ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GRACE585
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 49 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:59
BerichtOnderwerp: gezond verstand of achterdocht
 
een ex behoord bij je verleden,soms moet je door kinderen contact met je ex hebben,maar om nu alles aan zijn/haar nieuwe liefde door te geven wat er allemaal fout kan gaan,of om bij de ex van je nieuwe partner te gaan informeren vind ik een zeer kromme zaak,laat het verleden rusten,laat je ex en zijn/haar nieuwe vriend/vriendin zelf hun relatie uitvogelen en doe dat zzelf ook bij een nieuwe partner,leer elkaar kennen en als het goed klikt stel dan ook je vertrouwen open,je voelt het echt wel wanneer iets scheef zit,je hebt uiteindelijk ook geleerd van je ervaringen,en begin pas aan een nieuwe relatie wanneer je zelf weer stabiel bent en het aandurft dan hoef je ook geen wantouwen en angst te hebben want dan weet je wie en wat je zelf bent,een relatie is geen must het is een mogen en dan pas de must om samen aan je relatie te werken.

Grace die zeer gelukkig is met haar cm partner in ons 2e huwelijk Verliefde smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 9 oktober 2012, 20:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 17:09
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
XABIA794 schreef:
haar verven dat kan je dan ook wel zelf toch, bespaar je zo'n 25 euries mee
Knipoog smiley
met langer haar wordt dat wel moeilijker Xabia met kort kon ik het zelf nog wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 17:02
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
PETRA944 schreef:
ha ha xabia, maar eh is de fleur er ook nog als je 50bent Knipoog smiley
voor mij wel, maar mannen...

ach, vind het hele gedoe moeilijk, zou best graag een leuke vriend willen, maar soms ga ik denken... en onzeker worden.
dan denk ik,wat verwacht een man van mij?
het is allemaal zo anders als toen ik 17 was en me ex tegen kwam.

enfin sorry is offtopic.

ook met 50 en erna kan je fleur hebben meis.ik ben vorig jaar getrouwd met een cm-er.en we zijn nog stapeldol op elkaar,en ik had nog jonge kids thuis. Knipoog smiley dus geef de hoop nooit op. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:58
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
vandaag gaan we heerlijk uit eten met de kids.
onze knappe dochter wordt morgen al weer 14,moeten we ffff me showen he. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:55
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
BERT168 schreef:
gewoon,voor het eten koken,stofzuigen,het gras maaien,
koffie maken en m'n sloffen aan mn voeten doen...

en als ze zich dan nog vervelen mogen ze ook wel het plein aanvegen,m'n auto wassen,en de ramen kunnen ze ook wel even lappen...

nu dat vrouwen blik nog even vinden...ik kijk vanmiddag even bij de Hema..


Lachende smiley Lachende smiley

volop blikken bert
bakblikken ,koffie blikken ,verf blikken ,etc etc.
maar helaas voor jou geen vrouwen je wil ze vangen met een verkeerde blik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:56
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
en nu naar de kapper Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:54
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
INGE721 schreef:
reactie op wat inge schreef:
de boel in elkaar flanzen komt dan meestal neer op onszelf inge.
ik ben thuis de halve bouwvakker en mijn man de andere helft Knipoog smiley
ik hanteer de boor en schroefmachine en hij de verfkwast Clown smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 7 juli 2012, 09:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:46
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
vanmorgen verjongingskuurtje Clown smiley
wat een likje verf in mijn krullen al niet teweeg brengt Knipoog smiley

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:40
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 


gefeliciteerd Visser Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 22:08
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...ben jij dan het luxe-paard???

