ChristianMatch
 


Forum

Berichten van TREG592
ChristianMatch forum index » Berichten van TREG592
Auteur Bericht
TREG592 (48)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:13
BerichtOnderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
 
SAVANTI576 schreef:
mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ? Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ben van mening dat je autistisch niet als zo'n negatieve stempel moet zien.
helaas wordt dat wel vaak gedaan, en wordt autisme gezien als een enorme handicap.
Dan heb je het denk ik meer over de klassieke vorm van Autisme.

Ik denk dat als jij zelf goed beseft dat je een vorm van autisme hebt, dat je het dan ook goed kan uitleggen, en dan zullen mensen merken dat autisme niet iets altijd iets negatiefs is, en dat je er goed mee kan leven.

op een profiel zet je meestal de leuke dingen over jezelf neer.
je positieve karaktereigenschappen....
als je iemand ontmoet en er is een klik, dan leer je op den duur ook de minder leuke eigenschappen kennen.
die zitten net zo ingebakken bij een persoon, als dat een vorm van autisme in je zit.
Als die persoon van jou houdt, dan zal ze dat ook accepteren.

overigens..
Respect voor je dat je hier zo open mee komt.

Jesus loves you!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TREG592 (48)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 19:39
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
PIETER649 schreef:
Als ik de discussie een beetje volg, blijkt daar uit dat het niet gewaardeerd word als er een partner geselecteerd word op basis van uiterlijk...

Sorry, ik vind dat zulke onzin!!

Ten eerste helpt een "leuk" uiterlijk je hooguit iets bij de eerste kennismaking, in een verdergaande relatie komen al gauw de andere aspecten van een persoon naar boven.

Ten tweede selecteerd IEDEREEN wel ergens op, is het niet uiterlijk, dan is het sociale positie, levensbeschouwing, en bovenal heel populair op deze site: is iemand wel christen genoeg....

Net zo goed als het voor een lelijkaard niet leuk is om een droompartner te missen, is het niet eerlijk voor een halve heiden om gepasseerd te worden wegens (gebrek aan) geloof.

Kortom, iedereen selecteerd en hoe jong, mooi, rijk en/ of gelovig je bent.. je valt altijd wel bij iemand af.

Helemaal mee eens Pieter,
ik vind het ook een beetje raar topic.
overigens kan ik het me niet voorstellen dat mensen ook aangeven dat ze je hierop afwijzen.
ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt.
en al zou iemand dat doen, kan het nog zijn dat iemand eerder op blond valt dan op donker, heeft dus eerder met een persoonlijke smaak te maken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van TREG592
Pagina 1 van 1