeggen...zelfs niet denken...-maar van mij mág ze 'm gebruiken!!!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 18:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Stel je zit in een groep mensen en er zit iemand anderhalf uur constant te lopen geinen, er is geen serieus woord uit te krijgen. Word je daar zelf niet flauw van op een gegeven moment??? Ik denk dat je hem snel zult negeren, je aan hem irriteren en hem mijden... | ligt eraan in welke situatie dat het is, maar ik ga die anderhalf uur overleven zonder me te irriteren, diegene te mijden of negeren. Heb een hoog tolerantie-nivo, maybe that's the difference
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 18:12
|
|
|
|
en heel mooi moment was gisteravond gezellig met 4tjes uit eten voor een schappelijk bedrag en een geweldig 3gangen diner. met een zeer feestelijke opdiening van elk gerecht.
en het mooiste moment van vandaag was samen naar de gemeente God loven. samen even naar het graf van mijn ouders,het was 2 jaar gekeden de sterfdag van mijn moeder en ook al kun je aanvaarden dat ze op 90 jarige leeftijd na een rijk leven heengegaan is ; missen doe je je ouders altijd,maar de zekerheid hebben dat ze bij hun Schepper zijn geeft weer vreugde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 18:28
|
|
|
|
| DANIELLE160 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=jYjgeayfYPI&feature=player_embedded#at=1861
Wat vind je van gebedsgenezingsdiensten en de aanpak? |
misschien even een ideetje om als je de linc plaatst even een url ervoor en erna plaatsen dan kan het vanhieruit direct geopend worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 18:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Hoewel we met een klein groepje waren, was het heel gezellig. Jasmyn had een etentje geregeld in een fitnesscentrum....een hint misschien?? |
Onbewust hè chat?!?
klinkt alsof we op de fitnessapparatuur aan het diner gingen..! Was een hartstikke mooie locatie op de vijfde verdieping in een serre de stad overzien!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 18:38
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Onbewust hè chat?!?
klinkt alsof we op de fitnessapparatuur aan het diner gingen..! Was een hartstikke mooie locatie op de vijfde verdieping in een serre de stad overzien!!! |
Helaas moest ik werken (om de hoek toevallig, haha). Maar wellicht dat ik de volgende keer ook wel van de partij ben.
Fijn dat het zo leuk was!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 19:31
|
|
|
|
dat kleine dingetjes uitgepraat zijn wat toch weer een hele opluchtig is...
|
|
| Naar boven |
|
|