| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat is dat dan een jeukenraam  |
goeie vraag....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:32
|
|
|
|
Komt het uit de lucht vallen ofzo? Opeens het bericht, dat er een hongersnood van onvoorstelbare omvang in de hoorn van Afrika is. En ik heb er moeite mee om dit serieus te nemen. Aan de ene kant moeten we onze schepen beschermen tegen Ethiopische piraten en aan de andere kant moeten we ze voedsel geven??? Ik denk dat de hulporganisaties het weer eens tijd vinden om geld uit onze portemonnees te kloppen. Haiti is nu weer een poosje geleden, dus nu kan het wel weer... Verzin maar een ramp en verdien er maar aan..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Had ik, had ik maar ............voor schilder geleerd.
En nu komt mn zus zo, helemaal uit Veenendaal ........neee......ik schaam me kapot. |
Oei moet ik dr even gaan waarschuwen??
Geef haar adres maar zal ik haar even zeggenhoe handig dr broer is maar vind het toch wel zielig voor je
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 12 juli 2011, 20:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | goeie vraag.... |
Hoe weet jij het dan moet je navraag doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:36
|
|
|
|
Die cluppies worden bestuurd door duurbetaalde managers Chat. Die jongens en meisjes hebben geleerd dat ze regelmatig in de aandacht moeten blijven. Ook hebben ze leren rekenen en begrijpen dus goed dat er cashflow moet zijn om te garanderen dat hun eigen salarissen betaald kunnen blijven.
Pieter, gooi je geld maar in de sloot, dan zie je nog kringetjes en bubbeltjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hoe weet jij het dan moet je navraag doen  |
ik las het ergens ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oei moet ik dr even gaan waarschuwen??
Geef haar adres maar zal ik haar even zeggenhoe handig dr broer is maar vind het toch wel zielig voor je  |
Regen......oh nee he , ik kan het niet eens opschrijven. Gelijk al dat woord regen......sorry, ik kom écht niet verder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
|
eh het zijn somalische piraten.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat is dat dan een jeukenraam  |
jeukenraam is helemaal geen net woord en het verbaast mij dat dit zonder ban op cm terecht kan komen. het is bargoens voor een raam waarachter iemand zit alwaar een man zijn jeuk kwijt kan raken tegen betaling van een gepaste vergoeding.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:40
|
|
|
|
dit jaar ff niet... volgend jaar maar weer es naar de caraibische overkant voor een echte vacantie op een bountystrand met n pina colada in mn hand. das pas genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:41
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | jeukenraam is helemaal geen net woord en het verbaast mij dat dit zonder ban op cm terecht kan komen. het is bargoens voor een raam waarachter iemand zit alwaar een man zijn jeuk kwijt kan raken tegen betaling van een gepaste vergoeding.  |
oeps nooit geweten dat zo'n raam zo genoemd word.
maar tisd idd een typfoutje die j. het moest een k zijn...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 12 juli 2011, 20:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:44
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | weer dat stomme incassoburo, wil nu een advocaat!!  |
Zorg dat je de hoofdsom aan het bedrijf die je de oorspronkelijke rekening stuurde betaalt, als je dat hebt gedaan word je nooit vervolgd in de praktijk. De wettelijke basis om de tarieven die het incassobureau hanteert voor zichzelf werkelijk te kunnen ontvangen is gering. Het beste is natuurlijk je rekeningen gewoon op tijd te voldoen. Een advocaat is zonde van je geld, tenzij je er eentje opdrinkt.
