ChristianMatch

Forum

Zeilen 6 augustus Loosdrechtse plassen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2472 2473 2474 2475 2476 2477 2478 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ESTHNA266

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:52

Voor alle zeilliefhebbers!

Zaterdag 6 augustus hopen we op een lekker zonnetje en vooral een lekker windje, want er staat een zeildagje gepland bij de Loosdrechtse plassen.

Wil je mee; opgeven kan tot zaterdag 23 juli. Laat ook even weten of je kunt schipperen, want dat bepaalt tevens hoeveel er mee kunnen.

Ontmoetingspunt:
Jachthaven Manten; http /www.bootverhuur-loosdrecht.nl. Vertrek: 10.30 (let op: 10.15 verzamelen)

We lunchen gezamenlijk om ongeveer 13.00 op een eilandje in de Loosdrechtse plassen. Iedereen mag zijn eigen lunchpakket meenemen. Als er mensen zijn die na afloop nog gezamenlijk ergens willen eten, laat ik dat spontaan gebeuren.

Bij eventuele opgelopen schade zijn alle bemanningleden verantwoordelijk en delen samen de kosten die Manten hiervoor rekent.

(dit is ook een uitje op FF)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHNA266

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:57

Ga jij naar het Flevo Festival?

Zo ja ga je dan ook naar de speeddate van CM??
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:18

FRANKT627 schreef:
Een pannelap Geschokte, onthutste smiley
Krijgt Pieter ook pannelappen te eten? Is dat een Duits gerecht? Ik leer elke dag wat anders bij. Ik ga thee drinken...hopelijk brandt het water niet aan...

Pffff, aangebakken gekookte eieren en pannelappen... Gefrustreerde smiley Moeten wij mannen, het zwakke geslacht dan echt voor alles zorgen???

Met een gasfornuis hield ik onder het koken regelmatig per ongeluk mn pannelap in de vlam.
Nu heb ik zo'n hopeloos ouderwetse electrisch kookplaat, dus de pannelappen erin houden gebeurt niet meer, maar hierbij vergeet ik regelmatig een pit uit te zetten als ik klaar met koken ben.

Volgende week komt mn nieuwe keuken, met keramische kookplaat die zichzelf uitschakeld als er geen pan op staat. Benieuwd wat ik daar weer verkeerd bij ga doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HILDA791

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:27

heel erg leuk en ik zou mee willen.
maar, kan het niet een week later, want ik kom dan net van vakantie terug

Hilda
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:34

ESTHNA266 schreef:
Natuurlijk afhankelijk van de datum wil ik wel mee!

Vorige week zijn we met mannen en vrouwen van de andere christelijke dating site naar de Zwaluwhoeve geweest (een arregement van Vakantie veilingen)
Niks geen andere gedachtes of wat dan ook... Het kan dus wel.
Je zou ook daar mensen toevallig tegen kunnen komen. Dat je zonder het van elkaar te weten er naar toe gaat...

Het was iig reuze gezellig!

Natuurlijk kan dat wel! Mensen die nooit een sauna bezoeken hebben er'
ándere gedachtes'over en doen er wat flauw over volgens mij.......jammer

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 9 juli 2011, 10:39
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:37

ANNETTE792 schreef:
Met een gasfornuis hield ik onder het koken regelmatig per ongeluk mn pannelap in de vlam.
Nu heb ik zo'n hopeloos ouderwetse electrisch kookplaat, dus de pannelappen erin houden gebeurt niet meer, maar hierbij vergeet ik regelmatig een pit uit te zetten als ik klaar met koken ben.

Volgende week komt mn nieuwe keuken, met keramische kookplaat die zichzelf uitschakeld als er geen pan op staat. Benieuwd wat ik daar weer verkeerd bij ga doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
[color=#EE82EE]
[url]Hou je ons wel op de hoogte? Knipoog smiley
[/color][/url]
Ik geloof dat het niet zo goed gelukt is om een zin foutloos in kleur hier neer te zetten........ Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 9 juli 2011, 10:37
Naar boven

Auteur Bericht
FRYSIAN133

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:41

ESTHNA266 schreef:
Natuurlijk afhankelijk van de datum wil ik wel mee!

Vorige week zijn we met mannen en vrouwen van de andere christelijke dating site naar de Zwaluwhoeve geweest (een arregement van Vakantie veilingen)
Niks geen andere gedachtes of wat dan ook... Het kan dus wel.
Je zou ook daar mensen toevallig tegen kunnen komen. Dat je zonder het van elkaar te weten er naar toe gaat...

Het was iig reuze gezellig!

Deze verhaal bevalt me , zoals ik alle heb gelezen vooral die gast die denkt dat er sexuele getintheid is, nou dan breekt mijn klomp.
Gelukkig hoef ik geen kloppen aan in de sauna, maar sauna is echt bedoel gericht op je zelf, body and mind.