tuurlijk Frank,ik wordt nog steeds verwent hoor. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 18:46
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
VISSER278 schreef:
Mezelf hes schompes gewerkt vandaag.
Mamamia , kunnen ze in de vakantie niet eens een keer een appel minder eten? Smiley met dichtgeplakte mond

ach vissertje je hebt werkpaarden en luxe paarden.maar het werkpaard brengt wel het geld binnen om daar weer van te kunnen genieten he Knipoog smiley
ik heb ook zo'n werkpaard Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 23:30
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Daar worden tien geboden mee bedoelt, of doe jij bijvoorbeeld stieren offeren in je tuin of op je balkon?als je vind dat homo's niet kunnen moet je je eerst zelf aan alle voorschriften in Leviticus en andere hoofdstukken houden.....dat was het oude verbond met wetten voor de Joden. Nou ga jij maar es kijken in Leviticus, en voorschriften in andere bijbelhoofdstuken, je zou ze niet eens uit je hoofd kunnen leren laat staan volbrengen, als jij je niet aan alles houdt, kan jij niets over Homo's zeggen.Volgens datzelfde Bijbelboek mag je bijvoorbeeld geen kleren dragen die gemaakt zijn van een mengsel van katoen en bijvoorbeeld polyester (Leviticus 19:19, daar gaat je H&M collectie...). Mosselen eten of een garnalencocktail bestellen is volgens Leviticus voor God weerzinwekkend (want ze hebben niet de voorgeschreven vinnen of schubben) en het eten van een broodje frikadel (gemaakt van varkensvlees) is volgens deze teksten God een gruwel (Leviticus 11).
Degene die zo dankbaar gebruik maakt van het boek Leviticus om homo's te bestoken zal zelf waarschijnlijk aan heel veel andere wetten in ditzelfde boek niet voldoen. Waarom zou die ene regel die over homoseksualiteit lijkt te gaan (Leviticus 18:22) dan wel voor alle tijden gelden en de rest niet? Waarom mag volgens een dominee een homorelatie niet gezegend worden terwijl diezelfde dominee wel rustig een zegen vraagt over zijn (foute) broodje frikadel? Is dat niet met twee maten meten? Waarom de ene tekst wel letterlijk interpreteren en de andere niet? Is dat omdat het altijd makkelijker is met een vinger naar een ander te wijzen dan naar jezelf. Zie Lucas 6:41
41 Wat ziet gij de splinter in het oog van uw broeder, maar de balk in uw eigen oog bemerkt gij niet? 42 Hoe kunt gij tot uw broeder zeggen: Broeder, laat mij de splinter, die in uw oog is, wegdoen, terwijl gij de balk, die in uw eigen oog is, niet ziet? Huichelaar, doe eerst de balk weg uit uw oog en dan zult gij scherp kunnen zien om de splinter in het oog van uw broeder weg te doen.

Een vraagje: hoeveel Bijbelgetrouwe christenen ken je eigenlijk met maar één hand, voet of oog? Waarschijnlijk maar heel weinig! Zondigen zij nooit? Jezus zegt toch heel duidelijk dat je je hand, voet of oog moet afhakken of uitrukken als deze je tot zonde verleidt (Matteus 5:29-30 en Matteus 18:8-9). En dat gaat al heel snel! Hoeveel hetero mannen kunnen bijvoorbeeld eerlijk beweren dat zij nog nooit een vrouw "hebben aangezien om haar te begeren"? Waarom gehoorzamen ze Jezus dan niet en rukken zij hun ogen uit als Jezus dat zelfs twee keer vraagt in Matteus? "Ja maar die tekst moet je niet letterlijk nemen". O nee, waarom die tekst dan niet en andere teksten wel? Omdat jij toevallig geen homo of lesbo bent en die interpretatie je beter uitkomt of omdat je zelf liever met twee handen en twee ogen door het leven gaat? Wat zou Jezus daar zelf van vinden?
Wie is hier nu blind of bijziend?


Ik weet het antwoord....JIJ.....HEEL ERG BLIND....



Jezus heeft ons vrijgemaakt VAN DIE WETJES VAN HET OT, dat was toen voor de Joden.