Thomas, was volgens zijn vader voor dominee niet heilig genoeg en voor advocaat niet gemeen genoeg.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 12 juli 2011, 21:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:47
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Regen......oh nee he , ik kan het niet eens opschrijven. Gelijk al dat woord regen......sorry, ik kom écht niet verder.  |
Ach arme jongen. Nou vanuit de woonplaats van je zus een
Verzacht dat de wond een beetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:50
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Regen......oh nee he , ik kan het niet eens opschrijven. Gelijk al dat woord regen......sorry, ik kom écht niet verder.  |
Ik dacht dat visjes wel van water hielden......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Komt het uit de lucht vallen ofzo? Opeens het bericht, dat er een hongersnood van onvoorstelbare omvang in de hoorn van Afrika is. En ik heb er moeite mee om dit serieus te nemen. Aan de ene kant moeten we onze schepen beschermen tegen Ethiopische piraten en aan de andere kant moeten we ze voedsel geven??? Ik denk dat de hulporganisaties het weer eens tijd vinden om geld uit onze portemonnees te kloppen. Haiti is nu weer een poosje geleden, dus nu kan het wel weer... Verzin maar een ramp en verdien er maar aan.. |
Eerlijk gezegd was/ben ik ook behoorlijk sceptisch, vooral toen ik hoorde dat 'het de ergste hongersnood in 60 jaar is'. Ik dacht: 'hoe kán dat nou, ik ben nog geen 60 en ik weet toch zéker dat ik al vaker heb gehoord dat er vreselijke hongersnood in Afrika is? Hoe doen zij hun jaartelling dan? Eén jaar bij ons zijn er 10 bij hun? Toch blijf ik dit wel volgen en als ik geld geef, dan aan organisaties die ik (persoonlijk) ken én vertrouw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:01
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | toen ik vanmorgen gebeld werd en mijn zoon toch over gaat naar H3, ook al heeft hij een taak voor wiskunde  |
En vandaag kreeg ik dat telefoontje. Mijn dochter is over naar HAVO-3 en al had ik alle vertrouwen in haar? Het blijft een fijn moment...dat gesprekje met de mentor van je kind...(ik gloei van trots als ik hoor dat ze 'met glans over is'....en dat ze op school zo trots op haar zijn..omdat ze zo goed zichzelf blijft in een héle moeilijke klas! Wauw..denk ik dan, da's mijn kind...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:06
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Die cluppies worden bestuurd door duurbetaalde managers Chat. Die jongens en meisjes hebben geleerd dat ze regelmatig in de aandacht moeten blijven. Ook hebben ze leren rekenen en begrijpen dus goed dat er cashflow moet zijn om te garanderen dat hun eigen salarissen betaald kunnen blijven.
Pieter, gooi je geld maar in de sloot, dan zie je nog kringetjes en bubbeltjes | Tjonge, lijkt me wel leuk toe: kies een ramp uit, doe ff zielig, en toon een rekeningnr...KASSA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:09
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:09
|
|
|
|
|
Als wij het maar goed hebben.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:10
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Eerlijk gezegd was/ben ik ook behoorlijk sceptisch, vooral toen ik hoorde dat 'het de ergste hongersnood in 60 jaar is'. Ik dacht: 'hoe kán dat nou, ik ben nog geen 60 en ik weet toch zéker dat ik al vaker heb gehoord dat er vreselijke hongersnood in Afrika is? Hoe doen zij hun jaartelling dan? Eén jaar bij ons zijn er 10 bij hun? Toch blijf ik dit wel volgen en als ik geld geef, dan aan organisaties die ik (persoonlijk) ken én vertrouw. |
Ow, dat lag dus niet aan mij. Voor mijn gevoel was er mijn kinderjaren (jaren 80 dus)vreselijk veel hongersnood in afrika? Het eerste wat in mn hoofd schiet bij het woord Ethiopie is hongersnood, en beelden met uitgemergelde kindertjes met opgezwolle buikjes, vol met vliegen, dat zag je toen zo vaak op tv. Wat ik ook vaak hoor van mn leeftijdsgenoten waren de opmerkingen van moeders als je je bord niet leeg at: de kindertjes in afrika zouden dolblij zijn met zo'n bord eten (nou weet je wat mam, stuur het op!)
Ik geloof best dat er voedseltekorten zijn, die zijn daar vrijwel altijd. Ik wil ook nog wel geloven dat er meer hulp nodig is. Maar de ergste in 60 jaar wil er hier niet helemaal in. En giro 555....staat daar niet nog heel veel geld op wat mensen hebben gegeven voor de tsunami in azie en de aardbeving in Haiti? Als ik geld geef wil ik wel dat het besteeds wordt voor waar ik het aan geef. Geef ik voor Azie, wil ik ook dat het in Azie uitgegeven wordt. Als ik geef voor Haiti, wil ik dat het daar gebruikt wordt, en niet dat 3/4 van het bedrag op een rekening blijft staan. Eerlijk gezegt ben ik mn vertrouwen in die organisaties zo kwijt dat ik echt niet zou weten waar ik nog wel met een gerust hart geld aan kan geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TREG592
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:13
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?  |
Ik ben van mening dat je autistisch niet als zo'n negatieve stempel moet zien. helaas wordt dat wel vaak gedaan, en wordt autisme gezien als een enorme handicap. Dan heb je het denk ik meer over de klassieke vorm van Autisme.
Ik denk dat als jij zelf goed beseft dat je een vorm van autisme hebt, dat je het dan ook goed kan uitleggen, en dan zullen mensen merken dat autisme niet iets altijd iets negatiefs is, en dat je er goed mee kan leven.
op een profiel zet je meestal de leuke dingen over jezelf neer. je positieve karaktereigenschappen.... als je iemand ontmoet en er is een klik, dan leer je op den duur ook de minder leuke eigenschappen kennen. die zitten net zo ingebakken bij een persoon, als dat een vorm van autisme in je zit. Als die persoon van jou houdt, dan zal ze dat ook accepteren.
overigens.. Respect voor je dat je hier zo open mee komt.