Laatst aangepast door
FRYSIAN133
op zaterdag 9 juli 2011, 10:42
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:41

HANNAH810 schreef:
zullen we doen wie het langst zijn/haar mond kan houden, annet?
doe ik hier met de kinderen ook nog al eensll Lachende smiley met blinkend witte tanden

smakelijke en gezellige barbeque gewenst voor vanavond!

Ach, wat moet je antwoorden als iemand bevestigt dat wat jij niet wil, blijkbaar wel gebeurd, ook al wat het een uitzonderingKnipoog smiley .

jij en je mede-picnickers alsvast een hele gezellige dag toegewenst op jullie volgende uitje!

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zaterdag 9 juli 2011, 10:42
Naar boven

Auteur Bericht
ADELAAR559

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:49

ESTHNA266 schreef:
Ga jij naar het Flevo Festival?

Zo ja ga je dan ook naar de speeddate van CM??

Ik heb even gekeken, maar kon het nergens vinden ..... Is dat festival ook nog leeftijdsgebonden?
Naar boven

Auteur Bericht
THEO008

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:58

Beste Mario,
Ter verduidelijking; tracht mensen te vinden die nagaan wat de Bijbel zegt en dat Woord als de Waarheid aannemen en niet wat de mensen, dominee, voorganger of wie dan ook daarvan vinden.
Helaas heb ik in Nederland moeten constateren dat vele kerkgenootschappen en religieuze opgetuigde systemen een ander soort evangelie verkondigen; hetgeen inhoudt dat het veelal niet bijbelgetrouw is, en/of 'seeker friendly' of dan wel een soort van 'prosperity gospel' .
Vandaar de vraag voor een mensen die terug naar de basis gaan en werkelijk nagaan wat de Bijbel zegt.
grt.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:13

THEO008 schreef:
Beste Mario,
Ter verduidelijking; tracht mensen te vinden die nagaan wat de Bijbel zegt en dat Woord als de Waarheid aannemen en niet wat de mensen, dominee, voorganger of wie dan ook daarvan vinden.
Helaas heb ik in Nederland moeten constateren dat vele kerkgenootschappen en religieuze opgetuigde systemen een ander soort evangelie verkondigen; hetgeen inhoudt dat het veelal niet bijbelgetrouw is, en/of 'seeker friendly' of dan wel een soort van 'prosperity gospel' .
Vandaar de vraag voor een mensen die terug naar de basis gaan en werkelijk nagaan wat de Bijbel zegt.
grt.

Hi Theo,

Welke groep je ook gaat vinden; Bijbelstudie zal altijd beinvloed worden door wat mensen geloven, of willen geloven.
De Bijbel bevat vele boeken en je moet ze allemaal een keer goed bestudeerd hebben om een opinie over het een en ander te krijgen.
Vele Bijbelstudie clubjes bestaan uit zogenaamde leken, die slechts oppervlakkige kennis van de Bijbel hebben of slechts een deel van de Bijbel kennen en daar vele theorieen aan ophangen, vaak gevoed door de kennis en ervaring uit de hoek waar ze vandaan komen.

Veel belangrijker is God te vragen waar jou plaats is. God zal dan mensen op jouw pad brengen die je het juiste onderricht geven.
Zonder de hulp van de Heilige Geest is de Bijbel gewoon een Boek. Als je laat leiden door de Heilige Geest, wordt de Bijbel, het Woord van God

Laatst aangepast door
HENKWAL969
op zaterdag 9 juli 2011, 11:14
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:18

WILLEMIJN232 schreef:
[color=#EE82EE][url]Hou je ons wel op de hoogte? Knipoog smiley [/color][/url]
Ik geloof dat het niet zo goed gelukt is om een zin foutloos in kleur hier neer te zetten........ Engeltje smiley

Geeft niet Knipoog smiley

Zo ziet mijn pannenlap er nu ook uit, nadat deze uit mijn handen schoot toen ik de aardappelen wilde afgieten
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:23

ROADY641 schreef:
Och, wetenschappers zullen altijd proberen te bewijzen (....) dat de bijbel onjuist is. En hoevelen zijn juist daardoor tot geloof gekomen? Smiley met dichtgeplakte mond

Wat moeten de wetenschappers dan met het volgende gegeven????

Er komt een dag dat de sterren uit de hemel vallen als de blaadjes van een boom.
En de hemelen zullen opgerold worden als een boek en dan zal IEDEREEN God zien op zijn troon.

Zowel Mien achter de haringkraam als de Han Lee op het Rode Plein.
Iedereen op hetzelfde moment.

En dan zal er geen dag en geen nacht meer zijn.
Waar is dan de zon???? Dit zorgt voor onze dag en nacht toch????

Laatst aangepast door
HENKWAL969
op zaterdag 9 juli 2011, 11:24
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:31

HENKWAL969 schreef:
Wat moeten de wetenschappers dan met het volgende gegeven????

Er komt een dag dat de sterren uit de hemel vallen als de blaadjes van een boom.
En de hemelen zullen opgerold worden als een boek en dan zal IEDEREEN God zien op zijn troon.