Een voorbeeld voor jou uit Deuteronomium: 25 De gesneden beelden van hun goden zult gij met vuur verbranden; het zilver en het goud daaraan zult gij niet begeren en u niet toeëigenen, opdat gij daardoor niet verstrikt wordt, want het is een gruwel voor de HERE, uw God.

Dit gaat over goden van vijanden van de Joden, als zij die beelden hebben buitgemaakt, mogen zij het zilver en goude daaraan niet houden, maar verbranden. Nou, in deze tijd zal men het wel houden: Juist sommigen Hollanders...



Dan moet je je aan alles houden zei ik hiervoor ook dus moet je ook: 1 De HERE sprak tot Mozes: 2 Spreek tot de Israëlieten: Wanneer iemand zonder opzet zondigt in een van de dingen die de HERE verboden heeft te doen, en één daarvan doet – 3 dan zal, indien de gezalfde priester zonde gedaan en daardoor het volk in schuld gebracht heeft, hij voor de zonde die hij begaan heeft, een jonge, gave stier de HERE tot een zondoffer brengen. 4 Hij zal de stier naar de ingang van de tent der samenkomst brengen voor het aangezicht des HEREN, zijn hand op de kop van de stier leggen en de stier slachten voor het aangezicht des HEREN. 5 De gezalfde priester zal een deel van het bloed van de stier nemen en dat brengen naar de tent der samenkomst. 6 De priester zal zijn vinger in het bloed dopen en van het bloed zevenmaal sprenkelen voor het aangezicht des HEREN, vóór het voorhangsel van het heiligdom. 7 En de priester zal van het bloed strijken aan de horens van het reukaltaar, dat voor het aangezicht des HEREN staat in de tent der samenkomst; al het (overige) bloed van de stier zal hij uitgieten aan de voet van het brandofferaltaar, dat bij de ingang van de tent der samenkomst staat. 8 En al het vet van de stier van het zondoffer zal hij eruit nemen: het vet dat de ingewanden bedekt, en al het vet dat op de ingewanden ligt; 9 en de beide nieren en het vet dat daaraan zit, dat aan de lenden zit, en het aanhangsel aan de lever, dat hij met de nieren moet wegnemen, 10 zoals het weggenomen wordt van het rund van het vredeoffer; en de priester zal het in rook doen opgaan op het brandofferaltaar. 11 En de huid van de stier en al zijn vlees, benevens zijn kop en zijn onderschenkels en zijn ingewanden en zijn mest, 12 alles van de stier zal hij buiten de legerplaats brengen, op een reine plek, waar men de as stort, en hij zal hem op een houtvuur verbranden; op de plaats waar de as wordt uitgestort, zal hij verbrand worden.


Doe je dit niet, kan je ook niets zeggen over Homo's....

Het getuigd ook van zeer weinig naastenliefde, als je je niet verplaatst in de Homo en verwacht dat hij/zij niet praktiseert. En liefde is het hoogste gebod....
Dát is zonde....geen naastenliefde..




Jij vergelijkt Homo's die zo door God geschapen zijn met dieven, leugenaars ed. Ineens komt het woordje farizeer in me op.....en huichelaar en hypocriet...
Jíj trouwt zelf wel, Terwijl je nota bene gescheiden bent, dat is overspel waar steniging op volgt in het OT 14 Gij zult niet echtbreken, staat in Exodus 20 vers 14, één van de tien geboden.....
maar de homofiele medemens mag fijn alleen blijven,
wat jou betreft, en dan doe je net of dat God's wil is..Het is God's wil niet dat de mens alleen blijft, en als iemand door de gebrokenheid dezer wereld een homo is...dan mag die wat jou betreft fijn alleen blijven en anders veroordeel jij hem wel, dat het eea in leviticus staat, maar zelf doe je niets wat er in het OT staat, in tegendeel...Je pleegt zelfs overspel door te trouwen terwijl je gescheiden bent....Weet jij hoe ze jou soort mensen noemen?...

Er is geen enkele plek waar Jezus homo's zondaars noemt, je gebruikt Jezus om Hem voor je karretje te spannen.... Boze smiley



En hoe ga jij dat doen, oordelen mag namelijk niet....!!!