Jesus loves you!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:13
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ow, dat lag dus niet aan mij. Voor mijn gevoel was er mijn kinderjaren (jaren 80 dus)vreselijk veel hongersnood in afrika? Het eerste wat in mn hoofd schiet bij het woord Ethiopie is hongersnood, en beelden met uitgemergelde kindertjes met opgezwolle buikjes, vol met vliegen, dat zag je toen zo vaak op tv. Wat ik ook vaak hoor van mn leeftijdsgenoten waren de opmerkingen van moeders als je je bord niet leeg at: de kindertjes in afrika zouden dolblij zijn met zo'n bord eten (nou weet je wat mam, stuur het op!)
Ik geloof best dat er voedseltekorten zijn, die zijn daar vrijwel altijd. Ik wil ook nog wel geloven dat er meer hulp nodig is. Maar de ergste in 60 jaar wil er hier niet helemaal in. En giro 555....staat daar niet nog heel veel geld op wat mensen hebben gegeven voor de tsunami in azie en de aardbeving in Haiti? Als ik geld geef wil ik wel dat het besteeds wordt voor waar ik het aan geef. Geef ik voor Azie, wil ik ook dat het in Azie uitgegeven wordt. Als ik geef voor Haiti, wil ik dat het daar gebruikt wordt, en niet dat 3/4 van het bedrag op een rekening blijft staan. Eerlijk gezegt ben ik mn vertrouwen in die organisaties zo kwijt dat ik echt niet zou weten waar ik nog wel met een gerust hart geld aan kan geven. |
Aan mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:18
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Aan mij  |
Als je honger hebt mag je best komen eten hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:21
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Als je honger hebt mag je best komen eten hoor  |
gezellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:23
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ow, dat lag dus niet aan mij. Voor mijn gevoel was er mijn kinderjaren (jaren 80 dus)vreselijk veel hongersnood in afrika? Het eerste wat in mn hoofd schiet bij het woord Ethiopie is hongersnood, en beelden met uitgemergelde kindertjes met opgezwolle buikjes, vol met vliegen, dat zag je toen zo vaak op tv. Wat ik ook vaak hoor van mn leeftijdsgenoten waren de opmerkingen van moeders als je je bord niet leeg at: de kindertjes in afrika zouden dolblij zijn met zo'n bord eten (nou weet je wat mam, stuur het op!)
Ik geloof best dat er voedseltekorten zijn, die zijn daar vrijwel altijd. Ik wil ook nog wel geloven dat er meer hulp nodig is. Maar de ergste in 60 jaar wil er hier niet helemaal in. En giro 555....staat daar niet nog heel veel geld op wat mensen hebben gegeven voor de tsunami in azie en de aardbeving in Haiti? Als ik geld geef wil ik wel dat het besteeds wordt voor waar ik het aan geef. Geef ik voor Azie, wil ik ook dat het in Azie uitgegeven wordt. Als ik geef voor Haiti, wil ik dat het daar gebruikt wordt, en niet dat 3/4 van het bedrag op een rekening blijft staan. Eerlijk gezegt ben ik mn vertrouwen in die organisaties zo kwijt dat ik echt niet zou weten waar ik nog wel met een gerust hart geld aan kan geven. |
Ik denk er nét zo over Annette en daarom geef ik ook niet aan giro 555. Maar ik heb bijvoorbeeld wél vertrouwen in de ZOA, mss ook omdat ik daar persoonlijk mensen ken. Die hébben ook al veel projecten lopen en hoeven er dus ook niet heen gevlogen te worden. Dat was destijds óók zo bij de Tsunamie. Het geeft mij een goed gevoel als ik weet waar mijn geld aan besteed wordt en dat zie ik terug bij de ZOA.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIC483
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:27
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Komt het uit de lucht vallen ofzo? Opeens het bericht, dat er een hongersnood van onvoorstelbare omvang in de hoorn van Afrika is. En ik heb er moeite mee om dit serieus te nemen. Aan de ene kant moeten we onze schepen beschermen tegen Ethiopische piraten en aan de andere kant moeten we ze voedsel geven??? Ik denk dat de hulporganisaties het weer eens tijd vinden om geld uit onze portemonnees te kloppen. Haiti is nu weer een poosje geleden, dus nu kan het wel weer... Verzin maar een ramp en verdien er maar aan.. |
Nogal vreemde redenering! Omdat een deel van de bevolking zich crimineel gedraagt, vindt je het dus normaal als anderen doodgaan van de honger!?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:32
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: |  |
Volgens mij, he .........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Volgens mij, he .........  |
nou wat??
moet ik haar soms ff bellen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:39
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | nou wat??
moet ik haar soms ff bellen? |
Nee, doe maar niet , ze zit nu toch in Zeeland. Maar volgerns mij.....................regent het in Veenendaal. Of jij kent Veenendaal op je duimpje......ik nie weet nie.
|
|
| Naar boven |
|
|