Zowel Mien achter de haringkraam als de Han Lee op het Rode Plein.
Iedereen op hetzelfde moment.

En dan zal er geen dag en geen nacht meer zijn.
Waar is dan de zon???? Dit zorgt voor onze dag en nacht toch????

Wetenschappers kunnen daar niks mee Henk.
Hopelijk voor een ieder, dat hij/zij zich geborgen weet in Christus.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:36

FRANKT627 schreef:
Aangezien ons W-tje niet zo'n voorstander is van Engelse woorden kan ik me voorstellen dat ze er een beetje zo Boze smiley uitziet bij het lezen van je kreet, Mario. Knipoog smiley

Inderdaad Frank! Je weet dat ik een hekel heb aan die verbastering van de Nederlandse taal in het Engels........ Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:46

CHATULIEM619 schreef:
Sorry, insinueer je nu dat ik naar de hoeren ga??? Je vindt me wel wanhopig in elk geval...vreemd hoor. Dus, als ik een uitgesproken mening heb, ben ik meteen gefrustreerd? Ik vind dat man en vrouw een bepaalde intimiteit hebben, die niet voor anderen bestemd is. Je mag me dan gek vinden of preuts, maar ik vind dat dit alleen bestemd is voor elkaar, niet voor een vreemde.
.

Lezen chatje.... LEZEN

Ik beweer van niemand op deze site dattie "naar de hoeren" gaat, hoewel ik er van overtuigd ben dat er zat zijn die het wel doen.
Ik denk wel, en dat is iets heel anders, dat er voor degenen die echt op sex uit zijn, er zowel binnen als buiten cm, mogelijkheden zat zijn.
Deze mensen zijn dus niet afhankelijk van een al dan niet georganiseerd cm-uitje naar de sauna.
Met de opmerking dat ik aannam dat jij niet uit een ei kwam, bedoelde ik dan ook niets meer of minder dan dat jij ook weet wat er in dees wereld te koop is.
Of te huur, das toepasselijker in dit onderwerp Clown smiley

Maar genoeg off-topic... wie gaat er naar de SAUNA ?? Verliefde smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:51

WILLEMIJN232 schreef:
Inderdaad Frank! Je weet dat ik een hekel heb aan die verbastering van de Nederlandse taal in het Engels........ Boze smiley

volgens mij is er hier sprake van italiaans dat vertaald werd in t engels?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:54

ANNETTE792 schreef:

ik ook...
te meer omdat er nu echt geen budget meer is voor pizza en dergelijk junkfood Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:55

FRANKT627 schreef:
Enne, wat heb jij onlangs gekregen Smiley met dichtgeplakte mond ?

een nieuw (BM)-W-tje.... Verlegen lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 12:01

Toscane here we comes:

http://www.youtube.com/watch?v=adN_mak-jzY
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 12:05

WILLEMIJN232 schreef:

Net zo iets als in Allo Allo

http://www.youtube.com/watch?v=cLEdD1WPedU

Mario, nu weer on-topic graag.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 12:09

Wisten jullie dat...........we gelijk weer op de hoogte zijn van de fam. Pieter en Annette.

De duitse damesmanschaft doet het wel heel erg goed Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 12:36

MARIO216 schreef:
Toscane here we comes:

http://www.youtube.com/watch?v=adN_mak-jzY

Nu spreek je weer Engels...... Boze smiley
Italiaans was meer van toepassing geweest toch? Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 9 juli 2011, 12:39
Naar boven

Auteur Bericht
PEET760

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 12:43

Ben pas met mijn vriendin een dag naar het Sanadome geweest. En ik kan het iedereen aanraden, het is heerlijk, 2 soorten sauna's en heleboel heerlijke bubbelbaden en een zoutwaterbad, en dit alles met Badkleding aan. Dus ...........Echt iedereen zou zo iets een keer per jaar moeten doen.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 12:44

ZEELAND736 schreef:
Ja...heel mooi...

Denk dat er soms vaak....een pootje gebroken...MOET..worden ja

Doet alleen wel heel erg pijn ........ bij tijden Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 12:50

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
BERT168
op zondag 10 juli 2011, 20:24
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 12:51

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
BERT168
op zondag 10 juli 2011, 20:24
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 13:27

ANNETTE792 schreef:

Hihi....heel herkenbaar Clown smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 13:30

MARIO216 schreef:
Net zo iets als in Allo Allo

http://www.youtube.com/watch?v=cLEdD1WPedU

Mario, nu weer on-topic graag.

Jij bent wel erg streng hoor ..... Geschokte, onthutste smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RISSA525

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 13:36

Lijkt me wel leuk, maar ik zit met het openbaar vervoer. Het is voor mij niet heel ver weg maar de laatste trein gaat om 23:06 en dan ben je wel heel beperkt. Tot hoelang duurt het dan? Weet iemand dat?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2472 2473 2474 2475 2476 2477 2478 ... 6194 Volgende
Pagina 2475 van 6194