Een homo volhard niet in zonde, een homo ís zo gemaakt door God,!!!.....



Een beerput en mesthoop krijg je door homo's te veroordelen als ze een partner willen of hebben.

Dus blijf aub bij jezelf..

je trekt nogal van leer met beschuldigingen die kant nog wal raken,ik denk dat je mijn reactie niet begrepen hebt.en je beschuldigd mij van oordeel wat doe je hier dan nu in deze reactie.ik ben er helaas maar 3 daagjes dus ik ga verder geen uitleg geven,verspilling van tijd ben ik bang.maar het valt mij op dat er veel verdraaid wordt omdat alles maar onder het mom van humanisme moet kunnen,hoop dat je niet bedrogen uitkomt.humanisme is nl niet christelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 22:34
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Deze was het ik heb 'm gevonden, dit is dusz mijn mening he?;)

dan heb ik een vraag:Is Gods woord in het OT dan een leugen?
ik geloof dat het OT evenveel waarde heeft als het NT het breekt elkaar niet af.ook staat er mijns inziens dat we niets zullen toevoegen of afhalen van Gods woord.
dat we echter niet alles vanuit Gods woord kunnen plaatsen in de tijd van 2012 omdat men denkt dat alles nu veel moderner en met meer vrijheid moet kunnen doet niets af van wat in de Bijbel staat als zijnde wel of niet zondig.
Jezus kwam niet om de wet af te breken maar om de wet te vervullen;Hij gaf zijn leven voor de zondaar ongeacht welke zonde men ook bedrijft,maar als je Jezus echt wil volgen en Hem wil leren kennen dan zegt Hij vele malen Zondigd niet meer met andere woorden bekeer je draai je leven om van duisternis naar het Licht.vandaar dat ik niet geloof in christelijke homifielen ,christelijke dieven,christelijke leugenaars etc etc etc.
wil dat zeggen dat we nooit meer fouten maken of nooit meer de kans hebben om in zonde te vevallen,nee volstrekt niet maar het betekend wel dat je niet meer bewust in de zonde blijft volharden,ik geloof dat aan het einde van je leven een ieder zijn eigen verantwoording hierover af zal moetren leggen,en die liefde bedekt idd alles maar dan wordt er wel eerst de mesthoop opgeruimt anders krijg je er een grote beerput onder.eerst berouw,bekering dan vergeving en herstel en leven onder die genade en liefde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 22:46
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
lieve mensen de 3 dagen zijn weer voorbij Twijfelende smiley
wens jullie het beste hier en maak er wat van Coole smiley met zonnebril
ben voorlopig te druk om een abbo te nemen Engeltje smiley
maar was leuk om hier weer een stel kennissen te spreken Kussende smiley
doei doei zwaai zwaai Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 22:33
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
vele mooie momenten Lachende smiley
*vanochtend vond ik mijn gouden kruisje erfstukje van mijn moeder weer terug,was van kettinkje gevallen en tussen matrassen gekomen.
*vanmiddag de opslag leeg dankzij hulp van kerk leden en het mooie weer dus niks nat.
*mijn nieuwe bed staat en ik slaap straks weer als een prinses Engeltje smiley
*mijn kanjer van een zoon is 8e geworden bij de Nederlandse Kampioenschappen Rugby ze hebben een beker,echt knap om bij de 10 beste ploegen te horen van de nederlandse mini's 10 tot 13 jarige. Coole smiley met zonnebril
*oud bed verkocht
dus veel om dankbaar voor te zijn. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 12:00
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
terug naar het onderwerp ARMOEDE IN NEDERLAND
idd wat is dan armoede?

sommige mensen met een uitkering klagen ,maar als ik dan zie hoeveel bijspijkerpotjes er voor die mensen zijn ,dan hebben ze het echt niet slecht,ze krijgen,huursubsidie,zorgtoeslag,na aantal jaren een langdurigheids-toeslag,sport wordt vergoed,men kan voor je kinderen naar stichting leergeld,en als ze echt niet rond kunnen komen zijn er voedselbankenwaar men vaak naast eten ook kleding krijgt .in veel gemeentes hebben ze ook nog potjes voor vervanging huishoud aparaten die kapot zijn dus zo een nieuwe wasmachiene of koelkasr ,fornuis etc.
alleen is het zo dat de gemeentes je niet wijs maken dat er zoveel hulp bestaat ,dus ja zelf ff achterheen gaan wat de mogenlijkheden zijn.
en als je dan de mensen neemt die net boven dat minimum zitten en nergens vergoedingen of toeslagen voor krijgen dus net buiten de boor vallen,nou die hebben het heel wat zwaarder als bv gezin met kinderen,
en daar schuilt denk ik dan die verborgen armoede,of je al of niet de rekeningen kunt betalen etc.
schulden leidt wel tot armoede maar daar is men vaak mede zelf debet aan of gedeeltelijk
maar kan ook wel zeggen dat veel mensen denken enkel gelukkig te kunnen zijn met minimaal 2 vakanties per jaar.een grotere auto willen hebben dan hun buren,en luxe eten dure kleding etc etc het is vaak wat reclames en tv etc de mens voorspiegeld hoe men zou moeten leven volgens de moderne standaard.mensen willen vaak niet meer acepteren dat de ander meer heeft dan zijzelf en gaan daardoor onverantwoorde leningen aan ed.
ik weet waar ik over praat heb in al die situaties gezeten voor en na mij scheiding ja ik heb ook mijn kids wel dingen moeten ontzeggen waar geen geld voor was,kan echter niet zeggen dat ze er slechter van geworden zijn.
en toen ik zelf kind was waren we ook de laatste in de straat die telefoon kregen,een auto hadden,tv etc etc ook daar ben ik niets minder door geworden.
in princiepe hoeft geen mens hier in nederland honger te hebben als men goed weet hoe je geld te gebruiken.maar als je amper je normale rekeningen kunt betalen is dat ook een vorm van amoede en dan praat ik over gas,electra,huur,water dus niet voor luxe zaken als vakanties
want honger hebben noem ik ermoede,geen schoenen voor je voeten geen jas voor de winter dat is armoede ed.
ik zeg niet dat het altijd makkelijk is maar waarom zou je leven enkel makkelijk moeten zijn?daar vind ik nl niets van terug in de bijbel,wel dat je kracht en hulp krijgt.


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 24 maart 2012, 12:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:31
BerichtOnderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
 
SHANITA130 schreef:
Mijn eerste reactie toen ik het hoorde van Prins Friso, ja, ik kijk bijna geen tv en ook geen nieuws. Ja, toen schrok ik erg, en dacht ik echt van wat moet dat erg zijn. Ja, je kent zo iemand toch van de media zeg maar.

Dan heb je alles, geld, vrouw,kinderen etc. en dan nog gebeurd iemand zoiets....

Ik hoop echt dat hij als bij een wonder weer hersteld!

als je alles denkt te hebben ben je echt niet gevrijwaard voor ongelukken of ziektes of dergelijken hoor,ieder huisje draagt zijn kruisje en de een of de andere is er niet meer of minder om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:26
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 

vanmiddag de opslag leeghalen,dat wordt dus sjouwen geblazen
gelukkig wel met stralend weer.
en thuis bed afbreken zodat het nieuwe bed eindelijk in huis komt Knipoog smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 24 maart 2012, 11:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:18
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Dat ik de trotse mamie ben van een zoon die vandaag met de Nederlandse Kampioenschappen Rugby mini's meespeelt (10-13 jarigen)
zet em op mini's RVG Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 24 maart 2012, 11:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:15
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ANNETTE792 schreef:
Kom je toch gewoon eten in duitsland, zoek ik wel een date voor je op Duiveltje smiley

en moeten wij dan weer voor chaperone spelen annet hihihhi Clown smiley Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 24 maart 2012, 11:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:13
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
mijn laatste 3daagse daggie hiero
weet niet of dat echt slechtste moment is. Smiley met dichtgeplakte mond
vanmiddag opslag leegsjouwen. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:11
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ANNETTE792 schreef:
Je koffieapparaat schoonmaken met azijn en daarna lekker een kopje koffie zetten.
En dan bij de eerste slok tot de ontdekking komen dat je hem toch nog een keertje extra door had moeten spoelen na het ontkalken Zieke smiley Geschokte, onthutste smiley

LEKKERE KOFFIE zeg Zieke smiley
veel succes voor volgende keer Clown smiley
waarschuw je wel ff voor er iemand op visite komt of idee
deze koffie schenken als je na 1x visite hen liever nooit meer op de koffie hoeft te vragen Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: donderdag 22 maart 2012, 16:15
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
weer fff 3 daagies op cm bijkletsen. Clown smiley
veel spullen naar de kringloop gebacht dus heerlijk opgeruimd Knipoog smiley
genieten van de zon Coole smiley met zonnebril
etc. etc. etc. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 13:36
BerichtOnderwerp: Morgen
 
Gisteren is voorbij dat kan je niet meer over doen,
Morgen moet nog komen je weet niet wat hij brengt,
Vandaag is de dag dat je leeft dus maak er het BESTE van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 13:30
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
HANNAH810 schreef:
ehh weet ik zo snel niet; ik zal eens checken hoe vol mijn composthoop zit, oke?

ach vermicellie sliertjes werkt ook hoor hannah Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 13:26
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
wortelenstamp met varkensstooflappen Kwijlende smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 21 december 2011, 15:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:43
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
MARRY942 schreef:
Mijn slechtste moment vandaag: post uit de brievenbus halen.
Een paar superlieve, leuke en mooie kerstwensen....maar verder:
een noodkreet van de dierenbescherming, met hartverscheurende foto's erbij van een poesje dat in een doos in het bos gedumpt was, met een wond, de eigenaar had blijkbaar geen geld om naar de dierenarts te gaan.
Ik als kattenliefhebber kan dat zoooo moeilijk verkroppen.
Ze vragen nu om een kerstgift....de mijne is al overgemaakt....zijn er hier nog dierenliefhebbers? het gironummer is landelijk bekend en mag ik volgens mij hier gewoon publiceren:
3963156 tnv.Dierenbescherming, Den Haag, Kerstgift
Ik hoop dat er veel opgehaald wordt!

lekker intrappen dus in al dat geld verzamelen een zielig verhaal en foto is zo gemaakt ,dacht dat je op de kleintjes moest letten Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:41
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
MARRY942 schreef:
Iech...radijsjes...brrrr....een van de weinige dingen die ik ech nie door me strot krijg Kotsende smiley

radijsjes zijn heel gezond en houden puistjes tegen marry Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:36
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
 
FRANKT627 schreef:
...en, hoe is het afgelopen want ik denk dat je niet volledig bent geweest met je relaas. Boze smiley

denk dat ie netjes gehoorzaam geweest is want hij wil toch vast dat er bij hem ook goed geschilderdt wordt Knipoog smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 21 december 2011, 11:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:17
BerichtOnderwerp: vreemdgaan
 
JOLAN931 schreef:
Ik las pas op het nieuws:

Als je wilt weten of je partner vreemdgaat kijk dan naar wat zijn vader allemaal heeft gedaan.
Vreemdgaan zou in de genen zitten.

Ik ga zoonlief maar vast in de gaten houden Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

wow jolan dan raken dus nu alle mammies met een overspelige expartner in paniek Knipoog smiley
gelukkig ben ik niet zo paniekerig Gefrustreerde smiley Clown smiley
maar ik geloof wel dat een stukje opvoeding mee kan spelen ,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 49 Volgende
Pagina 1 van 49